Dan nog beter om de gekozen keizer nog meer te eren..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
The United Divided States of America.
Is eigenlijk wel een belediging voor al die landen die op -stan eindigenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan nog beter om de gekozen keizer nog meer te eren..
The Divided states of Trumpistan.
Meah Biden had de tegoeden van deze gasten bevroren. Dat wordt nu dus teniet gedaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Israël blijft de Amerikaanse vechthond in het Midden Oosten. Daar verandert de politieke kleur van het baasje niks aan.
Google kan dat toch aanpassen afhankelijk van waar je bent ingelogd? Dan zien alleen de Amerikanen dat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Ben benieuwd wanneer Google Maps de term 'Golf of America' gaat gebruiken. Vooralsnog is dat nog niet het geval.
Al heb ik het idee dat Google de aars iets minder ver heeft opengesperd dan Meta en X. Vooralsnog dan.
'Hij is geen racist, hij woont naast een neger'quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Eagles89 het volgende:
Goedemorgen iedereendag 2 van de ~ 1500(!) nog te gaan met Trump als de eindbaas van de wereld en na één dag zijn er zoveel geniet momenten dat ik even moet bijkomen
stond op met een prachtige glimlach, WIN WIN WIN.
Geniessen:
[ x ]
En voor Lord Elon haters, Nazi my ass:
[ x ]
Ik ging 8 uur geleden slapen, voor mij is het nog ochtend, maar mijn gewaarderde excusesquote:
Juist ja…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Hij is geen racist, hij woont naast een neger'
En die Duitse partij is natuurlijk ook helemaal in de ban van Joden.
Je weet dat Trump tijdens zijn kandidaatschap, zoals normaal is, dagelijks gebriefd werd over veiligheidsissues en dit dus al zou moeten weten?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ging 8 uur geleden slapen, voor mij is het nog ochtend, maar mijn gewaarderde excuses
Trump gaat ook meteen dat raadsel van die drones in NJ oplossen, Biden wist waarschijnlijk niet eens dat ze er vlogenWat een transparantie van de nieuwe baas van de wereld, eindelijk ook weer vragen van de pers en actie in het WH
![]()
Lees even de afgelopen threads terug. Deze discussie is allang gevoerd.quote:
Die gratie is bij nader inzien niet omdat ze misdaden hebben begaan maar om te voorkomen dat ze voor misdaden jegens de zienswijze van Trump terecht kunnen gaan staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gisteravond waren ze nog viesmad over de gratie die Biden verleende.
Ik denk dat ze tijd nodig hebben om uit te vogelen hoe ze deze move gaan verdedigen.
Kunnen ze vast oefenen voor de komende 4 jaar.
Denk je dat het bovenaan zn wensenlijst zal staan vlak voor een inauguratie wat die drones in NJ waren? En het zal me ook niks verbazen als die het niet eens te horen heeft gekregen want de Biden admin zal niet heel happig geweest zijn alles te gaan delen met de Trump admin. En omgekeerd ook niet trouwens. En misschien hebben ze het hem wel verteld, net als de 1000 andere geheime info die hij dan gekregen moet hebben. Ik weet zeker dat als hij het wist hij het gezegd zou hebben TENZIJ het extreem geheim was en dan had die dat misschien gezegd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet dat Trump tijdens zijn kandidaatschap, zoals normaal is, dagelijks gebriefd werd over veiligheidsissues en dit dus al zou moeten weten?
Een decreet kan je wel aanvechten maar het mandaat van de President is erg groot en vermoed dat rechters zich daar niet snel aan zullen gaan branden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een decreet niet letterlijk nemen is nogal lastig. Er is ook geen politieke discussie aan vooraf gegaan die de geest van een decreet uit zou leggen (geen idee hoe dat in de VS zit, maar hier is de wetsbehandeling en wat de bewindspersoon daar zegt onderdeel van de wet), een rechter heeft alleen de letterlijke tekst.
Ik me uit mijn verleden wel wat leraren herinneren die zouden hebben gezegd "Je kan praten als Brugman, maar dit zijn allemaal smoesjes".quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Denk je dat het bovenaan zn wensenlijst zal staan vlak voor een inauguratie wat die drones in NJ waren? En het zal me ook niks verbazen als die het niet eens te horen heeft gekregen want de Biden admin zal niet heel happig geweest zijn alles te gaan delen met de Trump admin. En omgekeerd ook niet trouwens. En misschien hebben ze het hem wel verteld, net als de 1000 andere geheime info die hij dan gekregen moet hebben. Ik weet zeker dat als hij het wist hij het gezegd zou hebben TENZIJ het extreem geheim was en dan had die dat misschien gezegd.
Als je je act een beetje geloofwaardig wil houden, moet je toch echt wat subtieler te werk gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:21 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)erview-zelensky#fold
Putin wilt al een deal sluiten, Zelensky wilt een deal sluiten, China wilt graag een nieuwe voor de VS gunstigere deal sluiten en Hamas/Israel is inmiddels al een staakt het vuren ingegaan en eerste gijzelaars vrijgelaten.
KUNNEN WE NOG MEER WINNEN? De Eindbaas zei het al: “there will be so much winning that we can not take the winning any longer. We will say: please stop winning”.
Volstrekt normaal dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:34 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin langzaam te denken dat hij toch geen false flag van anti-fa was
Benieuwd hoe de tweede ronde J6 vorm gaat krijgen. We gaan het meemaken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:34 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin langzaam te denken dat hij toch geen false flag van anti-fa was
Eerst gaan we denk ik een zee van mensen zien die een natuurlijke en onhandige armbeweging tentoonstellen omdat ze alle autistisch zijn en enthousiast. Daarnaast een zee van mensen die hun kinderen geen vaccin meer geven en over een aantal termijnen (als die nog bestaan) is het de schuld van wetenschappers dat oude ziektes weer terugkomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de tweede ronde J6 vorm gaat krijgen. We gaan het meemaken.
Bin Laden is door Amerikaanse mariniers vermoord, terwijl hij niet eens met een vliegtuig had gevlogen. Ook onterecht, want omdat hij er niet bij was, had hij er jiets mee te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een herstel van vertrouwen, ik las net dat bijvoorbeeld Enrique Tarrio 22 jaar had gekregen terwijl hij niet eens aanwezig was.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |