quote:Op maandag 9 december 2024 10:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinees vandaag. Courtesy van mijn vriend omdat we vandaag ons jubileum hebbenquote:
Vreselijk hèquote:Op maandag 9 december 2024 16:24 schreef Yesse het volgende:
Waarom is het einde van het jaar toch altijd zo rammend druk zowel op werk als privé?
quote:Op maandag 9 december 2024 10:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2024 19:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker! Dat eten wij morgen. Echt! Dan ben ik niet meer zo laat thuis hoop ik.quote:Op maandag 9 december 2024 18:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb AVG. We gaan weer op de gezonde tour voor 2 dagen.
Lekker bezigquote:Op maandag 9 december 2024 19:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, mn fhf kerstpakket is verstuurd!
Had ik vandaag en morgen weerquote:Op maandag 9 december 2024 18:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb AVG. We gaan weer op de gezonde tour voor 2 dagen.
Dat deed ik ook eerst altijd, en toen dacht ik vorig jaar, laat ik maar eens meedoen.quote:Op maandag 9 december 2024 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Dat hele topic is uit MyAT verdwenen![]()
Ga meteen weer volgen want zo heerlijk feelgood in deze periode
Ik heb 1 keer meegedaan. Ik vond dat ik best een net pakket had samengesteld, maar ik baalde best toen ik zag wat sommige anderen verstuurdenquote:Op maandag 9 december 2024 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook eerst altijd, en toen dacht ik vorig jaar, laat ik maar eens meedoen.Echt leuk, wel beetje stressen of de ontvanger het leuk vindt en of het genoeg is en goed aankomt.
Heel leuk dat je meedoetquote:Op maandag 9 december 2024 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook eerst altijd, en toen dacht ik vorig jaar, laat ik maar eens meedoen.Echt leuk, wel beetje stressen of de ontvanger het leuk vindt en of het genoeg is en goed aankomt.
Ja terwijl de ontvanger waarschijnlijk alles leuk vindt.quote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegedaan. Ik vond dat ik best een net pakket had samengesteld, maar ik baalde best toen ik zag wat sommige anderen verstuurden
Ja, ik lig ook in bed.quote:Op maandag 9 december 2024 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Nu ook maar eens naar bedje gaan (lezen we mee Luctor?). Ik heb wat slaap in de halen
quote:Op maandag 9 december 2024 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Nu ook maar eens naar bedje gaan (lezen we mee Luctor?). Ik heb wat slaap in de halen
Deze uitwisseling had denk ik per DM gemoeten?quote:
Jij ook nog iets spannends meegemaakt?quote:Op maandag 9 december 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Deze uitwisseling had denk ik per DM gemoeten?
Wel spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |