Alcoholquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Skatties, begin een beetje Top 2000-moe te raken. Help me eens, what to do?
Wat?quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zingt over COVID maar lijdt aan SiSo
Vorig jaar bij de 500 bubbling under nummers die wel gedraaid zijn. Dus een aantal daarvan hebben dit jaar een definitief schopje richting de lijst gehad, wsl omdat ze zo dichtbij stonden en mensen beseften dat ze kans hebben (zie ook Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen bijv)quote:
Ik ben echt zo jaloers. Mijn vriend is morgen jarig dus wij krijgen een lading bezoek over de vloerquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijzigingen der plannen:
- eerst compostemmer legen
- douchen
Sera vind ik nog tofferquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze net iets minder kut dan Sera, maar wel heel kut.
Paar a Gogo's kijken?quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind 'm niet heel slecht, maar ook niet heel bijzonder. Gewoon middle of the road liedje.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Prima nieuwkomertje wmb
Dacht al wel dat jullie het kut zouden vinden
Uurtje de a-gogo opzettenquote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
best verstandig jijquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens wel iets van kleding aan doen trouwens.
Stond vorig jaar in de extra 500?quote:
Dan moet ik nog die lijst aanhorenquote:
Singer-Songwriterquote:
Hij is zelf wel iets ouder dan dat 'ie overkomt.quote:Op zondag 29 december 2024 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk naar tv. Is Morad zo’n milfhunter?
Je maakt te leukste tikfoutquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben echt zo jaloers. Mijn vriend is morgen harig dus wij krijgen een lading bezoek over de vloer
Die mag er zeker best in.quote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier had ook 16 horsepower kunnen staan
Vreselijke Bad Liar-kloonquote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sera vind ik nog tofferDie kan zomaar in mijn top 1000 staan volgend jaar.
Ben al bijquote:
Singer-Songwriter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |