SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzendingen kan je met beeld terugkijken via uitzending gemist van Ziggo"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Noah kahan niet zingen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Oh god zo'n verschrikkelijke stem a la Passenger
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Stick Season? Is Noah een hond?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Dick seasonHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Nope, hier ga ik niet meer woorden aan vuil maken, deze bocht hoort hier niet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
![]()
Wat is dit en waarom staat het hier?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Wijzigingen der plannen:
- eerst compostemmer legen
- douchenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jan-Willem is er nu al/nog.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nee, dit ken ik niet en ik hoop dit volgend jaar weer niet te kennen.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Stond vorig jaar al wel in de KKDquote:Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Hij zingt over COVID maar lijdt aan SiSoquote:Op zondag 29 december 2024 20:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh god zo'n verschrikkelijke stem a la PassengerHaters can be so lame and vicious
KKD-bonusquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef peaceman het volgende:
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Wat een vreselijke stem en het nummer zelf was al niet veel. Klassiek gevalletje SiSo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ga er bijna van hyperventilerenquote:Op zondag 29 december 2024 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor het al: veel te snel gezongen![]()
Inclusief kuisheidsgordelquote:Op zondag 29 december 2024 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb opeens weer een broekje aanOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Gelukkig niet op de zenders waar ik naar luister.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Typisch coronaplaatje dit![]()
Now I am stuck between my anger and the blame that I can't face
And memories are somethin' even smoking weed does not replace
And I am terrified of weather 'cause I see you when it rains
Doc told me to travel, but there's Covid on the planes![]()
And I love Vermont, but it’s the season of the sticks
And I saw your mom, she forgot that I existed
And it's half my fault, but I just like to play the victim
I'll drink alcohol 'til my friends come home for Christmas
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Ik heb een trui met Vermont erop en als ik die draag gaat dochter altijd dit lied zingen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Stick Season - Noah Kahanquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef peaceman het volgende:
Er hebben veel mensen op gestemd.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijzigingen der plannen:
- douchen![]()
Make love, not war ☮![]()
kun je dat iets meer uitleggen?quote:I love music |Ajax forever
voetbal?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Slapen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit nummer is zulk muzikaal behang dat ik het bij het volgende nummer alweer vergeten ben."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
SiSo?quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zingt over COVID maar lijdt aan SiSo
Weet nog dat ik bij een Hozier concert allemaal 20-jarige meisjes helemaal los op deze zag gaan voor het concert. Wel geinigRemember the jester that showed you tears
Biertje opentrekken?quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik vind deze net iets minder kut dan Sera, maar wel heel kut.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Prima nieuwkomertje wmb
Dacht al wel dat jullie het kut zouden vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedankt voor het doorgevenquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijzigingen der plannen:
- douchen![]()
![]()
De groene container van ienieminiequote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik zou trouwens wel iets van kleding aan doen trouwens.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijzigingen der plannen:
- douchenMake love, not war ☮![]()
Dan ga ik nu mijn bed voorzien van schone lakens.Trotste mama van Ambar
Och jee, banjo's
Haters can be so lame and vicious
Alcoholquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?My friends all drive horses![]()
Wat?quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zingt over COVID maar lijdt aan SiSo"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Vorig jaar bij de 500 bubbling under nummers die wel gedraaid zijn. Dus een aantal daarvan hebben dit jaar een definitief schopje richting de lijst gehad, wsl omdat ze zo dichtbij stonden en mensen beseften dat ze kans hebben (zie ook Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen bijv)quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ben echt zo jaloers. Mijn vriend is morgen jarig dus wij krijgen een lading bezoek over de vloerquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijzigingen der plannen:
- douchen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Sera vind ik nog tofferquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze net iets minder kut dan Sera, maar wel heel kut.Die kan zomaar in mijn top 1000 staan volgend jaar.
![]()
Paar a Gogo's kijken?quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?Remember the jester that showed you tears
Ik vind 'm niet heel slecht, maar ook niet heel bijzonder. Gewoon middle of the road liedje.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Prima nieuwkomertje wmb
Dacht al wel dat jullie het kut zouden vinden![]()
Uurtje de a-gogo opzettenquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Dat nummer met Sam Fender vind ik best prima, daar verbloemt Sam de schijtstem van Noah nog een beetje en het is niet zo SkyRadio[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
best verstandig jijquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens wel iets van kleding aan doen trouwens.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stond vorig jaar in de extra 500?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dan moet ik nog die lijst aanhorenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Singer-Songwriterquote:Haters can be so lame and vicious
Hij is zelf wel iets ouder dan dat 'ie overkomt.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk naar tv. Is Morad zo’n milfhunter?![]()
Je maakt te leukste tikfoutquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben echt zo jaloers. Mijn vriend is morgen harig dus wij krijgen een lading bezoek over de vloer
Trotste mama van Ambar
Oh, de mindere Layla. Dat betekent dat ik die van de pizzaketen heb gemist
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik ga morgen gewoon werken. zoals het ook gewoon hoort
Natuurlijk altijd uitzonderingen waarvan ik het begrijp"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Die mag er zeker best in.quote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier had ook 16 horsepower kunnen staan![]()
Vreselijke Bad Liar-kloonquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sera vind ik nog tofferDie kan zomaar in mijn top 1000 staan volgend jaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben al bijquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Singer-Songwriter?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hij is minimaal biquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk naar tv. Is Morad zo’n milfhunter?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dus mensen kenden dit in 2023 al? Ik hoor het echt voor het eerst.quote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar bij de 500 bubbling under nummers die wel gedraaid zijn. Dus een aantal daarvan hebben dit jaar een definitief schopje richting de lijst gehad, wsl omdat ze zo dichtbij stonden en mensen beseften dat ze kans hebben (zie ook Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen bijv)I love music |Ajax forever
Goeie nummers zoals deze luisterenquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Layla
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Die was vanochtend tussen 4 en 5quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, de mindere Layla. Dat betekent dat ik die van de pizzaketen heb gemist"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:![]()
![]()
Te laat gecorrigeerd![]()
Er moeten soms ook vrije dagen worden opgemaakt amigoquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Natuurlijk altijd uitzonderingen waarvan ik het begrijpHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar daarbij denk ik toch vooral aan dat andere nummer van Sam van dit jaar een stuk beter is. Want zonder Noah.quote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer met Sam Fender vind ik best prima, daar verbloemt Sam de schijtstem van Noah nog een beetje en het is niet zo SkyRadioBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Freud vindt dit leukquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben echt zo jaloers. Mijn vriend is morgen harig dus wij krijgen een lading bezoek over de vloerMy friends all drive horses![]()
Filmpje pakken?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Waarom staat deze hoger dan de Derek + Dominos versie
Remember the jester that showed you tears
zn kado is een scheerapparaatquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hierna weer genot met Clapton
Op 't randje en erover.
Nee, dat was hopeloos. Volgend jaar beter dan maar.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
de enige echt leuke van meneer klaplong.I love music |Ajax forever
Nog even uitzitten…quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?Make love, not war ☮![]()
Omdat deze beter is.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat deze hoger dan de Derek + Dominos versieAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik helaas ook. Het moet even. Daarna wel weer 2 daagjes vrij.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Natuurlijk altijd uitzonderingen waarvan ik het begrijp![]()
Ahjaquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik moet morgen ook werken en dinsdag ook. Wel thuis, dus dat scheelt.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Natuurlijk altijd uitzonderingen waarvan ik het begrijpBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen kennen Derek nietquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat deze hoger dan de Derek + Dominos versieMy friends all drive horses![]()
Het bezoek kan mooi helpen met scheren/knippen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Daar gaat iets mis inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat deze hoger dan de Derek + Dominos versieDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Vooral popi.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
same here. en dan morgen na het werk nog naar ouders want trouwdagquote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook werken en dinsdag ook. Wel thuis, dus dat scheelt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Morad is maar een jaar jonger dan ik…quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij is zelf wel iets ouder dan dat 'ie overkomt.
Hij oogt wel jong. Net als ik
Jammer weer ditquote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind deze Layla het fijnst, maar zonder op te zoeken zou ik niet weten welke het origineel is"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Das wel heel gay.quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is zo gay als dit kabinet kut is"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Wat is het verschil tussen een kleuter en een zakje cocaine?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb het al jaren niet begrepen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat deze hoger dan de Derek + Dominos versie"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Uber uber ubergay?quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is zo gay als dit kabinet kut isMy friends all drive horses![]()
Nog maar twee..quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien alweer een pagina uit btw
Relatief weinig van gehoord, volgende pagina beter dan maar.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
2 dagen geleden al besprokenquote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een kleuter en een zakje cocaine?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bijzondere trouwdag op de 30equote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
same here. en dan morgen na het werk nog naar ouders want trouwdagDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh ja?quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morad is maar een jaar jonger dan ik…
Hij oogt wel jong. Net als ikAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Hoe was het top 2000 feest?quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien alweer een pagina uit btw
Relatief weinig van gehoord, volgende pagina beter dan maar.My friends all drive horses![]()
Lange dag dus.quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
same here. en dan morgen na het werk nog naar ouders want trouwdagBuren wordt doorgeschoven naar morgen
legge ze hem met zn allen op de rug en armpjes en benen omhoog en dan met het apparaat er over heen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het bezoek kan mooi helpen met scheren/knippen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik weet het antwoord, maar ga het niet typen om AIVD-antigenot te voorkomenquote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een kleuter en een zakje cocaine?![]()
![]()
Het erge is, hij is echt hartstikke kaalquote:
Echt? Had wel verwacht dat het een vrouwenverslinderaar is als ik hem zo op tv bezig ziequote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is zo gay als dit kabinet kut is![]()
Clapton een van de beste gitaristen ooit
Op 't randje en erover.
Ik wil t niet wetenquote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een kleuter en een zakje cocaine?![]()
![]()
Wat snap je niet aan de laatste zin van mijn postquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er moeten soms ook vrije dagen worden opgemaakt amigo![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik heb een bruiloft in het museum gewerkt op 30 decemberquote:
1 van de leukste ook eigenlijk"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is zo gay als dit kabinet kut is![]()
![]()
was destijds lekker goedkoopquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
kun je wel zeggen, maar wij kunnen dat niet controleren...quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morad is maar een jaar jonger dan ik…
Hij oogt wel jong. Net als ikI love music |Ajax forever
Smaken verschillen, zeg maar. Heeft wel de beste stem, maar dat is dan ook het enige.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik vind het antwoord “Eric clapton zou een zakje cocaine nooit uit het raam laten vallen” nog wel meevallen qua aivd-gevaar.quote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord, maar ga het niet typen om AIVD-antigenot te voorkomen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DANK U!!quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Viv het volgende:
STEMPLAAT
![]()
Unplugged, verreweg de beste versie van dit nummer.
My friends all drive horses![]()
Mwah. Op zich wel gezellig maar het geklets overstemde de top 2000quote:. Het idee was leuker in theorie.
Maar mijn vrouw was ook niet helemaal fit dus toen had ik een excuus om na 2 uurtjes weer af te taaien en de niet-albumversie () van I'd Do Anything For Love in de auto terug te luisteren.
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het antwoord “Eric clapton zou een zakje cocaine nooit uit het raam laten vallen” nog wel meevallen qua aivd-gevaar.![]()
![]()
neuj gelukkig korte werkdag dus kan om 15u al bij ouders zijn en voor avondeten weer thuisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
even iets anders terugkijken tot later
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Aaah.quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het antwoord “Eric clapton zou een zakje cocaine nooit uit het raam laten vallen” nog wel meevallen qua aivd-gevaar.
Nee oké ik had een ander antwoord in mijn hoofd![]()
![]()
Nou moet ik zeggen dat een vriend van mij getrouwd is op 23 december. De DJ van dienst gebruikte Mariah Carey om de zaal te laten leegstromen aan het eind van de avond.quote:Op zondag 29 december 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft in het museum gewerkt op 30 december
1 van de leukste ook eigenlijkDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wel interessant dat de meningen aardig verdeeld zijn hier over welke versie van Layla beter is"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Straks Narcotic en Witch Doctor
Op 't randje en erover.
Neem vooral even Top 2000-rust als je het hebt gehad. Ik zou willen dat ik het zou kunnen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
even iets anders terugkijken tot later[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oehhhhquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Deze heb ik op vinyl, alleen al 40 jaar geen platenspeler meer.
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
eerste is kut, de tweede prima.quote:I love music |Ajax forever
Doe dan maar het origineel van Dark Moor"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het is soms sterker dan jezelf hèquote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neem vooral even Top 2000-rust als je het hebt gehad. Ik zou willen dat ik het zou kunnen.![]()
![]()
Rot eens opquote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef mario390 het volgende:
dit is sarah v.schwijn. ,niet layla![]()
[ afbeelding ]T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Introgenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mourad had dus liever een ander nummer van OMD gedraaid begrijp ik"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Welke dokter?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Narcotic isquote:
verbaast me beiden nietsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hij wilde Hiroshima graag bombarderen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mourad had dus liever een ander nummer van OMD gedraaid begrijp ik
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Witch Doctor wordt wel weer even keihard broekje uit genotquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
ik haat dat nummer echt, net als teenage dirtbagquote:
Enola GAY jaquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hij wilde Hiroshima graag bombarderen?
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nou dat was m weer, volgende![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jeanne d’Arc eindigde op de brandstapel.
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?My friends all drive horses![]()
quote:
Op 't randje en erover.
In de vijftiende eeuw werd dit nummer nog niet zo gewaardeerd. Toen gooiden ze haar gewoon op de brandstapel.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Willen wij dit allemaal weten?quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef Strani het volgende:
* Pakt de Franse flag erbij en trekt z'n shirt uit.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Witch Doctor heb ik een haat-liefde-verhouding mee. Vind het wel lekker stampen maar eigenlijk ook wel érg simpel scoren.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Witch Doctor wordt wel weer even keihard broekje uit genot![]()
Andersom bedoel je?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ook een lekker nummerquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik haat dat nummer echt, net als teenage dirtbag
Maar eerst dit genot
Moshpit.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Witch Doctor wordt wel weer even keihard broekje uit genotAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
[ afb
[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2726980/4/50#p216079072]zondag 29 december 2024 20:50[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/488964]Gale_Boetticher[/url] het volgende:
[ [url=https://media1.tenor.com/m/SCdzE-PErAcAAAAd/joan-of.gif]afbeelding ]
[/quote]
Die afbeelding is van het hoesje.
Vierendelenquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?Remember the jester that showed you tears
Vierendelen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik denk gewoon de pest.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?![]()
Ik denk helemaal uitgerekt worden door zo'n martelmachinequote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Vierendelen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
vierendelen. Dat je lichaamsdelen stuk voor stuk van je lichaam voelt scheurenquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
nee, anders had ik het wel andersom gezegdquote:
Een uur opgesloten zitten met de net zo muzikale voorouders van Suzan en Freek.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?![]()
Dat ze je onder een lekkende kraan zetten tot het water de hersenen aantast?quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Vierendelen denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
In vierendelen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?Make love, not war ☮![]()
Bij dat liedje moet je ook eigenlijk je verstand helemaal op 0 zetten en even primitief alles eruit gooienquote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Witch Doctor heb ik een haat-liefde-verhouding mee. Vind het wel lekker stampen maar eigenlijk ook wel érg simpel scoren.
Dat is de beste versie ja.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
OMD is zo goed![]()
Maken nog steeds hele goede muziek overigens. Album van vorig jaar (?) is ook genot.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Iron Maidenquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
As the flames rose to her Roman nose. And her Discman started to meltquote:
Zo is dat nummer ook opgenomen door de Staatquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij dat liedje moet je ook eigenlijk je verstand helemaal op 0 zetten en even primitief alles eruit gooien"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Heb dit topic zelden zo eensgezind gezien dan over middeleeuwse manieren om te sterven
Dat is waar, zulke liedjes moeten er ook zijnquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij dat liedje moet je ook eigenlijk je verstand helemaal op 0 zetten en even primitief alles eruit gooien
Ik stamp wel gewoon lekker mee straks, ik ben in een goede bui.![]()
In de middeleeuwen leven lijkt me al een hel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goeie smaak, volledig mee eensquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik haat dat nummer echt, net als teenage dirtbag
vooral fokken lijkt me dan een hel.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de middeleeuwen leven lijkt me al een hel.I love music |Ajax forever
Daar zou ik ook de pest aan hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de middeleeuwen leven lijkt me al een hel.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Levend villen denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Stemplaat.
Album top 100 2024![]()
Ja volgens waren dat echt vreselijke tijdenquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de middeleeuwen leven lijkt me al een hel."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Daarom snap ik Staphorst en van die Salafisten ook niet zo goed vrees ik.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de middeleeuwen leven lijkt me al een hel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
* Isorden streept de mooiste Bruce af
1 Queen - Bohemian Rhapsody
7 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
19 Deep Purple - Child In Time
23 Dire Straits - Telegraph Road
25 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
35 Fleetwood Mac - The Chain
41 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
81 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
98 The Rolling Stones - Paint It Black
101 Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
111 Rammstein - Deutschland
159 David Bowie - Space Oddity
222 De Dijk - Niemand In De Stad
296 Jim Croce - Time In A Bottle
372 Jackson Browne - The Loadout/Stay
374 Jefferson Airplane - White Rabbit
391 The Who - Baba O'Riley
397 Elton John - Rocket Man
404 The Alan Parsons Project - Eye In The Sky
499 Iron Maiden - The Trooper
561 Bruce Springsteen - Thunder Road
568 The Doors - L.A. Woman
599 Gorillaz - Feel Good Inc.
723 Gerry Rafferty - Baker Street
867 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
917 The Beatles - Get Back
1017 Heart - Barracuda
1085 Oasis - Live Forever
1095 Mark Knopfler & James Taylor - Sailing To Philadelphia
1128 Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1414 America - Ventura Highway
1541 Yes - Roundabout
1928 Boston - Don't Look Back"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Die is wel het ergste ja. Heel langzaam aan je ledematen uit elkaar getrokken is dan nog net iets minder erg.quote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ze je onder een lekkende kraan zetten tot het water de hersenen aantast?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Gewaagdquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon concluderen dat middeleeuwse doodstraffen maar zelden echt leuk waren.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
In de Middeleeuwen hadden de mensen meer vrije dagen dan nu. Dat is ook direct het enige wat toen beter was.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de middeleeuwen leven lijkt me al een hel.![]()
Die intro.
Album top 100 2024![]()
Dat je met je schip op een onbewoond eiland strandt, waarna jij als Afrikaan een soort 'reddingsschip' moet maken met resten van de boot en alles wat er op het eiland te vinden is, waarna de Engelsen er vandoor gaan met het schip en jou daar achter laten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?
Zoiets denk ik?![]()
scheelt dat het een glazen hok isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
edit: Nu staat het goedquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Isorden het volgende:
* Isorden streept de mooiste Bruce af
1 Queen - Bohemian Rhapsody
7 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
19 Deep Purple - Child In Time
23 Dire Straits - Telegraph Road
25 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
35 Fleetwood Mac - The Chain
41 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
81 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
98 The Rolling Stones - Paint It Black
101 Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
111 Rammstein - Deutschland
159 David Bowie - Space Oddity
222 De Dijk - Niemand In De Stad
296 Jim Croce - Time In A Bottle
372 Jackson Browne - The Loadout/Stay
374 Jefferson Airplane - White Rabbit
391 The Who - Baba O'Riley
397 Elton John - Rocket Man
404 The Alan Parsons Project - Eye In The Sky
499 Iron Maiden - The Trooper
561 Bruce Springsteen - Thunder Road
568 The Doors - L.A. Woman
599 Gorillaz - Feel Good Inc.
723 Gerry Rafferty - Baker Street
867 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
917 The Beatles - Get Back
1017 Heart - Barracuda
1085 Oasis - Live Forever
1095 Mark Knopfler & James Taylor - Sailing To Philadelphia
1128 Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1414 America - Ventura Highway
1541 Yes - Roundabout
1928 Boston - Don't Look Back
MuteThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik denk dat moderne doodstraffen dat eigenlijk ook niet zijnquote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon concluderen dat middeleeuwse doodstraffen maar zelden echt leuk waren."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat je met je schip op een onbewoond eiland strandt, waarna jij als Afrikaan een soort 'reddingsschip' moet maken met resten van de boot en alles wat er op het eiland te vinden is, waarna de Engelsen er vandoor gaan met het schip en jou daar achter laten.
Zoiets denk ik?
In absolute aantallen betwijfel ik dat als je maar tot je 45ste leefdequote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
In de Middeleeuwen hadden de mensen meer vrije dagen dan nu. Dat is ook direct het enige wat toen beter was.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Beste Bruce[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Roy Orbison hebben we al een hele tijd uitgezwaaid in de lijst
Duurt te lang is geen antwoord wat je kunt geven op de vraag 'Wanneer komt de volgende van The Boss?'Buren wordt doorgeschoven naar morgen
denk dat we de enigen zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goeie smaak, volledig mee eensI love music |Ajax forever
Aan pensioen deden ze ook al nietquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In absolute aantallen betwijfel ik dat als je maar tot je 45ste leefde[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hmm
Als je de beul wat geld gaf mocht je een zakje buskruit om je nek dragen zodat de brandstapel snel afgelopen was.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon concluderen dat middeleeuwse doodstraffen maar zelden echt leuk waren.
True storyMy friends all drive horses![]()
Ik denk dat dit een beetje ná de middeleeuwen was?quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat je met je schip op een onbewoond eiland strandt, waarna jij als Afrikaan een soort 'reddingsschip' moet maken met resten van de boot en alles wat er op het eiland te vinden is, waarna de Engelsen er vandoor gaan met het schip en jou daar achter laten.
Zoiets denk ik?![]()
we doen nog maar een bakkie theeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Staan mensen daar niet voor te juichen en zich te verheugen op een leuke dag nee?quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat moderne doodstraffen dat eigenlijk ook niet zijnOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik kan ook eigenlijk helemaal niks met welke Broes plaat dan ook. The River vind ik zelfs niet zo geweldig"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Out with a bangquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je de beul wat geld gaf mocht je een zakje buskruit om je nek dragen zodat de brandstapel snel afgelopen was.
True story
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dit jaar nog denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Redefine het volgende:
Duurt te lang is geen antwoord wat je kunt geven op de vraag 'Wanneer komt de volgende van The Boss?'"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Die moet je ook niet proberen te snappen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom snap ik Staphorst en van die Salafisten ook niet zo goed vrees ik.![]()
Niet mijn favoriet Bruce, maar wel ok.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
The screen door slams, Mary's dress sways
Like a vision she dances across the porch as the radio plays
Roy Orbison's singing for the lonely
Hey, that's me and I want you only
Don't turn me home again
I just can't face myself alone again
Don't run back inside, darling
You know just what I'm here for
So you're scared and you're thinking
That maybe we ain't that young anymore
Show a little faith, there's magic in the night
You ain't a beauty, but hey, you're alright
Oh, and that's alright with me
You can hide 'neath your covers and study your pain
Make crosses from your lovers, throw roses in the rain
Waste your summer praying in vain
For a savior to rise from these streets
Well now, I'm no hero, that's understood
All the redemption I can offer, girl, is beneath this dirty hood
With a chance to make it good somehow
Hey, what else can we do now?
Except roll down the window
And let the wind blow back your hair
Well, the night's busting open
These two lanes will take us anywhere
We got one last chance to make it real
To trade in these wings on some wheels
Climb in back, heaven's waiting down on the tracks
Oh, come take my hand
We're riding out tonight to case the promised land
Oh, Thunder Road, oh, Thunder Road
Oh, Thunder Road
Lying out there like a killer in the sun
Hey, I know it's late, we can make it if we run
Oh, Thunder Road, sit tight
Take hold, Thunder Road
Well, I got this guitar and I've learned how to make it talk
And my car's out back if you're ready to take that long walk
From your front porch to my front seat
The door's open but the ride ain't free
And I know you're lonely for words that I ain't spoken
Tonight we'll be free, all the promises will be broken
There were ghosts in the eyes of all the boys you sent away
They haunt this dusty beach road
In the skeleton frames of burned out Chevrolets
They scream your name at night in the street
Your graduation gown lies in rags at their feet
And in the lonely cool before dawn
You hear their engines roaring on
When you get to the porch they're gone on the wind
So Mary, climb in
It's a town full of losers
I'm pulling out of here to win
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pippie 1 probeert in beeld te komen. Als het haar lukt ga ik ook even meedansen met haarMy friends all drive horses![]()
Nee denk het nietquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan mensen daar niet voor te juichen en zich te verheugen op een leuke dag nee?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
The River heeft mijn moeder echt een pleurishekel aan, misschien nog wel erger dan dat ik met Bruno Sars zijn oeuvre hebquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan ook eigenlijk helemaal niks met welke Broes plaat dan ook. The River vind ik zelfs niet zo geweldigOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
JAAAA!!! mag ik aan het touwtje van de guillotine trekken?quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan mensen daar niet voor te juichen en zich te verheugen op een leuke dag nee?
-XOXO-![]()
The River is wel genot.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan ook eigenlijk helemaal niks met welke Broes plaat dan ook. The River vind ik zelfs niet zo geweldig
Deze zomer heb ik die nog live gezongen op een meespeelconcert. Mijn moeder speelt een beetje gitaar, ik niet, maar ze laten soms ook mensen in het publiek wat zingen enzo.
![]()
Nog tien keer.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoe gaat het met @ienieminie ?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ITS A TOWN FULL OF LOSERS
AND IM PULLING OUT OF HERE TO WIIIIIN"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dat dan ook weer niet. Genoeg goede nummers. Maar dat zijn er wel veel minder dan er in de lijst staan.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan ook eigenlijk helemaal niks met welke Broes plaat dan ook. The River vind ik zelfs niet zo geweldigBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, goed, dat was in 1761, maar alsnog best kut.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een beetje ná de middeleeuwen was?![]()
Clarence GOD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Op 't randje en erover.
Jaaa maar we moeten streng zijn hè. Net als in de middeleeuwen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, goed, dat was in 1761, maar alsnog best kut.![]()
Die schoot niet van elf meterquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ster"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Die had gewoon raak geschoten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schoot niet van elf meter"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
De straten lijken bij deze wel te huilen ja.quote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind d’onderweg van Abel wel beter dan dit.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: