abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216377409
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:55 schreef loveli het volgende:

[..]
Uit z'n eigen bio:
[..]

Is hij door een respectabele journalistieke publicatie geaccrediteerd als journalist?

Of is het een joker met een mening.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_216377435
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:36 schreef Chivaz het volgende:
Als je onschuldig bent dan heb je niets te vrezen, tenzij Biden zelf niet gelooft in de rechtsstaat.
Het is een heel dankbaar middel, van autoritaire regimes om mensen gewoon om niks te vervolgen. In casu amerika loop je dan gewoon leeg op de kosten voor advocaten, en dom volk denkt: Ow, hij wordt vervolgt, nou, dan kan het niet anders dan dat er iets niet pluis is.

Zou gewoon met jou moeten gebeuren, gewoon vervolgen voor iets stupides. Grote kans dat je werkgever je meteen op straat trapt, financieel aan de grond,

Maar dan vertel je jezelf gewoon:

quote:
Ja, maar ik ben onschuldig, dus ik heb niks te vrezen! *)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_216377449
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Is hij door een respectabele journalistieke publicatie geaccrediteerd als journalist?

Als hij daar geschreven had dat hij een alien was hadden de zogenaamde wetenschappelijke kritische zelf onderzoekende conservatieven dat ook gelooft. :+
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:04:37 #208
70532 loveli
N
pi_216377450
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zelfs Wikipedia noemt hem journalist.
crap in = crap out
pi_216377472
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]
Uh huh.
pi_216377485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Iemand die al jaren hier over 6 januari het hoogste woord heeft die nu pas achter een veroordeeld proud Boys leider voor opruiing en aansturing van zijn manschappen komt. :')

Oproepen tot geweld jegens andere mensen is opeens nu normaal en geoorloofd chivaz?
De argumenten zijn ook wel een beetje van het niveau 'ja maar de leider van de criminele organisatie was niet eens aanwezig bij de moord!'. Dat is verder totaal niet relevant als die persoon een belangrijke rol heeft gespeeld bij het aansporen van de daders om die moord te plegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216377486
quote:

[..]
Die progressieve linkse woke site is toch onbetrouwbaar zoals onze guur rechtse conservatieve vrienden altijd verkondigen.. 8-)
pi_216377491
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:57 schreef loveli het volgende:

[..]
Bron gecheckt, serieuze journalist gevonden.
Ik heb net op mijn bio gezet dat ik een serieuze journalist ben. Nu moet je mij geloven.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:08:09 #213
70532 loveli
N
pi_216377496
Substack van Alex Berenson (ook een journalist).

https://alexberenson.subs(...)aul-interview-part-1

quote:
What did Dr. Anthony S. Fauci know about the likelihood that Sars-Cov-2 had leaked from a Chinese lab, and when did he know it?
quote:
With new evidence that Fauci tried to evade federal records laws as he discussed Covid, I wanted Paul’s perspective on the odds the virus leaked from a lab - and how to prevent similar disasters in the future.
https://oversight.house.g(...)secret-back-channel/
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:09:12 #214
70532 loveli
N
pi_216377512
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Die progressieve linkse woke site is toch onbetrouwbaar zoals onze guur rechtse conservatieve vrienden altijd verkondigen.. 8-)
Wikipedia is betrouwbaarder dan bv. Aaron Rupar, om er nog eens een linkse bij te halen.
crap in = crap out
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:12:17 #215
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216377543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]
Wikipedia is betrouwbaarder dan bv. Aaron Rupar, om er nog eens een linkse bij te halen.
Van Wikipedia:

.Wes Enzinna, writing in The New York Times, charged that Shellenberger "does exactly what he accuses his left-wing enemies of doing: ignoring facts, best practices and complicated and heterodox approaches in favor of dogma."[83] Olga Khazan, writing in The Atlantic, said that "The problem – or opportunity – for Shellenberger is that virtually every homelessness expert disagrees with him. ('Like an internet troll that's written a book' is how Jennifer Friedenbach, the executive director of San Francisco's Coalition on Homelessness, described him to me.)." Khazan also noted that "some experts agree with some of Shellenberger's critiques of Housing First. Though they stop short of endorsing Shellenberger or his views."[4] Tim Stanley, writing in The Daily Telegraph, described it as a "revelatory, must-read book", but added "There is much in the argument for liberal readers to contest."[84]

Klopt wat je zegt dus... :Y
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:13:57 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216377563
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De verdenking is dat Fauci medeverantwoordelijk was voor het onderzoek naar coronavirussen in Wuhan. Fauci heeft met hand en tand gevochten tegen het idee dat het virus uit een lab is ontsnapt en heeft aangestuurd op censuur en misinformatie.
Het lijkt mij dat dit wel een onderzoek verdient, lastig alleen want hij heeft een preventieve pardon gekregen.
Ja, virussen die ontsnappen uit labo's, haaien met lasers op de kop en een man die met zijn hoed gooit.

Ik zie dat je een echte filmliefhebber bent.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:15:37 #217
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216377585
quote:
Van Wikipedia:

.In 2021, Berenson tweeted that COVID-19 vaccinations had led to 50 times more adverse effects than flu vaccine. PolitiFact rated the claim "mostly false".[12] The Atlantic called him "The pandemic's wrongest man", owing to what they termed his "dangerously, unflaggingly, and superlatively wrong" claims of the vaccine's ineffectiveness.[10]

On January 25, 2022, Berenson appeared on the Fox News show Tucker Carlson Tonight declaring that existing mRNA vaccines are "dangerous and ineffective" against COVID-19, and further demanding that they be withdrawn from the market immediately.[31] The Washington Post's Philip Bump denounced Carlson for "inviting Berenson on, despite his proven track record of misinformation and cherry-picking" and observed that "Berenson's claims went unchallenged."[32]

;)
pi_216377601
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Iemand die al jaren hier over 6 januari het hoogste woord heeft die nu pas achter een veroordeeld proud Boys leider voor opruiing en aansturing van zijn manschappen komt. :')

Oproepen tot geweld jegens andere mensen is opeens nu normaal en geoorloofd chivaz?
En hij heeft daar lang genoeg voor gezeten, 22 jaar is absurd. Als we het hebben over iemands leven vernietigen en dan moet je lezen dat figuren met echte macht in de overheid preventieve pardons hebben gekregen waar jij uiteraard helemaal achter sta. Want het idee dat deze mensen onderzocht/vervolgd moeten worden dat is uiteraard onmenselijk. Maar jaren de bak indraaien voor een relletje is natuurlijk helemaal oké.
pi_216377635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En hij heeft daar lang genoeg voor gezeten, 22 jaar is absurd. Als we het hebben over iemands leven vernietigen en dan moet je lezen dat figuren met echte macht in de overheid preventieve pardons hebben gekregen waar jij uiteraard helemaal achter sta. Want het idee dat deze mensen onderzocht/vervolgd moeten worden dat is uiteraard onmenselijk. Maar jaren de bak indraaien voor een relletje is natuurlijk helemaal oké.
Jij noemt het een relletje, de rechter noemt het seditious conspiracy.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 12:25:52 #220
375570 crew  Cyan9
pi_216377704
quote:

[..]
Je bedoelt dat platform dat iedereen en z'n grootmoeder kan aanpassen? Juist ja.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_216377748
quote:

[..]
Wat fijn relletjes met doden hoeven geen gevolgen te hebben ik wil chivaz voordragen als vervanger van schoof dan kan XR geweldloos elke dag de A12 bezetten want daar wordt niemand fysiek iets aangedaan.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:30:54 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216377762
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat fijn relletjes met doden hoeven geen gevolgen te hebben ik wil chivaz voordragen als vervanger van schoof dan kan XR geweldloos elke dag de A12 bezetten want daar wordt niemand fysiek iets aangedaan.
Nee, die moet je juist weer keihard aanpakken en de paspoort afnemen.
pi_216377825
Maar goed, nu is chivaz dus de useful idiot die de discussie weg weet te halen bij deze zeer schadelijke maatregelen die Trump op dag 1 al heeft genomen. Met een complottheorie die hier helemaal niet hoort, nota bene.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216377836
Chivaz wil Fauci vastzetten - in het MAGA-kamp wordt zelfs openlijk gefantaseerd over de doodstraf - terwijl de beste man niets anders deed dan adviezen geven. Maar figuren die met het geweld het Capitool bestormden zijn volgens diezelfde Chivaz veel te hard aangepakt.

Politiek sektarisme is a hell of a drug.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216377887
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:37 schreef Hanca het volgende:
Maar goed, nu is chivaz dus de useful idiot die de discussie weg weet te halen bij deze zeer schadelijke maatregelen die Trump op dag 1 al heeft genomen. Met een complottheorie die hier helemaal niet hoort, nota bene.
Toch fijn voor deze types dat fok op pol geen Amerikaans rechtssysteem bij de moderatie heeft met 3 leugens en you're out. Dan zouden er weinig rechts conservatieve roeptoeters hier overgebleven zijn . :D
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:51:00 #226
70532 loveli
N
pi_216377952
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:25 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Je bedoelt dat platform dat iedereen en z'n grootmoeder kan aanpassen? Juist ja.
"Iedereen en z'n grootmoeder", klopt. Vooral linkse activisten. En als die het zelfs laten staan...

(Shellenberger - linkse activist - pun intended)
crap in = crap out
pi_216377963
quote:

[..]
En hij heeft daar lang genoeg voor gezeten, 22 jaar is absurd. Als we het hebben over iemands leven vernietigen en dan moet je lezen dat figuren met echte macht in de overheid preventieve pardons hebben gekregen waar jij uiteraard helemaal achter sta. Want het idee dat deze mensen onderzocht/vervolgd moeten worden dat is uiteraard onmenselijk.
Ondertussen tekent Trump orders die de doodstraf voor illegale misdadigers een stuk waarschijnlijker maakt, maar ach en wee het leven van deze man is vernietigd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 12:55:08 #228
375570 crew  Cyan9
pi_216378006
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef loveli het volgende:

[..]
"Iedereen en z'n grootmoeder", klopt. Vooral linkse activisten. En als die het zelfs laten staan...

Ah ja, die verdraaide linkse activisten. Als dat het niveau is, dan wens ik je veel succes verder.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:58:38 #229
70532 loveli
N
pi_216378029
Wie geen pardon wilde ontvangen:
twitter

Wie wel een pardon wilde ontvangen, maar niet kreeg:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg6dujyisk2d
crap in = crap out
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:59:15 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_216378036
Bizar en onbegrijpelijk dat er mensen zijn (en al helemaal buiten de VS) die openlijk en ziende blind voor een fascistische en totalitaire staat zijn, waar we stel mega rijken (nu hoor je ze niet over de elite) aan de touwtjes trekken, want woke...

Nu heb ik zelf ook een broertje dood (RIP :'( ) aan woke en dat gender gebeuren, maar als ik moest kiezen tussen leven in een maatschappij van haat, achterdocht en polarisatie) en een vrije en veilige maatschappij vol regenboogmensen), dan wist ik het wel.

En om er maar eens een toepasselijke Godwin in te gooien: de Duitsers kwamen nog weg met hun 'Wir haben es nicht gewusst' omdat de nazi's dat beetje media wat er was (radio, kranten, journaals in bioscopen, geen idee of er toen ook al televisie was) volledig in handen hadden.

Dat excuus heeft men niet in de huidige maatschappij, waar 24/7 een oneindige informatie stroom beschikbaar is overal ter wereld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_216378060
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Bizar en onbegrijpelijk dat er mensen zijn (en al helemaal buiten de VS) die openlijk en ziende blind voor een fascistische en totalitaire staat zijn, waar we stel mega rijken (nu hoor je ze niet over de elite) aan de touwtjes trekken, want woke...

Nu heb ik zelf ook een broertje dood (RIP :'( ) aan woke en dat gender gebeuren, maar als ik moest kiezen tussen leven in een maatschappij van haat, achterdocht en polarisatie) en een vrije en veilige maatschappij vol regenboogmensen), dan wist ik het wel.

En om er maar eens een toepasselijke Godwin in te gooien: de Duitsers kwamen nog weg met hun 'Wir haben es nicht gewusst' omdat de nazi's dat beetje media wat er was (radio, kranten, journaals in bioscopen, geen idee of er toen ook al televisie was) volledig in handen hadden.

Dat excuus heeft men niet in de huidige maatschappij, waar 24/7 een oneindige informatie stroom beschikbaar is overal ter wereld.
Ja alleen is de grootste belangrijkste media nu evengoed in handen van Trump z'n sidekicks.

Probeer maar eens op Instagram te zoeken nu naar Obama, Democrat, Harris, dat soort termen. Krijg je een waarschuwing voor sensitive content :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:04:04 #232
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_216378082
Ik heb gelukkig geen social media :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:04:39 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216378085
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb gelukkig geen social media :D
En Fok dan?
pi_216378091
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja alleen is de grootste belangrijkste media nu evengoed in handen van Trump z'n sidekicks.

Probeer maar eens op Instagram te zoeken nu naar Obama, Democrat, Harris, dat soort termen. Krijg je een waarschuwing voor sensitive content :')
Als dit waar is is het fouter dan fout. Het kan en mag nooit de bedoeling zijn dat het volk te maken krijgt met censuur.
pi_216378105
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Lol je zou niet willen dat ik de positie had van Schoof. Ik zou een dictator zijn vanaf de eerste dag lol.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:07:54 #236
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216378117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En Fok dan?
Wat is daar sociaal aan? :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216378120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Schellenberger en wie dan ook die vraagtekens zet bij Fauci en het gevoerde beleid zijn ineens hun status als journalist kwijt. Zolang je het gewenste narratief niet verkondigd dan hoor je niet meer bij de club. Zo werkt het helaas.
pi_216378158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als dit waar is is het fouter dan fout. Het kan en mag nooit de bedoeling zijn dat het volk te maken krijgt met censuur.
Dat is waar. Je kunt er wel doorheen klikken maar alles wat neigt naar democratie zit zo'n waarschuwing op.

Ik had tot een half uur geleden nog Insta op m'n telefoon staan, eigenlijk alleen voor werk waar ik wat PR taken heb. Zag dit ergens voorbij komen, even uitgeprobeerd en verdomd :')

Dus nu heb ik dat er ook maar af gegooid en heb ik helemaal geen sociale media meer *O*

Ook meteen de NAS maar opdracht gegeven om de hele boel die bij Google staat opgeslagen te downloaden. Beter het zekere voor het onzekere. Zou zomaar kunnen dat ik in een verdwaald mailtje ergens te kritisch ben geweest ofzo :X
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_216378164
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Schellenberger en wie dan ook die vraagtekens zet bij Fauci en het gevoerde beleid zijn ineens hun status als journalist kwijt. Zolang je het gewenste narratief niet verkondigd dan hoor je niet meer bij de club. Zo werkt het helaas.
Nog maar een keer: je kunt prima vraagtekens plaatsen bij de adviezen van Fauci en z'n team, ook ons eigen OMT was niet onfeilbaar. Maar Fauci en het OMT hadden en hebben geen beslissingsbevoegdheid. Zij adviseerden om lockdowns in te stellen, maar het was aan de regeringen om daar een besluit over te nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216378189
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nog maar een keer: je kunt prima vraagtekens plaatsen bij de adviezen van Fauci en z'n team, ook ons eigen OMT was niet onfeilbaar. Maar Fauci en het OMT hadden en hebben geen beslissingsbevoegdheid. Zij adviseerden om lockdowns in te stellen, maar het was aan de regeringen om daar een besluit over te nemen.
Dat draadje van Schellenberger suggereert dat er wel wat meer aan de hand was dan dat.
pi_216378223
Ah de gewelddadige kolonisten in Israël hebben weer vrij spel gekregen onder Trump. Wat een aimabele man is het toch weer.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:18:39 #242
226981 Gehenna
Volksmenner
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:18:43 #243
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216378234
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:37 schreef Hanca het volgende:

President Trump issued an executive order Monday that could strip thousands of civil servants of their employment protections.

Why it matters: The order — essentially a reinstatement of Schedule F — makes it easier to fire federal employees considered disloyal to the administration.

It's a step toward accomplishing many of the campaign promises Trump made to slash the size of the "deep state" federal government and fire "rogue bureaucrats and career politicians."
By the numbers: It could affect as many as 50,000 federal workers, Axios previously reported.

Alle ambtenaren zijn niet meer beschermd en kunnen eruit worden geknikkerd als ze niet Maga genoeg zijn.

Dit is een hele dictatoriale move...

https://www.axios.com/loc(...)ive-order-schedule-f
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:21:00 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216378254
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ah de gewelddadige kolonisten in Israël hebben weer vrij spel gekregen onder Trump. Wat een aimabele man is het toch weer.
Israël blijft de Amerikaanse vechthond in het Midden Oosten. Daar verandert de politieke kleur van het baasje niks aan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:22:27 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216378276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:18 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

President Trump issued an executive order Monday that could strip thousands of civil servants of their employment protections.

Why it matters: The order — essentially a reinstatement of Schedule F — makes it easier to fire federal employees considered disloyal to the administration.

It's a step toward accomplishing many of the campaign promises Trump made to slash the size of the "deep state" federal government and fire "rogue bureaucrats and career politicians."
By the numbers: It could affect as many as 50,000 federal workers, Axios previously reported.

Alle ambtenaren zijn niet meer beschermd en kunnen eruit worden geknikkerd als ze niet Maga genoeg zijn.

De nieuwe Nazi's.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 13:22:42 #246
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216378280
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 13:23:10 #247
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216378286
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De nieuwe Nazi's.
Dat mag je niet zegguuuuh :(
pi_216378295
twitter

Pelosi als een echte democraat compleet blind voor wat er notabene gisteren is gebeurt klaagt nu over het geven van gratie aan doodnormale burgers. Ze had er geen enkel probleem mee dat er preventieve pardons werden uitgedeeld maar dit is dan weer een stap te ver.
pi_216378300
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:18 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Ambtenaren moeten wel voldoende loyaal zijn naar het regime, nothing to see here.
pi_216378310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:23 schreef Chivaz het volgende:
doodnormale burgers
Veroordeelde criminelen.
pi_216378319
quote:
Ja, dat dus :')

Ben benieuwd wanneer Google Maps de term 'Golf of America' gaat gebruiken. Vooralsnog is dat nog niet het geval.

Al heb ik het idee dat Google de aars iets minder ver heeft opengesperd dan Meta en X. Vooralsnog dan.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 13:27:14 #252
375570 crew  Cyan9
pi_216378328
Op mijn Instagram krijg ik het niet gereproduceerd, dus geen idee wat de trigger is.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 13:27:49 #253
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216378336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
Op mijn Instagram krijg ik het niet gereproduceerd, dus geen idee wat de trigger is.
Heb je al gezocht op #democrat?
pi_216378346
Volgens de Volkskrant, update van 13:20, is het weer teruggedraaid.

Zal wel een technische fout zijn geweest :Y
pi_216378360
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heb je al gezocht op #democrat?
Ik net wel en krijg idd de melding die je aangaf
More elephants stomping on big game hunters please.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')