Het verbaast me überhaupt dat dit momenteel in de Nederlandse top 40 staat. Niet dat ik die beluister, maar ik heb het even opgezocht. Nederlandse radiostations negeren zo veel muziek/genres.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk dat ik de laatste tijd in de auto altijd Spotify aan heb staan en geen radio.
Ik ken dit dus echt niet eens
Door de dood van Eva van Over mijn lijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Better Days - Dermot Kennedy komt top 2000 binnen op plek 6
WATquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Paar dagen terug voor het eerst gehoord, wel een mooi nummer hoor. Zou wel sowieso een plekje verdienen in de Top 2000.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door de dood van Eva van Over mijn lijk
Ik ken Eva vooral van haar belletjes naar Qmusic. Dus die hebben dat nummer uiteraard kapot gedraaid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Paar dagen terug voor het eerst gehoord, wel een mooi nummer hoor. Zou wel sowieso een plekje verdienen in de Top 2000.
Het lijkt het ESF wel voor wat betreft het naar de top stemmen van onbenullige liedjes wegens een zielig verhaal.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Ik ook niet en heb Over Mijn Lijk ook nooit gezien. Waarom was die Eva eigenlijk zo populair? Ze haalde zelfs teletekst, toen ze dood ging.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:35 schreef Troel het volgende:
Ik ken dat hele nummer niet eens denk ik
De top 5 moet nog komenquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik had serieus Terug in de tijd of Europapa verwacht
Dat lijkt me meer iets voor rond de 100e plek. En eigenlijk had ik niets daarboven verwacht als nieuwkomer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik had serieus Terug in de tijd of Europapa verwacht
Nog 59 dagen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben in minder dan een half jaar jarig
Vergeet niet dat het Goldband ook zo hoog eindigde he.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor rond de 100e plek. En eigenlijk had ik niets daarboven verwacht als nieuwkomer.
Zal wel een prettig persoon geweest zijn, jong overleden aan vreselijke ziekte. Mogelijk ook veel voor anderen gedaan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb Over Mijn Lijk ook nooit gezien. Waarom was die Eva eigenlijk zo populair? Ze haalde zelfs teletekst, toen ze dood ging.
Maar is dit nou de hoogste binnenkomer of de snelste stijger?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Helemaal Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar is dit nou de hoogste binnenkomer of de snelste stijger?
Hoogste binnenkomerquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat eerste dusquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Best een prima nummer, wel veel te hoog.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
Met draaiorgel?quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Nou, Sieneke. Live op NPO1 voor de liefhebber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |