Die stond ook nog ooit in de Top 2000.quote:
Ik ga ook liever met de bus.quote:
Typische wachtmuziekquote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit nog een keer gezien toen ik op Foo Fighters aan het wachten was, Pinkpop 2011.
Ah, stond hij ook in de wachtrij?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit nog een keer gezien toen ik op Foo Fighters aan het wachten was, Pinkpop 2011.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]GENOT
![]()
Karaokeplaatjes in de Top 2000 @:PippenScottie, @:ieniminimuis, @:Gale_Boetticher, @:BillDauterive
Playlist · Geert | last.fm/user/gretzs · 28 itemsGML dus pas onze eerste karaokeplaat die voorbij komt dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staan een aantal nummers stiekem best wel hoog
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
inmiddels niet meerquote:
Wie?!quote:
Helaas kan die dat zelf niet zien.quote:
Maren verdient ook wel op z’n minst een featuringquote:
Het is maar net hoe je dat bekijktquote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat zou hij zelf moeten zien.
Jups, zekers.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maren verdient ook wel op z’n minst een featuring
Wij karaoken met klasse en stijlquote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
GML dus pas onze eerste karaokeplaat die voorbij komt dit jaarEr staan een aantal nummers stiekem best wel hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |