Wat voor geit is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gorki - Mia (18)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Voor ons allenquote:
Moet je hem ook niet opzetten in je vrije tijdquote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb Prince nu al te vaak gehoord dit jaar
Ik ben weer netjes aangekleed hoor!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeg... we hebben niet allemaal een sauna thuis he?
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]GENOT
![]()
Karaokeplaatjes 11/12/24
Playlist · Geert | last.fm/user/gretzs · 28 itemsLegendarische mix van muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet in de lijst![]()
Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn (4)
Fontaines D.C. - I Love You (5)
Gala - Freed from Desire (8)
CHVRCHES - The Mother We Share (2)
Haddaway - What Is Love (6)
Arcade Fire - No Cars Go (11)
The Smiths - Panic (13)
Tiffany - I Think We're Alone Now (16)
M.I.A. - Paper Planes (20)
Joy Division - Transmission (21)
Kanye West feat. Pusha T - Runaway (22)
Alizée - Moi… Lolita (27)Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Vast wel samen met June Lodgequote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft nog wel eens in de lijst gestaan meen ik
gelukkig maarquote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben weer netjes aangekleed hoor!
Het mag allemaal hierquote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit dan weer minder. Het kan verkeren he?
Je kunt de kerstoespraak van de Koning nog eens opzettenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb Prince nu al te vaak gehoord dit jaar
Kamahlquote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we Animals trouwens gewoon even wisselen met The Elephant Song?
Je zegt het alsof dat ongebruikelijk is?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben weer netjes aangekleed hoor!
Alsjeblieft niet, daar ga ik begin januari ook lekker op randen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we Animals trouwens gewoon even wisselen met The Elephant Song?
had er ook nog wel in mogen staan van mij.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vast wel samen met June Lodge
Je moet me wel erg gemarteld hebben om mij dat te laten doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet opzetten in je vrije tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |