Hé, je bent al weer terug!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.
Je ging weg zei je op pagina 1quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
als dat jouw mening is, houd ik je niet tegen.
quote:At least eleven dead
According to BILD information, at least eleven people were killed in the attack.
Was het nu een auto of een caravan met de hele familie er in die door de menigte is geredenquote:
Ja, een simpele ziel hier had het al over het hoofdkantoor van nu.nl bestormen omdat aanslag tussen aanhalingstekens staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, 'aanslag' omdat Duitse media het zo noemt, maar autoriteiten dat nog niet bevestigd hebben. Zoals ook in de tekst eronder staat.
Soms is het zo simpel, maar moet er gezocht worden naar moeilijk
Dat nu.nl wantrouwd wordt is niet zo raar. Je zult zien in hoeveel bochten ze zich weer zullen gaan wringen om de afkomst van de dader zo lang mogelijk niet te benoemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, 'aanslag' omdat Duitse media het zo noemt, maar autoriteiten dat nog niet bevestigd hebben. Zoals ook in de tekst eronder staat.
Soms is het zo simpel, maar moet er gezocht worden naar moeilijk
Scherp van Elon, heeft ie toch nog een keer iets goed gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
Elon Musk heeft de video van de auto ook geplaatst.
[ x ]
Dit is wel goed nieuws voor Musk, gezien zijn bemoeienissen met de Duitse politiek en financiële steun aan die rechts radicale partij (ben de naam even kwijt)quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
AfDquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is wel goed nieuws voor Musk, gezien zijn bemoeienissen met de Duitse politiek en financiële steun aan die rechts radicale partij (ben de naam even kwijt)
De simpele zielen hier zijn diegenen die blijven ontkennen dat dit niets met de import van asielzoekers te maken heeft!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, een simpele ziel hier had het al over het hoofdkantoor van nu.nl bestormen omdat aanslag tussen aanhalingstekens staat.
Zulke videos moet je ook kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Jij wil dat nieuwsmedia gewoon onbevestigde berichten van schreeuwlelijken posten zonder dat er bevestiging is dat dit echt het geval is?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oh wacht. Geen aanslag. Een 'aanslag'.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)g-op-kerstmarkt.html
Merkel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit is Scholz natuurlijk niet volledig aan te rekenen.
Daar moet ergens een verdienmodel achter zitten. Misschien reclame voor zijn Tesla.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scherp van Elon, heeft ie toch nog een keer iets goed gezien.
Ik zie weinig in die video, behalve een grote pixelbrei.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke videos moet je ook kunnen plaatsen.
Het is belangrijk, hoe gruwelijk ook, om dat soort videos te zien voordat nieuws sites je een gefilterd beeld ervan geven.
Paarse Vrijdag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Morgen weer een paginagrote advertentie niet in mijn naam?
Wat is er mis met een gefilterd beeld?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke videos moet je ook kunnen plaatsen.
Het is belangrijk, hoe gruwelijk ook, om dat soort videos te zien voordat nieuws sites je een gefilterd beeld ervan geven.
Bron: Bildquote:perpetrator is said to be from Saudi Arabia
As WELT learned from security circles, the suspect is said to be a man from Saudi Arabia born in 1974. He is said to have rented the vehicle used in the attack shortly before the attack.
Tja, ik denk dat de duitsers niet goed genoeg geintegreerd zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef spicymchaggis het volgende:
Het was een mooie traditie, maar voor kerstmarkten is in het multiculturele Duitsland van de 21e eeuw geen plaats meer.
Er zijn kerstmarkten in zowat elke Duitse stad. In Magdenburg gaat het helaas een keer mis.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef spicymchaggis het volgende:
Het was een mooie traditie, maar voor kerstmarkten is in het multiculturele Duitsland van de 21e eeuw geen plaats meer.
Minimaal 11 doden en 80 gewonden tot nu toe, maar er is nog niet genoeg bekend.quote:
Voortaan maar moslims verbieden op kerstmarkten net als niet-moslims niet in dat kut land naar Mekka mogenquote:
Maar het is altijd weer dat verongelijkte "ik mag niet zeggen wat ik echt wil!" en verkapte "niemand durft het te zeggen, maar ik weet het wel hoor!". Zeg gewoon wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Laat des te meer zien hoe gewend we hier aan raken en ook aan het feit dat het altijd uit dezelfde hoek komt. Dan is het nogal moeilijk en ongeloofwaardig om helemaal verbaast en geschokt te reageren en dan gaat sarcasme de overhand nemen ja. Omdat het te triest voor woorden is dat verschillende mensen en politieke stromingen dit allemaal blijven importeren. Ik kan die reacties dus zeker wel plaatsen.
Je kan er inmiddels de klok op gelijkzetten dat er elke zoveel maanden, en zeker rond kerst, weer ergens een moslim bloed gaat vergieten.
quote:
Danke schön.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Topic kan alvast wel gereekst worden.
Ja, op basis van eigen waarneming. Vrije nieuwsgaring heet dat. Media hebben geen stempeltje van een autoriteit nodig om conclusies te trekken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij wil dat nieuwsmedia gewoon onbevestigde berichten van schreeuwlelijken posten zonder dat er bevestiging is dat dit echt het geval is?
En dat is prima als je dat soort beelden niet wilt zien.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gefilterd beeld?
Als een of ander bendelid door een ander door zijn kop wordt geschoten, dan lijkt me de beschreven informatie wel voldoende om te weten wat er is gebeurd.
ja ook volgens de plaatselijke autoriteiten, bericht 21:01uquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef tesssssssss het volgende:
11 mensen dood volgens Bild zegt Steve.
Volgens de krant Bild.
Een 'aanslag' is een legale term, dus nee, media kunnen dat niet zelf waarnemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op basis van eigen waarneming. Vrije nieuwsgaring heet dat. Media hebben geen stempeltje van een autoriteit nodig om conclusies te trekken.
Naast de tweede wereldoorlog welke momenten nog meer dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:04 schreef Hoppahop het volgende:
Duitsland, het land dat in 100 jaar drie keer Europa verpest.
Vast op het enige ongecensureerde platform deze tijd, op X.comquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Waar bekijken jullie al die beelden? Ik heb alleen het versnelde vage filmpje gezien van bovenaf met één grote pixelbrei.
Oh dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Zoddie het volgende:
Maar de beelden moeten wel altijd beschikbaar zijn voor diegenen die het toch direct beeld willen hebben van iets
Nee, het probleem is, dat een groot deel van de “ import figuren “ dit stilzwijgend steunen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er is niets mis met het bekritiseren van islamextremisme. Het probleem zoals in dit soort topics altijd het geval is, is dat dat meteen gepaard gaat met massa's discriminatie, termen als "import figuren" alsof het allemaal minder-dan-mensen zijn en andere dsicriminerende rotzooi.
Je kletst uit je nek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een 'aanslag' is een legale term, dus nee, media kunnen dat niet zelf waarnemen.
Log uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef roos94 het volgende:
Verrassend. Een gek op een kerstmarkt.
Dat filmpje staat in dit topic.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Waar bekijken jullie al die beelden? Ik heb alleen het versnelde vage filmpje gezien van bovenaf met één grote pixelbrei.
Eerste wereldoorlog en “ Wir schaffen das “ van Merkel in 2015.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Naast de tweede wereldoorlog welke momenten nog meer dan?
WK '74quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
De AIVD waarschuwde al jaren voor toenemende aanslagen door blanke rechts extremisten en zie nu: 0 aanslagen daardoor. Het werkt dus wel!quote:
Ik weet niet wat je bedoelt met import. Moslims in het algemeen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:27 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Nee, het probleem is, dat een groot deel van de “ import figuren “ dit stilzwijgend steunen.
Niet gevonden, welke post?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat filmpje staat in dit topic.
Formule 1 begin deze eeuwquote:
True. En van Wilders. En Janmaat.quote:
Steve nog steeds op vakantie in Mexico, groot deel van de dagen live op zijn hotelkamerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef tesssssssss het volgende:
Steve heeft nu live beelden, als iemand geinteresseerd is.
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij doelt hij ook op WO1, wat Duitsland technisch gezien niet eens veroorzaakt heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Met een lekker scherp stukje commentaar ook. "Deliberate mass murder", Elon durft gewoon te zeggen dat het geen ongeluk is, de rest kijkt alleen maar weg!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Prima, dat zou je in meer topics moeten doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie al waar dit topic naartoe gaat. Ik ben weer weg
En van Trumpquote:
Nee ze hebben er alleen voor getekend om 100% de schuld van te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij ook op WO1, wat Duitsland technisch gezien niet eens veroorzaakt heeft.
Is gewoon een onderbuikuser die maar wat lult.
Erste wereldoorlog is voornamelijk door Oostenrijk-Hongarije begonnen, tweede wereldoorlog door Nazi-Duitsland en Rusland samen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:28 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Eerste wereldoorlog en “ Wir schaffen das “ van Merkel in 2015.
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Erste wereldoorlog is voornamelijk door Oostenrijk-Hongarije gestart, Tweede wereldoorlog door Nazi-Duitsland en Russland samen.
Voor 50% heeft hij gelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.![]()
![]()
Ja die heb ik al gezien, dat is die pixelbrei die ik bedoel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Deze is het. Betere heb ik niet.
[ x ]
Het is een feit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met import. Moslims in het algemeen?
Denk dat je je vermoedens verder niet als feiten moet presenteren hier.
quote:Ik aarzel om de kerstmarkt in Magdeburg de schuld in de schoenen te schuiven, maar me dunkt dat ze daar toch onachtzaam zijn geweest. Misschien is de ramp op de Berliner Breitscheidplatz te lang geleden om de waakzaamheid op peil te houden.
Jij weet het beter? Dan leg maar uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.![]()
![]()
De witteonderbroek? Is dat een nog onbekend naampje voor iets of wat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef Toine51 het volgende:
Op de witteonderbroek weten ze al wie de schuldige is hoor...
[..]
Vergeet vooral ook Pim Fortuyn niet! Maar gelukkig is die doodvermoord door een koene linkse ridder.quote:
Nu is Duitsland behoorlijk voortvarend daarmee bezig geweest dit jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef Lemmeb het volgende:
Alleen de massadeportatie van islamofascisten kan Europa nog redden.
Mag doorheen heel Europa.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu is Duitsland behoorlijk voortvarend daarmee bezig geweest dit jaar.
Nou... voortvarend... ik vind het bijzonder tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Andere landen al eerder.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lees je eens in de geschiedenis in man want je klets inderdaad gigantisch uit je nek!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij weet het beter? Dan leg maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |