Maar dat boeit niet. We willen zijn geloof wetenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Is allang bekend dat het een Syriër is. Al een half uur ofzo, stond ook gewoon in de Duitse krant.
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch gezien het precedent toch? Kerstmarkten zijn een populaire aanslagplaats voor moslimextremisten helaas.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar dat boeit niet. We willen zijn geloof weten
Ze zijn slachtoffer van hun eigen vernietigende cultuur, daarom vluchten ze naar hier (om hetzelfde hier te doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bah daar word ik zo ontzettend misselijk van he.. altijd maar die moslims die zielig zijn en slachtoffer. Wanneer gaan de ogen van de naïeve deugkneuzen eens open. Moslims zijn niet zielig, zij verdienen geen (extra) bescherming. Islamieten zijn per definitie dader, geen slachtoffer.
Ik zou zweren dat ik las dat je weg ging.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.
Graag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk zou Merkel moeten worden aangeklaagd voor landverraad en dood door schuld
Hep het ook op feesbook gestaan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Is allang bekend dat het een Syriër is. Al een half uur ofzo, stond ook gewoon in de Duitse krant.
https://www.nu.nl/buitenl(...)g-op-kerstmarkt.htmlquote:Duitse media spreken van 'aanslag' op kerstmarkt
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie al waar dit topic naartoe gaat. Ik ben weer weg
Waar jij zelf ook genoeg aan bijdraagt dus doe maar niet zo onschuldig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.
Vast een Oud-Katholiek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar dat boeit niet. We willen zijn geloof weten
1x een keizerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:04 schreef Hoppahop het volgende:
Duitsland, het land dat in 100 jaar drie keer Europa verpest.
Je zou bijna hopen dat ze dat hoofdkantoor van Nu eens bestormen of zo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oh wacht. Geen aanslag. Een 'aanslag'.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)g-op-kerstmarkt.html
Het probleem is dat dit importfiguur vind dat die mensen op de markt minder-dan-mensen zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met zn familie er bij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Bestuurder aangehouden.. Ze hadden hem direct dood moeten schieten, afval moet je opruimen.
Zo lang mogelijk martelen inclusief zijn hele familie is veel mooierquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Bestuurder aangehouden.. Ze hadden hem direct dood moeten schieten, afval moet je opruimen.
De laatste keer dat ik daar kwam was er nog niet eens internet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat ze dat hoofdkantoor van Nu eens bestormen of zo.
Wat een wereldvreemde jankende linkse stinkdeugers werken daar zeg
Dit is Scholz natuurlijk niet volledig aan te rekenen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1x een keizer
1x een dictator
1x een ... ja wat eigenlijk? Een hobbit met minderwaardigheidscomplex?
als dat jouw mening is, houd ik je niet tegen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit had voorkomen kunnen worden door kerst geheel te verbieden en te vervangen met meer cultuur-neutrale uitingen van jolijt.
Dat filmpje is versneld hé.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
We hebben er weer ééntje hoor.![]()
Gaat wel echt met een ongelofelijke snelheid er in zeg.
Ja, 'aanslag' omdat Duitse media het zo noemt, maar autoriteiten dat nog niet bevestigd hebben. Zoals ook in de tekst eronder staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oh wacht. Geen aanslag. Een 'aanslag'.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)g-op-kerstmarkt.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |