Wat is daar mis mee? Rechts en links bestaan al lang niet meer. Links waren de arbeiders en Rechts de kapitalisten, Nu is het een soort migratie standpunt geworden wat niks met links en rechts in de basis te maken heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 18:43 schreef -river- het volgende:
Ik ben bang dat ik heel erg rechts overkom terwijl ik dat niet ben
Ik ook.quote:Op zondag 22 december 2024 18:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Rechts en links bestaan al lang niet meer. Links waren de arbeiders en Rechts de kapitalisten, Nu is het een soort migratie standpunt geworden wat niks met links en rechts in de basis te maken heeft.
Ik ben voor migratie voor mensen die het nodig hebben maar anti wanneer er een soort plan achter zit om geld te vedienen en een andere maatschappij kapot te maken.
Alcoholisten spreken de waarheid. Altijd.quote:
Je moet je niet te veel aantrekken wat anderen van je vinden. Dit is een discussieforum. Hier gaat het gewoon soms harder en botter dan in het dagelijks leven.quote:Op zondag 22 december 2024 18:43 schreef -river- het volgende:
Ik ben bang dat ik heel erg rechts overkom terwijl ik dat niet ben
Zo ken ik ook een Hollander die 'jonko klapt' alsof het zijn vrouw is.quote:Op zondag 22 december 2024 18:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Alcoholisten spreken de waarheid. Altijd.
De VS heeft er sinds 1970 59 miljoen ontvangen en, het is lastig een hard cijfer te vinden, heeft de EU hetzelfde of net iets meer ontvangen. De EU is daarentegen een stuk groter, 450 miljoen inwoners tov de VS met 330quote:Op zondag 22 december 2024 17:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een middagje wat statistieken doornemen op cbs.nl op vrijwel alle negatieve statistieken zijn niet-westerse migranten oververtegenwoordigd.
Deze hele anti-migranten ontwikkeling is niet uit het niets ontstaan he. Europa is het meest gastvrije continent geweest van de laatste 50 jaar. Europeanen ook maar enigszins betigten van racisme is een beetje ridicuul in dat licht. Migranten zoals deze Taleb zorgen ervoor dat politici als Wilders voet aan de grond hebben gekregen.
-> manquote:Op zondag 22 december 2024 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Automobilist --> Arts --> migrant![]()
Precies mijn bezwaar tegen dat intersectionele gereutel waarvan je zegt dat ik het 'opblaas'.quote:Op zondag 22 december 2024 17:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik krijg weleens het idee dat er toch idioot veel gegeneraliseerd wordt. Met een ongezonde focus op afkomst, religie en huidskleur.
Dit is in Duitsland gebeurd.quote:Op zondag 22 december 2024 20:03 schreef Droopie het volgende:
Maar mensen, gaan we er nog wat aan doen ofzo?
Zijn er demonstraties of herdenkingen, kunnen meeste mensen hier wel vurige betogen houden.
Maar een topic op Fok! is geen signaal naar de politiek he
Vroeger heb ik nog wel eens meegedaan aan een kaartjes actie van Radio 3 toen er een aanslag was gepleegd op 5 turken in Duitsland.quote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is in Duitsland gebeurd.
Oke Truus.quote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben persoonlijk in ieder geval het vertrouwen niet verloren in ‘moslims’.
Ik werk in de gezondheidszorg en geef leiding aan een klein team waar ook eem paar moslims onderdeel van maken. Ik heb geen problemen met ze en er zitten een paar echte powervrouwen tussen. Denk dat de helft van het team van niet Nederlandse afkomst is, vaak werk ik met alleen maar ‘allochtonen’. Het is geen probleem verder en ik voel me niet ongemakkelijk.
Tussen onze artsen zitten ook een paar moslims en ook in hun heb ik mijn volste vertrouwen. Ik heb het gevoel dat het hier in het algemeen beter gesteld is met de integratie en ik zou ze niet kunnen missen. Er is er 1 die ik niet moet, maar net zoals met autochtone Nederlanders kan ik niet met iedereen even goed overweg. De afkomst vind ik niet belangrijk. En mijn cliënten vinden het ook niet belangrijk. Als de zorgverlening maar goed is en we op 1 lijn zitten.
Geef je ook leiding aan mannelijke moslims?quote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Als de zorgverlening maar goed is en we op 1 lijn zitten.
Of misschien ben ik wel degene die realistisch is.quote:Op zondag 22 december 2024 20:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke Truus.
Lekker naïef blijven
Religie staat los van afkomst.quote:Op zondag 22 december 2024 20:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of misschien ben ik wel degene die realistisch is.
Nee, in het verleden wel eentje gehad, geen probleem. Ik geef geen leiding aan artsen maar verpleegkundigen en verzorgenden.quote:Op zondag 22 december 2024 20:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Geef je ook leiding aan mannelijke moslims?
Klopt ook wel. Maar een van m’n beste mensen is een dame met een hoofddoekje. Een super tof en nuchter mensquote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Religie staat los van afkomst.
Gokje.quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom hij in is gereden op een kerstmarkt? Wat is hier de verklaring voor?
Onschuldige Duitsers waren toch niet zijn vijanden? Echt heel vreemd.
Klopt. Want ook nu weer heeft de islamitische ideologie een niet te ontkennen rol van betekenis gespeeld.quote:Op zondag 22 december 2024 17:41 schreef recursief het volgende:
En precies dat is wat mensen als Wilders voortdurend doen: Deze aanslag zou bewijzen dat wat Wilders naar eigen zeggen al meer dan 20 jaar beweert: "de islam" is het absolute kwaad.
Ja, dat is dan jammer voor hun. Maar gewoon terecht. De islam is per definitie radicaal. Als er 100 aanhangers van deze -in de kern- anti westerse, anti democratische, barbaarse en UVRM schendende ideologie in de moskee zitten, waarvan 99 "gematigd", dan zitten er nog altijd 100 aanhangers van deze -in de kern- anti westerse, anti democratische, barbaarse en UVRM schendende ideologie in de moskee.quote:En verdomme, nou blijkt ie toch voor zijn beurt te hebben gesproken. Nog los ervan dat het wel ontiegelijk generaliserend is.
Daar word je dan als goed geintegreerde moslim die gewoon zonder problemen in Nederland meedraait toch weer afgeschilderd als potentiele terrorist. Door de leider van 's lands grootste partij.
Ik denk dat je niet heel erg naar logica moet zoeken. Deze man komt uit dit verhaal op mij nogal labiel over.quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
...
Ik begrijp niet zo goed waarom hij in is gereden op een kerstmarkt? Wat is hier de verklaring voor?
Onschuldige Duitsers waren toch niet zijn vijanden? Echt heel vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |