SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóórquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Je postte door het slotje heen. ESF1GaMeke.
Laat het niet weer gebeuren!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóór
Een dagquote:
Ik dacht al, is me dat gewoon weken niet opgevallen ofzoquote:
Nee, MOLquote:
ah nicequote:
*stil*quote:
Nouja kundig, jullie hebben mij ook overleefd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat het niet weer gebeuren!
Wij hebben kundige leiders nodig!
Ik heb Meke goed opgevoed😎quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Je postte door het slotje heen. ESF1GaMeke.
quote:
Bye bye en zwaai zwaai naar je bijna oud baasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag mijn werk afgerond en hoef dus alleen nog maar terug voor mijn afscheid
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!quote:
Ja, wel fijne overdracht gehad vandaag, maar om nu tien uur langer te werken aan iets dat af is, is niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bye bye en zwaai zwaai naar je bijna oud baas
Ssssst. Als wij hier als niet blauwen kunnen posten, zijn we onderkoffer!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb komende april een bruiloft inVeel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb komende april een bruiloft in@Strani zou je hier vast wel mee kunnen helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik heb komende april een bruiloft inJe kiest je feestjes wel uit he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.![]()
Haha ja, even kijken of we daar nog random naar een concert kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kiest je feestjes wel uit he?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Waaaaat, dat had ik zelf niet eens dóór
Ik heb komende april een bruiloft inOhh leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goede vraag voor een eigen topic zelfs. Denk dat daar best leuke verhalen uit zouden komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er verder iemand een keer naar een buitenlandse bruiloft geweest? En wat was t meest kenmerkende? Ik weet wel dat veel mensen van andere culturen onze Nederlandse gewoonte van 'alleen uitgenodigd voor het feest' zonder diner enzo maar raar vinden.
Ja vind ik ergens ook welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er verder iemand een keer naar een buitenlandse bruiloft geweest? En wat was t meest kenmerkende? Ik weet wel dat veel mensen van andere culturen onze Nederlandse gewoonte van 'alleen uitgenodigd voor het feest' zonder diner enzo maar raar vinden.
Owja, goed idee. Op naar LIF.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goede vraag voor een eigen topic zelfs. Denk dat daar best leuke verhalen uit zouden komen.
Ging iemand jou als barbell gebruiken dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
Godsamme ik ben echt afgebeuld in de sportschool. Arm optillen is al moelijk nu.
Ik geloof dat er wel groter en kleurijker wordt aangepakt. En dat er veel tradioneel gedanst wordt. Nederlandse bruiloften zijn vaak wat kleiner. Wij pakken niet echt uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben naar een Friese bruiloft geweest, twee zelfs!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb komende april een bruiloft inOh nou waar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaat![]()
Onderkoffermodquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat moet jij in het Forum Crew-forum Koen?! Wegwezen!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou waar inWas dat toen eigenlijk een groot en traditioneel feest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is wel heel erg exotisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben naar een Friese bruiloft geweest, twee zelfs!
In België een paar keer. Dat is voor wat betreft het feest niet zo afwijkend van Nederland. Al waren we wel een keer op een feest waar we helemaal niemand kenden, behalve het bruidspaar. Dat was wel vrij ongemakkelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik geef de schuld aan de instructeur. Maar ik goed, ik zei ja toen hij vroeg of we vanavond gingen knallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ging iemand jou als barbell gebruiken dan?![]()
Of heb je toch stiekem jezélf afgebeuld en probeer je dat nu op andere onschuldige sportschoolbezoekers af te schuiven?
Ging je daar altijd op de motor naartoequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
Voor de geïnteresseerden; hier in dit huis was het feest:
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ik ben daar alles bij elkaar denk ik een keer of zes, zeven geweest voor korte vakanties.
Nee gewoon met de Red Bullquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ging je daar altijd op de motor naartoe
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou waar inOeh tof! In het noorden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben daar zelf ooit getrouwd dus heb wel een idee van hoe het er daar aan toegaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En m'n andere ervaringen met buitenlandse bruiloften zijn hier te vinden: LIF / Bruiloft in het buitenland
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh tof! In het noorden,Oh die plaats is wel erg mooi zegt men, ik ben er zelf nooit geweest. Komt één van de trouwenden daar vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En m'n andere ervaringen met buitenlandse bruiloften zijn hier te vinden: LIF / Bruiloft in het buitenland
We zijn blij dat je dat destijds gelukkig hebt overleeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee gewoon met de Red Bull
Nee maar die reis daar naartoe was welk elk jaar een hel hoor. Iedereen rijdt totaal gestoord daar. Allemaal tegelijkertijd inhalen, bussen, vrachtwagens, net voor hellingen of bochten, maakt niet uit. En in de andere richting gebeurt precies hetzelfde
En veel geld geven heb ik wel eens gehoord, ook de mensen die er allemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Een Turkse vriendin van mij heeft ooit filmpjes laten zien van een turkse bruiloft (niet die van haar). Daar zijn een stuk of 100 mensen aanwezig. Dat is nog aan de kleine kant. Allemaal in feestelijk gekleed. Later maken ze een grote cirkel waar een tradionele dans wordt gehouden. Muziek, dans, kleur etc. Noem het maar op, het is een groot feest.
Ja, vriend met ons trouwt met een vrouw die daar oorspronkelijk vandaan komt, maar ze studeerde hier. Dus dit zijn voor de helft horkerige Nederlanders die niet kunnen dansen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die plaats is wel erg mooi zegt men, ik ben er zelf nooit geweest. Komt één van de trouwenden daar vandaan?
Dat is in Spanje ook wel zo trouwens, je bent snel honderd euro per persoon kwijt als gast, nog meer als het bruidspaar dichterbij je staat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En veel geld geven heb ik wel eens gehoord, ook de mensen die er allemaal niet zijn.
Haha wel fijn voor hem dat hij niet de enige is. De enige andere Nederlandse op de mijne was mijn moeder en die is juist gek op dansenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, vriend met ons trouwt met een vrouw die daar oorspronkelijk vandaan komt, maar ze studeerde hier. Dus dit zijn voor de helft horkerige Nederlanders die niet kunnen dansen.
In Nederland ook inmiddels wel, tenminste, ik probeer altijd beetje te geven wat ik zelf 'kost'.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is in Spanje ook wel zo trouwens, je bent snel honderd euro per persoon kwijt als gast, nog meer als het bruidspaar dichterbij je staat.
"Aan alle die hier aanwezig zijn, proficiat! Aan alle die hier niet aanwezig zijn, ook proficiat!"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En veel geld geven heb ik wel eens gehoord, ook de mensen die er allemaal niet zijn.
Nee genoeg mensen om awkward mee de salsa proberen te dansen in dit geval.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha wel fijn voor hem dat hij niet de enige is. De enige andere Nederlandse op de mijne was mijn moeder en die is juist gek op dansen
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal eigenlijk. Ik kan me herinneren dat wij bij onze bruiloft van een groep van 6 vrienden een envelop met 35 euro kregen. Daar heb ik nooit meer een punt van gemaakt, maar dat kon echt nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In Nederland ook inmiddels wel, tenminste, ik probeer altijd beetje te geven wat ik zelf 'kost'.
Ik ben daar toch zelf niet zo'n voorstander ben. Natuurlijk is een kleine bijdrage leuk maar verder vind ik het aan het bruidspaar om te beslissen hoe duur ze het allemaal maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In Nederland ook inmiddels wel, tenminste, ik probeer altijd beetje te geven wat ik zelf 'kost'.
Ja dat is natuurlijk het andere uiterste.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal eigenlijk. Ik kan me herinneren dat wij bij onze bruiloft van een groep van 6 vrienden een envelop met 35 euro kregen. Daar heb ik nooit meer een punt van gemaakt, maar dat kon echt niet
Ja, mijn vrouw vond daar ook vrij veel van, want in haar cultuur is dat ook absoluut not-done.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk het andere uiterste.
Jaa ook eens hoor, het is ook geen vereiste. En bij mn eigen bruiloft kreeg ik dat ook zeker niet van iedereen. Wat we wel kregen was een biertje van iedereen, echt heel leuk. Had onze ceremoniemeester geregeld. Dus daarna hadden we het hele jaar allemaal lokaal speciaalbier uit het hele land.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben daar toch zelf niet zo'n voorstander ben. Natuurlijk is een kleine bijdrage leuk maar verder vind ik het aan het bruidspaar om te beslissen hoe duur ze het allemaal maken.
Was daar niet geld uit gejat ofzo?!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal eigenlijk. Ik kan me herinneren dat wij bij onze bruiloft van een groep van 6 vrienden een envelop met 35 euro kregen. Daar heb ik nooit meer een punt van gemaakt, maar dat kon echt niet
Dat lijkt me eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was daar niet geld uit gejat ofzo?!
Ik heb komende april een bruiloft inWat ontzettend leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gingen ze daar ook met zakdoeken zwaaien?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België een paar keer. Dat is voor wat betreft het feest niet zo afwijkend van Nederland. Al waren we wel een keer op een feest waar we helemaal niemand kenden, behalve het bruidspaar. Dat was wel vrij ongemakkelijk
Les Lacs Du Connemara is wel een klassieker die altijd langskomt jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gingen ze daar ook met zakdoeken zwaaien?
Meerdere Twentse bruiloften hier. Dat schijnt voor veel Nederlanders ook al buitenland te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben naar een Friese bruiloft geweest, twee zelfs!
Owja, dat nummer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Les Lacs Du Connemara is wel een klassieker die altijd langskomt ja
Oja die heb ik wel ook nog!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Meerdere Twentse bruiloften hier. Dat schijnt voor veel Nederlanders ook al buitenland te zijn
Ik moet altijd aan de Pfaffs denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Les Lacs Du Connemara is wel een klassieker die altijd langskomt ja
Alleen maar Grolsch zeker?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Meerdere Twentse bruiloften hier. Dat schijnt voor veel Nederlanders ook al buitenland te zijn
Krentenweggequote:
Dommelsch, Dommelsch en nog eens Dommelsch. Geen idee waar ze dat tegenwoordig nog drinken trouwens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef Meke het volgende:
Drommel(s), Drommel(s) en nog eens Drommel(s)
Brabant?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dommelsch, Dommelsch en nog eens Dommelsch. Geen idee waar ze dat tegenwoordig nog drinken trouwens.
Echt? Of is die tussenstand alleen maar fijn om die kater van eerder op de avond te vergeten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:20 schreef Meke het volgende:
Mijn Ajacied is ook voor Excelsior, dus het is vooralsnog een goede avond hier
Haha nou daar heb ik hem al niet meer over gehoordquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Echt? Of is die tussenstand alleen maar fijn om die kater van eerder op de avond te vergeten?
Ik heb komende april een bruiloft inLeuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ben allemaal dingen aan het boeken. #zinin Ook wel benieuwd hoe bruiloften daar zijn. Ik gok veel eten. En salsa.
Ik zou het reizen wel spannend vinden. Maar je moet natuurlijk altijd je koffer en tas in de gaten houden
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik vind t ook wel spannend hoor. Eerste keer ook dat ik vaccinaties moet halen voor een reis.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Ik zou het reizen wel spannend vinden. Maar je moet natuurlijk altijd je koffer en tas in de gaten houden
Dat is zeker waar, maar als je inderdaad gewoon altijd bij je spullen blijft is er in principe weinig te vrezen. Ik heb zelf ook maar één keer een koffercheck daar gehad trouwens (voor vertrek), en ook één keer een check in Spanje na aankomst. Maar verder kon ik altijd zo doorlopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Colombia heeft toch een beetje een naam op dat vlak.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar als je inderdaad gewoon altijd bij je spullen blijft is er in principe weinig te vrezen. Ik heb zelf ook maar één keer een koffercheck daar gehad trouwens (voor vertrek), en ook één keer een check in Spanje na aankomst. Maar verder kon ik altijd zo doorlopen.
Daarom. Maar je hoort ook weer niet vaak dat er dingen gewoon in de koffers van mensen worden gedaan. En als je niet alleen reist zal die kans al helemaal minimaal zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat land heeft toch een beetje een naam op dat vlak.
Neequote:
quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde, he drommels, waarom scoort PSV nu, ik gunde het Excelsior wel.
Pff, ga ik ook maar doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Wij liggen nu maar boos in bed uit protest, dat zal ze leren
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat ik het toe ga staan. Sorry.
Ik moet bekennen dat ik het alweer vergeten wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:56 schreef NailQueen het volgende:
Is er ondertussen al meer informatie over het grote mysterie vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |