Wat is er mis met een gefilterd beeld?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zulke videos moet je ook kunnen plaatsen.
Het is belangrijk, hoe gruwelijk ook, om dat soort videos te zien voordat nieuws sites je een gefilterd beeld ervan geven.
Bron: Bildquote:perpetrator is said to be from Saudi Arabia
As WELT learned from security circles, the suspect is said to be a man from Saudi Arabia born in 1974. He is said to have rented the vehicle used in the attack shortly before the attack.
Tja, ik denk dat de duitsers niet goed genoeg geintegreerd zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef spicymchaggis het volgende:
Het was een mooie traditie, maar voor kerstmarkten is in het multiculturele Duitsland van de 21e eeuw geen plaats meer.
Er zijn kerstmarkten in zowat elke Duitse stad. In Magdenburg gaat het helaas een keer mis.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef spicymchaggis het volgende:
Het was een mooie traditie, maar voor kerstmarkten is in het multiculturele Duitsland van de 21e eeuw geen plaats meer.
Minimaal 11 doden en 80 gewonden tot nu toe, maar er is nog niet genoeg bekend.quote:
Voortaan maar moslims verbieden op kerstmarkten net als niet-moslims niet in dat kut land naar Mekka mogenquote:
Maar het is altijd weer dat verongelijkte "ik mag niet zeggen wat ik echt wil!" en verkapte "niemand durft het te zeggen, maar ik weet het wel hoor!". Zeg gewoon wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Laat des te meer zien hoe gewend we hier aan raken en ook aan het feit dat het altijd uit dezelfde hoek komt. Dan is het nogal moeilijk en ongeloofwaardig om helemaal verbaast en geschokt te reageren en dan gaat sarcasme de overhand nemen ja. Omdat het te triest voor woorden is dat verschillende mensen en politieke stromingen dit allemaal blijven importeren. Ik kan die reacties dus zeker wel plaatsen.
Je kan er inmiddels de klok op gelijkzetten dat er elke zoveel maanden, en zeker rond kerst, weer ergens een moslim bloed gaat vergieten.
quote:
Danke schön.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Topic kan alvast wel gereekst worden.
Ja, op basis van eigen waarneming. Vrije nieuwsgaring heet dat. Media hebben geen stempeltje van een autoriteit nodig om conclusies te trekken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij wil dat nieuwsmedia gewoon onbevestigde berichten van schreeuwlelijken posten zonder dat er bevestiging is dat dit echt het geval is?
En dat is prima als je dat soort beelden niet wilt zien.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gefilterd beeld?
Als een of ander bendelid door een ander door zijn kop wordt geschoten, dan lijkt me de beschreven informatie wel voldoende om te weten wat er is gebeurd.
ja ook volgens de plaatselijke autoriteiten, bericht 21:01uquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:17 schreef tesssssssss het volgende:
11 mensen dood volgens Bild zegt Steve.
Volgens de krant Bild.
Een 'aanslag' is een legale term, dus nee, media kunnen dat niet zelf waarnemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op basis van eigen waarneming. Vrije nieuwsgaring heet dat. Media hebben geen stempeltje van een autoriteit nodig om conclusies te trekken.
Naast de tweede wereldoorlog welke momenten nog meer dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:04 schreef Hoppahop het volgende:
Duitsland, het land dat in 100 jaar drie keer Europa verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |