Het bezoek kan mooi helpen met scheren/knippen.quote:
Daar gaat iets mis inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat deze hoger dan de Derek + Dominos versie
Vooral popi.quote:
same here. en dan morgen na het werk nog naar ouders want trouwdagquote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook werken en dinsdag ook. Wel thuis, dus dat scheelt.
Morad is maar een jaar jonger dan ik…quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij is zelf wel iets ouder dan dat 'ie overkomt.
Jammer weer ditquote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind deze Layla het fijnst, maar zonder op te zoeken zou ik niet weten welke het origineel is
Das wel heel gay.quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is zo gay als dit kabinet kut is
Heb het al jaren niet begrepen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat deze hoger dan de Derek + Dominos versie
Uber uber ubergay?quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is zo gay als dit kabinet kut is
Nog maar twee..quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien alweer een pagina uit btw
Relatief weinig van gehoord, volgende pagina beter dan maar.
2 dagen geleden al besprokenquote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een kleuter en een zakje cocaine?
Bijzondere trouwdag op de 30equote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
same here. en dan morgen na het werk nog naar ouders want trouwdag
Oh ja?quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morad is maar een jaar jonger dan ik…
Hij oogt wel jong. Net als ik
Hoe was het top 2000 feest?quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien alweer een pagina uit btw
Relatief weinig van gehoord, volgende pagina beter dan maar.
Lange dag dus.quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
same here. en dan morgen na het werk nog naar ouders want trouwdag
legge ze hem met zn allen op de rug en armpjes en benen omhoog en dan met het apparaat er over heen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het bezoek kan mooi helpen met scheren/knippen.
Ik weet het antwoord, maar ga het niet typen om AIVD-antigenot te voorkomenquote:Op zondag 29 december 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een kleuter en een zakje cocaine?
Het erge is, hij is echt hartstikke kaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |