En van Trumpquote:
Nee ze hebben er alleen voor getekend om 100% de schuld van te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij ook op WO1, wat Duitsland technisch gezien niet eens veroorzaakt heeft.
Is gewoon een onderbuikuser die maar wat lult.
Erste wereldoorlog is voornamelijk door Oostenrijk-Hongarije begonnen, tweede wereldoorlog door Nazi-Duitsland en Rusland samen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:28 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Eerste wereldoorlog en “ Wir schaffen das “ van Merkel in 2015.
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Erste wereldoorlog is voornamelijk door Oostenrijk-Hongarije gestart, Tweede wereldoorlog door Nazi-Duitsland en Russland samen.
Voor 50% heeft hij gelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.![]()
![]()
Ja die heb ik al gezien, dat is die pixelbrei die ik bedoel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Deze is het. Betere heb ik niet.
[ x ]
Het is een feit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met import. Moslims in het algemeen?
Denk dat je je vermoedens verder niet als feiten moet presenteren hier.
quote:Ik aarzel om de kerstmarkt in Magdeburg de schuld in de schoenen te schuiven, maar me dunkt dat ze daar toch onachtzaam zijn geweest. Misschien is de ramp op de Berliner Breitscheidplatz te lang geleden om de waakzaamheid op peil te houden.
Jij weet het beter? Dan leg maar uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, jouw kennis van de geschiedenis is bedroevend.![]()
![]()
De witteonderbroek? Is dat een nog onbekend naampje voor iets of wat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef Toine51 het volgende:
Op de witteonderbroek weten ze al wie de schuldige is hoor...
[..]
Vergeet vooral ook Pim Fortuyn niet! Maar gelukkig is die doodvermoord door een koene linkse ridder.quote:
Nu is Duitsland behoorlijk voortvarend daarmee bezig geweest dit jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef Lemmeb het volgende:
Alleen de massadeportatie van islamofascisten kan Europa nog redden.
Mag doorheen heel Europa.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu is Duitsland behoorlijk voortvarend daarmee bezig geweest dit jaar.
Nou... voortvarend... ik vind het bijzonder tegenvallen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Andere landen al eerder.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lees je eens in de geschiedenis in man want je klets inderdaad gigantisch uit je nek!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij weet het beter? Dan leg maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |