Wat dan niet helpt als de usual suspects direct weer over racisme beginnen te zeiken, dunkt me.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, maar jullie gaan er nooit uitkomen. Ik ben op dit punt meer geïnteresseerd in direct relevante info tbh
En als er 1 in hun buurt opduikt bellen ze gelijk de politie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef RotatoR het volgende:
Ondertussen in openlucht gesticht 020:
[ x ]
True. Snap de neiging wel. Immer de angst dat hetgeen niet bestreden wordt tractie krijgt maar goed...ik denk dat het goeddeel van de lezers hier wel 'kamp' heeft gekozen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat dan niet helpt als de usual suspects direct weer over racisme beginnen te zeiken, dunkt me.
Niet duidelijk te zien inderdaad. Maar… daders?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef Stupidisco het volgende:
Beelden van de aanhouding.
Helaas gefilmd met een Nokia 3310
[ x ]
Dus als hij dit in Amsterdam flikte werd zijn daad omarmd?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Partijen vergelijkbaar met de AFD hebben een shitpile aan lijken veroorzaakt onder de bevolking.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Je kan je beter druk maken over de AFD of niet…??
De reflex gaat zijn om toch vooral moslims weg te zetten als de echte slachtoffers en eigenlijk was het probleem dat de organisatie en gemeente niet genoeg Merkel lego hadden geplaatst om de arme dader tegen te houden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het wegkijken en bagatelliseren is dan ook...tsja. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dankzij dit soort mensen hebben we überhaupt deze problemen. De samenleving is geen experiment.
Vol gas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef tesssssssss het volgende:
Mag je dat filmpje plaatsen of niet? Van die auto die op die mensen inrijdt?
Denk eerder dat het dan geframed wordt als een verwarde man met een laag bloedsuikergehalte.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus als hij dit in Amsterdam flikte werd zijn daad omarmd?
Dan werd gezegd dat het de schuld is van Israëlische voetbalsupporters.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus als hij dit in Amsterdam flikte werd zijn daad omarmd?
Er waren wel obstakels zei de Duitse commentator. Oa betonblokken.. wellicht te ver uit elkaar zei de commentator mar gaat nog allemaal onderzocht worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Vol gas.
Geen obstakels dus, of weggehaald.
[ x ]
Blijf maar wegkijkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Partijen vergelijkbaar met de AFD hebben een shitpile aan lijken veroorzaakt onder de bevolking.
Eh, nee. Ga toch weg met je onzin zeg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Denk eerder dat het dan geframed wordt als een verwarde man met een laag bloedsuikergehalte.
Hmm, lastig te zien of het een Moslim, Jood of Christen is. Even wachten nog met de fakkelsquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Naar men zegt van de aanhouding:
[ afbeelding ]
Bah daar word ik zo ontzettend misselijk van he.. altijd maar die moslims die zielig zijn en slachtoffer. Wanneer gaan de ogen van de naïeve deugkneuzen eens open. Moslims zijn niet zielig, zij verdienen geen (extra) bescherming. Islamieten zijn per definitie dader, geen slachtoffer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat staat wel op X wat het is, maar ik zeg het hier ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hmm, lastig te zien of het een Moslim, Jood of Christen is. Even wachten nog met de fakkels
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Naar men zegt van de aanhouding:
[ afbeelding ]
Oh, okee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Is allang bekend dat het een Syriër is. Al een half uur ofzo, stond ook gewoon in de Duitse krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |