JAAAA!!! mag ik aan het touwtje van de guillotine trekken?quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan mensen daar niet voor te juichen en zich te verheugen op een leuke dag nee?
The River is wel genot.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan ook eigenlijk helemaal niks met welke Broes plaat dan ook. The River vind ik zelfs niet zo geweldig
Nog tien keer.quote:
Dat dan ook weer niet. Genoeg goede nummers. Maar dat zijn er wel veel minder dan er in de lijst staan.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan ook eigenlijk helemaal niks met welke Broes plaat dan ook. The River vind ik zelfs niet zo geweldig
Ja, goed, dat was in 1761, maar alsnog best kut.quote:Op zondag 29 december 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een beetje ná de middeleeuwen was?
Jaaa maar we moeten streng zijn hè. Net als in de middeleeuwen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, goed, dat was in 1761, maar alsnog best kut.
Die schoot niet van elf meterquote:
Die had gewoon raak geschoten.quote:Op zondag 29 december 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schoot niet van elf meter
De straten lijken bij deze wel te huilen ja.quote:Op zondag 29 december 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind d’onderweg van Abel wel beter dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |