Het is een druk weekend geweest op sociaal gebied, met zowel zaterdag als zondag een zeer late nacht. Maar jullie uitwisseling is alsnog wel het spannendstquote:Op maandag 9 december 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook nog iets spannends meegemaakt?
Dat vroeg ik toevallig al aan Strani via dm!quote:Op maandag 9 december 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook nog iets spannends meegemaakt?
Nee hoor. Jij mag ook mee!quote:Op maandag 9 december 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Deze uitwisseling had denk ik per DM gemoeten?
Wel spannend.
Ja, maar bedenk wel dat niet iedereen ook hetzelfde budget heeft he. Ik heb vorig jaar een pakket mogen ontvangen en zelfs als daar maar een fractie in had gezeten van wat er in zat, was het super geweest. De lieve kaartjes (en later nog eentje vanwege de shit met het souterrain) betekenden eigenlijk veel meer dan alle cadeautjes bij elkaarquote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegedaan. Ik vond dat ik best een net pakket had samengesteld, maar ik baalde best toen ik zag wat sommige anderen verstuurden
Ik maakte me ook niet per se zorgen over of de ontvanger er blij mee zou zijn (er zaten wat dingen in waar de ontvanger expliciet om gevraagd had, plus meer), ik vond het overtoepen van de gevers gewoon niet leuk. Daardoor voelde ik me minder goed dan wanneer ik helemaal niet aan de actie meegedaan zou hebben en dat lijkt me ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar bedenk wel dat niet iedereen ook hetzelfde budget heeft he. Ik heb vorig jaar een pakket mogen ontvangen en zelfs als daar maar een fractie in had gezeten van wat er in zat, was het super geweest. De lieve kaartjes (en later nog eentje vanwege de shit met het souterrain) betekenden eigenlijk veel meer dan alle cadeautjes bij elkaarEn dan moet je bedenken dat ik vorig jaar ook nog een Rituals pakket extra kreeg. Maar het was zo ongelooflijk welkom en het heeft me echt heel veel goed gedaan. Ik hoop dat ik ooit de tijd en rust kan vinden om het terug te doen, voor dit jaar was dat geen optie. Daarom dit jaar nog één keer aan de ontvangende kant.
Ah ja, op die manier. Een soort kindertraktaties maar dan de volwassen manier ofzo? Denk overigens dat dat best meevalt. Ik heb meer het gevoel dat er dingen gedeeld worden om de sfeer er al in te krijgen dan dat men echt wil overbieden, maar misschien ben ik wat naief.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik maakte me ook niet per se zorgen over of de ontvanger er blij mee zou zijn (er zaten wat dingen in waar de ontvanger expliciet om gevraagd had, plus meer), ik vond het overtoepen van de gevers gewoon niet leuk. Daardoor voelde ik me minder goed dan wanneer ik helemaal niet aan de actie meegedaan zou hebben en dat lijkt me ook niet de bedoeling
Geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2024 10:10 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er met Roger en Epiales gebeurd?
Helaas volgt Epiales waar Roger gaatquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:10 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er met Roger en Epiales gebeurd?
Witte tijgerbalsemquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:36 schreef Troel het volgende:
Heb je de vaporub, de ui en de tocotholin al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ik kan dit bevestigen!quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toevallig al aan Strani via dm!
ripquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
De (mediterraanse) winter is begonnen. Nu 12 graden. Meteen droge lippenHet is afzien hoor.
Ow, geen haast hoor. Ik heb zelf ook geen haast.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen!
(Ik ga zo antwoorden!)
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, geen haast hoor. Ik heb zelf ook geen haast.
Ik heb nog 64 mentions/like alerts/DM's door te spitten, maar kom zo spoedig mogelijk bij je terug!quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat kloptMaar inmiddels beantwoord.
Boycotten die hap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |