Wtf door 1 auto?? Is die met 200 km per uur op een menigte ingereden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
60 tot 80 gewonden volgens Tagesschau en 1 overleden.
Mijn punt en opmerking over bloed in de Rijn blijft dan gewoon staan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Omdat het niet gaat over groepen (Syriërs, buitenlanders, kleurtjes) maar ideologie.
Ik zou niet meer voor mijn lol een Duitse kerstmarkt bezoeken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Sowieso moet je nooit buigen voor terrorisme.
Lekker blijven doorknuffelen, Harvest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn punt en opmerking over bloed in de Rijn blijft dan gewoon staan.
Een auto wordt amper afgeremd door lichamen en je hoeft echt geen 200 te rijden om iemand ermee te doden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wtf door 1 auto?? Is die met 200 km per uur op een menigte ingereden?
Filmpje gekeken wat bij nieuwssites en x staat, die auto reed ook heel erg hard op de mensen in tussen de kramen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oeh daar moet je wel hard voor rijden, denk ik.
Niet vervelend bedoelt.
Live.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Eerdappelhoofd straks live.
heel hard.. heel veel meters.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je het filmpje ziet, reed hij echt met volle snelheid in een menigte ja..quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoelt.
Dat ene obscure voorbeeldje doet het hem niet hoor schat. Terreur op Europese bodem (behalve die, Rusland en Breivik) en ik durf mijn wedje wel te leggen welke ideologie erachter zit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten tot meer duidelijk is.
Of Koninginnedag 2009 al vergeten?
Tsja, het is een beetje het probleem dat omdat er een paar kwalijke opmerkingen tussen de niet-wegkijkers zitten dat men zich daarmee niet wil associëren en dus maar wegkijkt van de realiteit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker blijven doorknuffelen, Harvest.
Doe het voor de deug.
Is een verdienmodel. Er gaan miljarden om in de dubieuze asielindustrie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker blijven doorknuffelen, Harvest.
Doe het voor de deug.
Waar zeg ik dit nu?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je bent echt zo gek als een deur.
Eerst is het de schuld van de markt dat ze stoppen "voor 1 mafketel"
En inmiddels valt het allemaal wel mee.
Je bent echt zo gek als een deur.
Dat klinkt allemaal hartstikke heroïsch, maar als je als plaatselijke gemeenteraad dat moet vergunnnen, plus het stigma wat er op gaat kleven en dus afkalvend animo, is dat niet zo heel gek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Sowieso moet je nooit buigen voor terrorisme.
Tsja, Karst reed met z'n lullige Swiftje kort door een rij publiek heen, en daarbij vielen al zeven doden. Als je flink gas geeft en qua schade nog een tijdje door kunt rijden in een heel drukbezocht gebied kom je daar vast wel aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die t op het eind daarentegenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoelt.
De dader is al opgepakt, maar de Duitse politie heeft niet gereageerd op vragen van journalisten over de identiteit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Weten we al zeker dat het de religie van de vrede weer eens was?
Als die beveiligingsbeelden inderdaad van deze aanslag zijn, dan is dat getal zo gek niet en dan zou het een wonder zijn als het bij die ene dode blijft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gohquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De dader is al opgepakt, maar de Duitse politie heeft niet gereageerd op vragen van journalisten over de identiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |