abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 december 2024 @ 20:46:10 #51
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215962212
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik begrijp niet zo goed waarom hij in is gereden op een kerstmarkt? Wat is hier de verklaring voor?
Onschuldige Duitsers waren toch niet zijn vijanden? Echt heel vreemd.
Dat blijft nu nog maar gokken, het is afwachten wat hij tegen de politie en recher gaat verklaren.

Zijn moslims schuldige Duitsers dan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215962434
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat blijft nu nog maar gokken, het is afwachten wat hij tegen de politie en recher gaat verklaren.

Zijn moslims schuldige Duitsers dan?
Het is een Arabier, en een Arabier hoort niet hier hihaho.

Vrolijk kerstfeest motherfuckers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 22 december 2024 @ 20:58:19 #53
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215962509
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 20:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is een Arabier, en een Arabier hoort niet hier hihaho.

Vrolijk kerstfeest motherfuckers.
Oneens.

En fijne Chanoeka.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215962671
twitter
pi_215962754
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Als je het omdraait heb je FOK.
  zondag 22 december 2024 @ 21:16:56 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215962841
De rechtsjes hebben er nog steeds moeite mee dat een der hunnen carmageddon op de kerstmarkt heeft zitten spelen lees ik?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215962990
Ik lees net van een enigszins betrouwbare bron dat x/Twitter op het account van de dader na zijn daad enkele tweets heeft verwijderd. Zonder te melden welke tweets dat zouden zijn :')
Iemand die hier toevallig meer over weet en welke tweets verwijderd zijn?
pi_215963081
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 21:26 schreef opgebaarde het volgende:
Ik lees net van een enigszins betrouwbare bron dat x/Twitter op het account van de dader na zijn daad enkele tweets heeft verwijderd. Zonder te melden welke tweets dat zouden zijn :')
Waarschijnlijk om het verheerlijken van de Islam.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215963173
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 21:26 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe kan dat dan? Hij is meteen afgevoerd en in de cel gegooid.
  zondag 22 december 2024 @ 21:49:24 #60
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215963327
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef -XOR- het volgende:
De rechtsjes hebben er nog steeds moeite mee dat een der hunnen carmageddon op de kerstmarkt heeft zitten spelen lees ik?
Blijkbaar heb jij er geen enkele moeite mee aan je "komische" bewoording te zien.
  zondag 22 december 2024 @ 22:06:06 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215963524
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben persoonlijk in ieder geval het vertrouwen niet verloren in ‘moslims’.
Ik werk in de gezondheidszorg en geef leiding aan een klein team waar ook eem paar moslims onderdeel van maken. Ik heb geen problemen met ze en er zitten een paar echte powervrouwen tussen. Denk dat de helft van het team van niet Nederlandse afkomst is, vaak werk ik met alleen maar ‘allochtonen’. Het is geen probleem verder en ik voel me niet ongemakkelijk.
Tussen onze artsen zitten ook een paar moslims en ook in hun heb ik mijn volste vertrouwen. Ik heb het gevoel dat het hier in het algemeen beter gesteld is met de integratie en ik zou ze niet kunnen missen. Er is er 1 die ik niet moet, maar net zoals met autochtone Nederlanders kan ik niet met iedereen even goed overweg. De afkomst vind ik niet belangrijk. En mijn cliënten vinden het ook niet belangrijk. Als de zorgverlening maar goed is en we op 1 lijn zitten.
Dat is ook helemaal niet het punt, met hardwerkende mensen heeft niemand een probleem.

Het punt blijft dat niet-westerse migranten overtegenwoordigd zijn in allerlei negatieve statistieken ten opzichte van hun autochtone peers. En dat punt wordt nog altijd onder het tapijt geschoven en nauwelijks erkend door bepaalde groepen. Met dit soort aanslagen in Europa zijn ze ook een eenzame koploper.
pi_215964173
Hardwerkende moslims, leuk voor hen, maar het gaat om hun denkbeelden. Vrijwel alle moslims zijn qua normen en waarden anti-westers en een groot deel ook antisemitisch. Leuk als ze meedraaien in de maatschappij, maar je kan er maar beter niet teveel van hebben.
pi_215964293
quote:
De rechtsjes
:')
Hoe een grote kneus ben je dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 22 december 2024 @ 22:52:15 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_215964367
kerstmarkten zijn kennelijk nog steeds populair

https://www.facebook.com/reel/1664567287745189
Drop you like an ill, bad habit
pi_215964477
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 18:20 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
De gemiddelde Moslim praat alles goed wat uit hun kant komt. Dat is een feit.
Ligt ook nooit aan hunzelf he....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215964609
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 17:34 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat domme gelul ook weer over ja hij was anti Islam, boeiend, het is weer een migrant die in Europa zo'n debiele aanslag pleegt...
"Zijn rechtsextremistiche ideologie doet niet terzake. Het is gewoon een migrant."

Als het het een moslim extremist was, zou zijn ideologie wel relevant zijn. Niet waar?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215964715
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
Andere hoek van het arrestatie filmpje. Ook hier wordt rond 17 seconden 'allahu ahkbar' gehoord, maar dat komt dan duidelijk niet uit de mond van de dader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft lastig. Desinformatie tegengaan, wanneer de confirmation bias van de persoon in kwestie graag Allahu Akbar wil horen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215964739
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 17:54 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Het zit in de aard van de mens om linkjes te leggen en te leren hiervan, vooral als het gaat om gevaar. Dat is deel van de evolutietheorie. Als je giftige vruchten gaat eten sterf je, degene die dat niet doen overleven. Islam in Europa is dat gif. Je leert aanslag na aanslag en incident na incident dat het misschien beter is on geen vruchten van deze soort meer te eten.
De aanslag pleger deelt je mening.
-Rabia Al-Basri
pi_215964783
quote:
Je lijkt dat belangrijker te vinden dan het feit dat mensen zijn vermoord op die kerstmarkt...opmerkelijk.

Jij lijkt me echt een gangmaker op feestjes en zo.
pi_215964809
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 18:43 schreef -river- het volgende:
Ik ben bang dat ik heel erg rechts overkom terwijl ik dat niet ben :@
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 18:40 schreef -river- het volgende:

[..]
Klopt, maar als je even nuchter nadenkt dan is het best begrijpelijk waarom in moslim landen de regels zo streng zijn. Daar durven de dames en heren zich niet te gedragen zoals ze hier wel doen dus actie-reactie. Strenge regels ontstaan niet vanzelf, die gaan mee met het gedrag van het volk.
Of je links of rechts bent weet ik niet maar in deze post van je doe je verdomd veel aannames.
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 december 2024 @ 23:28:23 #71
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_215964880
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoe kan dat dan? Hij is meteen afgevoerd en in de cel gegooid.
X zelf, dus niet de man. Geen idee verder, maar ze hebben wel als bedrijf zn pagina dichtgezet gelijk.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_215964978
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 23:14 schreef egayalS het volgende:

[..]
Blijft lastig. Desinformatie tegengaan, wanneer de confirmation bias van de persoon in kwestie graag Allahu Akbar wil horen.
Je bent wel heel erg enthousiast nu het toevallig die ene keer geen broeder van je is he?
pi_215964990
Van automobilist naar arts naar migrant :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215965004
na
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 23:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Van automobilist naar arts naar migrant :').
naar uitschot..
  Forum Admin zondag 22 december 2024 @ 23:44:18 #75
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215965025
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 23:41 schreef Thorelf het volgende:
na
[..]
naar uitschot..
Naar een slotje ter beoordeling. Al heb ik de titel wel aangepast. Geen idee hoe we hier verder mee moeten maar deze reeks is simpelweg geen succes op deze manier.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')