denk dat we de enigen zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goeie smaak, volledig mee eens
Aan pensioen deden ze ook al nietquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In absolute aantallen betwijfel ik dat als je maar tot je 45ste leefde
Als je de beul wat geld gaf mocht je een zakje buskruit om je nek dragen zodat de brandstapel snel afgelopen was.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon concluderen dat middeleeuwse doodstraffen maar zelden echt leuk waren.
Ik denk dat dit een beetje ná de middeleeuwen was?quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat je met je schip op een onbewoond eiland strandt, waarna jij als Afrikaan een soort 'reddingsschip' moet maken met resten van de boot en alles wat er op het eiland te vinden is, waarna de Engelsen er vandoor gaan met het schip en jou daar achter laten.
Zoiets denk ik?
Staan mensen daar niet voor te juichen en zich te verheugen op een leuke dag nee?quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat moderne doodstraffen dat eigenlijk ook niet zijn
Out with a bangquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je de beul wat geld gaf mocht je een zakje buskruit om je nek dragen zodat de brandstapel snel afgelopen was.
True story
Dit jaar nog denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef Redefine het volgende:
Duurt te lang is geen antwoord wat je kunt geven op de vraag 'Wanneer komt de volgende van The Boss?'
Die moet je ook niet proberen te snappen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom snap ik Staphorst en van die Salafisten ook niet zo goed vrees ik.
Nee denk het nietquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan mensen daar niet voor te juichen en zich te verheugen op een leuke dag nee?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
The River heeft mijn moeder echt een pleurishekel aan, misschien nog wel erger dan dat ik met Bruno Sars zijn oeuvre hebquote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan ook eigenlijk helemaal niks met welke Broes plaat dan ook. The River vind ik zelfs niet zo geweldig
JAAAA!!! mag ik aan het touwtje van de guillotine trekken?quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan mensen daar niet voor te juichen en zich te verheugen op een leuke dag nee?
The River is wel genot.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan ook eigenlijk helemaal niks met welke Broes plaat dan ook. The River vind ik zelfs niet zo geweldig
Nog tien keer.quote:
Dat dan ook weer niet. Genoeg goede nummers. Maar dat zijn er wel veel minder dan er in de lijst staan.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, goed, dat was in 1761, maar alsnog best kut.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een beetje ná de middeleeuwen was?
Jaaa maar we moeten streng zijn hè. Net als in de middeleeuwen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, goed, dat was in 1761, maar alsnog best kut.
Die schoot niet van elf meterquote:
Die had gewoon raak geschoten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schoot niet van elf meter
De straten lijken bij deze wel te huilen ja.quote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind d’onderweg van Abel wel beter dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |