SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóórquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Je postte door het slotje heen. ESF1GaMeke.
Laat het niet weer gebeuren!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóór
Een dagquote:
Ik dacht al, is me dat gewoon weken niet opgevallen ofzoquote:
Nee, MOLquote:
ah nicequote:
*stil*quote:
Nouja kundig, jullie hebben mij ook overleefd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat het niet weer gebeuren!
Wij hebben kundige leiders nodig!
Ik heb Meke goed opgevoed😎quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Je postte door het slotje heen. ESF1GaMeke.
quote:
Bye bye en zwaai zwaai naar je bijna oud baasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag mijn werk afgerond en hoef dus alleen nog maar terug voor mijn afscheid
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!quote:
Ja, wel fijne overdracht gehad vandaag, maar om nu tien uur langer te werken aan iets dat af is, is niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bye bye en zwaai zwaai naar je bijna oud baas
Ssssst. Als wij hier als niet blauwen kunnen posten, zijn we onderkoffer!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb komende april een bruiloft inVeel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb komende april een bruiloft in@Strani zou je hier vast wel mee kunnen helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik heb komende april een bruiloft inJe kiest je feestjes wel uit he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.![]()
Haha ja, even kijken of we daar nog random naar een concert kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kiest je feestjes wel uit he?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóór
Ik heb komende april een bruiloft inOhh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goede vraag voor een eigen topic zelfs. Denk dat daar best leuke verhalen uit zouden komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er verder iemand een keer naar een buitenlandse bruiloft geweest? En wat was t meest kenmerkende? Ik weet wel dat veel mensen van andere culturen onze Nederlandse gewoonte van 'alleen uitgenodigd voor het feest' zonder diner enzo maar raar vinden.
Ja vind ik ergens ook welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er verder iemand een keer naar een buitenlandse bruiloft geweest? En wat was t meest kenmerkende? Ik weet wel dat veel mensen van andere culturen onze Nederlandse gewoonte van 'alleen uitgenodigd voor het feest' zonder diner enzo maar raar vinden.
Owja, goed idee. Op naar LIF.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goede vraag voor een eigen topic zelfs. Denk dat daar best leuke verhalen uit zouden komen.
Ging iemand jou als barbell gebruiken dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
Godsamme ik ben echt afgebeuld in de sportschool. Arm optillen is al moelijk nu.
Ik geloof dat er wel groter en kleurijker wordt aangepakt. En dat er veel tradioneel gedanst wordt. Nederlandse bruiloften zijn vaak wat kleiner. Wij pakken niet echt uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben naar een Friese bruiloft geweest, twee zelfs!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb komende april een bruiloft inOh nou waar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaat![]()
Onderkoffermodquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou waar inWas dat toen eigenlijk een groot en traditioneel feest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is wel heel erg exotisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben naar een Friese bruiloft geweest, twee zelfs!
In België een paar keer. Dat is voor wat betreft het feest niet zo afwijkend van Nederland. Al waren we wel een keer op een feest waar we helemaal niemand kenden, behalve het bruidspaar. Dat was wel vrij ongemakkelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik geef de schuld aan de instructeur. Maar ik goed, ik zei ja toen hij vroeg of we vanavond gingen knallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ging iemand jou als barbell gebruiken dan?![]()
Of heb je toch stiekem jezélf afgebeuld en probeer je dat nu op andere onschuldige sportschoolbezoekers af te schuiven?
Ging je daar altijd op de motor naartoequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
Voor de geïnteresseerden; hier in dit huis was het feest:
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ik ben daar alles bij elkaar denk ik een keer of zes, zeven geweest voor korte vakanties.
Nee gewoon met de Red Bullquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ging je daar altijd op de motor naartoe
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou waar inOeh tof! In het noorden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En m'n andere ervaringen met buitenlandse bruiloften zijn hier te vinden: LIF / Bruiloft in het buitenland
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh tof! In het noorden,Oh die plaats is wel erg mooi zegt men, ik ben er zelf nooit geweest. Komt één van de trouwenden daar vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En m'n andere ervaringen met buitenlandse bruiloften zijn hier te vinden: LIF / Bruiloft in het buitenland
We zijn blij dat je dat destijds gelukkig hebt overleeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee gewoon met de Red Bull
Nee maar die reis daar naartoe was welk elk jaar een hel hoor. Iedereen rijdt totaal gestoord daar. Allemaal tegelijkertijd inhalen, bussen, vrachtwagens, net voor hellingen of bochten, maakt niet uit. En in de andere richting gebeurt precies hetzelfde
En veel geld geven heb ik wel eens gehoord, ook de mensen die er allemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Een Turkse vriendin van mij heeft ooit filmpjes laten zien van een turkse bruiloft (niet die van haar). Daar zijn een stuk of 100 mensen aanwezig. Dat is nog aan de kleine kant. Allemaal in feestelijk gekleed. Later maken ze een grote cirkel waar een tradionele dans wordt gehouden. Muziek, dans, kleur etc. Noem het maar op, het is een groot feest.
Ja, vriend met ons trouwt met een vrouw die daar oorspronkelijk vandaan komt, maar ze studeerde hier. Dus dit zijn voor de helft horkerige Nederlanders die niet kunnen dansen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die plaats is wel erg mooi zegt men, ik ben er zelf nooit geweest. Komt één van de trouwenden daar vandaan?
Dat is in Spanje ook wel zo trouwens, je bent snel honderd euro per persoon kwijt als gast, nog meer als het bruidspaar dichterbij je staat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En veel geld geven heb ik wel eens gehoord, ook de mensen die er allemaal niet zijn.
Haha wel fijn voor hem dat hij niet de enige is. De enige andere Nederlandse op de mijne was mijn moeder en die is juist gek op dansenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, vriend met ons trouwt met een vrouw die daar oorspronkelijk vandaan komt, maar ze studeerde hier. Dus dit zijn voor de helft horkerige Nederlanders die niet kunnen dansen.
In Nederland ook inmiddels wel, tenminste, ik probeer altijd beetje te geven wat ik zelf 'kost'.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is in Spanje ook wel zo trouwens, je bent snel honderd euro per persoon kwijt als gast, nog meer als het bruidspaar dichterbij je staat.
"Aan alle die hier aanwezig zijn, proficiat! Aan alle die hier niet aanwezig zijn, ook proficiat!"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En veel geld geven heb ik wel eens gehoord, ook de mensen die er allemaal niet zijn.
Nee genoeg mensen om awkward mee de salsa proberen te dansen in dit geval.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha wel fijn voor hem dat hij niet de enige is. De enige andere Nederlandse op de mijne was mijn moeder en die is juist gek op dansen
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal eigenlijk. Ik kan me herinneren dat wij bij onze bruiloft van een groep van 6 vrienden een envelop met 35 euro kregen. Daar heb ik nooit meer een punt van gemaakt, maar dat kon echt nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In Nederland ook inmiddels wel, tenminste, ik probeer altijd beetje te geven wat ik zelf 'kost'.
Ik ben daar toch zelf niet zo'n voorstander ben. Natuurlijk is een kleine bijdrage leuk maar verder vind ik het aan het bruidspaar om te beslissen hoe duur ze het allemaal maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In Nederland ook inmiddels wel, tenminste, ik probeer altijd beetje te geven wat ik zelf 'kost'.
Ja dat is natuurlijk het andere uiterste.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal eigenlijk. Ik kan me herinneren dat wij bij onze bruiloft van een groep van 6 vrienden een envelop met 35 euro kregen. Daar heb ik nooit meer een punt van gemaakt, maar dat kon echt niet
Ja, mijn vrouw vond daar ook vrij veel van, want in haar cultuur is dat ook absoluut not-done.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk het andere uiterste.
Jaa ook eens hoor, het is ook geen vereiste. En bij mn eigen bruiloft kreeg ik dat ook zeker niet van iedereen. Wat we wel kregen was een biertje van iedereen, echt heel leuk. Had onze ceremoniemeester geregeld. Dus daarna hadden we het hele jaar allemaal lokaal speciaalbier uit het hele land.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben daar toch zelf niet zo'n voorstander ben. Natuurlijk is een kleine bijdrage leuk maar verder vind ik het aan het bruidspaar om te beslissen hoe duur ze het allemaal maken.
Was daar niet geld uit gejat ofzo?!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal eigenlijk. Ik kan me herinneren dat wij bij onze bruiloft van een groep van 6 vrienden een envelop met 35 euro kregen. Daar heb ik nooit meer een punt van gemaakt, maar dat kon echt niet
Dat lijkt me eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was daar niet geld uit gejat ofzo?!
Ik heb komende april een bruiloft inWat ontzettend leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gingen ze daar ook met zakdoeken zwaaien?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België een paar keer. Dat is voor wat betreft het feest niet zo afwijkend van Nederland. Al waren we wel een keer op een feest waar we helemaal niemand kenden, behalve het bruidspaar. Dat was wel vrij ongemakkelijk
Les Lacs Du Connemara is wel een klassieker die altijd langskomt jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gingen ze daar ook met zakdoeken zwaaien?
Meerdere Twentse bruiloften hier. Dat schijnt voor veel Nederlanders ook al buitenland te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben naar een Friese bruiloft geweest, twee zelfs!
Owja, dat nummer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Les Lacs Du Connemara is wel een klassieker die altijd langskomt ja
Oja die heb ik wel ook nog!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Meerdere Twentse bruiloften hier. Dat schijnt voor veel Nederlanders ook al buitenland te zijn
Ik moet altijd aan de Pfaffs denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Les Lacs Du Connemara is wel een klassieker die altijd langskomt ja
Alleen maar Grolsch zeker?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Meerdere Twentse bruiloften hier. Dat schijnt voor veel Nederlanders ook al buitenland te zijn
Krentenweggequote:
Dommelsch, Dommelsch en nog eens Dommelsch. Geen idee waar ze dat tegenwoordig nog drinken trouwens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef Meke het volgende:
Drommel(s), Drommel(s) en nog eens Drommel(s)
Brabant?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dommelsch, Dommelsch en nog eens Dommelsch. Geen idee waar ze dat tegenwoordig nog drinken trouwens.
Echt? Of is die tussenstand alleen maar fijn om die kater van eerder op de avond te vergeten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef Meke het volgende:
Mijn Ajacied is ook voor Excelsior, dus het is vooralsnog een goede avond hier
Haha nou daar heb ik hem al niet meer over gehoordquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Echt? Of is die tussenstand alleen maar fijn om die kater van eerder op de avond te vergeten?
Ik heb komende april een bruiloft inLeuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Ik zou het reizen wel spannend vinden. Maar je moet natuurlijk altijd je koffer en tas in de gaten houden
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik vind t ook wel spannend hoor. Eerste keer ook dat ik vaccinaties moet halen voor een reis.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Ik zou het reizen wel spannend vinden. Maar je moet natuurlijk altijd je koffer en tas in de gaten houden
Dat is zeker waar, maar als je inderdaad gewoon altijd bij je spullen blijft is er in principe weinig te vrezen. Ik heb zelf ook maar één keer een koffercheck daar gehad trouwens (voor vertrek), en ook één keer een check in Spanje na aankomst. Maar verder kon ik altijd zo doorlopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Colombia heeft toch een beetje een naam op dat vlak.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar als je inderdaad gewoon altijd bij je spullen blijft is er in principe weinig te vrezen. Ik heb zelf ook maar één keer een koffercheck daar gehad trouwens (voor vertrek), en ook één keer een check in Spanje na aankomst. Maar verder kon ik altijd zo doorlopen.
Daarom. Maar je hoort ook weer niet vaak dat er dingen gewoon in de koffers van mensen worden gedaan. En als je niet alleen reist zal die kans al helemaal minimaal zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat land heeft toch een beetje een naam op dat vlak.
Neequote:
quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde, he drommels, waarom scoort PSV nu, ik gunde het Excelsior wel.
Pff, ga ik ook maar doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Wij liggen nu maar boos in bed uit protest, dat zal ze leren
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat ik het toe ga staan. Sorry.
Ik moet bekennen dat ik het alweer vergeten wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:56 schreef NailQueen het volgende:
Is er ondertussen al meer informatie over het grote mysterie vandaag?
Oh nu opeens wel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat het niet weer gebeuren!
Wij hebben kundige leiders nodig!
Die had je dus niet?quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu had ik vandaag een bus van Qbuzz niet rijdt 😡
Het was weer heel voorspelbaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde, he drommels, waarom scoort PSV nu, ik gunde het Excelsior wel.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:26 schreef Troel het volgende:
Jaaa, straks taart scoren voor mijn jarige kind
Van hartequote:Op woensdag 15 januari 2025 11:26 schreef Troel het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaa goedemorgen allemaal hebben we er weer zin innnnnn???? Zaagmans komt zo langs om de week doormidden te zagen jajajaja de helft zit er weer op en het is weer bijna weekenddddd!!!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:26 schreef Troel het volgende:
Feliquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:26 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:26 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:26 schreef Troel het volgende:
Neequote:Op woensdag 15 januari 2025 13:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Gaat de drang om leuke kleding, ook al is er genoeg, ooit over? Ik vraag dit voor een vriend
Ohquote:
Vast wel ergens op de wereld.quote:
De drang om chocola te eten al helemáál nietquote:
Proest, ik eet een Nuts terwijl ik leesquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De drang om chocola te eten al helemáál niet
Kunnen we gewoon niks aan doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De drang om chocola te eten al helemáál niet
En ik heb een nieuwe trui aan, werd gisteren bezorgdquote:
Nice. Wat heb je nog meer aan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik heb een nieuwe trui aan, werd gisteren bezorgd
Ik gok Q-Musicquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice. Wat heb je nog meer aan?
edit - Fuck sorry verkeerde forum
Joequote:
Ook voor toetjes dag?quote:
Eeeeehquote:
Het klinkt ook niet als iets wat leuk is op de radioquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mattie en Marieke moesten weer aandacht hebben.
Gelukkig geen ASMRquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet als iets wat leuk is op de radio
Blame our hormonesquote:
Nutsquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Proest, ik eet een Nuts terwijl ik lees
Wat voor pilletjes had je nu weer genomen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:22 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaa goedemorgen allemaal hebben we er weer zin innnnnn???? Zaagmans komt zo langs om de week doormidden te zagen jajajaja de helft zit er weer op en het is weer bijna weekenddddd!!!
Wij aten champignonsoep en boerenomelet. Vega-dagje.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben parelcouscous aan t maken. Met garnalen. Ook jum.
Goedenavond!quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes had je nu weer genomen?
Ik ben door het jaar best goed bezig qua eten, maar met de feestdagen gaat het altijd foutquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik peuzel nu een chocola ei op van kerst
En er zit nog genoeg chocola in de kast
De maaltijden zijn bij mij het probleem niet, maar dat snoepen tussendoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben door het jaar best goed bezig qua eten, maar met de feestdagen gaat het altijd fout
Ik merk dat ik een winterbuikje krijgquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben door het jaar best goed bezig qua eten, maar met de feestdagen gaat het altijd fout
En ik mag van m’n instructeur niets anders de schuld geven, alleen mezelf![]()
Dat vooral ja, maar ook te veel eten met voor en nagerecht, wat ik normaal niet doe.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
De maaltijden zijn bij mij het probleem niet, maar dat snoepen tussendoor
De bus was vandaag redelijk op tijd (kleine tien minuten vertraging), dus dat scheelde. Maar moest wel de richting wijzen voor de buschauffeurquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedenavond!
Hoe is het met je bus en met je harem?
Waarom heeft kerst een chocolade-ei?quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik peuzel nu een chocola ei op van kerst
En er zit nog genoeg chocola in de kast
Waarom niet? Er is altijd een goede reden voor chocolade eieren.quote:
Ja weet ik veel. De supermarkten verkochten datquote:
Er had ook al een winkel paaseieren in de schappen liggen met de smaak nasi gorengquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. De supermarkten verkochten dat
Maar als je zin hebt in paaseieren, die liggen alweer bij de Appie!
Mattie en Marieke (van Q music) houden elk jaar een toetjesdag, dus de hele dag toetjes etenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Er had ook al een winkel paaseieren in de schappen liggen met de smaak nasi goreng
Oe, de hele dag leven op bananensplit, tiramusu, koffie met bonbons?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mattie en Marieke (van Q music) houden elk jaar een toetjesdag, dus de hele dag toetjes eten
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Er had ook al een winkel paaseieren in de schappen liggen met de smaak nasi goreng
Gelukkig ben je weer veilig thuis.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Brrr. Die dichte dichte mist, vond het een beetje eng om er doorheen naar huis te rijden.
En dan ook nog zo'n knurft die rechts inhaalt.
Fijn dat je veilig thuis bentquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Brrr. Die dichte dichte mist, vond het een beetje eng om er doorheen naar huis te rijden.
Extra gevaarlijk omdat ijsberen in de mist extra moeilijk te zien zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
En ook bij dirk, maar poe, wat een prijzen zeg. 750 gram paaseitjes voor 9,99. dat is wel enorm duur geworden ineens.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. De supermarkten verkochten dat
Maar als je zin hebt in paaseieren, die liggen alweer bij de Appie!
Dat is flink gestegen inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ook bij dirk, maar poe, wat een prijzen zeg. 750 gram paaseitjes voor 9,99. dat is wel enorm duur geworden ineens.
De paarse. Nu echt wel spijt vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes had je nu weer genomen?
Vlak na pasen is het een stuk goedkoperquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ook bij dirk, maar poe, wat een prijzen zeg. 750 gram paaseitjes voor 9,99. dat is wel enorm duur geworden ineens.
WTFquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de prijs nog wordt aangepast, want anders zijn ze duurder dan AH. (7,99 voor 750 gram) en Jumbo. (10 euro voor 4x 200 gram gevulde chocolade)quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
WTF![]()
Gelukkig is het nog lang geen pasen, kan ik gaan sparen
Beter weer de blauwe nemen Straanquote:
Oh bahquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:00 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt wel een aflevering van Black Mirror.
https://bbc.com/news/articles/c93l8j1j8yvo
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Beter weer de blauwe nemen Straan
Wow, absurd. Inderdaad ja...quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:00 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt wel een aflevering van Black Mirror.
https://bbc.com/news/articles/c93l8j1j8yvo
Twee woorden: Doof. Pot.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:29 schreef NailQueen het volgende:
Zijn we nog iets te weten gekomen over het FOK mysterie van dinsdag? Ik kan het topic niet meer terugvinden.
Had FOK eindelijk een reden voor wat meer bezoekers, wordt het topic verwijderd.quote:
Hannah is op vakantie gegaan met Lottequote:Op donderdag 16 januari 2025 13:29 schreef NailQueen het volgende:
Zijn we nog iets te weten gekomen over het FOK mysterie van dinsdag? Ik kan het topic niet meer terugvinden.
Wat doet dat er nou toe? Wij hebben het hier ook nog regelmatig over Sieneke.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:08 schreef Strani het volgende:
Was het verhaal niet al zo'n beetje klaar dan eigenlijk?
Gvd Sieneke ik was haar net weer een beetje vergetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe? Wij hebben het hier ook nog regelmatig over Sieneke.
Die naam noemen is banwaardig toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de bedoeling van zo’n forum. Dat het wel wat emoties losmaaktquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Gvd Sieneke ik was haar net weer een beetje vergeten![]()
![]()
Oeh, Eurosong, nice.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:50 schreef Momo het volgende:
Reminder voor deze zaterdag, we hebben ESF vermaak voor een volle avond van 17:00 tot 22:00
[success]Zaterdag 18 januari
[H] Moldavie [topic link] Etapa Națională Auditions 17:00 - 20:00
[H] Litouwen [topic link] Eurovizija.LT semi 2 20:00 -22:00
[H] België [topic link] Eurosong showcase 1 20:45 - 21:50[/success]
Goed bezig! Go Egeltje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ik was eigenlijk naar complimenten aan het vissen inderdaad.
Zo veel veren in je reet dat ze niet meer passenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ik was eigenlijk naar complimenten aan het vissen inderdaad.
Ik denk dat die met al die mods hier, geen blauw meer kan zien.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Beter weer de blauwe nemen Straan
Hadden niet hoeven terug te komen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef NailQueen het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe van Kensington? Ik heb expres niet geluisterd maar het wordt toch wel alarmschijf, topsong, megahit, trekkerhit etc.
Dan kan me alvast even voorbereiden.
Ik heb zo'n hekel aan die kerel bij dat draaiorgelquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die met die bolhoed?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die kerel bij dat draaiorgel
Die ene die zo stom lucht hapt. Waarschijnlijk is dat dezelfdequote:
En Strani deed nog zo z'n bestquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Die ene die zo stom lucht hapt. Waarschijnlijk is dat dezelfde
Wel oké.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef NailQueen het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe van Kensington? Ik heb expres niet geluisterd maar het wordt toch wel alarmschijf, topsong, megahit, trekkerhit etc.
Die is leuk inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:20 schreef Meke het volgende:
Deze kwam weer langs in m'n playlist, word hier echt zo blij van
Bekijk deze YouTube-video
Ja, die heb ik ooit nog gekaraoked bij de plaatselijke gay bar. In het instagramfilmpje van de avond (samengevat in 1,29 minuut) zie je mij nog luchtgitaren op dit nummer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:20 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ooit nog gekaraoked bij de plaatselijke gay bar. In het instagramfilmpje van de avond (samengevat in 1,29 minuut) zie je mij nog luchtgitaren op dit nummer.
Je hoort het vanzelf wel ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef NailQueen het volgende:
Deze zin had ik toch al ruim twee weken niet gelezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ooit nog gekaraoked bij de plaatselijke gay bar. In het instagramfilmpje van de avond (samengevat in 1,29 minuut) zie je mij nog luchtgitaren op dit nummer.
Nee, threads vind ik mateloos irritant, of het algoritme erachter is niet mij vriend. Ik krijg op mijn for you allemaal dingen over ernstig zieke mensen, vrouwen in de (peri-) menopauzequote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Fred_B het volgende:
Die Twitter-alternatieven komen ook niet echt van de grond hè? Ik was even aan het kijken of er veel spannends gebeurde op Threads en Bluesky, maar op ESF-gebied is dat in elk geval niet zo.
Die algoritmes zijn soms vrij onnavolgbaar inderdaad. Je hoeft maar één keer iets te volgen of liken dat het systeem triggert, en je wordt overladen met vergelijkbare content.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, threads vind ik mateloos irritant, of het algoritme erachter is niet mij vriend. Ik krijg op mijn for you allemaal dingen over ernstig zieke mensen, vrouwen in de (peri-) menopauzeen neppe goede daden.
Ik heb volgens mij niks geliket, maar ik zie allemaal berichten van vrouwen die duidelijk max 30 jaar zijn en dan iets plaatsen als "Do you think I look good for 59 years old?". Dan allemaal mannen onder het bericht die keihard aan het simpen zijn van Oh you look so much younger!. Can you answer my message?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, threads vind ik mateloos irritant, of het algoritme erachter is niet mij vriend. Ik krijg op mijn for you allemaal dingen over ernstig zieke mensen, vrouwen in de (peri-) menopauzeen neppe goede daden.
Laatste keer dat Denemarken het wel verdiende om naar de finale te gaan. Ze hadden er prima tusse gepast (zien jullie de woordgrap?)quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:20 schreef Meke het volgende:
ticketswap?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:00 schreef NailQueen het volgende:
Onze favoriete babyhulk uit Finland treed vanavond op in Grunn bij Eurosonic [ afbeelding ]
En gisteren stonden Baby Lasagna en NF bekende St. Pedro daar een moppie te zingen.
Ik heb overwogen om een kaartje te kopen maar toch te lang getwijfeld waardoor het nu stijf uitverkocht is
Ja ik kon ze nu met korting krijgen dus vandaar iets laterquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kreeg net nog een kerstkaartje in de brievenbus.
Je weet de Nederlandse en Spaanse cultuur goed te combineren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kon ze nu met korting krijgen dus vandaar iets later
Sí toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je weet de Nederlandse en Spaanse cultuur goed te combineren.
Leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef Strani het volgende:
Ik had gisteren weer eens een date. De derde in een maand of zo. Maar deze keer ging ik er met een ander gevoel in dan de andere keren, toch met meer verwachting of zo. En dat bleek terecht. Hele leuke en lieve meid, Italiaanse, en we gaan elkaar vrijwel zeker weer zien
Nieuwjaarskaartjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef Strani het volgende:
Ik had gisteren weer eens een date. De derde in een maand of zo. Maar deze keer ging ik er met een ander gevoel in dan de andere keren, toch met meer verwachting of zo. En dat bleek terecht. Hele leuke en lieve meid, Italiaanse, en we gaan elkaar vrijwel zeker weer zien
Ja hequote:
Derde in de maand? Hoe sla je ze zo snel aan de haak?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef Strani het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef Strani het volgende:
Op Bluesky heb ik inmiddels wel ongeveer genoeg accounts die ik wil volgen om het bij te houden. Bij Mastodon ben ik nooit zover gekomenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Fred_B het volgende:
Die Twitter-alternatieven komen ook niet echt van de grond hè? Ik was even aan het kijken of er veel spannends gebeurde op Threads en Bluesky, maar op ESF-gebied is dat in elk geval niet zo.
Via de apps is het niet heel moeilijk. Maar het is ook wel een kwestie soms van niet eerst weken willen teksten voor je op een date gaat. Het is beter om redelijk snel te kijken of het in het echt wat is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Derde in de maand? Hoe sla je ze zo snel aan de haak?
Dit is ook wel mijn ervaring, op de app knap ik vaak ook af op dingen die je al niet meer ziet als iemand in het echt heel leuk wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Via de apps is het niet heel moeilijk. Maar het is ook wel een kwestie soms van niet eerst weken willen teksten voor je op een date gaat. Het is beter om redelijk snel te kijken of het in het echt wat is.
Is er bij jou in de stad zo weinig leuks te vinden?
Dat is ook absoluut waar jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is ook wel mijn ervaring, op de app knap ik vaak ook af op dingen die je al niet meer ziet als iemand in het echt heel leuk was
Mijn dateleven staat op dit moment even op een laag pitje. Maar het antwoord is Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Via de apps is het niet heel moeilijk. Maar het is ook wel een kwestie soms van niet eerst weken willen teksten voor je op een date gaat. Het is beter om redelijk snel te kijken of het in het echt wat is.
Is er bij jou in de stad zo weinig leuks te vinden?
Ja soms is het ook goed om even te pauzeren, dat heb ik ook vaker gedaan. Ik had op een gegeven moment ook het plan opgevat om het gewoon in het echte leven op me af te laten komen maar merkte dat als ik uit ben met vrienden, ik helemaal niet zo bezig ben met vrouwen aanspreken of zo. Dus dat schiet dan ook niet zo opquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn dateleven staat op dit moment even op een laag pitje. Maar het antwoord is Ja
Oh ja, dat heb je ook nog. Maar daar gebeurt volgens mij helemaal niets. Als ik naar het officiële Eurovision account kijk (van de immer sympathieke Rob Holley enzo), dan heeft er op Threads sinds de jaarwisseling nog niemand gereageerd op hun berichten. Op Bluesky een stuk of 10 reacties, waarvan het merendeel op dit pareltje van vandaag:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Op Bluesky heb ik inmiddels wel ongeveer genoeg accounts die ik wil volgen om het bij te houden. Bij Mastodon ben ik nooit zover gekomen
Maar dat is dus verwaarloosbaar in vergelijking met Twitter/X of Instagram.quote:Well it certainly feels like the 69th edition
Ik volg Eurovision niet op Twitter en niet op Blueskyquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je ook nog. Maar daar gebeurt volgens mij helemaal niets. Als ik naar het officiële Eurovision account kijk (van de immer sympathieke Rob Holley enzo), dan heeft er op Threads sinds de jaarwisseling nog niemand gereageerd op hun berichten. Op Bluesky een stuk of 10 reacties, waarvan het merendeel op dit pareltje van vandaag:
[..]
Maar dat is dus verwaarloosbaar in vergelijking met Twitter/X of Instagram.
Nog? Ál bedoel je! Ik heb ze ook vast op de bus gedaanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens mij hoef je een bericht maar lang genoeg op je scherm te hebben, om vergelijkbare dingen te zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die algoritmes zijn soms vrij onnavolgbaar inderdaad. Je hoeft maar één keer iets te volgen of liken dat het systeem triggert, en je wordt overladen met vergelijkbare content.
Die mist maakt deze periode van het jaar nog extra treurig. Met de sneeuw erbij zag het landschap er nog wel charmant uit, maar het merendeel is nu gesmolten, dus nu is zo’n beetje alles grijs, bruin en blubberig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:12 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn een nachtje weg en we hebben eindelijk eens een kamer op een hoge verdieping en nog een hoekkamer ook! Dus aan twee zijden ramen.![]()
Maar door die pestpokke-mist alsnog geen uitzicht![]()
In mijn provinciehoofdstad!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die mist maakt deze periode van het jaar nog extra treurig. Met de sneeuw erbij zag het landschap er nog wel charmant uit, maar het merendeel is nu gesmolten, dus nu is zo’n beetje alles grijs, bruin en blubberig.
Waar zitten jullie eigenlijk?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:38 schreef Strani het volgende:
Oh ja m'n date is een fan van Ed Sheeran dus dan weet je dat het wel goed zit.
Deze posts zo onder elkaar is best grappigquote:
Leuke stadquote:
Veel plezier!quote:
Vandaag naar het computermuseum geweestquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leuke stad![]()
Gaan jullie nog iets bijzonders doen?
Het was een lange, barre tocht maar we hebben het in één keer geredquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Veel plezier!
Zijn jullie in één ruk er naartoe gereden, of met een overnachting onderweg?
Ik twijfel over Belgiëquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
Wat doen de ESF fans hier morgen, naar Moldavië, Litouwen en België kijken of WIDM of combinatie?
Omsk was deze keer dus niet te ver?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vandaag naar het computermuseum geweest![]()
Was erg leuk, ik was er al eerder geweest maar NM nog niet. Morgen nog even de stad in en misschien in de middag nog een kleine wandeling oo de Veluwe.
[..]
Het was een lange, barre tocht maar we hebben het in één keer gered
Ze hebben geluk dat ze morgen pas de wolven op de Veluwe gaan bezoekenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omsk was deze keer dus niet te ver?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omsk was deze keer dus niet te ver?
Ik heb net wel flink veel zitten eten in het restaurant, ben nu wel een lekker hapje voor de wolvenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze hebben geluk dat ze morgen pas de wolven op de Veluwe gaan bezoeken
Misschien dat ik een stukje Moldavië meepik als ik op tijd thuis ben. Leen Huijzer geloof ik wel. En België is toch de presentatie van het ster-klasje van de groep? Dan luister ik later na WIDM wel even de volledige liedjesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
Wat doen de ESF fans hier morgen, naar Moldavië, Litouwen en België kijken of WIDM of combinatie?
WIDMquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
Net als vorige week niet thuis. Wat ga jij doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
Moldavië kijk ik sowieso want voor WIDM. Dan even kijken of ik België of WIDM kijk. Litouwen geloof ik wel. En jij?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Net als vorige week niet thuis. Wat ga jij doen?
Ja België is showcase van de eerste 4 nummers die meedoen. Ook met live uitvoering.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien dat ik een stukje Moldavië meepik als ik op tijd thuis ben. Leen Huijzer geloof ik wel. En België is toch de presentatie van het ster-klasje van de groep? Dan luister ik later na WIDM wel even de volledige liedjes
Hoezo wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Net als vorige week niet thuis. Wat ga jij doen?
1 februari ga ik wel naar België kijken en 7 februari Ierland staat ook in mijn agenda. Voor de rest verwacht ik wel wat van NailQueen te horen over de voorronde van Moldavië. Vorig jaar kwam die voorronde ook geregeld langs bij de afterparty'squote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Moldavië kijk ik sowieso want voor WIDM. Dan even kijken of ik België of WIDM kijk. Litouwen geloof ik wel. En jij?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:20 schreef Strani het volgende:
Ik zag vandaag een Nederlander op Facebook 'hoofdstad' in het Engels schrijven als 'headcity'
Niet weten dat het ‘headtown’ isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:20 schreef Strani het volgende:
Ik zag vandaag een Nederlander op Facebook 'hoofdstad' in het Engels schrijven als 'headcity'
Ik kijk mee met Moldavie. De snippets van Belgie waren erg matig en van Litouwen verwacht ik ook niet veel van. Ik ga waar de meeste animo is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef Momo het volgende:
Uiteraard kijk ik naar de audities van Moldavie. Altijd een van de hoogtepunten van het NF seizoenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
1 februari ga ik wel naar België kijken en 7 februari Ierland staat ook in mijn agenda. Voor de rest verwacht ik wel wat van NailQueen te horen over de voorronde van Moldavië. Vorig jaar kwam die voorronde ook geregeld langs bij de afterparty's
Ik heb nu even meer behoefte aan vrienden (jullie dus ook) dan aan daten. En met de apps verbaasde het me hoeveel mensen ik wel niet tegenkwam die in een open relatie zitten en iemand er bij zoeken. Daar moet ik niets mee te makenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja soms is het ook goed om even te pauzeren, dat heb ik ook vaker gedaan. Ik had op een gegeven moment ook het plan opgevat om het gewoon in het echte leven op me af te laten komen maar merkte dat als ik uit ben met vrienden, ik helemaal niet zo bezig ben met vrouwen aanspreken of zo. Dus dat schiet dan ook niet zo op
Verbaast me wel dat het in jouw stad zo tegenvalt
Is dat niet Hoofddorp, of is dat dan weer headvillage?quote:
Head Hamletquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat niet Hoofddorp, of is dat dan weer headvillage?
Ik ben nog steeds fan van Breeze, daar vul je meteen een datumprikker in om af te spreken en mag je überhaupt niet chattenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:53 schreef Strani het volgende:
Oh ja ik weet niet of Hinge ook in Nederland beschikbaar is maar ik merk dat die meer en betere matches begint op te leveren. Tinder juist steeds minder en Bumble de laatste tijd ook bijna niks.
Sowieso is het vrij veilig om bij Billie op de vraag: wat ga je doen? te gokken dat die in de gaybar staat te karaoken. Misschien zou die daar eens wat vaker over mogen posten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ich Bin Wie Du karaoke’n is echt onschuldig gedrag hoor.
Ik zie dat Hinge beschikbaar is. Wat is het precies voor app?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:53 schreef Strani het volgende:
Oh ja ik weet niet of Hinge ook in Nederland beschikbaar is maar ik merk dat die meer en betere matches begint op te leveren. Tinder juist steeds minder en Bumble de laatste tijd ook bijna niks.
Dat vind ik ook een voordeelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fan van Breeze, daar vul je meteen een datumprikker in om af te spreken en mag je überhaupt niet chatten
Ja bij mij was date twee raak dus dat vertekent misschien ookquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een voordeelHeb er (nog) geen relatie aan overgehouden, maar het scheelt wel een hersenloos gesprek
Beetje wel denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bij mij was date twee raak dus dat vertekent misschien ook
Check. Maar voor ik daar op date ging had ik 'n e-match.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fan van Breeze, daar vul je meteen een datumprikker in om af te spreken en mag je überhaupt niet chatten
Oh die bestaat hier denk ik niet. Dat zou mij dan denk ik wel weer iets te ver gaanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Het werkt niet heel anders dan de rest maar het is wel makkelijk om meteen iets te schrijven in reactie op een foto of tekst in het profiel en mensen lijken dat ook sneller te zien. Dus het is wat makkelijker om contact te maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie dat Hinge beschikbaar is. Wat is het precies voor app?
Hou je ons op de hoogte van je nachtelijke avonturen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Check. Maar voor ik daar op date ging had ik 'n e-match.
Die weer eens ligt te ronken/zagen/oerbos omhalen naast me. Ben slechts klein beetje gefrustreerd en denk erover om er nog uit te gaan
Buiten mijn bed is het koudquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte van je nachtelijke avonturen?
?quote:
Je ziet wel een profiel hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die bestaat hier denk ik niet. Dat zou mij dan denk ik wel weer iets te ver gaan
Dan moet er iets heel verkeerd gevallen zijn, zoveel is er niet gedronken.quote:
Hangt het in de lucht??quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Die weer eens ligt te ronken/zagen/oerbos omhalen naast me. Ben slechts klein beetje gefrustreerd en denk erover om er nog uit te gaan
Hier was er vannacht ook iemand aan het snurken waardoor ik niet in slaap kwam.quote:
Ow! Vertel vertel, wie was het?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier was er vannacht ook iemand aan het snurken waardoor ik niet in slaap kwam.
Mijn vader.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! Vertel vertel, wie was het?
Echt he, al een paar dagen intussen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:55 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen, vanuit de mist zonder einde!
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is een minder spannend antwoord dan ik hoopte
Snap ik maar ik wil wel een béétje zien of iemand in de communicatie ook een beetje leuk overkomt of meteen heel ongeïnteresseerd en saai isquote:
Dat dit kan in Belgiëquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef Fred_B het volgende:
Wij hadden vanmorgen een muis in huis![]()
Ik dacht toen ik half slaapdronken beneden kwam nog even dat er een grote spin voorbij flitste, maar dat was dus niet zo. Gelukkig rende hij naar de keuken, waar de achterdeur is. Al was het nog een hele kunst om hem buiten te krijgen. Pas toen er een mijnenveld lag van plakband en een barricade van schoenendozen, waar ze 110 jaar terug in Verdun en omstreken van onder de indruk waren geweest, begreep hij de memo dat die openstaande deur de juiste route was.
Nu maar even het huis grondig schoonmaken…
Was dat die film met Nicole Kidman?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef Strani het volgende:
Als de mist oneindig is, zitten jullie misschien in The Others
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |