Hij is uitgebracht onder de artiestennaam Joost, vandaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van Joost Klein staat ie er niet in. 🤔
Oh. Ik had op Joost Klein gestemd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is uitgebracht onder de artiestennaam Joost, vandaar
Je bent vast niet de enigequote:Op dinsdag 10 december 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ik had op Joost Klein gestemd.
En indien ze niet slim zijn, merkt toch niemand datquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enigeAls ze het een beetje slim aanpakken is dat zo gevonden en kunnen al die stemmen alsnog aan de juiste Joost worden toegewezen
Tijd voor een WOB 2000!quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En indien ze niet slim zijn, merkt toch niemand dat
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enigeAls ze het een beetje slim aanpakken is dat zo gevonden en kunnen al die stemmen alsnog aan de juiste Joost worden toegewezen
Jawel, want dan krijg ik een mailtje waarbij er staat dat Joost Klein er niet in staat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En indien ze niet slim zijn, merkt toch niemand dat
Brandende hooivorken dit datquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, want dan krijg ik een mailtje waarbij er staat dat Joost Klein er niet in staat.
12 graden, bloedhittequote:Op dinsdag 10 december 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
De (mediterraanse) winter is begonnen. Nu 12 graden. Meteen droge lippenHet is afzien hoor.
https://www.blistex.nl/gezonde-lippen-tipsquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
De (mediterraanse) winter is begonnen. Nu 12 graden. Meteen droge lippenHet is afzien hoor.
Ik denk dat @Strani hier niet zou overleven zonder thermokleding. Ķk hou het al bijna niet vol. Zo kil is het.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
https://www.blistex.nl/gezonde-lippen-tips
Noem je Vaseline nou ordinair?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat @:strani hier niet zou overleven zonder thermokleding. Ķk hou het al bijna niet vol. Zo kil is het.
Ik heb ook zulke droge lippen nu. Ordinaire vaseline helpt bij mij nog het beste.
Ik heb die volgende week dinsdag, maar ik ga niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, heb mn kerstborrel weer overleefd.
Ik vind een dinsdag ook maar een matige kerstborreldag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die volgende week dinsdag, maar ik ga niet.
Eens. En tevens mijn thuiswerkdag. Dus ze bekijken het maar lekker.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind een dinsdag ook maar een matige kerstborreldag.
Ja ik mis hier dan toch een beetje de lipstick, in huisquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:20 schreef GeorgeM het volgende:
Je kunt ook je lippen zacht schubben @:Strani en daarna een maskertje aanbrengen en 10 minuten in laten werken
Wat houdt je tegen? Ook jij hebt het recht lipstick te kopen voor eigen gebruik!quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik mis hier dan toch een beetje de lipstick, in huisMaar de balsem is wel nodig inderdaad. Zit geloof ik ook al een scheurtje in de lip. Elk jaar hetzelfde gedoe.
Ik ga ook niet dit jaar. Het is op meer dan een uur rijden van mijn huisquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die volgende week dinsdag, maar ik ga niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |