Vast op het enige ongecensureerde platform deze tijd, op X.comquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Waar bekijken jullie al die beelden? Ik heb alleen het versnelde vage filmpje gezien van bovenaf met één grote pixelbrei.
Oh dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Zoddie het volgende:
Maar de beelden moeten wel altijd beschikbaar zijn voor diegenen die het toch direct beeld willen hebben van iets
Nee, het probleem is, dat een groot deel van de “ import figuren “ dit stilzwijgend steunen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.
Je kletst uit je nek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een 'aanslag' is een legale term, dus nee, media kunnen dat niet zelf waarnemen.
Log uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef roos94 het volgende:
Verrassend. Een gek op een kerstmarkt.
Dat filmpje staat in dit topic.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Waar bekijken jullie al die beelden? Ik heb alleen het versnelde vage filmpje gezien van bovenaf met één grote pixelbrei.
Eerste wereldoorlog en “ Wir schaffen das “ van Merkel in 2015.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Naast de tweede wereldoorlog welke momenten nog meer dan?
WK '74quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
De AIVD waarschuwde al jaren voor toenemende aanslagen door blanke rechts extremisten en zie nu: 0 aanslagen daardoor. Het werkt dus wel!quote:
Ik weet niet wat je bedoelt met import. Moslims in het algemeen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:27 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Nee, het probleem is, dat een groot deel van de “ import figuren “ dit stilzwijgend steunen.
Niet gevonden, welke post?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat filmpje staat in dit topic.
Formule 1 begin deze eeuwquote:
True. En van Wilders. En Janmaat.quote:
Steve nog steeds op vakantie in Mexico, groot deel van de dagen live op zijn hotelkamerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef tesssssssss het volgende:
Steve heeft nu live beelden, als iemand geinteresseerd is.
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij doelt hij ook op WO1, wat Duitsland technisch gezien niet eens veroorzaakt heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Met een lekker scherp stukje commentaar ook. "Deliberate mass murder", Elon durft gewoon te zeggen dat het geen ongeluk is, de rest kijkt alleen maar weg!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
Elon Musk heeft de video van de auto ook geplaatst.
[ x ]
Prima, dat zou je in meer topics moeten doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie al waar dit topic naartoe gaat. Ik ben weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |