Beterschapquote:Op donderdag 5 december 2024 10:09 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig kan ik weer thuiswerken, de verkoudheid wordt alleen maar erger.
Ik heb er nu 133 open staan, waaronder twee van gisterenquote:Op donderdag 5 december 2024 10:16 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen jullie ook geen meldingen meer op het forum?
Volgens mij werkt het goed.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb er nog 35.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:16 schreef NailQueen het volgende:
Hoe dúrft ie?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:17 schreef NailQueen het volgende:
Hey nu wel. H_T heeft op mij gereageerd.
Je kan terugscrollen en op de +whatever klikken, dan zie je het ookquote:Op donderdag 5 december 2024 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik heb gisteren dus geen meldingen gekregen met wie mijn lijstje leuk vind
quote:De volgende 9 users hebben deze post geliked:
Arizona Luctor.et.Emergo Momo zorro28 BillDauterive Meke GeorgeM summer52 usagi414
Iedere stem teltquote:Op donderdag 5 december 2024 12:16 schreef Troel het volgende:
Ik heb een half lijstje. Na nummer zoveel niet op de lijst was ik er klaar mee.
En terecht, beste Queenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
We zijn eensgezind zie ik
Ik ken iemand die op die versie stemt. Ik heb inmiddels het contact met hem verbroken.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niemand zich positief horen uitlaten over Sound of silence van Disturbed.
Maar toch zou het in de top 10 terecht kunnen komen.
[ afbeelding ]
Als je op de PC zit moet je misschien even op het textballonnetje bovenaan klikken (naast het envelopje).quote:Op donderdag 5 december 2024 10:16 schreef NailQueen het volgende:
Laat mij er volgend jaar ook op stemmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |