quote:Automobilist rijdt in op kerstmarkt Maagdenburg, vermoedelijk aanslag
Op de kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg is een automobilist ingereden op een groep mensen. De bestuurder is aangehouden.
De deelstaatregering in Saksen-Anhalt gaat ervan uit dat het een aanslag was, zegt een woordvoerder tegen Duitse media. De regionale zender MDR meldde kort na het incident op basis van de politie dat er zeker één dode was. Dagblad Bild heeft het inmiddels over elf doden. Dat aantal is niet door officiële bronnen bevestigd.
Ook zijn er berichten dat tussen de 60 en 80 mensen gewond zijn geraakt.
De auto reed naar verluidt recht in op het publiek in de richting van het stadhuis. Er gaan niet-geverifieerde beelden rond op sociale media waarop te zien is dat er mensen op de grond liggen.
'Man uit Saudi-Arabië'
Volgens ooggetuigen die spraken met de lokale krant Mitteldeutsche Zeitung reed de bestuurder in een zwarte SUV. Hij reed door afzettingen om de markt op te komen en ging toen zigzaggen, ogenschijnlijk om zo veel mogelijk slachtoffers te maken, zeggen ze. Toen hij probeerde om te keren, werd hij door politieagenten tegengehouden en gearresteerd.
De krant Die Welt meldt op basis van veiligheidskringen dat de arrestant een man uit Saudi-Arabië is, geboren in 1974. Hij zou de auto kort voor de aanval hebben gehuurd.
De Duitse bondskanselier Scholz zegt in een verklaring op X dat de berichten uit Maagdenburg "op iets slechts duiden". Zijn gedachten zijn bij de slachtoffers en hun families. "Mijn dank gaat uit naar de toegewijde reddingswerkers in deze angstige uren."
'Oorlogsachtige omstandigheden'
De organisator van de kerstmarkt heeft mensen opgeroepen de binnenstad van Maagdenburg te verlaten. De premier van de deelstaat is onderweg naar Maagdenburg. Hij spreekt van een "verschrikkelijke gebeurtenis".
Een man die twee kraampjes uitbaatte op de kerstmarkt, meldt aan de Mitteldeutsche Zeitung dat de automobilist direct langs zijn hamburgerkraam reed en de toonbank omverreed. Hij spreekt van "oorlogsachtige omstandigheden".
Nee. Is er veel problematiek rondom asielzoekers en migranten: Ja. Moeten we dat dan altijd maar doodzwijgen: Nee.quote:Op zondag 22 december 2024 17:18 schreef recursief het volgende:
[..]
En nu? Zijn nu alle asielzoekers kut of zo?
Dat laatste daar is iedereen op een zeer klein oninteressant gezelschap het mee eens.quote:Op zondag 22 december 2024 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee. Is er veel problematiek rondom asielzoekers en migranten: Ja. Moeten we dat dan altijd maar doodzwijgen: Nee.
Ik krijg weleens het idee dat er toch idioot veel gegeneraliseerd wordt. Met een ongezonde focus op afkomst, religie en huidskleur. Terwijl verreweg de meeste vluchtelingen nooit voor problemen zorgen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee. Is er veel problematiek met asielzoekers en migranten: Ja. Moeten we dat dan altijd maar doodzwijgen: Nee.
De Deense volkspartij is gewoon een succes geworden.quote:Op zondag 22 december 2024 15:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wees gerust, AfD zal echt niet meeregeren. Die imploderen vanzelf weer. Dat werkt echt beter dan zoals wij proberen te regeren met Wilders…
Overigens geef ik je juist voorbeelden waar een cordon wel gewerkt heeft. Ben benieuwd naar de voorbeelden waar het niet werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 22 december 2024 17:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik krijg weleens het idee dat er toch idioot veel gegeneraliseerd wordt. Met een ongezonde focus op afkomst, religie en huidskleur. Terwijl verreweg de meeste vluchtelingen nooit voor problemen zorgen.
En precies dat is wat mensen als Wilders voortdurend doen: Deze aanslag zou bewijzen dat wat Wilders naar eigen zeggen al meer dan 20 jaar beweert: "de islam" is het absolute kwaad.
En verdomme, nou blijkt ie toch voor zijn beurt te hebben gesproken. Nog los ervan dat het wel ontiegelijk generaliserend is.
Daar word je dan als goed geintegreerde moslim die gewoon zonder problemen in Nederland meedraait toch weer afgeschilderd als potentiele terrorist. Door de leider van 's lands grootste partij.
Het zit in de aard van de mens om linkjes te leggen en te leren hiervan, vooral als het gaat om gevaar. Dat is deel van de evolutietheorie. Als je giftige vruchten gaat eten sterf je, degene die dat niet doen overleven. Islam in Europa is dat gif. Je leert aanslag na aanslag en incident na incident dat het misschien beter is on geen vruchten van deze soort meer te eten.quote:Op zondag 22 december 2024 17:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik krijg weleens het idee dat er toch idioot veel gegeneraliseerd wordt. Met een ongezonde focus op afkomst, religie en huidskleur. Terwijl verreweg de meeste vluchtelingen nooit voor problemen zorgen.
En precies dat is wat mensen als Wilders voortdurend doen: Deze aanslag zou bewijzen dat wat Wilders naar eigen zeggen al meer dan 20 jaar beweert: "de islam" is het absolute kwaad.
En verdomme, nou blijkt ie toch voor zijn beurt te hebben gesproken. Nog los ervan dat het wel ontiegelijk generaliserend is.
Daar word je dan als goed geintegreerde moslim die gewoon zonder problemen in Nederland meedraait toch weer afgeschilderd als potentiele terrorist. Door de leider van 's lands grootste partij.
Daarom is generaliseren gerechtvaardigd? Dan maak je het welwillende migranten wel verdomd moeilijk om gewoon als Nederlander mee te draaien.quote:Op zondag 22 december 2024 17:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een middagje wat statistieken doornemen op cbs.nl op vrijwel alle negatieve statistieken zijn niet-westerse migranten oververtegenwoordigd.
Ik wil nog meegaan met Suri, Anti en Indo. Die hebben wij bewust opgezocht in het verleden en zijn ook welkom. Moslims hebben alleen maar als doel hun geloof op te dringen en beschavingen kapot te maken om daarvoor in de plaats die te vervangen met een debiele politieke religie waar iedereen blind moet volgen of het te moeten bekopen met de dood of slaaf zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 17:54 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het zit in de aard van de mens om linkjes te leggen en te leren hiervan, vooral als het gaat om gevaar. Dat is deel van de evolutietheorie. Als je giftige vruchten gaat eten sterf je, degene die dat niet doen overleven. Islam in Europa is dat gif. Je leert aanslag na aanslag en incident na incident dat het misschien beter is on geen vruchten van deze soort meer te eten.
Wat valt er nog te generaliseren als bijvoorbeeld een ruime meerderheid van de Marokkanse jongens tot 23 jaar in aanraking is geweest met justitie. Om maar eens een statistiek erbij te pakken.quote:Op zondag 22 december 2024 17:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Daarom is generaliseren gerechtvaardigd? Dan maak je het welwillende migranten wel verdomd moeilijk om gewoon als Nederlander mee te draaien.
Het was weer een man die zo'n debiel aanslag pleegt.quote:Op zondag 22 december 2024 17:34 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat domme gelul ook weer over ja hij was anti Islam, boeiend, het is weer een migrant die in Europa zo'n debiele aanslag pleegt...
Dat is jouw stereotypische beeld van de gemiddelde moslim. Dat zegt op zich al wat. Plus dat als het erop aankomt niet alleen moslims op dit soort ellende worden aangesproken, maar eigenlijk iedereen die "lichtgetint" is.quote:Op zondag 22 december 2024 18:04 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Welnee, gewoon kappen met zo fanatiek je geloof uit te dragen, je wat meer publiekelijk uitspreken als er weer eens wat gebeurt, kappen met achterlijke dingen zoals je vrouw en dochter sluieren.
De gemiddelde Moslim praat alles goed wat uit hun kant komt. Dat is een feit.quote:Op zondag 22 december 2024 18:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is jouw stereotypische van de gemiddelde moslim. Dat zegt op zich al wat. Plus dat als het erop aankomt niet alleen moslims op dit soort ellende worden aangesproken, maar eigenlijk iedereen die "lichtgetint" is.
Mannen afschaffen?quote:Op zondag 22 december 2024 18:19 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het was weer een man die zo'n debiel aanslag pleegt.
Is dat echt zo? Wow.quote:Op zondag 22 december 2024 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat valt er nog te generaliseren als bijvoorbeeld een ruime meerderheid van de Marokkanse jongens tot 23 jaar in aanraking is geweest met justitie. Om maar eens een statistiek erbij te pakken.
Wat valt er nog te generaliseren als vrijwel alle aanslagen gepleegt wordt door mannen. Om maar eens een statistiek erbij te pakken.quote:
Daarom mijn vraag, mannen afschaffen, alle rechten afnemen?quote:Op zondag 22 december 2024 18:26 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat valt er nog te generaliseren als vrijwel alle aanslagen gepleegt wordt door mannen. Om maar eens een statistiek erbij te pakken.
Dat vrouwen gewoon niet zo goed zijn met techniek?quote:Op zondag 22 december 2024 18:26 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat valt er nog te generaliseren als vrijwel alle aanslagen gepleegt wordt door mannen. Om maar eens een statistiek erbij te pakken.
Niet generaliseren.quote:Op zondag 22 december 2024 18:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat vrouwen gewoon niet zo goed zijn met techniek?
Onderschat een moslima niet, juist omdat ze thuis minder dan stront zijn hebben ze buitenshuis een enorme grote bek.quote:Op zondag 22 december 2024 18:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Een maatschappij heeft zijn uitwassen, criminelen en gekken. Bijna altijd mannen, echter vrouwen zijn net zo gek alleen fysiek niet in staat tot geweld dus vaak emotioneel of een ander voor het karretje spannen.
Feit is ook dat een minderheid, immigranten uit Arabische landen enorm veel problemen veroorzaken in Europa, dat kun je niet ontkennen. Daar kun je best een conclusie uit trekken.
Klopt, maar als je even nuchter nadenkt dan is het best begrijpelijk waarom in moslim landen de regels zo streng zijn. Daar durven de dames en heren zich niet te gedragen zoals ze hier wel doen dus actie-reactie. Strenge regels ontstaan niet vanzelf, die gaan mee met het gedrag van het volk.quote:Op zondag 22 december 2024 18:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zeker weten, het probleem zit daarom ook in de religie.
Wat is daar mis mee? Rechts en links bestaan al lang niet meer. Links waren de arbeiders en Rechts de kapitalisten, Nu is het een soort migratie standpunt geworden wat niks met links en rechts in de basis te maken heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 18:43 schreef -river- het volgende:
Ik ben bang dat ik heel erg rechts overkom terwijl ik dat niet ben
Ik ook.quote:Op zondag 22 december 2024 18:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Rechts en links bestaan al lang niet meer. Links waren de arbeiders en Rechts de kapitalisten, Nu is het een soort migratie standpunt geworden wat niks met links en rechts in de basis te maken heeft.
Ik ben voor migratie voor mensen die het nodig hebben maar anti wanneer er een soort plan achter zit om geld te vedienen en een andere maatschappij kapot te maken.
Alcoholisten spreken de waarheid. Altijd.quote:
Je moet je niet te veel aantrekken wat anderen van je vinden. Dit is een discussieforum. Hier gaat het gewoon soms harder en botter dan in het dagelijks leven.quote:Op zondag 22 december 2024 18:43 schreef -river- het volgende:
Zo ken ik ook een Hollander die 'jonko klapt' alsof het zijn vrouw is.quote:Op zondag 22 december 2024 18:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Alcoholisten spreken de waarheid. Altijd.
De VS heeft er sinds 1970 59 miljoen ontvangen en, het is lastig een hard cijfer te vinden, heeft de EU hetzelfde of net iets meer ontvangen. De EU is daarentegen een stuk groter, 450 miljoen inwoners tov de VS met 330quote:Op zondag 22 december 2024 17:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een middagje wat statistieken doornemen op cbs.nl op vrijwel alle negatieve statistieken zijn niet-westerse migranten oververtegenwoordigd.
Deze hele anti-migranten ontwikkeling is niet uit het niets ontstaan he. Europa is het meest gastvrije continent geweest van de laatste 50 jaar. Europeanen ook maar enigszins betigten van racisme is een beetje ridicuul in dat licht. Migranten zoals deze Taleb zorgen ervoor dat politici als Wilders voet aan de grond hebben gekregen.
-> manquote:Op zondag 22 december 2024 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Automobilist --> Arts --> migrant![]()
Precies mijn bezwaar tegen dat intersectionele gereutel waarvan je zegt dat ik het 'opblaas'.quote:Op zondag 22 december 2024 17:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik krijg weleens het idee dat er toch idioot veel gegeneraliseerd wordt. Met een ongezonde focus op afkomst, religie en huidskleur.
Dit is in Duitsland gebeurd.quote:Op zondag 22 december 2024 20:03 schreef Droopie het volgende:
Maar mensen, gaan we er nog wat aan doen ofzo?
Zijn er demonstraties of herdenkingen, kunnen meeste mensen hier wel vurige betogen houden.
Maar een topic op Fok! is geen signaal naar de politiek he
Vroeger heb ik nog wel eens meegedaan aan een kaartjes actie van Radio 3 toen er een aanslag was gepleegd op 5 turken in Duitsland.quote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is in Duitsland gebeurd.
Oke Truus.quote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben persoonlijk in ieder geval het vertrouwen niet verloren in ‘moslims’.
Ik werk in de gezondheidszorg en geef leiding aan een klein team waar ook eem paar moslims onderdeel van maken. Ik heb geen problemen met ze en er zitten een paar echte powervrouwen tussen. Denk dat de helft van het team van niet Nederlandse afkomst is, vaak werk ik met alleen maar ‘allochtonen’. Het is geen probleem verder en ik voel me niet ongemakkelijk.
Tussen onze artsen zitten ook een paar moslims en ook in hun heb ik mijn volste vertrouwen. Ik heb het gevoel dat het hier in het algemeen beter gesteld is met de integratie en ik zou ze niet kunnen missen. Er is er 1 die ik niet moet, maar net zoals met autochtone Nederlanders kan ik niet met iedereen even goed overweg. De afkomst vind ik niet belangrijk. En mijn cliënten vinden het ook niet belangrijk. Als de zorgverlening maar goed is en we op 1 lijn zitten.
Geef je ook leiding aan mannelijke moslims?quote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Als de zorgverlening maar goed is en we op 1 lijn zitten.
Of misschien ben ik wel degene die realistisch is.quote:Op zondag 22 december 2024 20:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke Truus.
Lekker naïef blijven
Religie staat los van afkomst.quote:Op zondag 22 december 2024 20:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of misschien ben ik wel degene die realistisch is.
Nee, in het verleden wel eentje gehad, geen probleem. Ik geef geen leiding aan artsen maar verpleegkundigen en verzorgenden.quote:Op zondag 22 december 2024 20:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Geef je ook leiding aan mannelijke moslims?
Klopt ook wel. Maar een van m’n beste mensen is een dame met een hoofddoekje. Een super tof en nuchter mensquote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Religie staat los van afkomst.
Gokje.quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom hij in is gereden op een kerstmarkt? Wat is hier de verklaring voor?
Onschuldige Duitsers waren toch niet zijn vijanden? Echt heel vreemd.
Klopt. Want ook nu weer heeft de islamitische ideologie een niet te ontkennen rol van betekenis gespeeld.quote:Op zondag 22 december 2024 17:41 schreef recursief het volgende:
Ja, dat is dan jammer voor hun. Maar gewoon terecht. De islam is per definitie radicaal. Als er 100 aanhangers van deze -in de kern- anti westerse, anti democratische, barbaarse en UVRM schendende ideologie in de moskee zitten, waarvan 99 "gematigd", dan zitten er nog altijd 100 aanhangers van deze -in de kern- anti westerse, anti democratische, barbaarse en UVRM schendende ideologie in de moskee.quote:En verdomme, nou blijkt ie toch voor zijn beurt te hebben gesproken. Nog los ervan dat het wel ontiegelijk generaliserend is.
Ik denk dat je niet heel erg naar logica moet zoeken. Deze man komt uit dit verhaal op mij nogal labiel over.quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
...
Ik begrijp niet zo goed waarom hij in is gereden op een kerstmarkt? Wat is hier de verklaring voor?
Dat blijft nu nog maar gokken, het is afwachten wat hij tegen de politie en recher gaat verklaren.quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is een Arabier, en een Arabier hoort niet hier hihaho.quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat blijft nu nog maar gokken, het is afwachten wat hij tegen de politie en recher gaat verklaren.
Zijn moslims schuldige Duitsers dan?
Oneens.quote:Op zondag 22 december 2024 20:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is een Arabier, en een Arabier hoort niet hier hihaho.
Vrolijk kerstfeest motherfuckers.
Waarschijnlijk om het verheerlijken van de Islam.quote:Op zondag 22 december 2024 21:26 schreef opgebaarde het volgende:
Ik lees net van een enigszins betrouwbare bron dat x/Twitter op het account van de dader na zijn daad enkele tweets heeft verwijderd. Zonder te melden welke tweets dat zouden zijn![]()
Iemand die hier toevallig meer over weet en welke tweets verwijderd zijn?
Hoe kan dat dan? Hij is meteen afgevoerd en in de cel gegooid.quote:Op zondag 22 december 2024 21:26 schreef opgebaarde het volgende:
Ik lees net van een enigszins betrouwbare bron dat x/Twitter op het account van de dader na zijn daad enkele tweets heeft verwijderd. Zonder te melden welke tweets dat zouden zijn![]()
Iemand die hier toevallig meer over weet en welke tweets verwijderd zijn?
Blijkbaar heb jij er geen enkele moeite mee aan je "komische" bewoording te zien.quote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef -XOR- het volgende:
De rechtsjes hebben er nog steeds moeite mee dat een der hunnen carmageddon op de kerstmarkt heeft zitten spelen lees ik?
Dat is ook helemaal niet het punt, met hardwerkende mensen heeft niemand een probleem.quote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben persoonlijk in ieder geval het vertrouwen niet verloren in ‘moslims’.
Ik werk in de gezondheidszorg en geef leiding aan een klein team waar ook eem paar moslims onderdeel van maken. Ik heb geen problemen met ze en er zitten een paar echte powervrouwen tussen. Denk dat de helft van het team van niet Nederlandse afkomst is, vaak werk ik met alleen maar ‘allochtonen’. Het is geen probleem verder en ik voel me niet ongemakkelijk.
Tussen onze artsen zitten ook een paar moslims en ook in hun heb ik mijn volste vertrouwen. Ik heb het gevoel dat het hier in het algemeen beter gesteld is met de integratie en ik zou ze niet kunnen missen. Er is er 1 die ik niet moet, maar net zoals met autochtone Nederlanders kan ik niet met iedereen even goed overweg. De afkomst vind ik niet belangrijk. En mijn cliënten vinden het ook niet belangrijk. Als de zorgverlening maar goed is en we op 1 lijn zitten.
quote:
Ligt ook nooit aan hunzelf he....quote:Op zondag 22 december 2024 18:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
De gemiddelde Moslim praat alles goed wat uit hun kant komt. Dat is een feit.
"Zijn rechtsextremistiche ideologie doet niet terzake. Het is gewoon een migrant."quote:Op zondag 22 december 2024 17:34 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat domme gelul ook weer over ja hij was anti Islam, boeiend, het is weer een migrant die in Europa zo'n debiele aanslag pleegt...
quote:Op zondag 22 december 2024 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
Andere hoek van het arrestatie filmpje. Ook hier wordt rond 17 seconden 'allahu ahkbar' gehoord, maar dat komt dan duidelijk niet uit de mond van de dader.Blijft lastig. Desinformatie tegengaan, wanneer de confirmation bias van de persoon in kwestie graag Allahu Akbar wil horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
De aanslag pleger deelt je mening.quote:Op zondag 22 december 2024 17:54 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het zit in de aard van de mens om linkjes te leggen en te leren hiervan, vooral als het gaat om gevaar. Dat is deel van de evolutietheorie. Als je giftige vruchten gaat eten sterf je, degene die dat niet doen overleven. Islam in Europa is dat gif. Je leert aanslag na aanslag en incident na incident dat het misschien beter is on geen vruchten van deze soort meer te eten.
Je lijkt dat belangrijker te vinden dan het feit dat mensen zijn vermoord op die kerstmarkt...opmerkelijk.quote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef -XOR- het volgende:
De rechtsjes hebben er nog steeds moeite mee dat een der hunnen carmageddon op de kerstmarkt heeft zitten spelen lees ik?
quote:Op zondag 22 december 2024 18:43 schreef -river- het volgende:
Of je links of rechts bent weet ik niet maar in deze post van je doe je verdomd veel aannames.quote:Op zondag 22 december 2024 18:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, maar als je even nuchter nadenkt dan is het best begrijpelijk waarom in moslim landen de regels zo streng zijn. Daar durven de dames en heren zich niet te gedragen zoals ze hier wel doen dus actie-reactie. Strenge regels ontstaan niet vanzelf, die gaan mee met het gedrag van het volk.
X zelf, dus niet de man. Geen idee verder, maar ze hebben wel als bedrijf zn pagina dichtgezet gelijk.quote:Op zondag 22 december 2024 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Hij is meteen afgevoerd en in de cel gegooid.
Je bent wel heel erg enthousiast nu het toevallig die ene keer geen broeder van je is he?quote:Op zondag 22 december 2024 23:14 schreef egayalS het volgende:
[..]
Blijft lastig. Desinformatie tegengaan, wanneer de confirmation bias van de persoon in kwestie graag Allahu Akbar wil horen.
naar uitschot..quote:Op zondag 22 december 2024 23:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Van automobilist naar arts naar migrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |