Lijkt inderdaad alsof het versneld is afgespeeld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Filmpje gekeken wat bij nieuwssites en x staat, die auto reed ook heel erg hard op de mensen in tussen de kramen.
Waarschijnlijk wel, maar vindt het een beetje sneu als mensen persoonlijke ruzies hierom gaan maken in dit topic.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat ene obscure voorbeeldje doet het hem niet hoor schat. Terreur op Europese bodem (behalve die, Rusland en Breivik) en ik durf mijn wedje wel te leggen welke ideologie erachter zit.
ja is wel versneld afgespeeld ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad alsof het versneld is afgespeeld.
Er was al een foto van de verdachte op de grond tijdens arrestatie. Het is inderdaad de usual suspect.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten tot meer duidelijk is.
Of Koninginnedag 2009 al vergeten?
Ja dus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De dader is al opgepakt, maar de Duitse politie heeft niet gereageerd op vragen van journalisten over de identiteit.
Waarom klinkt de stem van hem heel anders in het Duits? Zulks een zwoele Duitserquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Tengano het volgende:
Islam gehört zu Europa
Bekijk deze YouTube-video
Held Frans!
Lang niet gezienquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Tengano het volgende:
Islam gehört zu Europa
Bekijk deze YouTube-video
Held Frans!
Irritanter is het eeuwige wegkijken, gebagatelliseer en gladstrijken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar vindt het een beetje sneu als mensen persoonlijke ruzies hierom gaan maken in dit topic.
Je ziet dezelfde koppeltjes steeds in andere topics met elkaar kiften. Heel erg irritant.
Waar kun je die zien?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:54 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Er was al een foto van de verdachte op de grond tijdens arrestatie. Het is inderdaad de usual suspect.
Je kan je beter druk maken over de AFD of niet…??quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie al waar dit topic naartoe gaat. Ik ben weer weg
Je hebt je punt meermaals gemaakt Etto.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irritanter is het eeuwige wegkijken, gebagatelliseer en gladstrijken.
Jij hebt gelijk, maar jullie gaan er nooit uitkomen. Ik ben op dit punt meer geïnteresseerd in direct relevante info tbhquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irritanter is het eeuwige wegkijken, gebagatelliseer en gladstrijken.
Die had ook niet zo veel vaart meer. Erg hard ging hij niet volgens mij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, Karst reed met z'n lullige Swiftje kort door een rij publiek heen, en daarbij vielen al zeven doden. Als je flink gas geeft en qua schade nog een tijdje door kunt rijden in een heel drukbezocht gebied kom je daar vast wel aan.
Het wegkijken en bagatelliseren is dan ook...tsja. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dankzij dit soort mensen hebben we überhaupt deze problemen. De samenleving is geen experiment.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar vindt het een beetje sneu als mensen persoonlijke ruzies hierom gaan maken in dit topic.
Je ziet dezelfde koppeltjes steeds in andere topics met elkaar kiften. Heel erg irritant.
Wat dan niet helpt als de usual suspects direct weer over racisme beginnen te zeiken, dunkt me.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, maar jullie gaan er nooit uitkomen. Ik ben op dit punt meer geïnteresseerd in direct relevante info tbh
En als er 1 in hun buurt opduikt bellen ze gelijk de politie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef RotatoR het volgende:
Ondertussen in openlucht gesticht 020:
[ x ]
True. Snap de neiging wel. Immer de angst dat hetgeen niet bestreden wordt tractie krijgt maar goed...ik denk dat het goeddeel van de lezers hier wel 'kamp' heeft gekozen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat dan niet helpt als de usual suspects direct weer over racisme beginnen te zeiken, dunkt me.
Niet duidelijk te zien inderdaad. Maar… daders?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef Stupidisco het volgende:
Beelden van de aanhouding.
Helaas gefilmd met een Nokia 3310
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |