NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ers in beeld:SPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grafische aankleding van het topic:SPOILER: Gretzl2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gifjes en afbeeldingen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was je een holiday Inn aan het boeken?quote:
Ik leefde even in een andere wereld.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
was je een holiday Inn aan het boeken?
Dat had vijf minuten eerder gekundquote:
Minimaal!quote:
En vast ook niet de volledige versie van deze prachtplaat. Flopquote:Op woensdag 25 december 2024 22:22 schreef ShinyStar het volgende:
Waarom niet de volledige versie van Rappers Delight
De hele tijd die wazige stipjes in de hoek van je ogen zien die steeds opschuiven als je ernaar kijkt.quote:
Doe maar 1700.quote:
Dit is van begin tot eind genot en toen ik dit voor het eerst hoorde wist ik zeker dat Talk Talk geweldig is.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wanneer die mondharmonica z'n intrede doet pas echt genot
quote:
Mooi dan krijg je tot nu toe gewoon geen DJ die praatquote:Op woensdag 25 december 2024 22:23 schreef Sephael het volgende:
[..]
Graag! Ik erger me al jaren aan deze man, kan niet snel slechter. Veel succes!
Prutsers.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:22 schreef ShinyStar het volgende:
Waarom niet de volledige versie van Rappers Delight
Nou... vorig jaar kwam de kentering...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En vast ook niet de volledige versie van deze prachtplaat. Flop
Volgens de Gale500 1697 plekken te laagquote:
Bij mij ook zoiets denk ikquote:Op woensdag 25 december 2024 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volgens de Gale500 1697 plekken te laag
Helaas. Inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En vast ook niet de volledige versie van deze prachtplaat. Flop
Nog wel de moeite van het inschakelen waard?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt niet meer beter deze avond.
Jeroen doet meteen wat je vraagt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:25 schreef peaceman het volgende:
er mag best meer Talk Talk in de lijst
Geen idee, maar dit is een van mijn persoonlijke favorieten. Laatste nummer van de dag is wel top.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog wel de moeite van het inschakelen waard?
Ik kom hier voor de muziekquote:Op woensdag 25 december 2024 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi dan krijg je tot nu toe gewoon geen DJ die praat
Je mag hem sowieso hebben. Ben nu wel benieuwd wat je met hem gaat doenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh oeh mag ik van Inkel hebben voor een van mijn mannen experimenten?
Ahja, Glen Freyquote:Op woensdag 25 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit is een van mijn persoonlijke favorieten. Laatste nummer van de dag is wel top.
Jaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh oeh mag ik van Inkel hebben voor een van mijn mannen experimenten?
daar is een leuk feitje overquote:Op woensdag 25 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit is een van mijn persoonlijke favorieten. Laatste nummer van de dag is wel top.
Jij vindt Prince Buster beter?quote:
Ik laat mijn fantasie de vrije loopquote:Op woensdag 25 december 2024 22:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je mag hem sowieso hebben. Ben nu wel benieuwd wat je met hem gaat doen
Heujquote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
Even vergeten dat ik een kerst UI had.
Die heb ik heel het jaarquote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
Even vergeten dat ik een kerst UI had.
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ons karaokenummer het komende uur @:Gretzl
Niet in de lijstSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit dan weer minder. Het kan verkeren he?quote:
Doe mij BB Prince maar.quote:
Prince Mohammedquote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Prince Buster beter?
Voor jou? Of voor mij?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Technisch gesproken heeft ie deze tekst ten uitvoer gebracht
Gekkigheid!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Prince Buster beter?
Die heeft nog wel eens in de lijst gestaan meen ikquote:
zeg... we hebben niet allemaal een sauna thuis he?quote:
Wat voor geit is dat?quote:
Gorki - Mia (18)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ons allenquote:
Moet je hem ook niet opzetten in je vrije tijdquote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb Prince nu al te vaak gehoord dit jaar
Ik ben weer netjes aangekleed hoor!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeg... we hebben niet allemaal een sauna thuis he?
Legendarische mix van muziekquote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]GENOT
![]()
Karaokeplaatjes 11/12/24
Playlist · Geert | last.fm/user/gretzs · 28 itemsNiet in de lijstSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn (4)
Fontaines D.C. - I Love You (5)
Gala - Freed from Desire (8)
CHVRCHES - The Mother We Share (2)
Haddaway - What Is Love (6)
Arcade Fire - No Cars Go (11)
The Smiths - Panic (13)
Tiffany - I Think We're Alone Now (16)
M.I.A. - Paper Planes (20)
Joy Division - Transmission (21)
Kanye West feat. Pusha T - Runaway (22)
Alizée - Moi… Lolita (27)
Vast wel samen met June Lodgequote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft nog wel eens in de lijst gestaan meen ik
gelukkig maarquote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben weer netjes aangekleed hoor!
Het mag allemaal hierquote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit dan weer minder. Het kan verkeren he?
Je kunt de kerstoespraak van de Koning nog eens opzettenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb Prince nu al te vaak gehoord dit jaar
Kamahlquote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we Animals trouwens gewoon even wisselen met The Elephant Song?
Je zegt het alsof dat ongebruikelijk is?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben weer netjes aangekleed hoor!
Alsjeblieft niet, daar ga ik begin januari ook lekker op randen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we Animals trouwens gewoon even wisselen met The Elephant Song?
had er ook nog wel in mogen staan van mij.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vast wel samen met June Lodge
Je moet me wel erg gemarteld hebben om mij dat te laten doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet opzetten in je vrije tijd
?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Isorden het volgende:
Dat was pagina 1 van de PDF alweer mens0n
Nog 6 te gaan!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Isorden het volgende:
Dat was pagina 1 van de PDF alweer mens0n
ligt het nu verder weg ?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Africa is flink gezakt dit jaar
Ik meende het ook even te horen jaquote:
PDF file van 7 pagina's met de hele lijst in blokjes per uur.quote:
Hoorde ik vrouwen vaak verzuchten.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind deze wel leuk, maar had ook stuk korter gekund.
Heeft Frank Farian eigenlijk een grote DAB gekregen??quote:
Nou nou dit gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:30 schreef alopio het volgende:
John Mayer is de Engelstalige Suzan en Freek
Ja dit is wel heel goedkoop jatwerkquote:Op woensdag 25 december 2024 22:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik meende het ook even te horen ja
Je hebt niet écht geleefd als je niet Tiffany met Muis en Glory Box met Bill hebt gezongenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Legendarische mix van muziek
Amalia?quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef Tussle266 het volgende:
Wel fijn dat John een keer de Toto had ingevuld. Maar wat moeten wij ermee.
Paris Hiltonquote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Bonuspunten als je weet wie hierop de backing vocals doet.
Extra punten als je een single van haar kunt noemen
Jij hebt toch niks aan vruchtbaar zaadquote:Op woensdag 25 december 2024 22:30 schreef TheVulture het volgende:
John Mayer zingt mijn zaad onvruchtbaar, maar deze is nog wel te doen
Maar waarom blijft het daar niet bij en moest de beste man erbij zingen en zijn gitaarspel kwaliteiten gebruiken voor zaaddodende kort pittig kapsel muziekquote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou nou dit gaat wel heel ver.
De beste man kan in ieder geval behoorlijk gitaar spelen.
Ho ho ho, ik kan donerenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks aan vruchtbaar zaad
Patricia Paay - Je bent niet hipquote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Bonuspunten als je weet wie hierop de backing vocals doet.
Extra punten als je een single van haar kunt noemen
Brengt het meeste opquote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar waarom blijft het daar niet bij en moest de beste man erbij zingen en zijn gitaarspel kwaliteiten gebruiken voor zaaddodende kort pittig kapsel muziek
Voor iemand die goed gitaar kan spelen maakt hij wel echt zoetsappige meuk hoor. Net een niveautje boven Sidonia en Co.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou nou dit gaat wel heel ver.
De beste man kan in ieder geval behoorlijk gitaar spelen.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar waarom blijft het daar niet bij en moest de beste man erbij zingen en zijn gitaarspel kwaliteiten gebruiken voor zaaddodende kort pittig kapsel muziek
Beetje zoals Spinvis. Kan best gitaarspelen en teksten schrijven, maar hij moet het zingen aan iemand anders overlaten.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Die stond ook nog ooit in de Top 2000.quote:
Ik ga ook liever met de bus.quote:
Typische wachtmuziekquote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit nog een keer gezien toen ik op Foo Fighters aan het wachten was, Pinkpop 2011.
Ah, stond hij ook in de wachtrij?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit nog een keer gezien toen ik op Foo Fighters aan het wachten was, Pinkpop 2011.
GML dus pas onze eerste karaokeplaat die voorbij komt dit jaarquote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]GENOT
![]()
Karaokeplaatjes in de Top 2000 @:PippenScottie, @:ieniminimuis, @:Gale_Boetticher, @:BillDauterive
Playlist ÷ Geert | last.fm/user/gretzs ÷ 28 itemsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inmiddels niet meerquote:
Wie?!quote:
Helaas kan die dat zelf niet zien.quote:
Maren verdient ook wel op z’n minst een featuringquote:
Het is maar net hoe je dat bekijktquote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat zou hij zelf moeten zien.
Jups, zekers.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maren verdient ook wel op z’n minst een featuring
Wij karaoken met klasse en stijlquote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
GML dus pas onze eerste karaokeplaat die voorbij komt dit jaarEr staan een aantal nummers stiekem best wel hoog
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treintje gemist.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, stond hij ook in de wachtrij?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:34 schreef Zorro het volgende:
Heb je zijn vrouw ooit gezien?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:34 schreef Zorro het volgende:
Heb je zijn vrouw ooit gezien?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zo ruimschoots niet, dat er een vangnet aan te pas moest komen omdat ze hem anders kwijt waren.quote:
De beste man heeft dan ook moeite met mikkenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is zo ruimschoots niet, dat er een vangnet aan te pas moest komen omdat ze hem anders kwijt waren.
Tears in Heaven is ook een kutplaat inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gejengel over kleuters kan mij zelden bekoren
Nou, daar mis je weinig aan. Hooguit het Total Touch werk.quote:
@OscarMopperkont knikt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zag je niet aankomenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
godver en dan nog de spoiler openklikken
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de pot naar de wc, hop holadejee?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een kleuter en een zakje cocaïne?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tears in Heaven is ook een kutplaat inderdaad.
En toch heeft ie best vaak raak geschotenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
De beste man heeft dan ook moeite met mikken
Iets met het verschil tussen kinderen en cocaïnequote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tears in Heaven is ook een kutplaat inderdaad.
Ik gooide er een klein kreetje uit hierquote:Op woensdag 25 december 2024 22:34 schreef Zorro het volgende:
Al besprokenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met het verschil tussen kinderen en cocaïne
Ik heb in de brugklas gezongen voor Beatrixquote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze heb ik ook nog moeten zingen in de brugklas
Helaas, The Doors heb ik gemist vannacht.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, daar mis je weinig aan. Hooguit het Total Touch werk.
Doe ik het weerquote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Die zag je niet aankomenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan kregen we z'n mooiste vandaag, was het niet eens de albumversiequote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef peaceman het volgende:
Deze man heeft veel moois en soms zelfs briljants gemaakt en waar stemt Nederland op? Isn't she lovely.
Hef ons land gewoon op....
En wat vond ze ervan?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb in de brugklas gezongen voor Beatrix
Je hebt de madly vanochtend ook gemist?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, The Doors heb ik gemist vannacht.
I just called....quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Welke is de slechtste dan?
Zonde.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hebt de madly vanochtend ook gemist?
Hoe laat was dat?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan kregen we z'n mooiste vandaag, was het niet eens de albumversie
Kan komen doordat daar niet voldoende op gestemd is.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef EDMAN- het volgende:
Nog een algemene vraag, nav Stevie
WAAROM staat Blinded by the Lights niet in de lijst? The streets.
Met beeld nog net wat meerquote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
Norah JonesKan ik altijd wel waarderen
Z'n beste is er sowieso uit helaasquote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan kregen we z'n mooiste vandaag, was het niet eens de albumversie
Ze vond Nederland een smakeloos landquote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En wat vond ze ervan?
Dat blijft toch vervelendquote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan komen doordat daar niet voldoende op gestemd is.
Dat is een verschrikking van een plaatquote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vind deze wel fijner dan die Hall and Oates-ripoff.
Krijg hier ODB-vibes van. Genot.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Gretzl het volgende:
Emmely houdt ook van gifjes
[ afbeelding ]
Waarom zou je iemand opbellen om Hans Teeuwen te zeggenquote:
De Heer Doek en Bijgelovig kunnen me wel altijd bekoren hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Z'n beste is er sowieso uit helaas
Dit klinkt als een songtekst van Bløfquote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeerde mee te zingen er kwam niets uit
Lekker schuifelen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:39 schreef EDMAN- het volgende:
Sta je eindelijk in dat café, krijg je dit
Het zat er wel in, maar het wilde niet komen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit klinkt als een songtekst van Bløf
Buren haalden opgelucht adem.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeerde mee te zingen er kwam niets uit
Norah Jones, Katie Melua en John Mayer zijn toch wel de toppunten van kibbelkabbelkutschurftmuziekquote:Op woensdag 25 december 2024 22:39 schreef Redefine het volgende:
Norah Jones heeft een mooie stem. Maar haar liedjes zijn toch vooral dodelijk saai.
UwU UwUquote:Op woensdag 25 december 2024 22:39 schreef Gretzl het volgende:
OEHOEEEE OEEEHOOEEEE OEHOEEEE #duifmeneer incomginundefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Dat deed je op de basisschool. Ze zien me daar aankomen.quote:
Mwah doe mij maar Superstition of Master Blasterquote:
Polonaise!quote:
Als je die achter draait, is er niemand meer wakker.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Norah Jones, Katie Melua en John Mayer zijn toch wel de toppunten van kibbelkabbelkutschurftmuziek
had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende ook meteen maar even doorgestreept.
1901 (2091) 2 Unlimited - No Limit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop