SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóórquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Je postte door het slotje heen. ESF1GaMeke.
Laat het niet weer gebeuren!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóór
Een dagquote:
Ik dacht al, is me dat gewoon weken niet opgevallen ofzoquote:
Nee, MOLquote:
ah nicequote:
*stil*quote:
Nouja kundig, jullie hebben mij ook overleefd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat het niet weer gebeuren!
Wij hebben kundige leiders nodig!
Ik heb Meke goed opgevoed😎quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Je postte door het slotje heen. ESF1GaMeke.
quote:
Bye bye en zwaai zwaai naar je bijna oud baasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag mijn werk afgerond en hoef dus alleen nog maar terug voor mijn afscheid
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!quote:
Ja, wel fijne overdracht gehad vandaag, maar om nu tien uur langer te werken aan iets dat af is, is niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bye bye en zwaai zwaai naar je bijna oud baas
Ssssst. Als wij hier als niet blauwen kunnen posten, zijn we onderkoffer!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb komende april een bruiloft inVeel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb komende april een bruiloft in@Strani zou je hier vast wel mee kunnen helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik heb komende april een bruiloft inJe kiest je feestjes wel uit he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.![]()
Haha ja, even kijken of we daar nog random naar een concert kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kiest je feestjes wel uit he?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóór
Ik heb komende april een bruiloft inOhh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goede vraag voor een eigen topic zelfs. Denk dat daar best leuke verhalen uit zouden komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er verder iemand een keer naar een buitenlandse bruiloft geweest? En wat was t meest kenmerkende? Ik weet wel dat veel mensen van andere culturen onze Nederlandse gewoonte van 'alleen uitgenodigd voor het feest' zonder diner enzo maar raar vinden.
Ja vind ik ergens ook welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er verder iemand een keer naar een buitenlandse bruiloft geweest? En wat was t meest kenmerkende? Ik weet wel dat veel mensen van andere culturen onze Nederlandse gewoonte van 'alleen uitgenodigd voor het feest' zonder diner enzo maar raar vinden.
Owja, goed idee. Op naar LIF.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goede vraag voor een eigen topic zelfs. Denk dat daar best leuke verhalen uit zouden komen.
Ging iemand jou als barbell gebruiken dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
Godsamme ik ben echt afgebeuld in de sportschool. Arm optillen is al moelijk nu.
Ik geloof dat er wel groter en kleurijker wordt aangepakt. En dat er veel tradioneel gedanst wordt. Nederlandse bruiloften zijn vaak wat kleiner. Wij pakken niet echt uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben naar een Friese bruiloft geweest, twee zelfs!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb komende april een bruiloft inOh nou waar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaat![]()
Onderkoffermodquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou waar inWas dat toen eigenlijk een groot en traditioneel feest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is wel heel erg exotisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben naar een Friese bruiloft geweest, twee zelfs!
In België een paar keer. Dat is voor wat betreft het feest niet zo afwijkend van Nederland. Al waren we wel een keer op een feest waar we helemaal niemand kenden, behalve het bruidspaar. Dat was wel vrij ongemakkelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik geef de schuld aan de instructeur. Maar ik goed, ik zei ja toen hij vroeg of we vanavond gingen knallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ging iemand jou als barbell gebruiken dan?![]()
Of heb je toch stiekem jezélf afgebeuld en probeer je dat nu op andere onschuldige sportschoolbezoekers af te schuiven?
Ging je daar altijd op de motor naartoequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
Voor de geïnteresseerden; hier in dit huis was het feest:
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ik ben daar alles bij elkaar denk ik een keer of zes, zeven geweest voor korte vakanties.
Nee gewoon met de Red Bullquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ging je daar altijd op de motor naartoe
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou waar inOeh tof! In het noorden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En m'n andere ervaringen met buitenlandse bruiloften zijn hier te vinden: LIF / Bruiloft in het buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |