Wel goede lifehackquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zet ik hem zondag om 0 uur wel op.
Mag die alquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:58 schreef Cassa95 het volgende:
De nieuwe stemtool is iig tantoe traag en een deel kopiëren - plakken levert dit moois op:
'3JS - Je Vecht Nooit Alleen' album cover
Je Vecht Nooit Alleen3JSJaar: 2011Nummer toevoegen
'3JS - Wiegelied' album cover
Wiegelied3JSJaar: 2007Nummer toevoegen
'3JS - Hou Van Mij' album cover
Hou Van Mij3JSJaar: 2008Nummer toevoegen
'3JS - De Toekomst' album cover
De Toekomst3JSJaar: 2019Nummer toevoegen
'3JS - Watermensen' album cover
Watermensen3JSJaar: 2008Nummer toevoegen
Huilen met de pet op
Sterkte. Kun je niet de html scrapen?quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:58 schreef Cassa95 het volgende:
De nieuwe stemtool is iig tantoe traag en een deel kopiëren - plakken levert dit moois op:
'3JS - Je Vecht Nooit Alleen' album cover
Je Vecht Nooit Alleen3JSJaar: 2011Nummer toevoegen
'3JS - Wiegelied' album cover
Wiegelied3JSJaar: 2007Nummer toevoegen
'3JS - Hou Van Mij' album cover
Hou Van Mij3JSJaar: 2008Nummer toevoegen
'3JS - De Toekomst' album cover
De Toekomst3JSJaar: 2019Nummer toevoegen
'3JS - Watermensen' album cover
Watermensen3JSJaar: 2008Nummer toevoegen
Huilen met de pet op
Lopende jaar hequote:Op vrijdag 29 november 2024 09:03 schreef TLC het volgende:
Dat Europapa niet in de lijst staat verbaasd me toch heel erg
Dat wordt Viva Las Vegas in de lijst dusquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Antwoord gegeven. Elvis trouwens wel, 3x gedraaid.
Lekker snel. Prima lijstje ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:54 schreef ok01 het volgende:
Fijne stemweek allen![]()
Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Steely Dan - Do It Again
Ramones - Blitzkrieg Bop
Diesel - Sausolito Summernight
Gil Scott Heron & Brian Jackson - The Bottle
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
The Beatles - Something
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
A Tribe Called Quest - Can I Kick It?
The Prodigy - Out Of Space
Underworld - Born Slippy
Elton John - Tiny Dancer
Nirvana - Something In The Way
Air - All I Need
Radiohead - Paranoid Android
The War On Drugs - Under The Pressure (Albumversie)
The Smiths - Heaven Knows I'm Miserable Now
Gorillaz - Feel Good Inc.
Louis Armstrong - What A Wonderful World
Talk Talk - Life's What You Make It
Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World
Pink Floyd - Hey You
Alice Cooper - Halo Of Flies
Echo & The Bunnymen - Killing Moon
Kate Bush - Babooshka
De La Soul - A Rollerskating Jam Named Saturday
Manfred Mann's Earth Band - Blinded By The Light
Arctic Monkeys - 505
Nina Simone - I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free
Soundgarden - Black Hole Sun
Lenny Kravitz - It Ain't Over Till It's Over
Big Star - Thirteen
The Beach Boys - God Only Knows
Red Hot Chili Peppers - Dani California
10cc - I'm Not In Love (Albumversie)
Stemmen op Beyoncé en André Hazes dienen sowieso niet te worden meegeteld.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:18 schreef Cassa95 het volgende:
De jaarlijkse genotswerk is weer begonnen: het ene jaar wel The voor een artiest, andere jaar niet, dan Beyoncé of André Hazes met streepje dan weer niet. Echt altijd dezelfde die je weer tegenkomt.
Je zou verwachten dat ze elk jaar dezelfde lijst hanteren, blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:18 schreef Cassa95 het volgende:
De jaarlijkse genotswerk is weer begonnen: het ene jaar wel The voor een artiest, andere jaar niet, dan Beyoncé of André Hazes met streepje dan weer niet. Echt altijd dezelfde die je weer tegenkomt.
Ja dit wordt ongeveer mijn lijst. Voor inspiratie over reddingsstemmen raad ik deze lijst aan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:07 schreef Tussle266 het volgende:
Het promotie/degradatie-lijstje. De ervaring is dat het overgrote deel kansloos is, maar we hadden het eerder dit jaar al eens over spiritprojecten.
Faithless Salva Mea
Dua Lipa Be The One
Joy Division Atmosphere
Childish Gambino Redbone
David Bowie Station To Station
The Beatles For No One
Blink 182 What's My Age Again
David Sylvian Forbidden Colours
Kraftwerk The Model
Duncan Browne The Wild Places
Beastie Boys Intergalactic
Emerson, Lake & Palmer Lucky Man
Mac Miller ft. Anderson .Paak Dang!
Empire Of The Sun Walking On A Dream
Manfred Mann's Earth Band Blinded By The Light
Spinvis Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
Rainbow Catch The Rainbow
Sinead O'Connor Mandinka
Don Henley New York Minute
Stevie Wonder Master Blaster (Jammin')
Steely Dan Do It Again
Prince Gold
The Kinks Waterloo Sunset
J.J. Cale After Midnight (re-record 1970)
Muddy Waters Mannish Boy
B.B. King The Thrill Is Gone
The Rolling Stones Under My Thumb
Frank Sinatra It Was A Very Good Year
Chris Isaak Blue Hotel
Q65 The Life I Live
Smashing Pumpkins Tonight, Tonight
Ella Fitzgerald & Louis Armstrong Summertime
The Police Don't Stand So Close To Me
The Hollies Long Cool Woman (In A Black Dress)
Ten Years After I'm Going Home
Oh en edit: er stonden er ook enkele tussen in de KKD die ook al in mijn hoofd zaten voor het malieveldlijstje, dus die komen nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna logischerwijs de 119 platen uit 2023 of 2022, met grotere kans op binnenkomst:
De doorgestreepten kwamen vorig jaar al binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan blijven er nog 358 over, de rest ook weer op alfabet:
[0-F]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[G-N]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[O-Z]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Bowie, Silk Sonic en Stevie Wonder vallen hierin op. Bowie (75x) en Stevie (65x) hoorden al veruit bij de grote spelers op de keuzelijst en dit had niet gehoeven. Uit de 70s komen nipt de meeste toevoegingen (naast 2023 natuurlijk).
Verrassende missenden die ik hier misschien wel had verwacht zijn Stumblin' In (beide versies), Black Friday (Tom Odell, origineel), Lost (Linkin Park), Greedy (Tate McRae) (Exes namelijk wel), Nooit Meer Spijt (S10 & Froukje) en Dreaming (P!nk & Sting).
[ Bericht 0% gewijzigd door Cassa95 op 29-11-2024 12:46:02 ]Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Vol gas Diddy-cancel.
Alsmede: die overmatige invloed van die Soul Night is in het licht van het normale stemgedrag ook echt over de grond rollen van het lachen grappig he?All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ik was al bang dat we dit jaar niet op extra Prince-nrs zouden kunnen stemmen. Gelukkig stelt de keuzecommissie met 3 extra nummers niet teleur.
De enige nrs die ik echt toevoegingen vind zijn reparaties van nummers die er ooit inbranden maar vd keuzelijst zijn verdwenenHet beste adres voor al uw primeurs!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: