Ik ben niet zo’n kenner van Vlaamse B-artiesten. Maar ik denk dat het op zich wel competente uitvoerenden zouden zijn. Uiteraard is elke artiest zo goed als zijn liedje, maar een Mia & Dion-scenario is niet zo waarschijnlijk, met mensen die allemaal al wat ervaring hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij als België kenner, zijn dit goede artiesten? Zijn ze een beetje bekend?
Wat zou daar nog voor groot nieuws van kunnen zijn? (Ik kijk nooit JESC hoor dus vast een domme vraag maar daar is toch alles al van bekend? 😅)quote:Op woensdag 13 november 2024 22:03 schreef Momo het volgende:
Al zou het ook met JESC te maken kunnen hebben
België doet daar al een aantal jaar niet mee, show 2024 is zaterdag, maar zou dan om volgend jaar kunnen gaan. Tenminste zou niet heel raar zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zou daar nog voor groot nieuws van kunnen zijn? (Ik kijk nooit JESC hoor dus vast een domme vraag maar daar is toch alles al van bekend? 😅)
Morgen horen we vast dat Joost voor België gaat.
Oh, zie zo vaak kijk ik dus, had echt geen idee dat ze al jaren niet meedoen aan het JESC!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
België doet daar al een aantal jaar niet mee, show 2024 is zaterdag, maar zou dan om volgend jaar kunnen gaan. Tenminste zou niet heel raar zijn.
Eurovoixquote:Additional details concerning the first shows of Eurosong 2025 have been revealed.
The first Eurosong 2025 shows will be aired on January 18 and 25 and is set to be hosted by presenter Peter Van de Veire. On both dates four Eurosong participants will present the song they will be competing with at Eurosong 2025, this time without any staging, and they will also perform a cover of a Eurovision song of their choosing.
]The first show, on January 18, will feature:
Grace
LEEZ
Le Manou
Lenn
The second show, on January 25, will feature:
Jelle van Dael
Mentissa
Stefanie Callebaut
Red Sebastian
The shows have already been recorded in December 2024. Studio versions of all eight songs will be released after the second show on January 25.
The final of Eurosong 2025 will take place on February 1. A combination of a professional jury and public voting will decide the Belgian entry for Eurovision 2025. Peter Van de Veire will host the show and will also provide commentary on VRT for Eurovision 2025 in Basel.
Ik zie dat hij vooral bekend staat als het grote brein achter Because of You. Met alle respect, het is best een lekker liedje maar verder niet bijzonder.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:46 schreef blackswangreen het volgende:
Vijf van de acht liedjes geschreven door dezelfde persoon… dat is nog erger dan Melfest. De liedjes hierboven zijn alvast niet best (papapapapa, goh waar kennen we dat van?). Die Mentissa gaat dit waarschijnlijk fluitend winnen, als dit het niveau is van de concurrentie.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-5-van-de-8-nummers/
Is de familie Neefs een beetje vergelijkbaar met de familie Hazes in Nederland? (Maar dan zonder een golddiggermama)quote:Op maandag 13 januari 2025 10:48 schreef Fred_B het volgende:
Lenn: nepotisme is in België door de hele samenleving vrij groot, en de familie Neefs doet het nu al met de derde generatie. Ik zou zeggen tegen Lenn: ga lekker voor Vlaamstalige meezingers, op basis van je achternaam draait de Vlaamse Radio 2 het dan toch wel.
Nee, de oudste Louis Neefs was in Vlaanderen een zeer grote naam, vooral bekend van Margrietje, De Rozen Zullen Bloeien. En ook nog tweevoudig ESF-deelnemer. Maar dat eindigde tragisch, doordat hij en zijn vrouw bij een verkeersongeval op jonge leeftijd overleden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is de familie Neefs een beetje vergelijkbaar met de familie Hazes in Nederland? (Maar dan zonder een golddiggermama)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |