abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216373120
President van Amerika!

zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216373155
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 21:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, is dit de reactie nadat ik jouw beweringen heb weerlegt met veel duidelijkere zaken dan 'woke'? Fijne discussie verder.
Welke beweringen heb je precies weerlegd?

Ik geef aan dat het niet zo vruchtbaar is om dit allemaal steeds maar op domheid dan wel haat dan wel 'verkeerde prioriteiten' te werpen.

Heb je zelf niet door dat die tactiek nu niet echt heel lekker werkt voor de progressieve zaak,dat constant wegzetten van mensen als op een of andere wijze behept met euvele karaktertrekken waardoor ze simpelweg niet in staat zijn 'de waarheid' te zien?

Het is ook interessant om te analyseren waarom iemand als Trump, als Republikein, zoveel stemmen weet te vergaren uit Latino gemeenschappen, en een behoorlijke groei in zwarte stemmers ziet. Dat kun je allemaal niet blijven afwentelen op de standaard negatieve superlatieven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 januari 2025 @ 22:02:53 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_216373192
Elon Musk gave two back to back Nazi salutes at the Trump inauguration parade

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg75bs7brk2g

"Ik ben altijd links geweest maar links is zo ver naar links opgeschoven dat ze me nu ineens rechts noemen".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_216373201
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:02 schreef speknek het volgende:

"Ik ben altijd links geweest maar links is zo ver naar links opgeschoven dat ze me nu ineens rechts noemen".
Klopt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216373213
Nee tuurlijk Trump wint omdat de Democraten de binding met het volk zijn verloren. Daarom zitten er nu 13 miljardairs in Trumps kabinet. Daarom zitten de rijksten ter wereld bij zijn inauguratie, omdat Trump zoveel binding met het volk heeft. Hij heeft zoveel binding met het volk dat zijn meme coin even meer waard was dan bedrijven als Fed-Ex en Target. Dat hij zijn supporters wil oplichten laat ook wel zien wat een man van het volk hij is.

Maar nu is woke dood ofzo? Want mensen die woke zijn stoppen nu met woke zijn want Trump had 3% meer stemmen en doet 4 jaar debiele bejaarde shit. Winning!
  maandag 20 januari 2025 @ 22:08:04 #6
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373250
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welke beweringen heb je precies weerlegd?

Ik geef aan dat het niet zo vruchtbaar is om dit allemaal steeds maar op domheid dan wel haat dan wel 'verkeerde prioriteiten' te werpen.

Heb je zelf niet door dat die tactiek nu niet echt heel lekker werkt voor de progressieve zaak,dat constant wegzetten van mensen als op een of andere wijze behept met euvele karaktertrekken waardoor ze simpelweg niet in staat zijn 'de waarheid' te zien?

Het is ook interessant om te analyseren waarom iemand als Trump, als Republikein, zoveel stemmen weet te vergaren uit Latino gemeenschappen, en een behoorlijke groei in zwarte stemmers ziet. Dat kun je allemaal niet blijven afwentelen op de standaard negatieve superlatieven.
Ja, 'alfamales' zijn niet alleen blank. Nogmaals ik vind ze niet allemaal racisten, maar wist je dat ook zwarte mensen racistisch kunnen zijn? Het gaat meer om het volgen van misinformatie en het loskoppelen van de realiteit. Dat zag je al tijdens corona, daar zijn veel mensen ineens allerlei onzin gaan geloven. Nu zit er een antivaxxer op gezondheidszorg, daar ben je als Westers land natuurlijk mooi klaar mee.

Je moet het inderdaad met elkaar kunnen doen in de samenleving, maar als er zoveel mensen zijn die geen fuck om feiten geven, dan is het moeilijk om daar beleid mee te gaan maken. En de mensen die nu allemaal zo stoer roepen dat nu alles politiek incorrect gaat gebeuren vinden dat stoer, totdat ze er zelf mee te maken krijgen. En ja, als je dat erg vindt bij jezelf, waarom zou dat dan bij een ander wel prima zijn?

En let maar op, je kunt er allerlei onderzoekjes naar doen, maar 95% van de 'corona is een hoax en vaccins zijn slecht voor je' zijn nu precies dezelfde mensen die nu juichen om Trump als president. Wel opmerkelijk, dat het precies de mensen zijn die geloofden dat iedereen dood zou gaan door de vaccins, of dat corona een verzinsel was van Schwaab en ga zo maar door. Er wordt gejiuchd om het indammen van transgenders en homo's, afbreken van onderwijs, verscheuren van klimaatplannen, terug de kolenmijnen in, nog slechtere zorgbereikbaarheid, doodstraf voor abortus, minder vrouwenrechten en ga zo maar door. Niet gek dat daar wat van gezegd wordt en dan kom jij beweren dat het komt doordat 'mensen het zat zijn racist genoemd te worden'. Dat heeft echt helemaal niets te maken met waarom Trump is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216373263
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:02 schreef speknek het volgende:
Elon Musk gave two back to back Nazi salutes at the Trump inauguration parade

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg75bs7brk2g

[ afbeelding ]

twitter

Misinformatie enzo.
De enige echte.
pi_216373273
Hahaha die Musk :')

We gaan stoppen met veel geld verspillen. We gaan voor miljarden een vlag op mars planten yeaaaaah.
_O-
Gouden eeuwtje hoor, lekker de belastingbetaler Muskie laten sponsoren. Efficientie is inleveren voor miljardairs. Een vlag op mars dat is wat je wil zien als je paycheck to paycheck leeft.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:11:07 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216373279
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:09 schreef Rnie het volgende:

[..]
[ x ]

Misinformatie enzo.
Het zal geen nazi salute zijn maar wel een bewuste manier om alle aandacht naar je te krijgen.
pi_216373284
De VS is geworden wat Rusland al was, een autocratie waar een megalomaan de macht heeft. Bij de VS ondersteunt door techmiljardairs, in Rusland door oliegarchen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 januari 2025 @ 22:12:24 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373290
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Het zal geen nazi salute zijn maar wel een bewuste manier om alle aandacht naar je te krijgen.
Zie je Schoof al zo staan? Die wordt meteen met de grond gelijk gemaakt.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 22:12:48 #12
375570 crew  Cyan9
pi_216373295
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

We gaan stoppen met veel geld verspillen. We gaan voor miljarden een vlag op mars planten yeaaaaah.
_O-
Gouden eeuwtje hoor, lekker de belastingbetaler Muskie laten sponsoren. Efficientie is inleveren voor miljardairs. Een vlag op mars dat is wat je wil zien als je paycheck to paycheck leeft.
Maar kijk, als we nou naar Mars gaan en daar kolonies gaan stichten, dan maakt het ook niet zoveel meer uit dat we de Aarde naar de haaien laten gaan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_216373299
quote:

[..]
Nee joh, dit is gewoon autistische non verbale communicatie zoals we van Musk gewend zijn.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:13:33 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216373304
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:12 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Maar kijk, als we nou naar Mars gaan en daar kolonies gaan stichten, dan maakt het ook niet zoveel meer uit dat we de Aarde naar de haaien laten gaan.
Mars hebben we dan ook binnen een eeuw of twee gesloopt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216373310
Je moet wel echt teringdom zijn als je serieus denkt dat naziboy niet bewust een hitlergroet plaatst. Hallo de man schreeuwt al jaren van de daken IK BEN NAZI.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:14:16 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216373312
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, 'alfamales' zijn niet alleen blank. Nogmaals ik vind ze niet allemaal racisten, maar wist je dat ook zwarte mensen racistisch kunnen zijn? Het gaat meer om het volgen van misinformatie en het loskoppelen van de realiteit. Dat zag je al tijdens corona, daar zijn veel mensen ineens allerlei onzin gaan geloven. Nu zit er een antivaxxer op gezondheidszorg, daar ben je als Westers land natuurlijk mooi klaar mee.

Je moet het inderdaad met elkaar kunnen doen in de samenleving, maar als er zoveel mensen zijn die geen fuck om feiten geven, dan is het moeilijk om daar beleid mee te gaan maken. En de mensen die nu allemaal zo stoer roepen dat nu alles politiek incorrect gaat gebeuren vinden dat stoer, totdat ze er zelf mee te maken krijgen. En ja, als je dat erg vindt bij jezelf, waarom zou dat dan bij een ander wel prima zijn?

En let maar op, je kunt er allerlei onderzoekjes naar doen, maar 95% van de 'corona is een hoax en vaccins zijn slecht voor je' zijn nu precies dezelfde mensen die nu juichen om Trump als president. Wel opmerkelijk, dat het precies de mensen zijn die geloofden dat iedereen dood zou gaan door de vaccins, of dat corona een verzinsel was van Schwaab en ga zo maar door. Er wordt gejiuchd om het indammen van transgenders en homo's, afbreken van onderwijs, verscheuren van klimaatplannen, terug de kolenmijnen in, nog slechtere zorgbereikbaarheid, doodstraf voor abortus, minder vrouwenrechten en ga zo maar door. Niet gek dat daar wat van gezegd wordt en dan kom jij beweren dat het komt doordat 'mensen het zat zijn racist genoemd te worden'. Dat heeft echt helemaal niets te maken met waarom Trump is.
Daar heb ik al wat van gezegd toen Obama nog in de race was tegen Romney.

De GOP is sinds Reagan een elitaire rijkeluispartij die met de Bijbel zwaait en daarmee al decennia hele volksstammen aan zich weet te binden. Een enge partij met enge ideeën.

Dat neemt niet weg dat de Democraten niet eveneens een miserabele afslag hebben genomen door zich met zaken in te laten die veel Amerikanen gewoon niet aanspreken. In plaats van zich niet alleen af te zetten tegen het conservatisme van de GOP, had het zich ook los moeten koppelen van de radicalen die die partij al jaren beïnvloedt.

Als je het over onzin hebt: wellicht dat een hoop Amerikanen dus dat hele klimaat- en identitair politiek verhaal onzin vinden. Misschien dat Democraten daar wat mee hadden kunnen doen, wat meer nuance betrachten en wat minder ideologie door strotten proppen.

Hoewel: wees verzekerd dat je de Evangelical vote nooit zult krijgen als Democraat. En verhip: zie daar mijn aversie tegen religie, politiek en conservatisme
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216373321
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee tuurlijk Trump wint omdat de Democraten de binding met het volk zijn verloren. Daarom zitten er nu 13 miljardairs in Trumps kabinet. Daarom zitten de rijksten ter wereld bij zijn inauguratie, omdat Trump zoveel binding met het volk heeft. Hij heeft zoveel binding met het volk dat zijn meme coin even meer waard was dan bedrijven als Fed-Ex en Target. Dat hij zijn supporters wil oplichten laat ook wel zien wat een man van het volk hij is.

Maar nu is woke dood ofzo? Want mensen die woke zijn stoppen nu met woke zijn want Trump had 3% meer stemmen en doet 4 jaar debiele bejaarde shit. Winning!
Jamaar Woke is dood *O*

De rest doet er niet toe.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 22:16:29 #18
375570 crew  Cyan9
pi_216373332
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mars hebben we dan ook binnen een eeuw of twee gesloopt.
Als we ons best doen lukt het ook nog wel wat sneller. ^O^
  maandag 20 januari 2025 @ 22:16:29 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373333
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee joh, dit is gewoon autistische non verbale communicatie zoals we van Musk gewend zijn.
Nou, dat zal ik toch iets minder goedgelovig aannemen, hij grossiert de afgelopen tijd nu niet bepaald in 'waarheden en feiten'. Ik zou toch iets voorzichtiger zijn met dit soort dingen, er zit nogal een behoorlijk verleden aan die groet. Ja, het kan onhandig zijn, maar dan laat je dat effe snel weten via dat grote sociaal mediaplatform dat hij de hele dag voor zijn neus heeft liggen.
pi_216373339
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je moet wel echt teringdom zijn als je serieus denkt dat naziboy niet bewust een hitlergroet plaatst. Hallo de man schreeuwt al jaren van de daken IK BEN NAZI.
:')
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:17:31 #21
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373346
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daar heb ik al wat van gezegd toen Obama nog in de race was tegen Romney.

De GOP is sinds Reagan een elitaire rijkeluispartij die met de Bijbel zwaait en daarmee al decennia hele volksstammen aan zich weet te binden. Een enge partij met enge ideeën.

Dat neemt niet weg dat de Democraten niet eveneens een miserabele afslag hebben genomen door zich met zaken in te laten die veel Amerikanen gewoon niet aanspreken. In plaats van zich niet alleen af te zetten tegen het conservatisme van de GOP, had het zich ook los moeten koppelen van de radicalen die die partij al jaren beïnvloedt.

Als je het over onzin hebt: wellicht dat een hoop Amerikanen dus dat hele klimaat- en identitair politiek verhaal onzin vinden. Misschien dat Democraten daar wat mee hadden kunnen doen, wat meer nuance betrachten en wat minder ideologie door strotten proppen.

Hoewel: wees verzekerd dat je de Evangelical vote nooit zult krijgen als Democraat. En verhip: zie daar mijn aversie tegen religie, politiek en conservatisme
Ja, want een gedegen uitleg tegenover een liegende meme is onbegonnen werk, dat hebben we hier al decennia geleerd met van Kooten en de Bie.
pi_216373363
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jamaar Woke is dood *O*

De rest doet er niet toe.
Er staat een biljoen aan eigen vermogen op de eerste rij van de inauguratie en de democraten zijn te elitair.

Vanuit de republikeinse kant worden mensen constant voor pedofiel en kindermoordenaar uitgemaakt, maar het zijn de democraten die ideologische zooi eruit gooien.

Het is allemaal wel erg simpel...
pi_216373374
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou, dat zal ik toch iets minder goedgelovig aannemen, hij grossiert de afgelopen tijd nu niet bepaald in 'waarheden en feiten'. Ik zou toch iets voorzichtiger zijn met dit soort dingen, er zit nogal een behoorlijk verleden aan die groet. Ja, het kan onhandig zijn, maar dan laat je dat effe snel weten via dat grote sociaal mediaplatform dat hij de hele dag voor zijn neus heeft liggen.
Musk is altijd, zowel verbaal als non-verbaal awkward geweest, ook ik de tijd toen hij een democraatje was. Ik zou hier echt niet teveel achter zoeken.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:21:42 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373377
Edit: gifje werkt niet, helaas. Hier link.

Misschien probeert die chip in zijn hoofd contact te maken met zijn satellieten?

Ook wel mooi, zoveel mensen helemaal blij met de man die daadwerkelijk hersenen wil implanteren met een chip en nu zichzelf heeft ingekocht bij de overheid. Dat terwijl de paniek hoog was dat er chips of andere dingen in de vaccins zaten.
pi_216373379
quote:

_O-
Kippenboerderijen op Mars plaatsen voor de productie van goedkope eieren.
pi_216373384
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:17 schreef Rnie het volgende:

[..]
:')
X wel eens onlangs gezien, ik denk dat 30% van de posts letterlijk antisemitisch zijn (en nee niet eens anti israel)
pi_216373398
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat...!!
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_216373403
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]
X wel eens onlangs gezien, ik denk dat 30% van de posts letterlijk antisemitisch zijn (en nee niet eens anti israel)
Microblog wars is in NWS ;)
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:24:11 #29
38496 Perrin
pi_216373409
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:20 schreef kipknots het volgende:

[..]
Er staat een biljoen aan eigen vermogen op de eerste rij van de inauguratie en de democraten zijn te elitair.

Vanuit de republikeinse kant worden mensen constant voor pedofiel en kindermoordenaar uitgemaakt, maar het zijn de democraten die ideologische zooi eruit gooien.

Sja, het werkt. Je kunt de achterlijkheid van gemiddelde mens eigenlijk niet onderschatten, blijkt maar weer.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:24:14 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373411
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:21 schreef Rnie het volgende:

[..]
Musk is altijd zowel verbaal als non-verbaal awkward geweest, ook ik de tijd toen hij een democraatje was. Ik zou hier echt niet teveel achter zoeken.
En het speelt natuurlijk niet mee dat jij wel een enorm grote fan bent van Musk, die je in bijna elke post tot God laat overkomen?
pi_216373415
Over vier jaar Vance vs Newsom?
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:25:23 #32
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373429
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:20 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dit dus, welkom bij de anti-politiek, waar alleen de niet-deugers deugen.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:26:15 #33
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216373435
Die Space Karen weet precies wat hij doet. Altijd over het randje. En mensen blijven hem verdedigen...dan ben je echt gênant schaamteloos :')
  maandag 20 januari 2025 @ 22:27:25 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373448
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
Die Space Karen weet precies wat hij doet. Altijd over het randje. En mensen blijven hem verdedigen...dan ben je echt gênant schaamteloos :')
Ook die muur van Trump was 'dat moet je niet letterlijk nemen', net als de deportaties van ,miljoenen mensen en dreiging naar andere landen om landjepik.
pi_216373453
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En het speelt natuurlijk niet mee dat jij wel een enorm grote fan bent van Musk, die je in bijna elke post tot God laat overkomen?
Nee hoor. Musk is zowel verbaal als non verbaal een autist pur sang.
De enige echte.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 22:29:13 #36
375570 crew  Cyan9
pi_216373468
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ook die muur van Trump was 'dat moet je niet letterlijk nemen', net als de deportaties van ,miljoenen mensen en dreiging naar andere landen om landjepik.
Het innemen van Groenland en het Panamakanaal zullen we dan ook maar alvast wegwuiven. |:)
pi_216373488

Biden doet de nazi groet. Wtf?!
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:31:37 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373490
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:27 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee hoor. Musk is zowel verbaal als non verbaal een autist pur sang.
Dus dan gaat ie vandaag nog aangeven dat het een misverstand is?
  maandag 20 januari 2025 @ 22:32:22 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373500
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:31 schreef Rnie het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Biden doet de nazi groet. Wtf?!
Kijk, hier doe je net alsof je dom bent.
pi_216373514
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus dan gaat ie vandaag nog aangeven dat het een misverstand is?
Sync staat, sinds hij in Washington is, uit. Zal hem later ff bellen om het te vragen. I'll keep you posted.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:35:42 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373523
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:34 schreef Rnie het volgende:

[..]
Sync staat, sinds hij in Washington is, uit. Zal hem later ff bellen om het te vragen. I'll keep you posted.
Zijn er ook dingen die Musk niet goed doet?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2025 @ 22:36:17 #42
862 Arcee
Look closer
pi_216373530
Bijzonder dat nu Trump president is er ineens geen snedige TT's meer verzonnen worden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:37:02 #43
842 Zorro
Z
pi_216373536
CNN krijgt het nog druk
Of tellen die anderen niet?

twitter
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216373563
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zijn er ook dingen die Musk niet goed doet?
Is dit een overhoring Vis?
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:41:05 #45
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373575
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:39 schreef Rnie het volgende:

[..]
Is dit een overhoring Vis?
Nee, ik heb niet het idee dat jij op welke manier dan ook objectief naar Musk kijkt.
pi_216373580
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
CNN krijgt het nog druk

[ x ]
Nazis everywhere.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:41:54 #47
38496 Perrin
pi_216373582
De circusvoorstelling is begonnen.
twitter
pi_216373588
twitter
  maandag 20 januari 2025 @ 22:44:23 #49
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216373610
quote:
CNN krijgt het nog druk

[ x ]
Leuk geprobeerd, fotograaf.
Hier heb je de video, van de videograaf.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg7axtjyyc22

En nu post jij natuurlijk de video's van al die anderen :')

Shame.....
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:46:36 #50
842 Zorro
Z
pi_216373626
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:44 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Wat voegt het toe? Het resultaat is hetzelfde.

Overigens vind ik het bij iedereen onzinnig gelul.
Een of andere idioot heeft in het verleden een bepaalde manier van groeten gehanteerd en als je nu toevallig iets doet wat erop lijkt (en het is een vrij natuurlijke beweging dus niet iets wat je heel bewust moet doen) dan ben je een duivel, een monster, een engerd.

Hou toch op. Toeval, anders niks. Bij allemaal.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:49:54 #51
38496 Perrin
pi_216373649
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Een of andere idioot heeft in het verleden een bepaalde manier van groeten gehanteerd en als je nu toevallig iets doet wat erop lijkt (en het is een vrij natuurlijke beweging dus niet iets wat je heel bewust moet doen) dan ben je een duivel, een monster, een engerd.

Ja heel normaal nazigroeten brengen. Snuif nog een beetje copium.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:50:14 #52
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373653
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Het doet er wel toe, want als iemand aan de macht komt en refereert naar de Nazi-tijd, dat is nogal wat. Er zijn nogal wat mensen dood gegaan en we proberen sindsdien te voorkomen dat er een herhaling plaatsvindt.
pi_216373657
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:44 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Shame.....
Nogmaals...

twitter

Waarom je dan een activistische bluesy post moet posten, waar je totaal niet ziet waarom hij dit doet, is bizar.

Onee, dat is niet bizar. _O-
De enige echte.
pi_216373663
quote:
CNN krijgt het nog druk

[ x ]
Wow er zijn fotos te vinden van mensen met hun hand gestrekt.

Ja super vergelijkbaar met een dude die constant Nazi shit spuit en de Hitler groet doet.
Nog geen week geleden kwam hij nog maar eens met de classic ja de Nazi's waren eigenlijk socialisten.
Dat soort dingen hoorde ik Hillary of Kamala of Biden nou nooit zeggen.

Maar uiteraard zit je nu nog in de Musk cult dan ga je ook gewoon een Hitler groet verdedigen. Ja hij is autistisch, dan is het normaal om constant fascistische retoriek te spuien en te sieg heilen. Telkens een stapje verder ook.

Je zag dit met Baudet ook, wanhopig hoe lang mensen het volhouden om die lui 100x het voordeel van de twijfel te geven bij dit soort incidentjes.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:53:05 #55
842 Zorro
Z
pi_216373681
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja heel normaal nazigroeten brengen. Snuif nog een beetje copium.
Dan doen ze het dus alle drie.
Het is het een of het ander.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:53:41 #56
842 Zorro
Z
pi_216373693
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het doet er wel toe, want als iemand aan de macht komt en refereert naar de Nazi-tijd, dat is nogal wat. Er zijn nogal wat mensen dood gegaan en we proberen sindsdien te voorkomen dat er een herhaling plaatsvindt.
Ditr is weer wat ik ook al in het Studio Voetbal topic aangaf:
Mensen die de uitleg niet WILLEN snappen.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:55:29 #57
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373716
Sowieso het concept dat de rijkste mensen zich inkopen bij Trump en daarmee invloed gaan krijgen in het beleid. Kijk naar TikTok, moest worden gebanned, zei Trump en nu is die CEO aanwezig en je gaat het vast al raden, die gaat ook een bijdrage doen uiteraard aan Trump zelf en dan mag ie toch nog doorgaan met TikTok.

Zelfverrijking en dan de pijperts die met de mond open staan te juichen.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:55:56 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373718
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ditr is weer wat ik ook al in het Studio Voetbal topic aangaf:
Mensen die de uitleg niet WILLEN snappen.
Welke uitleg?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:57:36 #59
842 Zorro
Z
pi_216373743
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wow er zijn fotos te vinden van mensen met hun hand gestrekt.

Ja super vergelijkbaar met een dude die constant Nazi shit spuit en de Hitler groet doet.
Nog geen week geleden kwam hij nog maar eens met de classic ja de Nazi's waren eigenlijk socialisten.
Dat soort dingen hoorde ik Hillary of Kamala of Biden nou nooit zeggen.

Maar uiteraard zit je nu nog in de Musk cult dan ga je ook gewoon een Hitler groet verdedigen. Ja hij is autistisch, dan is het normaal om constant fascistische retoriek te spuien en te sieg heilen. Telkens een stapje verder ook.

Je zag dit met Baudet ook, wanhopig hoe lang mensen het volhouden om die lui 100x het voordeel van de twijfel te geven bij dit soort incidentjes.
Selectieve verontwaardiging. Allen afgeven op iemand waar je het niet mee eens bent.
Ik vind het van allemaal zoals gezegd puur een beweging die toevallig zo is. OOK van degenen waar ik niks mee heb. Al geldt dat eigenlijk voor alledrie, maar dan liever Musk dan die andere twee.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:58:32 #60
842 Zorro
Z
pi_216373749
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Welke uitleg?
Bedankt voor het bevestigen.

Deze uitleg

pi_216373764
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:57 schreef Zorro het volgende:

[..]
Selectieve verontwaardiging. Allen afgeven op iemand waar je het niet mee eens bent.
Ik vind het van allemaal zoals gezegd puur een beweging die toevallig zo is. OOK van degenen waar ik niks mee heb. Al geldt dat eigenlijk voor alledrie, maar dan liever Musk dan die andere twee.
Nou dat toeval is maar de vraag. Hij is ook al dikke vrienden met de Afd, zoek maar eens na wat voor sympathieën een deel van de leden van die partij hebben.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:59:51 #62
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373766
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:58 schreef Zorro het volgende:

[..]
Bedankt voor het bevestigen.

Deze uitleg

Tuurlijk jongen, 'een of andere idioot uit het verleden' en het 'lijkt er toevallig op'. Als dat zo is, dan gaat ie er vast iets over zeggen in de aankomende 24 uur, want je wil immers niet een een Nazi worden vergeleken toch?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 23:00:42 #63
842 Zorro
Z
pi_216373774
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tuurlijk jongen, 'een of andere idioot uit het verleden' en het 'lijkt er toevallig op'. Als dat zo is, dan gaat ie er vast iets over zeggen in de aankomende 24 uur, want je wil immers niet een een Nazi worden vergeleken toch?
Hebben die andere twee dat ook uitgelegd dan?
Oh nee, die werden natuurlijk niet zo uitgelicht en kwamen er mee weg
  maandag 20 januari 2025 @ 23:03:23 #64
38496 Perrin
pi_216373802
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dit is niet de verdediging van een nazigroet die je denkt dat het is, vriend.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:03:42 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373806
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Laat de beelden maar zien, en dan niet de foto's. Bewegende beelden graag. En hebben die ook laatst aangegeven dat extreemrechts moet winnen in Duitsland?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 23:06:53 #66
842 Zorro
Z
pi_216373837
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Laat de beelden maar zien, en dan niet de foto's. Bewegende beelden graag. En hebben die ook laatst aangegeven dat extreemrechts moet winnen in Duitsland?
Erg goedkope manier van scoren want je weet donders goed dat ik daar geen video van heb.
En ik verdedig niks en ik beschuldig niks, ik kan alleen ontzettend slecht tussen met twee maten meten.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:07:36 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373847
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:06 schreef Zorro het volgende:

[..]
Erg goedkope manier van scoren want je weet donders goed dat ik daar geen video van heb.
En ik verdedig niks en ik beschuldig niks, ik kan alleen ontzettend slecht tussen met twee maten meten.
Je volgt dan ook netjes de talking points op van het objectieve 'End Wokeness'. Je hebt de bewegende beelden niet eens gezien, dus kun je niet stellen dat het om dezelfde situaties gaat.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:15:30 #68
38496 Perrin
pi_216373938
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Twee keer, voor als je de eerste keer nog twijfelde.
Bekijk deze YouTube-video
pi_216373962
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Goeden trollpoging

twitter
De enige echte.
pi_216373970
quote:

[..]
Ja.

En denk maar niet dat ie dat per ongeluk doet.

Het is een soort van dogwhistle maar dan met een gigantische megafoon op een enorm podium.

Er zit een fascistische steenrijke en knettergeke oligarch naast de president. Hier is helemaal niks onschuldigs aan.

Ben wel benieuwd wat Bibi hiervan vindt trouwens.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 20 januari 2025 @ 23:22:08 #71
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_216373994
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee tuurlijk Trump wint omdat de Democraten de binding met het volk zijn verloren.
Klopt
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216374000
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:57 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nee hoor ik geef zo vaak kritiek op mensen waar ik het mee eens ben.
Het gaat niet om deze ene keer dat hij de Hitlergroet doet. Maar omdat hij al 20 keer of weet ik hoe vaak op deze manier provoceert. Omvolkingstheorien deelt, extreemrechtse partijen steunt, zijn werknemers totaal afbeult, etcetera etcetera

Geeft wel aan hoe ver je heen bent als je liever een gestoorde ziet en gaat vergoeilijken oh ja een hitlergroet was vast niet zo bedoelt. Kom op zeg natuurlijk als dit een eenmalig ding was is het logisch om het niet groter te maken dan een raar gebaar. Maar dit is een dude die constant bezig is nazi shit te verspreiden. Ik zou zeggen neem een kijkje in de vele delen van Xitter topic bepaald geen nieuws dat Elon 'bijna al mijn vrienden zijn joden' een nazi is.
pi_216374014
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja.

Het is een soort van dogwhistle maar dan met een gigantische megafoon op een enorm podium.

Er zit een fascistische steenrijke en knettergeke oligarch naast de president. Hier is helemaal niks onschuldigs aan.

Bibi doet natuurlijk hetzelfde als de Elon adepten hier. Deny deny deny.
Ik zeg Luigi kom er maar in.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:28:52 #74
38496 Perrin
pi_216374056
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:18 schreef Rnie het volgende:

[..]
Goeden trollpoging

[ x ]

Hij bedankt Adolf met heel zijn hart?
pi_216374130
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zeg Luigi kom er maar in.
Het wordt tijd dat er in samenwerking met bepaalde instanties even wordt ingegrepen door @Danny omtrent dit soort users.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:44:52 #76
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216374131
Een pubertje dat een nazi-groet brengt maar het op zo'n manier doet dat hij 'plausible deniability' heeft zodat hij in het openbaar zogenaamd heel verontwaardigd kan zijn en de onschuld zelve spelen en achter de schermen tegen zijn vriendjes kan zeggen "hihi, kijk eens wat ik durf en waar ik mee weg kan komen". :')

Het mokerdomme klootjesvolk dat dan gaat zitten roepen dat 'de libs' achter elke boom een nazi zien terwijl ze zelf jarenlang bij iedere kaaspizza-bestelling totaal op tilt sloegen :')

Wat een kneuzenkermis, je zult er maar trots op zijn :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:45:31 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374134
Musk :|W :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 januari 2025 @ 23:47:31 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374150
quote:
CNN krijgt het nog druk

[ x ]
Zor, wat sneu -O- :'(
pi_216374166
Godsamme ik moet wel nog even wennen aan het idee dat deze shitshow nu weer live is allemaal.

Tijdje terug kon je nog lachen om ouwe YouTube filmpjes.

Shit's for real. ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 20 januari 2025 @ 23:52:46 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374186
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:49 schreef BlackLining het volgende:
Godsamme ik moet wel nog even wennen aan het idee dat deze shitshow nu weer live is allemaal.

Tijdje terug kon je nog lachen om ouwe YouTube filmpjes.

Shit's for real. ;(
De speech was hilarisch.
De "echte speech" was very low energy en nog sneuer.

Trump is terug..
  maandag 20 januari 2025 @ 23:54:43 #81
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216374201
Het zal de Amerikaantjes nog bezuren als ze straks 100% importbelastingen moeten betalen. Kan me niet voorstellen dat er eerder een Amerikaanse president zo'n extreme belastingverhoging heeft doorgevoerd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 20 januari 2025 @ 23:54:50 #82
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374203
quote:
Yep, die was ook wel leuk... een soort van Kennedy 2.
Benieuwd en denk dat dit (Musk) wel gaat lukken om zich zo onsterfelijk te maken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 20 januari 2025 @ 23:55:32 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_216374207
quote:

[..]
Het is wel een Nazi salute, weer hetzelfde gelul als met Laura Ingraham, oh ze had gewoon een wat stijve arm, maar het was een hoek van 84 graden in plaats van 85 graden dus kunnen we wel zeker weten dat gniffel gnuif. Wie nu nog opkomt voor nazi's doet dat echt niet onbewust. En Musk deed ook niet onbewust een sieg heil.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:56:03 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374208
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:54 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep, die was ook wel leuk... een soort van Kennedy 2.
Benieuwd en denk dat dit (Musk) wel gaat lukken om zich zo onsterfelijk te maken.
Onsterfelijk belachelijk :P
  maandag 20 januari 2025 @ 23:58:17 #85
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216374224
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:55 schreef speknek het volgende:

[..]
Het is wel een Nazi salute, weer hetzelfde gelul als met Laura Ingraham, oh ze had gewoon een wat stijve arm, maar het was een hoek van 84 graden in plaats van 85 graden dus kunnen we wel zeker weten dat gniffel gnuif. Wie nu nog opkomt voor nazi's doet dat echt niet onbewust. En Musk deed ook niet onbewust een sieg heil.
Het is niet eens omdat ze daadwerkelijk het nazi-gedachtegoed een warm hart toedragen, maar meer omdat ze het leuk vinden om te trollen. Het zijn een soort 14-jarige 4chan-kneusjes.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_216374250
Ik heb maar af en toe tussendoor gekeken hoor, maar ik heb die dochter van hem waar hij zelf op geilde helemaal niet meer gezien? Kan even niet op haar naam komen.

Heeft die zich teruggetrokken uit het circus?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:02:16 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374251
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het is niet eens omdat ze daadwerkelijk het nazi-gedachtegoed een warm hart toedragen, maar meer omdat ze het leuk vinden om te trollen. Het zijn een soort 14-jarige 4chan-kneusjes.
Mwah.. Beetje 50/50.. Ofzo
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:07:51 #88
38496 Perrin
pi_216374280
Je kunt van de Amerikanen zeggen wat je wilt, maar ze weten wel hoe ze een inauguratie moeten ensceneren.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:09:26 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:07 schreef Perrin het volgende:
Je kunt van de Amerikanen zeggen wat je wilt, maar ze weten wel hoe ze een inauguratie moeten ensceneren.
Jij kijkt nog? :o
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:11:47 #90
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374298
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja.

Vooral die GFY strakke onderlip blik van, we're here.
Nu denk ik dat Musk het een zorg zal zijn wat een ander vindt en al helemaal niet bezig is met wat hij doet voorkomen en wmb niet uit is om slecht te willen doen. Musk ziet zijn wereld als zijn speelterrein en is nu in de fase van I'm gonna make it mine.
Typisch geval van iemand die alles al heeft en dan op het leidende paard van de gouden koets gaat zitten.

Zorgen zijn wmb zeker terecht want wie gaat/kan een malloot van een miljardair wegsturen wanneer degene die daartoe nog in staat zijn, zelf in dat kamp zitten. Het podium waar de minzame machthebber nu zit, is niet veel anders dan wat ik heb gezien van Xi.
Strikt genomen is de situatie in de VS niet veel anders als in de SU. Alleen de vorm en show is wat anders.

Straks een oorlogje om Panama en handelsstrijd met EU (inclusief X/Meta/Alphabet) en climate-my-ass gaat ook zeer boeiend worden. Anderzijds is wat Biden op de valreep doet om alle leden van zijn clan een pardon te geven, wmb ook niet bepaald koosjer.
Enfin, vooral hopen dat de shit niet hier in de fan komt plakken.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:14:12 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374304
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:07 schreef Perrin het volgende:
Zeker leuk als vermaak te observeren, hoe ze dat in elkaar draaien en elkaar veren in de kont duwen.
Lachen was ook die goody-bag in het Capitool en ook machthebbers niet wars zijn van kraaltjes en spiegeltjes.
pi_216374329
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nou voor Musk komt het wel prima uit hoor. Een totalitaire staat die bevriende ondernemers flink uit de weg gaat qua regelgeving en bevoordeelt. (De overheid runnen als bedrijf)
Als hij dat gedachtegoed geen warm hart toedraagt is het wel heel bijzonder dat zon zogenaamd intelligente man die nog niet zo lang geleden naar Auswitz ging na een omvolkingstheorie verkocht te hebben ging nu weer in opspraak komt met een Hitlergroet. Vorige week nog met nazi's waren socialisten.
Ik geloof best dat hij 10 jaar geleden nog niet zo geradicaliseerd was, maar sinds Corona ging het in ieder geval hard. Het is ook meer dat hij merkt dat elke provocatie toch wel vergoeilijkt wordt bijvoorbeeld zoals jij hier doet. Oh het is maar meme lord shit. Hij ziet ook dat Trump alles kan flikken. Daarbij hij doet polls over dingen als de Engelse regering even coupen en krijgt daar eigenlijk geen tegenreactie op. Natuurlijk gaat hij steeds verder met het masker af.

En wat zullen we verbaasd zijn dat we over een paar maanden weer dit hele riedeltje over moeten doen. Misschien moet South Park weer een memberberries aflevering uitzenden.
pi_216374345
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:11 schreef Vallon het volgende:

[..]
Vooral die GFY strakke onderlip blik van, we're here.
Nu denk ik dat Musk het een zorg zal zijn wat een ander vindt en al helemaal niet bezig is met wat hij doet
Ja dezelfde Musk die mensen betaald om een spelletje voor hem te spelen en dan bij hoog en laag volhoudt dat hij zelf dag en nacht dat spel heeft gespeeld en die vervolgens de checkmarks bij mensen die zeggen je speelde dat computer spelletje niet weghaalt op zijn site. Die boeit het niks wat anderen van hem denken.

https://www.forbes.com/si(...)lder-internet-drama/
pi_216374365
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:24 schreef Rnie het volgende:
Over vier jaar Vance vs Newsom?
Of een van de Trump-kids om de dynastie voort te zetten :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_216374366
quote:

[..]
Gaan we echt vier jaar van deze onzin krijgen? :')
twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:42:01 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
[ x ]
Okeeee, serieus? :D
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:42:34 #97
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374373
Wanneer ik zijn speechwijze bezie, krijg ik wat begrip wat en hoe leiders in heden en verleden, elders, de massa wisten te bespelen.
"We love the oval office, evertyhing starts en ends with the Oval office" -O-
Je moet daar achterstaand op het podium als slingertjes en aankleding, toch wat moeilijk voelen ?
Om dan als een bully Biden en Harris compleet door de stront te halen en geen greintje fatsoen te hebben.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:42:44 #98
38496 Perrin
pi_216374375
quote:

[..]
[ x ]
Ah, Harris stond ook met haar arm omhoog! Ja dan is het prima dat Elon zijn Sieg Heiltjes doet.
pi_216374378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ah, Harris stond ook met haar arm omhoog! Ja dan is het prima dat Elon zijn Sieg Heiltjes doet.
:') :') :')
Sterkte alvast de komende jaren.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:43:41 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216374379
quote:

[..]
[ x ]
Komt er weer een, mooi de talking points van 'End Wokeness' rondbazuinen. Heb je ook een filmpje van de Nazisalute van Harris?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')