quote:Een automobilist is in de Duitse plaats Maagdenburg ingereden op mensen op de kerstmarkt. De bestuurder is aangehouden, meldt het Duitse persbureau dpa op basis van regeringsbronnen. Door de politie is nog geen informatie gedeeld over slachtoffers.
quote:Automobilist rijdt in op kerstmarkt Maagdenburg
Op de kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg is een automobilist ingereden op een groep mensen. De bestuurder is aangehouden, melden Duitse media.
De auto reed naar verluidt recht in op het publiek in de richting van het stadhuis. Er is nog niets bekend over aantallen slachtoffers. Wel gaan er beelden rond op sociale media waarop te zien is dat er mensen op de grond liggen.
Meerdere Duitse media spreken van een aanslag. Een woordvoerder van de deelstaatregering van Saksen-Anhalt zou dat hebben bevestigd.
De organisator van de kerstmarkt heeft mensen opgeroepen de binnenstad van Maagdenburg te verlaten.
Is dat je standaard posticoon of vind je dit hartverwarmend nieuws?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:24 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rstmarkt-maagdenburg
[..]
standaard PIquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:26 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Is dat je standaar posticoon of vind je dit hartverwarmend nieuws?
Whut? Leuk eufemisme voor islamist.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
Jammer dat je je markt laat verpesten door 1 mafketel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Bah, wat naar weer en dat dit kan ondanks de beveiliging en barricades.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:29 schreef PinkLow het volgende:
Oh damn.. Waarom doet iemand dit! En hoe kan dit, er waren toch extra maatregelen getroffen etc?
ik ging even op X kijken.. nou de beelden vind ik heftig.
[ x ]
Sorry dat je je onveilig voelt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie al waar dit topic naartoe gaat. Ik ben weer weg
Ja tuurlijk..quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
Jammer dat je je markt laat verpesten door 1 mafketel.
Rare is, begint bijna te wennenquote:
Volgend jaar noemen ze het geen kerstmarkt maar een feestmarkt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry dat je je onveilig voelt.
Ik zal het wat meer laten aansluiten bij je emoties.
Het is logisch dat een zielige man (met een kleurtje, dus automatisch slachtoffer) zich gekwetst en beledigd voelde door het moeten aanschouwen van witte koloniale onderdrukkers die een wit koloniaal feest aan het celebreren waren.
Dit had voorkomen kunnen worden door kerst geheel te verbieden en te vervangen met meer cultuur-neutrale uitingen van jolijt.
Is inderdaad typisch weer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Het is ziek dat iemand dit doet en overgaat tot een terroristische aanslag, en idd ook ziek om meteen slachtoffers te filmen en het op X te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:32 schreef PinkLow het volgende:
Bah! Dat filmpje is te ziek! Welke debiel heeft de zieke geest om dit te plaatsen..
Ja Merkel lego.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Nober het volgende:
In Deutschland heb je niet van die obstakels zodat voertuigen nooit op een markt kunnen komen?
Welke debiel met een zieke geest rijdt in op onschuldige mensen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:32 schreef PinkLow het volgende:
Bah! Dat filmpje is te ziek! Welke debiel heeft de zieke geest om dit te plaatsen..
Flikker toch op manquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is inderdaad typisch weer.
Er zijn pakweg een miljoen Syriers in Duitsland, als die aanslagen gaan plegen heb je 100% bloed ipv water in de Rijn stromen.
Van die Merkel/Timmermans blokken ja. Misschien hadden ze de ijdele hoop dat het een keer niet nodig was.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef Nober het volgende:
In Deutschland heb je niet van die obstakels zodat voertuigen nooit op een markt kunnen komen?
Mensen die dit doen. Noem ik geen mensen meer...quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Welke debiel met een zieke geest rijdt in op onschuldige mensen?
De waarheid is te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |