Dat ze je onder een lekkende kraan zetten tot het water de hersenen aantast?quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
Jeanne d’Arc eindigde op de brandstapel.
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?
Vierendelen denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
De babbelbox vraagt: wat zou jullie meest verschrikkelijke middeleeuwse dood zijn?
In vierendelen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
Bij dat liedje moet je ook eigenlijk je verstand helemaal op 0 zetten en even primitief alles eruit gooienquote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Witch Doctor heb ik een haat-liefde-verhouding mee. Vind het wel lekker stampen maar eigenlijk ook wel érg simpel scoren.
Dat is de beste versie ja.quote:
Iron Maidenquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
As the flames rose to her Roman nose. And her Discman started to meltquote:
Zo is dat nummer ook opgenomen door de Staatquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij dat liedje moet je ook eigenlijk je verstand helemaal op 0 zetten en even primitief alles eruit gooien
Dat is waar, zulke liedjes moeten er ook zijnquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij dat liedje moet je ook eigenlijk je verstand helemaal op 0 zetten en even primitief alles eruit gooien
Goeie smaak, volledig mee eensquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik haat dat nummer echt, net als teenage dirtbag
vooral fokken lijkt me dan een hel.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de middeleeuwen leven lijkt me al een hel.
Daar zou ik ook de pest aan hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de middeleeuwen leven lijkt me al een hel.
Levend villen denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |