Cassa de levende legende. Ik wacht al jaren op zijn analyse voor ik het Malieveldlijstje inlever. Ik ben vooral ook benieuwd of de theorie klopt en in welke mate. Staat bijvoorbeeld die Eefje plaat of Dare op de keuzelijst, terwijl ze maar één keer gedraaid zijn, of wordt er toch nog wel wat gestreept? Jaarlang naar die overzichten zitten turen, dus nu wil ik er wat voor terug ook.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag is @:Cassa95 mijn baken van informatie. Ik wil nieuwe nummers op de keuzelijst weten voordat ik stem.
Dit blijft het rare, want in de albumshow zit ook wat redactie. Er zijn wat nummers van Sinead gedraaid een paar maanden geleden, allemaal erop. Maar de verzamelde werken van Taylor Swift zijn grotendeels tegengehouden zie ik. Echt heel duidelijk zal het wel nooit worden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:51 schreef Cassa95 het volgende:
Dat kan er volgens mij ook aan liggen wie het nummer draait. Sommige DJs / programma's waarbij nieuwe nummers voorbij komen staan niet gelijk aan hun muziekdatabase, zoals bij Blokhuis volgens mij sws het geval is
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:52 schreef Cassa95 het volgende:
In ieder geval geen enkele Stumblin In op de keuzelijst, dus streep die maar door
Wel goede lifehackquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zet ik hem zondag om 0 uur wel op.
Mag die alquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:58 schreef Cassa95 het volgende:
De nieuwe stemtool is iig tantoe traag en een deel kopiëren - plakken levert dit moois op:
'3JS - Je Vecht Nooit Alleen' album cover
Je Vecht Nooit Alleen3JSJaar: 2011Nummer toevoegen
'3JS - Wiegelied' album cover
Wiegelied3JSJaar: 2007Nummer toevoegen
'3JS - Hou Van Mij' album cover
Hou Van Mij3JSJaar: 2008Nummer toevoegen
'3JS - De Toekomst' album cover
De Toekomst3JSJaar: 2019Nummer toevoegen
'3JS - Watermensen' album cover
Watermensen3JSJaar: 2008Nummer toevoegen
Huilen met de pet op
Sterkte. Kun je niet de html scrapen?quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:58 schreef Cassa95 het volgende:
De nieuwe stemtool is iig tantoe traag en een deel kopiëren - plakken levert dit moois op:
'3JS - Je Vecht Nooit Alleen' album cover
Je Vecht Nooit Alleen3JSJaar: 2011Nummer toevoegen
'3JS - Wiegelied' album cover
Wiegelied3JSJaar: 2007Nummer toevoegen
'3JS - Hou Van Mij' album cover
Hou Van Mij3JSJaar: 2008Nummer toevoegen
'3JS - De Toekomst' album cover
De Toekomst3JSJaar: 2019Nummer toevoegen
'3JS - Watermensen' album cover
Watermensen3JSJaar: 2008Nummer toevoegen
Huilen met de pet op
Lopende jaar hequote:Op vrijdag 29 november 2024 09:03 schreef TLC het volgende:
Dat Europapa niet in de lijst staat verbaasd me toch heel erg
Dat wordt Viva Las Vegas in de lijst dusquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Antwoord gegeven. Elvis trouwens wel, 3x gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |