SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Treintje gemist.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, stond hij ook in de wachtrij?
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:34 schreef Zorro het volgende:
Heb je zijn vrouw ooit gezien?Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Heb je zijn vrouw ooit gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godver en dan nog de spoiler openklikkenWir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Dit is zo ruimschoots niet, dat er een vangnet aan te pas moest komen omdat ze hem anders kwijt waren.quote:
De beste man heeft dan ook moeite met mikkenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is zo ruimschoots niet, dat er een vangnet aan te pas moest komen omdat ze hem anders kwijt waren.
Tears in Heaven is ook een kutplaat inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gejengel over kleuters kan mij zelden bekoren
Nou, daar mis je weinig aan. Hooguit het Total Touch werk.quote:
@OscarMopperkont knikt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zag je niet aankomenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
godver en dan nog de spoiler openklikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de pot naar de wc, hop holadejee?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een kleuter en een zakje cocaïne?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tears in Heaven is ook een kutplaat inderdaad.
En toch heeft ie best vaak raak geschotenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
De beste man heeft dan ook moeite met mikken
Iets met het verschil tussen kinderen en cocaïnequote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tears in Heaven is ook een kutplaat inderdaad.
Heb je zijn vrouw ooit gezien?Ik gooide er een klein kreetje uit hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Al besprokenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met het verschil tussen kinderen en cocaïne
Ik heb in de brugklas gezongen voor Beatrixquote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze heb ik ook nog moeten zingen in de brugklas
Helaas, The Doors heb ik gemist vannacht.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, daar mis je weinig aan. Hooguit het Total Touch werk.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Die zag je niet aankomenDoe ik het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
En dan kregen we z'n mooiste vandaag, was het niet eens de albumversiequote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef peaceman het volgende:
Deze man heeft veel moois en soms zelfs briljants gemaakt en waar stemt Nederland op? Isn't she lovely.
Hef ons land gewoon op....
En wat vond ze ervan?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb in de brugklas gezongen voor Beatrix
Je hebt de madly vanochtend ook gemist?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, The Doors heb ik gemist vannacht.
I just called....quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Welke is de slechtste dan?
Zonde.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hebt de madly vanochtend ook gemist?
Hoe laat was dat?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan kregen we z'n mooiste vandaag, was het niet eens de albumversie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |