Dat dacht ik ook?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Nober het volgende:
In Deutschland heb je niet van die obstakels zodat voertuigen nooit op een markt kunnen komen?
Bewaar die reactie maar voor users die weer hele bevolkingsgroepen over een kam gaan scheren.quote:
Jezus ze hebben al die witte tenten en materieel wel heel snel staan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef Oom_Agent het volgende:
live stream nieuws ter plaatse:
Bekijk deze YouTube-video
Nee, ontzettende hypocriet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bewaar die reactie maar voor users die weer hele bevolkingsgroepen over een kam gaan scheren.
Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Verdacht hoor.
Ik verwacht Mickeytt in no time weer terug.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
De waarheid is te moeilijk voor je?
Tragisch inderdaad, ik steek vanavond een kaarsje op voor alle Syrische vluchtelingen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef GerryDV het volgende:
Syriër dus waarschijnlijk veroorzaakt door stress omdat hij zijn familie mist.
Logisch gezien het precedent toch? Kerstmarkten zijn een populaire aanslagplaats voor moslimextremisten helaas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie al waar dit topic naartoe gaat. Ik ben weer weg
Ja, want die zijn natuurlijk de kern van het probleem...quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bewaar die reactie maar voor users die weer hele bevolkingsgroepen over een kam gaan scheren.
Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Verdacht hoor.
Laat des te meer zien hoe gewend we hier aan raken en ook aan het feit dat het altijd uit dezelfde hoek komt. Dan is het nogal moeilijk en ongeloofwaardig om helemaal verbaast en geschokt te reageren en dan gaat sarcasme de overhand nemen ja. Omdat het te triest voor woorden is dat verschillende mensen en politieke stromingen dit allemaal blijven importeren. Ik kan die reacties dus zeker wel plaatsen.quote:
Hoho, dat is ongezond! Heb je geen ledlampje dat je aan kunt zetten om veilig je respect te tonen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tragisch inderdaad, ik steek vanavond en kaarsje op voor alle Syrische vluchtelingen.
Zij hebben er ook niet voor gekozen om ineens in een compleet andere cultuur te moeten leven.
Was het maar mis, dan waren er geen gewonden geweest.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook?
An de andere kant: dat je uberhaupt obstakels moet neerzetten om te voorkomen dat verwarden, conservatieven, of slachtoffers van suikerspiegelarmoede een gemotoriseerde aanslag plegen is wel een teken dat er wat dingen helemaal niet goed gaan in je land.
Hoef de beelden niet te zien; ik ken de barbaarse praktijken van die sekte wel onderhand.quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:40 schreef RotatoR het volgende:
Wordt nu gesproken over 11 doden en 60 gewonden.
Dat zijn dan doden en geen gewonden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:39 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Jezus ze hebben al die witte tenten en materieel wel heel snel staan.
Nee kaarsjes sluiten beter aan bij de Syrische cultuur.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoho, dat is ongezond! Heb je geen ledlampje dat je aan kunt zetten om veilig je respect te tonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |