Hoe dan hè... Dan maar naar de friettent lopen?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:11 schreef Momo het volgende:
Nou vandaag drukke dag gehad op werk, dacht ik bestel lekker avondeten via UberEats rond 17:30. Heb ik helemaal niks gekregen, terwijl de bezorger zegt dat hij bezorgd heeft. En nee het ligt niet bij mijn voordeur of beneden in de flat. Dan maar Domino's Pizza besteld, ondertussen 2 uur later, vestiging neemt de telefoon niet op. Universum zegt dat ik geen fastfood moet bestellen denk ik. Nog maar zien of ik uberhaupt geld ga terug krijgen van UberEats.
Ik was een keer de herbergier die niet zat te wachten op dat gespuis in zijn hoogwaardige etablissementquote:Op donderdag 12 december 2024 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn broertje moest wel de ezel zijn in het jaar dat zijn klas het kerstspel deed![]()
In mijn jaar was ik Maria![]()
Dus een FOK!ker.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was een keer de herbergier die niet zat te wachten op dat gespuis in zijn hoogwaardige etablissement
Jij stond zeker in de Michelingids van het jaar 0.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was een keer de herbergier die niet zat te wachten op dat gespuis in zijn hoogwaardige etablissement
Die school heeft niet veel geholpen danquote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat weer niet, wij zaten op een streng gereformeerde school. Niks kerstspel, gewoon bidden.
Precies datquote:Op donderdag 12 december 2024 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan is 12+12 ook nog eens 24, wat mooi gepast had bij het jaartal
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij stond zeker in de Michelingids van het jaar 0.
Er wordt hier stevig uitgedeeld vanavondquote:Op donderdag 12 december 2024 20:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die school heeft niet veel geholpen dan
Het zijn de hormonenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Er wordt hier stevig uitgedeeld vanavond
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja. Heb je al wel gegeten of daar zicht op?
De pizza kwam uiteindelijk nog!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe dan hè... Dan maar naar de friettent lopen?
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
De pizza kwam uiteindelijk nog!
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Tyfyslang wachten........ koude pizza!
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
Ik deel trouwens alleen uit aan Strani, niet aan Tim natuurlijk
Gooi het er allemaal maar uit. Krop het niet op.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat die school het juist heeft veroorzaakt, allemaal.
Kutschoolquote:Op donderdag 12 december 2024 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gooi het er allemaal maar uit. Krop het niet op.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat die school het juist heeft veroorzaakt, allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |