quote:Een automobilist is in de Duitse plaats Maagdenburg ingereden op mensen op de kerstmarkt. De bestuurder is aangehouden, meldt het Duitse persbureau dpa op basis van regeringsbronnen. Door de politie is nog geen informatie gedeeld over slachtoffers.
quote:Automobilist rijdt in op kerstmarkt Maagdenburg
Op de kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg is een automobilist ingereden op een groep mensen. De bestuurder is aangehouden, melden Duitse media.
De auto reed naar verluidt recht in op het publiek in de richting van het stadhuis. Er is nog niets bekend over aantallen slachtoffers. Wel gaan er beelden rond op sociale media waarop te zien is dat er mensen op de grond liggen.
Meerdere Duitse media spreken van een aanslag. Een woordvoerder van de deelstaatregering van Saksen-Anhalt zou dat hebben bevestigd.
De organisator van de kerstmarkt heeft mensen opgeroepen de binnenstad van Maagdenburg te verlaten.
Is dat je standaard posticoon of vind je dit hartverwarmend nieuws?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:24 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rstmarkt-maagdenburg
[..]
standaard PIquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:26 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Is dat je standaar posticoon of vind je dit hartverwarmend nieuws?
Whut? Leuk eufemisme voor islamist.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
Jammer dat je je markt laat verpesten door 1 mafketel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Bah, wat naar weer en dat dit kan ondanks de beveiliging en barricades.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:29 schreef PinkLow het volgende:
Oh damn.. Waarom doet iemand dit! En hoe kan dit, er waren toch extra maatregelen getroffen etc?
ik ging even op X kijken.. nou de beelden vind ik heftig.
[ x ]
Sorry dat je je onveilig voelt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie al waar dit topic naartoe gaat. Ik ben weer weg
Ja tuurlijk..quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
Jammer dat je je markt laat verpesten door 1 mafketel.
Rare is, begint bijna te wennenquote:
Volgend jaar noemen ze het geen kerstmarkt maar een feestmarkt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry dat je je onveilig voelt.
Ik zal het wat meer laten aansluiten bij je emoties.
Het is logisch dat een zielige man (met een kleurtje, dus automatisch slachtoffer) zich gekwetst en beledigd voelde door het moeten aanschouwen van witte koloniale onderdrukkers die een wit koloniaal feest aan het celebreren waren.
Dit had voorkomen kunnen worden door kerst geheel te verbieden en te vervangen met meer cultuur-neutrale uitingen van jolijt.
Is inderdaad typisch weer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Het is ziek dat iemand dit doet en overgaat tot een terroristische aanslag, en idd ook ziek om meteen slachtoffers te filmen en het op X te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:32 schreef PinkLow het volgende:
Bah! Dat filmpje is te ziek! Welke debiel heeft de zieke geest om dit te plaatsen..
Ja Merkel lego.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Nober het volgende:
In Deutschland heb je niet van die obstakels zodat voertuigen nooit op een markt kunnen komen?
Welke debiel met een zieke geest rijdt in op onschuldige mensen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:32 schreef PinkLow het volgende:
Bah! Dat filmpje is te ziek! Welke debiel heeft de zieke geest om dit te plaatsen..
Flikker toch op manquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is inderdaad typisch weer.
Er zijn pakweg een miljoen Syriers in Duitsland, als die aanslagen gaan plegen heb je 100% bloed ipv water in de Rijn stromen.
Van die Merkel/Timmermans blokken ja. Misschien hadden ze de ijdele hoop dat het een keer niet nodig was.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Nober het volgende:
In Deutschland heb je niet van die obstakels zodat voertuigen nooit op een markt kunnen komen?
Mensen die dit doen. Noem ik geen mensen meer...quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Welke debiel met een zieke geest rijdt in op onschuldige mensen?
De waarheid is te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Dat dacht ik ook?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Nober het volgende:
Bewaar die reactie maar voor users die weer hele bevolkingsgroepen over een kam gaan scheren.quote:
Jezus ze hebben al die witte tenten en materieel wel heel snel staan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef Oom_Agent het volgende:
live stream nieuws ter plaatse:
Bekijk deze YouTube-video
Nee, ontzettende hypocriet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bewaar die reactie maar voor users die weer hele bevolkingsgroepen over een kam gaan scheren.
Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Verdacht hoor.
Ik verwacht Mickeytt in no time weer terug.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
De waarheid is te moeilijk voor je?
Tragisch inderdaad, ik steek vanavond een kaarsje op voor alle Syrische vluchtelingen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef GerryDV het volgende:
Syriër dus waarschijnlijk veroorzaakt door stress omdat hij zijn familie mist.
Logisch gezien het precedent toch? Kerstmarkten zijn een populaire aanslagplaats voor moslimextremisten helaas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ja, want die zijn natuurlijk de kern van het probleem...quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bewaar die reactie maar voor users die weer hele bevolkingsgroepen over een kam gaan scheren.
Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Verdacht hoor.
Laat des te meer zien hoe gewend we hier aan raken en ook aan het feit dat het altijd uit dezelfde hoek komt. Dan is het nogal moeilijk en ongeloofwaardig om helemaal verbaast en geschokt te reageren en dan gaat sarcasme de overhand nemen ja. Omdat het te triest voor woorden is dat verschillende mensen en politieke stromingen dit allemaal blijven importeren. Ik kan die reacties dus zeker wel plaatsen.quote:
Hoho, dat is ongezond! Heb je geen ledlampje dat je aan kunt zetten om veilig je respect te tonen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tragisch inderdaad, ik steek vanavond en kaarsje op voor alle Syrische vluchtelingen.
Zij hebben er ook niet voor gekozen om ineens in een compleet andere cultuur te moeten leven.
Was het maar mis, dan waren er geen gewonden geweest.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook?
An de andere kant: dat je uberhaupt obstakels moet neerzetten om te voorkomen dat verwarden, conservatieven, of slachtoffers van suikerspiegelarmoede een gemotoriseerde aanslag plegen is wel een teken dat er wat dingen helemaal niet goed gaan in je land.
Hoef de beelden niet te zien; ik ken de barbaarse praktijken van die sekte wel onderhand.quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:40 schreef RotatoR het volgende:
Wordt nu gesproken over 11 doden en 60 gewonden.
Dat zijn dan doden en geen gewonden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:39 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Jezus ze hebben al die witte tenten en materieel wel heel snel staan.
Nee kaarsjes sluiten beter aan bij de Syrische cultuur.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoho, dat is ongezond! Heb je geen ledlampje dat je aan kunt zetten om veilig je respect te tonen?
In Magdeburgquote:
Ik heb gezegd dat dit een mafketel is en kijk nergens voor weg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ontzettende hypocriet.
JIJ en je horde deugkneuzen halen volkeren, rassen en kleuren erbij, omdat het maar niet in die botte woke harses van je wil doordringen dat het hier gaat om islamisme en religieuze terreur.
Blijf vooral goedpraten en wegkijken als je daar een harder, deugend plassertje van krijgt.
https://www.hln.be/buiten(...)ewonden-br~aa17facc/quote:20:37
Dodelijk slachtoffer
Duitse media maken melding van minstens één dodelijk slachtoffer. Mogelijk loopt de tol nog op. Er vielen ook meer dan 20 gewonden.
20:32
Politie zoekt naar explosieven
Volgens 'Bild' zoekt de politie in het afgezette gebied van de kerstmarkt naar explosieven.
Land?? Hele werelddeel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook?
An de andere kant: dat je uberhaupt obstakels moet neerzetten om te voorkomen dat verwarden, conservatieven, of slachtoffers van suikerspiegelarmoede een gemotoriseerde aanslag plegen is wel een teken dat er wat dingen helemaal niet goed gaan in je land.
Ze vallen reuze mee, ik ben helaas erger gewend van IS en kartel filmpjes.quote:
Is ook verwarrend ja, ineens in een land leven waar men aan het eind van het jaar alles mooi versiert met lichtjes en elkaar alle geluk en gezelligheid toewenst met allemaal lekker eten en drinken. Daar wordt je toch aggressief van.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tragisch inderdaad, ik steek vanavond een kaarsje op voor alle Syrische vluchtelingen.
Zij hebben er ook niet voor gekozen om ineens in een compleet andere cultuur te moeten leven.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De kerstmarkt zal over een aantal jaar wel verdwenen zijn. Hier kan je niet tegenop beveiligen.
Omdat het niet gaat over groepen (Syriërs, buitenlanders, kleurtjes) maar ideologie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat dit een mafketel is en kijk nergens voor weg.
Het is verder nergens voor nodig om de hele groep over een kam te scheren zoals herhaaldelijk in dit soort topics gebeurt, maar nogmaals, daar hou jij gewoon je bek over dicht.
Ik heb al minimaal 1 dode in dit topic gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zijn dan doden en geen gewonden.
Apart dat jij vooraan staat om dit verzonnen "probleem" aan te kaarten maar het werkelijke probleem niet onderkent: radicale geïmporteerde Islamisten zorgen regelmatig voor terreur. Juist door het kaf van het koren te durven scheiden kunnen we verder. Jij wil liever het kaf bij het koren houden dan toegeven dat je deugprincipes niet opgaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat dit een mafketel is en kijk nergens voor weg.
Het is verder nergens voor nodig om de hele groep over een kam te scheren zoals herhaaldelijk in dit soort topics gebeurt, maar nogmaals, daar hou jij gewoon je bek over dicht.
Tsja, dat was vermoedelijk ook gewoon ongefundeerde troep, maar met de wet van de grote getallen is de kans wel groot dat er eentje tussen zat.quote:
Meestal houden ze het bij het oude vertrouwde mes en maken ze een enkele of hooguit een paar slachtoffers, maar soms zitten er iets snuggere exemplaren tussen die bedenken dat ze met moderne uitvindingen meer leed kunnen veroorzaken. Dit was er zo een.quote:
Laten we maar even afwachten tot meer duidelijk is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat over groepen (Syriërs, buitenlanders, kleurtjes) maar ideologie.
Je bent echter zo ver gehersenspoeld dat je enkel nog in die kleurtjes kunt denken, en dus masseer je dit euvel maar even weg, want anders ben je misschien toch gewoon een racist.
Je bent echt zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze vallen reuze mee, ik ben helaas erger gewend van IS en kartel filmpjes.
Lastig he. De waarheid zien.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Oeh daar moet je wel hard voor rijden, denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
60 tot 80 gewonden volgens Tagesschau en 1 overleden.
Wtf door 1 auto?? Is die met 200 km per uur op een menigte ingereden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
60 tot 80 gewonden volgens Tagesschau en 1 overleden.
Mijn punt en opmerking over bloed in de Rijn blijft dan gewoon staan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Omdat het niet gaat over groepen (Syriërs, buitenlanders, kleurtjes) maar ideologie.
Ik zou niet meer voor mijn lol een Duitse kerstmarkt bezoeken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Sowieso moet je nooit buigen voor terrorisme.
Lekker blijven doorknuffelen, Harvest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn punt en opmerking over bloed in de Rijn blijft dan gewoon staan.
Een auto wordt amper afgeremd door lichamen en je hoeft echt geen 200 te rijden om iemand ermee te doden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wtf door 1 auto?? Is die met 200 km per uur op een menigte ingereden?
Filmpje gekeken wat bij nieuwssites en x staat, die auto reed ook heel erg hard op de mensen in tussen de kramen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oeh daar moet je wel hard voor rijden, denk ik.
Niet vervelend bedoelt.
Live.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Eerdappelhoofd straks live.
heel hard.. heel veel meters.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je het filmpje ziet, reed hij echt met volle snelheid in een menigte ja..quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoelt.
Dat ene obscure voorbeeldje doet het hem niet hoor schat. Terreur op Europese bodem (behalve die, Rusland en Breivik) en ik durf mijn wedje wel te leggen welke ideologie erachter zit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten tot meer duidelijk is.
Of Koninginnedag 2009 al vergeten?
Tsja, het is een beetje het probleem dat omdat er een paar kwalijke opmerkingen tussen de niet-wegkijkers zitten dat men zich daarmee niet wil associëren en dus maar wegkijkt van de realiteit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker blijven doorknuffelen, Harvest.
Doe het voor de deug.
Is een verdienmodel. Er gaan miljarden om in de dubieuze asielindustrie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker blijven doorknuffelen, Harvest.
Doe het voor de deug.
Waar zeg ik dit nu?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je bent echt zo gek als een deur.
Eerst is het de schuld van de markt dat ze stoppen "voor 1 mafketel"
En inmiddels valt het allemaal wel mee.
Je bent echt zo gek als een deur.
Dat klinkt allemaal hartstikke heroïsch, maar als je als plaatselijke gemeenteraad dat moet vergunnnen, plus het stigma wat er op gaat kleven en dus afkalvend animo, is dat niet zo heel gek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Sowieso moet je nooit buigen voor terrorisme.
Tsja, Karst reed met z'n lullige Swiftje kort door een rij publiek heen, en daarbij vielen al zeven doden. Als je flink gas geeft en qua schade nog een tijdje door kunt rijden in een heel drukbezocht gebied kom je daar vast wel aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die t op het eind daarentegenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoelt.
De dader is al opgepakt, maar de Duitse politie heeft niet gereageerd op vragen van journalisten over de identiteit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Weten we al zeker dat het de religie van de vrede weer eens was?
Als die beveiligingsbeelden inderdaad van deze aanslag zijn, dan is dat getal zo gek niet en dan zou het een wonder zijn als het bij die ene dode blijft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gohquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De dader is al opgepakt, maar de Duitse politie heeft niet gereageerd op vragen van journalisten over de identiteit.
Lijkt inderdaad alsof het versneld is afgespeeld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Filmpje gekeken wat bij nieuwssites en x staat, die auto reed ook heel erg hard op de mensen in tussen de kramen.
Waarschijnlijk wel, maar vindt het een beetje sneu als mensen persoonlijke ruzies hierom gaan maken in dit topic.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat ene obscure voorbeeldje doet het hem niet hoor schat. Terreur op Europese bodem (behalve die, Rusland en Breivik) en ik durf mijn wedje wel te leggen welke ideologie erachter zit.
ja is wel versneld afgespeeld ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad alsof het versneld is afgespeeld.
Er was al een foto van de verdachte op de grond tijdens arrestatie. Het is inderdaad de usual suspect.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten tot meer duidelijk is.
Of Koninginnedag 2009 al vergeten?
Ja dus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De dader is al opgepakt, maar de Duitse politie heeft niet gereageerd op vragen van journalisten over de identiteit.
Waarom klinkt de stem van hem heel anders in het Duits? Zulks een zwoele Duitserquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Tengano het volgende:
Islam gehört zu Europa
Held Frans!
Lang niet gezienquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Tengano het volgende:
Islam gehört zu Europa
Held Frans!
Irritanter is het eeuwige wegkijken, gebagatelliseer en gladstrijken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar vindt het een beetje sneu als mensen persoonlijke ruzies hierom gaan maken in dit topic.
Je ziet dezelfde koppeltjes steeds in andere topics met elkaar kiften. Heel erg irritant.
Waar kun je die zien?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:54 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Er was al een foto van de verdachte op de grond tijdens arrestatie. Het is inderdaad de usual suspect.
Je kan je beter druk maken over de AFD of niet…??quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Je hebt je punt meermaals gemaakt Etto.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irritanter is het eeuwige wegkijken, gebagatelliseer en gladstrijken.
Jij hebt gelijk, maar jullie gaan er nooit uitkomen. Ik ben op dit punt meer geïnteresseerd in direct relevante info tbhquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irritanter is het eeuwige wegkijken, gebagatelliseer en gladstrijken.
Die had ook niet zo veel vaart meer. Erg hard ging hij niet volgens mij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, Karst reed met z'n lullige Swiftje kort door een rij publiek heen, en daarbij vielen al zeven doden. Als je flink gas geeft en qua schade nog een tijdje door kunt rijden in een heel drukbezocht gebied kom je daar vast wel aan.
Het wegkijken en bagatelliseren is dan ook...tsja. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dankzij dit soort mensen hebben we überhaupt deze problemen. De samenleving is geen experiment.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar vindt het een beetje sneu als mensen persoonlijke ruzies hierom gaan maken in dit topic.
Je ziet dezelfde koppeltjes steeds in andere topics met elkaar kiften. Heel erg irritant.
Wat dan niet helpt als de usual suspects direct weer over racisme beginnen te zeiken, dunkt me.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, maar jullie gaan er nooit uitkomen. Ik ben op dit punt meer geïnteresseerd in direct relevante info tbh
En als er 1 in hun buurt opduikt bellen ze gelijk de politie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef RotatoR het volgende:
Ondertussen in openlucht gesticht 020:
[ x ]
True. Snap de neiging wel. Immer de angst dat hetgeen niet bestreden wordt tractie krijgt maar goed...ik denk dat het goeddeel van de lezers hier wel 'kamp' heeft gekozen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat dan niet helpt als de usual suspects direct weer over racisme beginnen te zeiken, dunkt me.
Niet duidelijk te zien inderdaad. Maar… daders?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef Stupidisco het volgende:
Beelden van de aanhouding.
Helaas gefilmd met een Nokia 3310
[ x ]
Dus als hij dit in Amsterdam flikte werd zijn daad omarmd?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Partijen vergelijkbaar met de AFD hebben een shitpile aan lijken veroorzaakt onder de bevolking.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Je kan je beter druk maken over de AFD of niet…??
De reflex gaat zijn om toch vooral moslims weg te zetten als de echte slachtoffers en eigenlijk was het probleem dat de organisatie en gemeente niet genoeg Merkel lego hadden geplaatst om de arme dader tegen te houden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het wegkijken en bagatelliseren is dan ook...tsja. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dankzij dit soort mensen hebben we überhaupt deze problemen. De samenleving is geen experiment.
Vol gas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef tesssssssss het volgende:
Mag je dat filmpje plaatsen of niet? Van die auto die op die mensen inrijdt?
Denk eerder dat het dan geframed wordt als een verwarde man met een laag bloedsuikergehalte.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus als hij dit in Amsterdam flikte werd zijn daad omarmd?
Dan werd gezegd dat het de schuld is van Israëlische voetbalsupporters.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus als hij dit in Amsterdam flikte werd zijn daad omarmd?
Er waren wel obstakels zei de Duitse commentator. Oa betonblokken.. wellicht te ver uit elkaar zei de commentator mar gaat nog allemaal onderzocht worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Vol gas.
Geen obstakels dus, of weggehaald.
[ x ]
Blijf maar wegkijkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Partijen vergelijkbaar met de AFD hebben een shitpile aan lijken veroorzaakt onder de bevolking.
Eh, nee. Ga toch weg met je onzin zeg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Denk eerder dat het dan geframed wordt als een verwarde man met een laag bloedsuikergehalte.
Hmm, lastig te zien of het een Moslim, Jood of Christen is. Even wachten nog met de fakkelsquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Naar men zegt van de aanhouding:
[ afbeelding ]
Bah daar word ik zo ontzettend misselijk van he.. altijd maar die moslims die zielig zijn en slachtoffer. Wanneer gaan de ogen van de naïeve deugkneuzen eens open. Moslims zijn niet zielig, zij verdienen geen (extra) bescherming. Islamieten zijn per definitie dader, geen slachtoffer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat staat wel op X wat het is, maar ik zeg het hier ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hmm, lastig te zien of het een Moslim, Jood of Christen is. Even wachten nog met de fakkels
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Naar men zegt van de aanhouding:
[ afbeelding ]
Oh, okee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Is allang bekend dat het een Syriër is. Al een half uur ofzo, stond ook gewoon in de Duitse krant.
Maar dat boeit niet. We willen zijn geloof wetenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Is allang bekend dat het een Syriër is. Al een half uur ofzo, stond ook gewoon in de Duitse krant.
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch gezien het precedent toch? Kerstmarkten zijn een populaire aanslagplaats voor moslimextremisten helaas.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar dat boeit niet. We willen zijn geloof weten
Ze zijn slachtoffer van hun eigen vernietigende cultuur, daarom vluchten ze naar hier (om hetzelfde hier te doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bah daar word ik zo ontzettend misselijk van he.. altijd maar die moslims die zielig zijn en slachtoffer. Wanneer gaan de ogen van de naïeve deugkneuzen eens open. Moslims zijn niet zielig, zij verdienen geen (extra) bescherming. Islamieten zijn per definitie dader, geen slachtoffer.
Ik zou zweren dat ik las dat je weg ging.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.
Graag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk zou Merkel moeten worden aangeklaagd voor landverraad en dood door schuld
Hep het ook op feesbook gestaan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)g-op-kerstmarkt.htmlquote:Duitse media spreken van 'aanslag' op kerstmarkt
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Waar jij zelf ook genoeg aan bijdraagt dus doe maar niet zo onschuldig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.
Vast een Oud-Katholiek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar dat boeit niet. We willen zijn geloof weten
1x een keizerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:04 schreef Hoppahop het volgende:
Duitsland, het land dat in 100 jaar drie keer Europa verpest.
Je zou bijna hopen dat ze dat hoofdkantoor van Nu eens bestormen of zo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oh wacht. Geen aanslag. Een 'aanslag'.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)g-op-kerstmarkt.html
Het probleem is dat dit importfiguur vind dat die mensen op de markt minder-dan-mensen zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met zn familie er bij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Bestuurder aangehouden.. Ze hadden hem direct dood moeten schieten, afval moet je opruimen.
Zo lang mogelijk martelen inclusief zijn hele familie is veel mooierquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Bestuurder aangehouden.. Ze hadden hem direct dood moeten schieten, afval moet je opruimen.
De laatste keer dat ik daar kwam was er nog niet eens internet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze dat hoofdkantoor van Nu eens bestormen of zo.
Wat een wereldvreemde jankende linkse stinkdeugers werken daar zeg
Dit is Scholz natuurlijk niet volledig aan te rekenen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x een keizer
1x een dictator
1x een ... ja wat eigenlijk? Een hobbit met minderwaardigheidscomplex?
als dat jouw mening is, houd ik je niet tegen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit had voorkomen kunnen worden door kerst geheel te verbieden en te vervangen met meer cultuur-neutrale uitingen van jolijt.
Dat filmpje is versneld hé.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
We hebben er weer ééntje hoor.![]()
Gaat wel echt met een ongelofelijke snelheid er in zeg.
Ja, 'aanslag' omdat Duitse media het zo noemt, maar autoriteiten dat nog niet bevestigd hebben. Zoals ook in de tekst eronder staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hé, je bent al weer terug!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je ging weg zei je op pagina 1quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
als dat jouw mening is, houd ik je niet tegen.
quote:At least eleven dead
According to BILD information, at least eleven people were killed in the attack.
Was het nu een auto of een caravan met de hele familie er in die door de menigte is geredenquote:
Ja, een simpele ziel hier had het al over het hoofdkantoor van nu.nl bestormen omdat aanslag tussen aanhalingstekens staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, 'aanslag' omdat Duitse media het zo noemt, maar autoriteiten dat nog niet bevestigd hebben. Zoals ook in de tekst eronder staat.
Soms is het zo simpel, maar moet er gezocht worden naar moeilijk
Dat nu.nl wantrouwd wordt is niet zo raar. Je zult zien in hoeveel bochten ze zich weer zullen gaan wringen om de afkomst van de dader zo lang mogelijk niet te benoemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, 'aanslag' omdat Duitse media het zo noemt, maar autoriteiten dat nog niet bevestigd hebben. Zoals ook in de tekst eronder staat.
Soms is het zo simpel, maar moet er gezocht worden naar moeilijk
Scherp van Elon, heeft ie toch nog een keer iets goed gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
Elon Musk heeft de video van de auto ook geplaatst.
[ x ]
Dit is wel goed nieuws voor Musk, gezien zijn bemoeienissen met de Duitse politiek en financiële steun aan die rechts radicale partij (ben de naam even kwijt)quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
AfDquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is wel goed nieuws voor Musk, gezien zijn bemoeienissen met de Duitse politiek en financiële steun aan die rechts radicale partij (ben de naam even kwijt)
De simpele zielen hier zijn diegenen die blijven ontkennen dat dit niets met de import van asielzoekers te maken heeft!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, een simpele ziel hier had het al over het hoofdkantoor van nu.nl bestormen omdat aanslag tussen aanhalingstekens staat.
Zulke videos moet je ook kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Jij wil dat nieuwsmedia gewoon onbevestigde berichten van schreeuwlelijken posten zonder dat er bevestiging is dat dit echt het geval is?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Merkel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit is Scholz natuurlijk niet volledig aan te rekenen.
Daar moet ergens een verdienmodel achter zitten. Misschien reclame voor zijn Tesla.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scherp van Elon, heeft ie toch nog een keer iets goed gezien.
Ik zie weinig in die video, behalve een grote pixelbrei.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke videos moet je ook kunnen plaatsen.
Het is belangrijk, hoe gruwelijk ook, om dat soort videos te zien voordat nieuws sites je een gefilterd beeld ervan geven.
Paarse Vrijdag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Morgen weer een paginagrote advertentie niet in mijn naam?
Wat is er mis met een gefilterd beeld?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke videos moet je ook kunnen plaatsen.
Het is belangrijk, hoe gruwelijk ook, om dat soort videos te zien voordat nieuws sites je een gefilterd beeld ervan geven.
Bron: Bildquote:perpetrator is said to be from Saudi Arabia
As WELT learned from security circles, the suspect is said to be a man from Saudi Arabia born in 1974. He is said to have rented the vehicle used in the attack shortly before the attack.
Tja, ik denk dat de duitsers niet goed genoeg geintegreerd zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef spicymchaggis het volgende:
Het was een mooie traditie, maar voor kerstmarkten is in het multiculturele Duitsland van de 21e eeuw geen plaats meer.
Er zijn kerstmarkten in zowat elke Duitse stad. In Magdenburg gaat het helaas een keer mis.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef spicymchaggis het volgende:
Het was een mooie traditie, maar voor kerstmarkten is in het multiculturele Duitsland van de 21e eeuw geen plaats meer.
Minimaal 11 doden en 80 gewonden tot nu toe, maar er is nog niet genoeg bekend.quote:
Voortaan maar moslims verbieden op kerstmarkten net als niet-moslims niet in dat kut land naar Mekka mogenquote:
Maar het is altijd weer dat verongelijkte "ik mag niet zeggen wat ik echt wil!" en verkapte "niemand durft het te zeggen, maar ik weet het wel hoor!". Zeg gewoon wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Laat des te meer zien hoe gewend we hier aan raken en ook aan het feit dat het altijd uit dezelfde hoek komt. Dan is het nogal moeilijk en ongeloofwaardig om helemaal verbaast en geschokt te reageren en dan gaat sarcasme de overhand nemen ja. Omdat het te triest voor woorden is dat verschillende mensen en politieke stromingen dit allemaal blijven importeren. Ik kan die reacties dus zeker wel plaatsen.
Je kan er inmiddels de klok op gelijkzetten dat er elke zoveel maanden, en zeker rond kerst, weer ergens een moslim bloed gaat vergieten.
quote:
Danke schön.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Topic kan alvast wel gereekst worden.
Ja, op basis van eigen waarneming. Vrije nieuwsgaring heet dat. Media hebben geen stempeltje van een autoriteit nodig om conclusies te trekken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij wil dat nieuwsmedia gewoon onbevestigde berichten van schreeuwlelijken posten zonder dat er bevestiging is dat dit echt het geval is?
En dat is prima als je dat soort beelden niet wilt zien.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gefilterd beeld?
Als een of ander bendelid door een ander door zijn kop wordt geschoten, dan lijkt me de beschreven informatie wel voldoende om te weten wat er is gebeurd.
ja ook volgens de plaatselijke autoriteiten, bericht 21:01uquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef tesssssssss het volgende:
11 mensen dood volgens Bild zegt Steve.
Volgens de krant Bild.
Een 'aanslag' is een legale term, dus nee, media kunnen dat niet zelf waarnemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op basis van eigen waarneming. Vrije nieuwsgaring heet dat. Media hebben geen stempeltje van een autoriteit nodig om conclusies te trekken.
Naast de tweede wereldoorlog welke momenten nog meer dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:04 schreef Hoppahop het volgende:
Duitsland, het land dat in 100 jaar drie keer Europa verpest.
Vast op het enige ongecensureerde platform deze tijd, op X.comquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Waar bekijken jullie al die beelden? Ik heb alleen het versnelde vage filmpje gezien van bovenaf met één grote pixelbrei.
Oh dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Zoddie het volgende:
Maar de beelden moeten wel altijd beschikbaar zijn voor diegenen die het toch direct beeld willen hebben van iets
Nee, het probleem is, dat een groot deel van de “ import figuren “ dit stilzwijgend steunen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kletst uit je nek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een 'aanslag' is een legale term, dus nee, media kunnen dat niet zelf waarnemen.
Log uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef roos94 het volgende:
Verrassend. Een gek op een kerstmarkt.
Dat filmpje staat in dit topic.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Waar bekijken jullie al die beelden? Ik heb alleen het versnelde vage filmpje gezien van bovenaf met één grote pixelbrei.
Eerste wereldoorlog en “ Wir schaffen das “ van Merkel in 2015.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Naast de tweede wereldoorlog welke momenten nog meer dan?
WK '74quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
De AIVD waarschuwde al jaren voor toenemende aanslagen door blanke rechts extremisten en zie nu: 0 aanslagen daardoor. Het werkt dus wel!quote:
Ik weet niet wat je bedoelt met import. Moslims in het algemeen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:27 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Nee, het probleem is, dat een groot deel van de “ import figuren “ dit stilzwijgend steunen.
Niet gevonden, welke post?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat filmpje staat in dit topic.
Formule 1 begin deze eeuwquote:
True. En van Wilders. En Janmaat.quote:
Steve nog steeds op vakantie in Mexico, groot deel van de dagen live op zijn hotelkamerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef tesssssssss het volgende:
Steve heeft nu live beelden, als iemand geinteresseerd is.
Volgens mij doelt hij ook op WO1, wat Duitsland technisch gezien niet eens veroorzaakt heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Met een lekker scherp stukje commentaar ook. "Deliberate mass murder", Elon durft gewoon te zeggen dat het geen ongeluk is, de rest kijkt alleen maar weg!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Prima, dat zou je in meer topics moeten doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
En van Trumpquote:
Nee ze hebben er alleen voor getekend om 100% de schuld van te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij ook op WO1, wat Duitsland technisch gezien niet eens veroorzaakt heeft.
Is gewoon een onderbuikuser die maar wat lult.
Erste wereldoorlog is voornamelijk door Oostenrijk-Hongarije begonnen, tweede wereldoorlog door Nazi-Duitsland en Rusland samen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:28 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Eerste wereldoorlog en “ Wir schaffen das “ van Merkel in 2015.
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Erste wereldoorlog is voornamelijk door Oostenrijk-Hongarije gestart, Tweede wereldoorlog door Nazi-Duitsland en Russland samen.
Voor 50% heeft hij gelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.![]()
![]()
Ja die heb ik al gezien, dat is die pixelbrei die ik bedoel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Deze is het. Betere heb ik niet.
[ x ]
Het is een feit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met import. Moslims in het algemeen?
Denk dat je je vermoedens verder niet als feiten moet presenteren hier.
quote:Ik aarzel om de kerstmarkt in Magdeburg de schuld in de schoenen te schuiven, maar me dunkt dat ze daar toch onachtzaam zijn geweest. Misschien is de ramp op de Berliner Breitscheidplatz te lang geleden om de waakzaamheid op peil te houden.
Jij weet het beter? Dan leg maar uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.![]()
![]()
De witteonderbroek? Is dat een nog onbekend naampje voor iets of wat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef Toine51 het volgende:
Op de witteonderbroek weten ze al wie de schuldige is hoor...
[..]
Vergeet vooral ook Pim Fortuyn niet! Maar gelukkig is die doodvermoord door een koene linkse ridder.quote:
Nu is Duitsland behoorlijk voortvarend daarmee bezig geweest dit jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef Lemmeb het volgende:
Alleen de massadeportatie van islamofascisten kan Europa nog redden.
Mag doorheen heel Europa.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu is Duitsland behoorlijk voortvarend daarmee bezig geweest dit jaar.
Nou... voortvarend... ik vind het bijzonder tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Andere landen al eerder.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lees je eens in de geschiedenis in man want je klets inderdaad gigantisch uit je nek!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij weet het beter? Dan leg maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |