Kan komen doordat daar niet voldoende op gestemd is.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef EDMAN- het volgende:
Nog een algemene vraag, nav Stevie
WAAROM staat Blinded by the Lights niet in de lijst? The streets.
Met beeld nog net wat meerquote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
Norah JonesKan ik altijd wel waarderen
Z'n beste is er sowieso uit helaasquote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan kregen we z'n mooiste vandaag, was het niet eens de albumversie
Ze vond Nederland een smakeloos landquote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En wat vond ze ervan?
Dat blijft toch vervelendquote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan komen doordat daar niet voldoende op gestemd is.
Dat is een verschrikking van een plaatquote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vind deze wel fijner dan die Hall and Oates-ripoff.
Krijg hier ODB-vibes van. Genot.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Gretzl het volgende:
Emmely houdt ook van gifjes
[ afbeelding ]
Waarom zou je iemand opbellen om Hans Teeuwen te zeggenquote:
De Heer Doek en Bijgelovig kunnen me wel altijd bekoren hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Z'n beste is er sowieso uit helaas
Dit klinkt als een songtekst van Bløfquote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeerde mee te zingen er kwam niets uit
Lekker schuifelen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:39 schreef EDMAN- het volgende:
Sta je eindelijk in dat café, krijg je dit
Het zat er wel in, maar het wilde niet komen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit klinkt als een songtekst van Bløf
Buren haalden opgelucht adem.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeerde mee te zingen er kwam niets uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |