SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Dat nummer met Rosé? Heb ik eindelijk een kpop artiest in de top 2000, is het met een nummer dat ik niet leuk vind.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
Lady Gaga en Bruno Mars zullen ook wel nieuw binnenkomen
HOE DURF JEquote:Op vrijdag 6 december 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, want dan ben je nog lang niet jarig!
Verdraaid, ik ook!quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben in minder dan een half jaar jarig
Hoe voel je je nu, met dit gegeven?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Jamaar, ik was dat gisteren nog niet
Ik had nooit verwacht dat jij op George Michael zou stemmen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:18 schreef GeorgeM het volgende:
Stemlijst van Sjors
George Michael & Queen - Somebody To Love (Live)![]()
![]()
Billy Joel - Leningrad
Michael Jackson - Will You Be There
Michael Jackson - They Don't Care About Us
Barbra Streisand & Barry Gibb - Guilty
Duncan Laurence - Skyboy
Queen - Innuendo
Rob de Nijs - Foto Van Vroeger
Di-RECT - Soldier On
De Kast - Hart Van Mijn Gevoel
Bløf - Zo Stil
The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
Sandy Coast - Eyes of Jenny
The Rolling Stones - Gimme Shelter
Eagles - The Last Resort
Simple Minds - Belfast Child
Simple Minds - Let There Be Love
Toto - Stop Loving You
Fleetwood Mac - Sara
Heart - Alone
Wham! - Everything She Wants
Paul de Leeuw & Simone Kleinsma - Zonder Jou
Adele - Set Fire To The Rain
Anouk & Douwe Bob - Hold Me
Tears For Fears & Oleta Adams - Woman in Chains
Andrea Bocelli & Giorgia - Vivo Per Lei
Kate Bush - Cloudbusting
Liesbeth List & Ramses Shaffy - Pastorale
Boyz II Men - End Of The Road
André Hazes - Bloed Zweet en Tranen
Supertramp - Fool's Overture
Time Bandits - I'm Specialized in You
Celine Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore
Marco Borsato - Dochters
Joost Klein - Europapa
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat nummer met Rosé? Heb ik eindelijk een kpop artiest in de top 2000, is het met een nummer dat ik niet leuk vind.
SPOILER: Lijstje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Denk dat het Gaga en Mars nummers wel echt Radio 2 vriendelijk is, dat andere nummer is meer een Gen Z nummerquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:32 schreef Cyan9 het volgende:
Ik dacht deze, die wint in ieder geval al qua views.
Bekijk deze YouTube-video
Ah ja, ik zou bijna vergeten dat het natuurlijk wel een veilig en degelijk Radio 2 nummer moet zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het Gaga en Mars nummers wel echt Radio 2 vriendelijk is, dat andere nummer is meer een Gen Z nummer
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat jij op George Michael zou stemmen.
En ik zie Celine Dion.![]()
Een kwartet is toch met vier? Dit is meer een soort Yahtzee.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
KWARTET!
[ afbeelding ]
Mooi lijstje!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:18 schreef GeorgeM het volgende:
Stemlijst van Sjors
George Michael & Queen - Somebody To Love (Live)![]()
![]()
Billy Joel - Leningrad
Michael Jackson - Will You Be There
Michael Jackson - They Don't Care About Us
Barbra Streisand & Barry Gibb - Guilty
Duncan Laurence - Skyboy
Queen - Innuendo
Rob de Nijs - Foto Van Vroeger
Di-RECT - Soldier On
De Kast - Hart Van Mijn Gevoel
Bløf - Zo Stil
The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
Sandy Coast - Eyes of Jenny
The Rolling Stones - Gimme Shelter
Eagles - The Last Resort
Simple Minds - Belfast Child
Simple Minds - Let There Be Love
Toto - Stop Loving You
Fleetwood Mac - Sara
Heart - Alone
Wham! - Everything She Wants
Paul de Leeuw & Simone Kleinsma - Zonder Jou
Adele - Set Fire To The Rain
Anouk & Douwe Bob - Hold Me
Tears For Fears & Oleta Adams - Woman in Chains
Andrea Bocelli & Giorgia - Vivo Per Lei
Kate Bush - Cloudbusting
Liesbeth List & Ramses Shaffy - Pastorale
Boyz II Men - End Of The Road
André Hazes - Bloed Zweet en Tranen
Supertramp - Fool's Overture
Time Bandits - I'm Specialized in You
Celine Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore
Marco Borsato - Dochters
Joost Klein - Europapa
Ik heb jouw lijst gemist, ga 'm er even bij zoekenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Mooi lijstje!
Ik had tot mijn grote schande niet op Joost Klein gestemd.![]()
Dus net even mijn lijstje gewijzigd.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een kwartet is toch met vier? Dit is meer een soort Yahtzee.
Kwintetquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
KWARTET!
[ afbeelding ]
Dat geldt voor Meke altijdquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:54 schreef Troel het volgende:
Mooi die Groningse nuchterheid.quote:'Wij kunnen de muur niet tegenhouden: als die gaat, dan gaat die', zegt brandweerwoordvoerder Walburg.
Je zou zeggen dat Groningen na al die aardbevingen inmiddels wel ervaring heeft met het tegenhouden van muren die dreigen om te vallen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:39 schreef NailQueen het volgende:
Decathlon en Kwantum aan Sontplein in Stad voorlopig dicht na stormschade: 'Muur nog instabiel'
[..]
Mooi die Groningse nuchterheid.
Mijn lijstje staat in de topic Muziek. Daar kon ik hem niet meer wijzigen maar gelukkig wel in de Top2000 lijst van de NPO.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb jouw lijst gemist, ga 'm er even bij zoeken![]()
Ik moest wat nummers eruit gooien, zo vind ik dat Toto echt veel goede, maar onbekendere nummers heeft. Ik wil er wel op stemmen, maar de vraag is of ze het halen. Lastig lastig..
Misschien ga ik nog een keer stemmen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, je bent af. Als je meedeed aan de 'niet Mariah Carey horen'-wedstrijd tenminste.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:16 schreef NailQueen het volgende:
Dat heeft Mariah Carey toch weer goed bekeken. Gewoon een grote kersthit scoren en je rolt in het geld. Desalniettemin heb ik het geluid wel wat zachter gezet
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:17 schreef BillDauterive het volgende:
Net als vorig jaar heb ik ook een lijstje voor mijn moeder ingestuurd. Vorig jaar is ze overleden, maar ze luisterde altijd naar de top 2000 en - op 1 liedje na - weet ik zeker dat ze dit lijstje zelf ook zou kunnen insturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh schreef ik zachter? Ik bedoelde dat ik de radio op een ander zender heb gezegd. Foute uur non stopquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah, je bent af. Als je meedeed aan de 'niet Mariah Carey horen'-wedstrijd tenminste.
Net als vorig jaar heb ik ook een lijstje voor mijn moeder ingestuurd. Vorig jaar is ze overleden, maar ze luisterde altijd naar de top 2000 en - op 1 liedje na - weet ik zeker dat ze dit lijstje zelf ook zou kunnen insturen.Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik twijfel tussen twee nummers waarvan jij niet zeker weet of het ook op haar lijstje had gestaan.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Net als vorig jaar heb ik ook een lijstje voor mijn moeder ingestuurd. Vorig jaar is ze overleden, maar ze luisterde altijd naar de top 2000 en - op 1 liedje na - weet ik zeker dat ze dit lijstje zelf ook zou kunnen insturen.Dat ene liedje is die Arnold Vanderlyde Crybaby waar ik nog nooit van gehoord heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Net als vorig jaar heb ik ook een lijstje voor mijn moeder ingestuurd. Vorig jaar is ze overleden, maar ze luisterde altijd naar de top 2000 en - op 1 liedje na - weet ik zeker dat ze dit lijstje zelf ook zou kunnen insturen.Zo lief van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En The Cats![]()
ik merk dat ik de laatste tijd in de auto altijd Spotify aan heb staan en geen radio.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:32 schreef Cyan9 het volgende:
Ik dacht deze, die wint in ieder geval al qua views.
Nee, die vond ze echt prachtig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ene liedje is die Arnold Vanderlyde Crybaby waar ik nog nooit van gehoord heb?
Ik twijfelde tussen Of Monsters And Men en The National.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, die vond ze echt prachtig.Net als "Tribute to Buddy Holly", maar die kon ik niet vinden. Dat was waarschijnlijk de andere waar Usagi over twijfelde
Het verbaast me überhaupt dat dit momenteel in de Nederlandse top 40 staat. Niet dat ik die beluister, maar ik heb het even opgezocht. Nederlandse radiostations negeren zo veel muziek/genres.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk dat ik de laatste tijd in de auto altijd Spotify aan heb staan en geen radio.
Ik ken dit dus echt niet eens
Door de dood van Eva van Over mijn lijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Better Days - Dermot Kennedy komt top 2000 binnen op plek 6
WATquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Paar dagen terug voor het eerst gehoord, wel een mooi nummer hoor. Zou wel sowieso een plekje verdienen in de Top 2000.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door de dood van Eva van Over mijn lijk
Ik ken Eva vooral van haar belletjes naar Qmusic. Dus die hebben dat nummer uiteraard kapot gedraaid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Paar dagen terug voor het eerst gehoord, wel een mooi nummer hoor. Zou wel sowieso een plekje verdienen in de Top 2000.
Het lijkt het ESF wel voor wat betreft het naar de top stemmen van onbenullige liedjes wegens een zielig verhaal.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Ik ook niet en heb Over Mijn Lijk ook nooit gezien. Waarom was die Eva eigenlijk zo populair? Ze haalde zelfs teletekst, toen ze dood ging.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:35 schreef Troel het volgende:
Ik ken dat hele nummer niet eens denk ik
De top 5 moet nog komenquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik had serieus Terug in de tijd of Europapa verwacht
Dat lijkt me meer iets voor rond de 100e plek. En eigenlijk had ik niets daarboven verwacht als nieuwkomer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik had serieus Terug in de tijd of Europapa verwacht
Nog 59 dagen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:54 schreef Troel het volgende:
Vergeet niet dat het Goldband ook zo hoog eindigde he.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor rond de 100e plek. En eigenlijk had ik niets daarboven verwacht als nieuwkomer.
Zal wel een prettig persoon geweest zijn, jong overleden aan vreselijke ziekte. Mogelijk ook veel voor anderen gedaan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb Over Mijn Lijk ook nooit gezien. Waarom was die Eva eigenlijk zo populair? Ze haalde zelfs teletekst, toen ze dood ging.
Maar is dit nou de hoogste binnenkomer of de snelste stijger?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Helemaal Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar is dit nou de hoogste binnenkomer of de snelste stijger?
Hoogste binnenkomerquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat eerste dusquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Best een prima nummer, wel veel te hoog.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Met draaiorgel?quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Nou, Sieneke. Live op NPO1 voor de liefhebber.
Wowquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:04 schreef Fred_B het volgende:
Fransie zingt nu met Leen Huijzer. Het kan niet op.
Ze zingen Mull Of Kintyre. Mooi nummer wel, daar zou een grote artiest eens iets mee moeten doen.
Slim.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daarom dus ook zo'n vraagteken om mezelf in te dekken.
Shotglas, wijnglas of pint glass?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
Had ik al Allora gezegd? Ik zit nu aan mijn 3e glas wijn. Dus dat wordt tijd.
Ja nee ho wacht even, dán snap ik het!quote:
Het is somehow helemaal langs me heen gegaan dit jaarquote:Op donderdag 5 december 2024 14:02 schreef Strani het volgende:
Oh ja en @:guanabana ik heb natuurlijk netjes op Hijo de la Luna gestemd. Eigenlijk zijn veel andere liedjes van Mecano ook prachtig maar ik kan niet verwachten dat die in Nederland bekend zijn, laat staan dat ze in de Top 2000 kunnen komen
Oeh, sprints en library cardquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga vandaag naar een festival, naar Zeitgeist. Een aantal heerlijke gitaarbandjes staan op het programma en ik heb der best zin in
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga vandaag naar een festival, naar Zeitgeist. Een aantal heerlijke gitaarbandjes staan op het programma en ik heb der best zin in
quote:Eurovision week
J'aime la vie!
Op 13, 15 en 17 mei 2025 vinden de halve finales en finale van het Eurovisie songfestival plaats en vieren we op het château Eurovision week. Speciaal hiervoor hebben we een arrangement samengesteld:
- 6 overnachtingen (maandag t/m zaterdag).
- Eurovision quiz op woensdagavond.
- Eurovision karaoke op vrijdagavond.
- Uitzendingen Eurovisie Songfestival op groot scherm.
- extra late checkout op zondag.
Ik stel voor dat we de volgende ESF-meet daar wel kunnen doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Een voormalig collega van mij is een B&B begonnen in Zuid Frankrijk en doet mee aan ik vertrek. Dus ik kijk even op de website. Ze hebben een Eurovisie arrangement!
https://arberats.fr/nl
[..]
Nou het is dat t zo ver rijden is, maar anders was t best aantrekkelijk voor die weekquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de volgende ESF-meet daar wel kunnen doen
Beterschapquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Ik vrees dat ik Corona heb. Ben al sinds maandag verkouden. Ondertussen raak ik steeds vermoeider, ben bij vlagen wat kortademig en sinds gisteren ben ik mijn reuk en smaak grotendeels kwijt
Espresso Machiato moet je wel echt even horen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik merk dat ik toch minder enthousiasme heb over het komende ESF-seizoen. Geen zin om naar NF-inzendingen te luisteren en zo. Meh
Al gehoord. Idk, valt toch tegenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Espresso Machiato moet je wel echt even horen.
De hele avond gaat wat ver, maar ik viel erin bij Sieneke, en toen bleef ik toch even hangen voor al die pareltjes van Frans en de eindeloze reeks aan onnodige gastartiesten op het feest. Maar ik moet zeggen dat ik Frans niet echt in topvorm vond. Hij hoeft niet naar het ESF.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:27 schreef molloot200 het volgende:
Toch heel benieuwd waarom @:Fred_B gisteravond de hele avond Frans Bauer heeft zitten kijken
Dat ligt niet aan jou hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al gehoord. Idk, valt toch tegen
Weten we zeker dat de B niet staat voor Bauer?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:27 schreef molloot200 het volgende:
Toch heel benieuwd waarom @:Fred_B gisteravond de hele avond Frans Bauer heeft zitten kijken
Ja maar je moet gewoon de eerste trollinzending van dit jaar gehoord hebben. Daar gaat het omquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al gehoord. Idk, valt toch tegen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:06 schreef H_T het volgende:
Ik ben af met WhamageddonDoor een Albert Heijn-reclame!
Dat telt niet. Het gaat pas in op 1 decemberquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ik was volgens mij in oktober of begin november al af door iets op Sky Radio
Balen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:06 schreef H_T het volgende:
Dan mis je wel Harry de hamster en Andrew Ridgeleyquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar zit in de AH reclame die tune.
Dat wordt dus reclames mijden.
Andrew is welgeteld 2 seconden in beeldquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan mis je wel Harry de hamster en Andrew Ridgeley
O echt, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat telt niet. Het gaat pas in op 1 december
Oh ja, nu ook gehoord.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:06 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateahhhhh scheisse, vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je geen echte gevoelens hebt dan is het eerlijk dat je hem niet aan het lijntje houdt
Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Thanks voor de review. Ik heb in januari gereserveerd in Van der valk hotelquote:Op zondag 8 december 2024 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben vrijdagavond naar Within Tempation in de Ziggo Dome geweest.
Ik heb ontzettend van het concert genoten.
Ik sliep in Van der Valk Schiphol Hotel. Luxe hotel. Als ik eerder was ingecheckt, dan had ik nog baantjes kunne zwemmen in het zwembad daar of genieten van wellness center. Veel keus qua ontbijt.
Vanaf Schiphol hebben ze een shuttle bus naar het hotel, die is gratis tot 23:40 uur.quote:Op zondag 8 december 2024 10:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Thanks voor de review. Ik heb in januari gereserveerd in Van der valk hotel
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik heb het al een tijdje niet gehad over mijn date leven. Dus hier even een niet zo leuke updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Library Card kon niet, maar dat vonden we helemaal niet erg, toen we hoorden wie de vervanger was. Kaboutertje Putlucht kwam optreden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, sprints en library cardVeel plezier!
over Maruja heen gelezen! Tof tof.
![]()
Ha, ik vond kaboutertje putlucht op left of the dial ook erg vermakelijk, mn wederhelft vond t helemaal niks. Maar hun stickers zitten inmiddels verspreid over wat steden.quote:Op zondag 8 december 2024 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Library Card kon niet, maar dat vonden we helemaal niet erg, toen we hoorden wie de vervanger was. Kaboutertje Putlucht kwam optreden.![]()
Ik heb meteen een t-shirt gekocht!
En het was een bijzondere en rare avond, uiteindelijk ben ik samen met een vriendin backstage beland en zijn we samen met o.a. Sprints en Maruja nog de stad in geweest.
Oh ja? En dat bepaal jij?quote:Op zondag 8 december 2024 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Tijd voor bed
^ Voor mij.
Dit is het soort activisme dat we nu nodig hebbenquote:Op zondag 8 december 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ja? En dat bepaal jij?
[ afbeelding ]
Daarom heb ik er ook bijgezet dat het voor mij geldt.quote:Op zondag 8 december 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ja? En dat bepaal jij?
[ afbeelding ]
Ik zit nu in Tivoli en ben pas laat thuis. Het is nog lang geen bedtijdquote:Op zondag 8 december 2024 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is het soort activisme dat we nu nodig hebben
Jij hebt er meer verstand van dan je wederhelft, dat is wel duidelijkquote:Op zondag 8 december 2024 21:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha, ik vond kaboutertje putlucht op left of the dial ook erg vermakelijk, mn wederhelft vond t helemaal niks. Maar hun stickers zitten inmiddels verspreid over wat steden.![]()
Maar tof zeg! En klinkt idd als een bijzondere avond.
Voor welke show?quote:Op zondag 8 december 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit nu in Tivoli en ben pas laat thuis. Het is nog lang geen bedtijd![]()
(En de wekker gaat morgen gewoon weer om 7.00 uur)
Een vriendin, die uit Turkije komt, heeft me meegenomen naar een Koerdische zanger. Ik verstond er niets van maar de muziek was mooi. En de sfeer en gezelligheid zat er goed in. Daar doe ik het voorquote:
Nou begrepen we ook weinig van Kaarija, dus dat hoeft sowieso geen bezwaar te zijnquote:Op zondag 8 december 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een vriendin, die uit Turkije komt, heeft me meegenomen naar een Koerdische zanger. Ik verstond er niets van maar de muziek was mooi. En de sfeer en gezelligheid zat er goed in. Daar doe ik het voor
Bij Käärijä kende ik de muziek tenminstequote:Op zondag 8 december 2024 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou begrepen we ook weinig van Kaarija, dus dat hoeft sowieso geen bezwaar te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 9 december 2024 10:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Chinees vandaag. Courtesy van mijn vriend omdat we vandaag ons jubileum hebbenquote:
Vreselijk hèquote:Op maandag 9 december 2024 16:24 schreef Yesse het volgende:
Waarom is het einde van het jaar toch altijd zo rammend druk zowel op werk als privé?
Maccie!quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 10:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2024 19:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Lekker! Dat eten wij morgen. Echt! Dan ben ik niet meer zo laat thuis hoop ik.quote:Op maandag 9 december 2024 18:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb AVG. We gaan weer op de gezonde tour voor 2 dagen.
Lekker bezigquote:Op maandag 9 december 2024 19:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, mn fhf kerstpakket is verstuurd!
Had ik vandaag en morgen weerquote:Op maandag 9 december 2024 18:40 schreef NailQueen het volgende:
Dat deed ik ook eerst altijd, en toen dacht ik vorig jaar, laat ik maar eens meedoen.quote:Op maandag 9 december 2024 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Dat hele topic is uit MyAT verdwenen![]()
Ga meteen weer volgen want zo heerlijk feelgood in deze periode
Ik heb 1 keer meegedaan. Ik vond dat ik best een net pakket had samengesteld, maar ik baalde best toen ik zag wat sommige anderen verstuurdenquote:Op maandag 9 december 2024 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook eerst altijd, en toen dacht ik vorig jaar, laat ik maar eens meedoen.Echt leuk, wel beetje stressen of de ontvanger het leuk vindt en of het genoeg is en goed aankomt.
Heel leuk dat je meedoetquote:Op maandag 9 december 2024 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook eerst altijd, en toen dacht ik vorig jaar, laat ik maar eens meedoen.Echt leuk, wel beetje stressen of de ontvanger het leuk vindt en of het genoeg is en goed aankomt.
Ja terwijl de ontvanger waarschijnlijk alles leuk vindt.quote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegedaan. Ik vond dat ik best een net pakket had samengesteld, maar ik baalde best toen ik zag wat sommige anderen verstuurden
Ja, ik lig ook in bed.quote:Op maandag 9 december 2024 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Nu ook maar eens naar bedje gaan (lezen we mee Luctor?). Ik heb wat slaap in de halen
quote:Op maandag 9 december 2024 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Nu ook maar eens naar bedje gaan (lezen we mee Luctor?). Ik heb wat slaap in de halen
Deze uitwisseling had denk ik per DM gemoeten?quote:
Jij ook nog iets spannends meegemaakt?quote:Op maandag 9 december 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Deze uitwisseling had denk ik per DM gemoeten?
Wel spannend.
Het is een druk weekend geweest op sociaal gebied, met zowel zaterdag als zondag een zeer late nacht. Maar jullie uitwisseling is alsnog wel het spannendstquote:Op maandag 9 december 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook nog iets spannends meegemaakt?
Dat vroeg ik toevallig al aan Strani via dm!quote:Op maandag 9 december 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook nog iets spannends meegemaakt?
Nee hoor. Jij mag ook mee!quote:Op maandag 9 december 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Deze uitwisseling had denk ik per DM gemoeten?
Wel spannend.
Ja, maar bedenk wel dat niet iedereen ook hetzelfde budget heeft he. Ik heb vorig jaar een pakket mogen ontvangen en zelfs als daar maar een fractie in had gezeten van wat er in zat, was het super geweest. De lieve kaartjes (en later nog eentje vanwege de shit met het souterrain) betekenden eigenlijk veel meer dan alle cadeautjes bij elkaarquote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegedaan. Ik vond dat ik best een net pakket had samengesteld, maar ik baalde best toen ik zag wat sommige anderen verstuurden
Ik maakte me ook niet per se zorgen over of de ontvanger er blij mee zou zijn (er zaten wat dingen in waar de ontvanger expliciet om gevraagd had, plus meer), ik vond het overtoepen van de gevers gewoon niet leuk. Daardoor voelde ik me minder goed dan wanneer ik helemaal niet aan de actie meegedaan zou hebben en dat lijkt me ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar bedenk wel dat niet iedereen ook hetzelfde budget heeft he. Ik heb vorig jaar een pakket mogen ontvangen en zelfs als daar maar een fractie in had gezeten van wat er in zat, was het super geweest. De lieve kaartjes (en later nog eentje vanwege de shit met het souterrain) betekenden eigenlijk veel meer dan alle cadeautjes bij elkaarEn dan moet je bedenken dat ik vorig jaar ook nog een Rituals pakket extra kreeg. Maar het was zo ongelooflijk welkom en het heeft me echt heel veel goed gedaan. Ik hoop dat ik ooit de tijd en rust kan vinden om het terug te doen, voor dit jaar was dat geen optie. Daarom dit jaar nog één keer aan de ontvangende kant.
Ah ja, op die manier. Een soort kindertraktaties maar dan de volwassen manier ofzo? Denk overigens dat dat best meevalt. Ik heb meer het gevoel dat er dingen gedeeld worden om de sfeer er al in te krijgen dan dat men echt wil overbieden, maar misschien ben ik wat naief.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik maakte me ook niet per se zorgen over of de ontvanger er blij mee zou zijn (er zaten wat dingen in waar de ontvanger expliciet om gevraagd had, plus meer), ik vond het overtoepen van de gevers gewoon niet leuk. Daardoor voelde ik me minder goed dan wanneer ik helemaal niet aan de actie meegedaan zou hebben en dat lijkt me ook niet de bedoeling
Geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2024 10:10 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er met Roger en Epiales gebeurd?
Helaas volgt Epiales waar Roger gaatquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:10 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er met Roger en Epiales gebeurd?
Witte tijgerbalsemquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:36 schreef Troel het volgende:
Heb je de vaporub, de ui en de tocotholin al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ik kan dit bevestigen!quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toevallig al aan Strani via dm!
ripquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
De (mediterraanse) winter is begonnen. Nu 12 graden. Meteen droge lippenHet is afzien hoor.
Ow, geen haast hoor. Ik heb zelf ook geen haast.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen!
(Ik ga zo antwoorden!)
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, geen haast hoor. Ik heb zelf ook geen haast.
Ik heb nog 64 mentions/like alerts/DM's door te spitten, maar kom zo spoedig mogelijk bij je terug!quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat kloptMaar inmiddels beantwoord.
Boycotten die hap!quote:
Maar van Joost Klein staat ie er niet in. 🤔quote:
Hij is uitgebracht onder de artiestennaam Joost, vandaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van Joost Klein staat ie er niet in. 🤔
Oh. Ik had op Joost Klein gestemd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is uitgebracht onder de artiestennaam Joost, vandaar
Je bent vast niet de enigequote:Op dinsdag 10 december 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ik had op Joost Klein gestemd.
En indien ze niet slim zijn, merkt toch niemand datquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enigeAls ze het een beetje slim aanpakken is dat zo gevonden en kunnen al die stemmen alsnog aan de juiste Joost worden toegewezen
Tijd voor een WOB 2000!quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En indien ze niet slim zijn, merkt toch niemand dat
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enigeAls ze het een beetje slim aanpakken is dat zo gevonden en kunnen al die stemmen alsnog aan de juiste Joost worden toegewezen
Jawel, want dan krijg ik een mailtje waarbij er staat dat Joost Klein er niet in staat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En indien ze niet slim zijn, merkt toch niemand dat
Brandende hooivorken dit datquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, want dan krijg ik een mailtje waarbij er staat dat Joost Klein er niet in staat.
De invloed van de EBU reikt verquote:
12 graden, bloedhittequote:Op dinsdag 10 december 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
De (mediterraanse) winter is begonnen. Nu 12 graden. Meteen droge lippenHet is afzien hoor.
https://www.blistex.nl/gezonde-lippen-tipsquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat @Strani hier niet zou overleven zonder thermokleding. Ík hou het al bijna niet vol. Zo kil is het.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
https://www.blistex.nl/gezonde-lippen-tips
Noem je Vaseline nou ordinair?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat @:strani hier niet zou overleven zonder thermokleding. Ík hou het al bijna niet vol. Zo kil is het.
Ik heb ook zulke droge lippen nu. Ordinaire vaseline helpt bij mij nog het beste.
Ik heb die volgende week dinsdag, maar ik ga niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, heb mn kerstborrel weer overleefd.
Ik vind een dinsdag ook maar een matige kerstborreldag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die volgende week dinsdag, maar ik ga niet.
Eens. En tevens mijn thuiswerkdag. Dus ze bekijken het maar lekker.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind een dinsdag ook maar een matige kerstborreldag.
Ja ik mis hier dan toch een beetje de lipstick, in huisquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:20 schreef GeorgeM het volgende:
Je kunt ook je lippen zacht schubben @:Strani en daarna een maskertje aanbrengen en 10 minuten in laten werken
Wat houdt je tegen? Ook jij hebt het recht lipstick te kopen voor eigen gebruik!quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik mis hier dan toch een beetje de lipstick, in huisMaar de balsem is wel nodig inderdaad. Zit geloof ik ook al een scheurtje in de lip. Elk jaar hetzelfde gedoe.
Ik ga ook niet dit jaar. Het is op meer dan een uur rijden van mijn huisquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die volgende week dinsdag, maar ik ga niet.
Het wordt hier altijd in Utrecht gehouden, dus dat is sowieso een kutend weg.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga ook niet dit jaar. Het is op meer dan een uur rijden van mijn huis
Bij zulke zware winters zoals bij jouquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik mis hier dan toch een beetje de lipstick, in huisMaar de balsem is wel nodig inderdaad. Zit geloof ik ook al een scheurtje in de lip. Elk jaar hetzelfde gedoe.
Nou het is geen heel verfijnd verzorgingsmiddel, het is geen Creme de la Merquote:
Ik weet nog niet of ik naar het nieuwjaarsfeest ga. Dat het bijna een uur reizen vanaf huis is helpt niet meequote:Op woensdag 11 december 2024 08:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga ook niet dit jaar. Het is op meer dan een uur rijden van mijn huis
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:06 schreef H_T het volgende:
De aanvraag voor mijn nieuwe parkeervergunning is goedgekeurdEn als ik het daar niet mee eens ben kan ik binnen zes weken bezwaar maken
Ik probeerde een keer bij onze juristen te opperen dat zo'n bezwaarclausule toch niet in elke brief hoeft, als t een positieve beslissing is. Nou, ze keken of ze water zagen branden.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:06 schreef H_T het volgende:
De aanvraag voor mijn nieuwe parkeervergunning is goedgekeurdEn als ik het daar niet mee eens ben kan ik binnen zes weken bezwaar maken
Je weet natuurlijk nooit of ik niet van gedachten verander in de tussentijdquote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik probeerde een keer bij onze juristen te opperen dat zo'n bezwaarclausule toch niet in elke brief hoeft, als t een positieve beslissing is. Nou, ze keken of ze water zagen branden.
Nah is vooral omdat t je recht is. Overheid neemt beslissing, daar mag je tegen in bezwaar. Ongeacht of het logisch is.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit of ik niet van gedachten verander in de tussentijd
Zo en nu gaan we weer normaal doen. Ik heb pizzaquote:Op maandag 9 december 2024 18:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik had heel lui een voorgesneden verspakket van de AH, gyros. Was letterlijk: hussel wat door elkaar, mik wat in de pan en klaar. Was heel lekker!quote:Op woensdag 11 december 2024 18:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo en nu gaan we weer normaal doen. Ik heb pizza
Dat kan bij ons nietquote:Op woensdag 11 december 2024 17:43 schreef Troel het volgende:
Ik heb woensdag kerstborrel en ik ga een gedeelte van de tijd.
Wij ook. Pubquiz, diner, daarna kroeg. Maar ik ga sowieso niet mee naar de kroeg en als ik het diner niet trek, vertrek ik gewoon.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kan bij ons niet![]()
Wij hebben een diner en dan ga je niet na 2 gangen al weg
Yippee ki-yay, motherfuckerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
Omdat het bijna kerst is kijk ik Die Hard 2
Daar pleuren ze gewoon vaseline in, geven het een sjieke naam en vragen er 500 eurietjes voorquote:Op woensdag 11 december 2024 09:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou het is geen heel verfijnd verzorgingsmiddel, het is geen Creme de la Mer
Heeft ook goed naar Robben gekekenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
Die Moussa is echt een geweldige speler
Zekerquote:Op woensdag 11 december 2024 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
Die Moussa is echt een geweldige speler
John heeft het weer geredquote:
Oh.quote:
Wie pelt er nou zo een banaan?!quote:Op donderdag 12 december 2024 07:47 schreef NailQueen het volgende:
Het gebeurde op 12 december..![]()
Blijft bizar knap, dat ze op 12 december de rollen verdelen en toch op tijd het kerstspel in het hoofd gestampt hebben, inclusief last-minute rolverwisselingenquote:Op donderdag 12 december 2024 07:47 schreef NailQueen het volgende:
En knalt hem zo in de kliko.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wie pelt er nou zo een banaan?!
In principe heb ik geen bezwaar tegen bananen in de kliko gooienquote:
De legende, Jannes Drop. Hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor twee van de grootste KvK-hits; De Kerstezel en Wakker met een Wijsje.quote:Op donderdag 12 december 2024 07:47 schreef NailQueen het volgende:
Jij moest ook de kont van de ezel zijn?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De legende, Jannes Drop. Hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor twee van de grootste KvK-hits; De Kerstezel en Wakker met een Wijsje.
Dit is echt pure nostalgie trouwens, dit is precies hoe mijn lagereschooltijd er uit zag
Nee dat weer niet, wij zaten op een streng gereformeerde school. Niks kerstspel, gewoon bidden.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij moest ook de kont van de ezel zijn?
Oh. Ik ook gemist. Volgend jaar maar nieuwe poging.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb 12:12 12-12 gemistIk dacht er nog aan vanmorgen
En dan is 12+12 ook nog eens 24, wat mooi gepast had bij het jaartalquote:Op donderdag 12 december 2024 15:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb 12:12 12-12 gemistIk dacht er nog aan vanmorgen
Hier hetzelfde, maar ik kan me nog wel een eindmusical herinneren over de geheime liefde tussen Michael Jackson en Sneeuwwitje! Wij hadden zowel met Kerst als met Pasen een kerkdienst met de hele school.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat weer niet, wij zaten op een streng gereformeerde school. Niks kerstspel, gewoon bidden.
Met dat verhaal over MJ en Sneeuwwitje was ik niet bekendquote:Op donderdag 12 december 2024 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar ik kan me nog wel een eindmusical herinneren over de geheime liefde tussen Michael Jackson en Sneeuwwitje! Wij hadden zowel met Kerst als met Pasen een kerkdienst met de hele school.
34 jaar later is zijn stem iets lager geworden.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De legende, Jannes Drop. Hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor twee van de grootste KvK-hits; De Kerstezel en Wakker met een Wijsje.
Dit is echt pure nostalgie trouwens, dit is precies hoe mijn lagereschooltijd er uit zag
Nou jaquote:Op donderdag 12 december 2024 20:11 schreef Momo het volgende:
Nou vandaag drukke dag gehad op werk, dacht ik bestel lekker avondeten via UberEats rond 17:30. Heb ik helemaal niks gekregen, terwijl de bezorger zegt dat hij bezorgd heeft. En nee het ligt niet bij mijn voordeur of beneden in de flat. Dan maar Domino's Pizza besteld, ondertussen 2 uur later, vestiging neemt de telefoon niet op. Universum zegt dat ik geen fastfood moet bestellen denk ik. Nog maar zien of ik uberhaupt geld ga terug krijgen van UberEats.
Mijn broertje moest wel de ezel zijn in het jaar dat zijn klas het kerstspel deedquote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat weer niet, wij zaten op een streng gereformeerde school. Niks kerstspel, gewoon bidden.
Haha, natuurlijk, het engeltje dat je ongetwijfeld was in de klasquote:Op donderdag 12 december 2024 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn broertje moest wel de ezel zijn in het jaar dat zijn klas het kerstspel deed![]()
In mijn jaar was ik Maria![]()
Hoe dan hè... Dan maar naar de friettent lopen?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:11 schreef Momo het volgende:
Nou vandaag drukke dag gehad op werk, dacht ik bestel lekker avondeten via UberEats rond 17:30. Heb ik helemaal niks gekregen, terwijl de bezorger zegt dat hij bezorgd heeft. En nee het ligt niet bij mijn voordeur of beneden in de flat. Dan maar Domino's Pizza besteld, ondertussen 2 uur later, vestiging neemt de telefoon niet op. Universum zegt dat ik geen fastfood moet bestellen denk ik. Nog maar zien of ik uberhaupt geld ga terug krijgen van UberEats.
Ik was een keer de herbergier die niet zat te wachten op dat gespuis in zijn hoogwaardige etablissementquote:Op donderdag 12 december 2024 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn broertje moest wel de ezel zijn in het jaar dat zijn klas het kerstspel deed![]()
In mijn jaar was ik Maria![]()
Dus een FOK!ker.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was een keer de herbergier die niet zat te wachten op dat gespuis in zijn hoogwaardige etablissement
Jij stond zeker in de Michelingids van het jaar 0.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was een keer de herbergier die niet zat te wachten op dat gespuis in zijn hoogwaardige etablissement
Die school heeft niet veel geholpen danquote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies datquote:Op donderdag 12 december 2024 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan is 12+12 ook nog eens 24, wat mooi gepast had bij het jaartal
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij stond zeker in de Michelingids van het jaar 0.
Er wordt hier stevig uitgedeeld vanavondquote:Op donderdag 12 december 2024 20:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die school heeft niet veel geholpen dan
Het zijn de hormonenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Er wordt hier stevig uitgedeeld vanavond
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja. Heb je al wel gegeten of daar zicht op?
De pizza kwam uiteindelijk nog!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe dan hè... Dan maar naar de friettent lopen?
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
De pizza kwam uiteindelijk nog!
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Tyfyslang wachten........ koude pizza!
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
Ik deel trouwens alleen uit aan Strani, niet aan Tim natuurlijk
Gooi het er allemaal maar uit. Krop het niet op.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat die school het juist heeft veroorzaakt, allemaal.
Kutschoolquote:Op donderdag 12 december 2024 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gooi het er allemaal maar uit. Krop het niet op.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat die school het juist heeft veroorzaakt, allemaal.
Mijn kribbe wat doe jequote:
Toen maakte Michelin nog houten bandenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij stond zeker in de Michelingids van het jaar 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |