SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Staat toch al best wel wat in die link waar het over zou gaan?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:41 schreef zoekeenleven het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-verklaring-gegeven
Wat zou het zijn?
Blijkbaar iets van inmengen van harde kern in de club (supporterszaken). Niet goed maar helaas is dat bij elke club zo. En dan waarschijnlijk iets met tegenhouden / tegenwerken roze kameraden icmquote:Op woensdag 27 november 2024 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Staat toch al best wel wat in die link waar het over zou gaan?
Ik dacht zelf aan een onveilige werksituatie of misschien wel seksueel ongewenst gedrag rondom die plotseling ontslagen jeugdtrainer.
Alleen hierom zou ik al een onderzoek van Boos en Tim Hofman willen hebben. Wat eng zegquote:
Dit is vooraf. Ik zou wel een simulatie willen zien obv de huidige situatie.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:43 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
Top 8 is daarentegen, zoals eigenlijk natuurlijk vooraf al duidelijk was, een complete utopie.
Zelfs al wn je van Sparta Praag en Lille dan is die kans nog steeds minimaal.
Opta doet na elke speelronde een nieuwe simulatie mbt het aantal verwachte punten, en de te verwachte positie op de ranglijst.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is vooraf. Ik zou wel een simulatie willen zien obv de huidige situatie.
Bij de 3-1 staat er ook een speler van City doodleuk te kijken hoe Hadj Moussa de bal gaat onderscheppen, de keeper omspeelt en de bal in het goal schiet. Hij staat er een meter naast en toont geen enkele intentie om nog te gaan verdedigen.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:00 schreef alopio het volgende:
Die 3-3 he, wij staan daar gewoon 5 tegen 2. Ik snap dat wij vol aanvallend gingen spelen maar hoe City daar verdedigde en wij met zoveel eruit kwamen. Bizar goed uitgespeeld ook van Paixao, die had een aantal opties van vrijstaande spelers maar kiest wel gewoon de beste uit. en Hancko, waar kwam die vandaan?
Ja, Salzburg is ook waardeloos maar die wonnen wel hier, dus het gaat geen gebakken eitje worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het valt lastig te zeggen, winnen tegen Sparta Praag zet ons in ieder geval op een heel veilige plek. Die bakken er vooralsnog helemaal niks van dit seizoen zonder Priske.
Die laatste speelronde valt bijna niet te simuleren wegens wisselende belangen. Zou mij ook niks verbazen als Lille - Feyenoord dan een salonremise wordt of iets dergelijks.
Niemand heeft zoiets ooit gezien voor gisteravond. Was/is uniek.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een avond mensen, een prestatie voor de eeuwigheid. Nog nooit heb ik dit meegemaakt in de dik 40 jaar dat ik bewust Feyenoord volg, waanzinnig.![]()
![]()
De Graafschap uit in '99, 3-1 achter, 3-4 winnen, maar ja da's geen City.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niemand heeft zoiets ooit gezien voor gisteravond. Was/is uniek.
En een paar jaar eerder de 3-3 tegen PSV. Was ook minder spectaculair dan gisteren maar wel mooie beelden :quote:Op woensdag 27 november 2024 16:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Graafschap uit in '99, 3-1 achter, 3-4 winnen, maar ja da's geen City.
De vraag is of het daarmee ook opgehouden is.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het over de roze kameraden gaat is het wel behoorlijk oud nieuws, diegene die achter die bedreigingen zat is toch al lang berecht?
.quote:Te Kloese schaterde. Zijn kwinkslag was bedoeld als een dik compliment aan het adres van Hadj Moussa, voor wie tweedeklasser Patro Eisden het recordbedrag van 3,5 miljoen euro incasseerde. Dat leek sommigen weggegooid geld in de fase dat Feyenoord nog niet draaide dit seizoen. Maar die enkele miljoenen blijken een prima investering te zijn geweest. Hadj Moussa (23) speelde in het Etihad-stadion de mooiste wedstrijd van zijn leven en bekroonde dat optreden niet alleen met een trofee, maar ook met een fraaie goal
Dan heeft ie Moussa vast bekeken tijdens de les 'hoe schrijf ik enigszins acceptabel Nederlands?'.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Oeh Ah Elia zag het allang.
Trots op Anus Moussa!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
[..]
.
Ik denk dat we deze speler misschien wel voor 15-20 miljoen kunnen verkopen in de toekomst.....
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het over de roze kameraden gaat is het wel behoorlijk oud nieuws, diegene die achter die bedreigingen zat is toch al lang berecht?
Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat men het gedrag van die trainer verkeerd heeft aangepakt door het daarna ook nog stil te houden. Misschien zelfs dat ie ontslagen werd nadat men bij Feyenoord een hint kreeg dat die aflevering er aankwam. Maar goed, dat is gissen, maar ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.
Ik ben een enorme fan van rozequote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.
Ik liep in een roze overal met roze schoenen met carnaval lang geleden. De mooiste meiden gescoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van roze
Maar dat bedoelde je vast niet.
Als je op Carnaval maar genoeg drinkt, is iedereen een mooie meid...quote:Op woensdag 27 november 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik liep in een roze overal met roze schoenen met carnaval lang geleden. De mooiste meiden gescoord.
Of andersom.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:47 schreef CR7 het volgende:
Wellicht stuurde Oh Arne wel dickpicks naar de kantinejuf.
Klopt. Vergeet nooit meer dat ik de andere ochtend m'n opoe uit bed moest trappen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je op Carnaval maar genoeg drinkt, is iedereen een mooie meid...
Niet teveel nagenieten, dan wordt @Elan boos. Het was slechts City.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens zien wat het is, verwacht er allemaal echt niet zoveel van. Eerst nog maar even nagenieten van gisteren.
De rest van het seizoen maakt toch geen kut uit bij zo een wedstrijdquote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens zien wat het is, verwacht er allemaal echt niet zoveel van. Eerst nog maar even nagenieten van gisteren.
Je hebt gelijk, ze waren blij met de derde goal, stelletje idioten.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel nagenieten, dan wordt @:elan boos. Het was slechts City.
BuffonGodquote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van roze
Maar dat bedoelde je vast niet.
Waren mokerslecht.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel nagenieten, dan wordt @:elan boos. Het was slechts City.
Dombo?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De rest van het seizoen maakt toch geen kut uit bij zo een wedstrijd
jij snapt er ook niet zo veel van he.....quote:Op woensdag 27 november 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk?
Geen plek 2 zou desastreus zijn
Eens wel. Zelfs Burnley had dit City gepakt.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze waren blij met de derde goal, stelletje idioten.
Eigenlijk zou je jezelf kapot moeten schamen omdat je 3-0 achtergestaan hebt. Totaal niet CL-waardig.
Ja hoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is het leuk om jou te zijn?
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij snapt er ook niet zo veel van he.....
Voetbal draait om avonden zoals gisterenavond....
2e plek halen we sowieso wel
Dit wisselvallige zooitje heeft nu al meer resultaten gepakt in de CL dan in de afgelopen seizoenen en kan potentieel nog altijd de eerste seizoenshelft afsluiten met het hoogste puntenaantal in vergelijking met vorige seizoenen.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.
Valt wel mee met wisselvalligheidquote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.
Dankzij de nieuwe opzet ja. En in de competitie sta je fucking vierde mede dankzij een kansloze thuisnederlaag tegen directe concurrent Ajax. Het spel is vergeleken met vorig seizoen ook niet om aan te gluren en de ene na de andere speler raakt geblesseerd.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit wisselvallige zooitje heeft nu al meer resultaten gepakt in de CL dan in de afgelopen seizoenen en kan potentieel nog altijd de eerste seizoenshelft afsluiten met het hoogste puntenaantal in vergelijking met vorige seizoenen.
Oooooh Brian
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dankzij de nieuwe opzet ja. En in de competitie sta je fucking vierde mede dankzij een kansloze thuisnederlaag tegen directe concurrent Ajax. Het spel is vergeleken met vorig seizoen ook niet om aan te gluren en de ene na de andere speler raakt geblesseerd.
Ja, was maar een geintje.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het was echt een user hier. @:tomasso
Gevalletje doxingquote:Op woensdag 27 november 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het was echt een user hier. @:tomasso
Ik vind 13 verloren punten in dat geval toch niet weinig. En we moeten die potjes nog maar winnen. Eigenlijk vind ik winst tegen PSV wel noodzakelijk om van een prima seizoenshelft te spreken.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef hhh38 het volgende:
In principe ben je de komende 5 wedstrijden allemaal dik favoriet. Als je die wint en tegen PSV minstens een gelijkspel pakt heb je gewoon een prima 1e seizoenshelft gedraaid. Wel 1 met gekke pieken en dalen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Mwoaaah. Als je straks als derde of vierde de winterstop in gaat vind ik dat niet echt.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef hhh38 het volgende:
In principe ben je de komende 5 wedstrijden allemaal dik favoriet. Als je die wint en tegen PSV minstens een gelijkspel pakt heb je gewoon een prima 1e seizoenshelft gedraaid. Wel 1 met gekke pieken en dalen.
Ik ben pas tevreden als we stevig op plek twee staan. Zo goed staan we er financieel nog niet voor vergeleken met Ajax en PSV dat we die CL inkomsten wel een jaartje kunnen missen.quote:
Niks te bijzaak. Los van dat die uitpotjes in de CL ontzettend memorabele wedstrijden zijn. Dit zijn de weinige potjes waarin Feyenoord echt groot nieuws is. In Engeland weten ze nu wie Hadj Moussa is.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben pas tevreden als we stevig op plek twee staan. Zo goed staan we er financieel nog niet voor vergeleken met Ajax en PSV dat we die CL inkomsten wel een jaartje kunnen missen.
Die hele CL zelf is natuurlijk leuk maar bijzaak binnen het grotere plaatje.
Vooral de achterstand met PSV en Ajax moet echt kleiner worden. Daar heb je zelf niet zo’n invloed op, maar uiteindelijk bepaalt dat wel een hoop.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoaaah. Als je straks als derde of vierde de winterstop in gaat vind ik dat niet echt.
Vergeet niet dat spelers als Hwang niet zo snel meer voor Feyenoord kiezen wanneer je EL speelt. Dat maakt ook uit. Financieel gezien heb je ook zeker nog wel een jaar of 2 CL nodig om een jaartje geen CL enigszins op te vangen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we ons voor de CL plaatsen, maar EL zou ik ook niet direct een ramp vinden. Daar kan je serieus mee doen. Alleen financieel zou het jammer zijn.
Laten we eerst afwachten hoe Ajax blijft presteren. Die vind ik erg vaak maar matig, maar ze winnen wel, en in de topwedstrijden staan ze er zeker.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet niet dat spelers als Hwang niet zo snel meer voor Feyenoord kiezen wanneer je EL speelt. Dat maakt ook uit. Financieel gezien heb je ook zeker nog wel een jaar of 2 CL nodig om een jaartje geen CL enigszins op te vangen.
Geen tweede worden heeft best wat gevolgen en zou ik met deze selectie bovendien een matige prestatie vinden.
Niet jammer het zou een drama zijn financieel. Los dat juist potentiële smaakmakers misschien niet meer komen als je geen CL speelt.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niks te bijzaak. Los van dat die uitpotjes in de CL ontzettend memorabele wedstrijden zijn. Dit zijn de weinige potjes waarin Feyenoord echt groot nieuws is. In Engeland weten ze nu wie Hadj Moussa is.
Natuurlijk moeten we ons voor de CL plaatsen, maar EL zou ik ook niet direct een ramp vinden. Daar kan je serieus mee doen. Alleen financieel zou het jammer zijn.
Daar moet je gewoon boven eindigen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we eerst afwachten hoe Ajax blijft presteren. Die vind ik erg vaak maar matig, maar ze winnen wel, en in de topwedstrijden staan ze er zeker.
Als je aan het begin van dit seizoen zou zeggen dat Ajax nog een bedreiging zou worden dan kreeg je TBS en dwangverpleging.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon boven eindigen.
Dat ben je wel verplicht ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon boven eindigen.
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Ik snap ineens waarom hij zo lijkt te blijven hangen op het gras…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Bijzaak is natuurlijk wel wat groot gesteld, hier doe je het toch ook voor.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben pas tevreden als we stevig op plek twee staan. Zo goed staan we er financieel nog niet voor vergeleken met Ajax en PSV dat we die CL inkomsten wel een jaartje kunnen missen.
Die hele CL zelf is natuurlijk leuk maar bijzaak binnen het grotere plaatje.
wat ik lees is dat de tussenronde niets opbrengt. Alleen voor de laatste 16 krijg je 10mquote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bijzaak is natuurlijk wel wat groot gesteld, hier doe je het toch ook voor.
Daarnaast leveren de resultaten ook wel aardig wat op. Stel je wordt 20e met 11 punten, dan speel je daarmee pakweg 12,5 miljoen bij elkaar, plus de opbrengsten uit de tussenronde.
Desalniettemin; momenteel is de 2e plek behalen inderdaad belangrijker dan de tussenronde (waarin je sowieso niet zo heel veel kans maakt).
Komende 2 potjes zijn Utrecht - PSV en Ajax - Utrecht. Het lijkt me aannemelijk dat je in de jaaropener (12-1 Feyenoord - Utrecht) over ze heen wipt.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral de achterstand met PSV en Ajax moet echt kleiner worden. Daar heb je zelf niet zo’n invloed op, maar uiteindelijk bepaalt dat wel een hoop.
Utrecht blijft een bizarre fluke, maar die achterstand is ook nog best fors. Alhoewel ik dat echt niet zie blijven.
Dacht dat je nog een miljoen kreeg voor het behalen van de tussentijdse, je kan gelijk hebben. Ik doelde iig op de extra recettes van +/- 1,5m.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
wat ik lees is dat de tussenronde niets opbrengt. Alleen voor de laatste 16 krijg je 10m
ja dat soort inkomsten heb je wel en misschien als je nog iets wint of gelijk speelt ofzo, ik las het hier btw, weet niet of het later nog gewijzigd is / betrouwbaar is: https://vi-travel.nl/blog(...)ions-league-2023-24/quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dacht dat je nog een miljoen kreeg voor het behalen van de tussentijdse, je kan gelijk hebben. Ik doelde iig op de extra recettes van +/- 1,5m.
Er zijn duizenden simulaties gedaan. In 80% oid is 10 punten genoeg. In 100% van de gevallen is 11 punten voldoende. Sparta Praag win je sowieso en dan sta je al op 10.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:31 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik er nog niet heel gerust op ben als ik naar de huidige stand en het resterende programma kijk.
Lille en München spelen bijv nog vol om de 8e plek, Celtic heeft echt nog een pretprogramma en je mag aannemen dat Real en PSG nog flink gaan stijgen.
Wij verliezen van Salzburg dus alles kan.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zijn duizenden simulaties gedaan. In 80% oid is 10 punten genoeg. In 100% van de gevallen is 11 punten voldoende. Sparta Praag win je sowieso en dan sta je al op 10.
PSV, Ajax en Utrecht spelen de komende week tegen elkaar, dus als je zelf blijft winnen ga je sowieso op 1 van die 3 inlopen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral de achterstand met PSV en Ajax moet echt kleiner worden. Daar heb je zelf niet zo’n invloed op, maar uiteindelijk bepaalt dat wel een hoop.
Utrecht blijft een bizarre fluke, maar die achterstand is ook nog best fors. Alhoewel ik dat echt niet zie blijven.
Las het net ook, ja. Schijnt de enkel te zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:50 schreef tompsv18 het volgende:
Stengs weer geblesseerd geraakt op de training lees ik en morgen MRI? Gaat lekker.
Doe eens even normaal met je Sparta Praag win je sowieso.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zijn duizenden simulaties gedaan. In 80% oid is 10 punten genoeg. In 100% van de gevallen is 11 punten voldoende. Sparta Praag win je sowieso en dan sta je al op 10.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ndje-manchester-cityquote:De spelers vieren de 3-3 precies voor onze neus. Al zie ik er niks van. Ineens heb ik een linkerbeen van iemand over m’n schouder. Ik vang hem op, maar samen vallen we op iemand anders.
“Gaat het?”
“Ja, natuurlijk. Geweldig! Echt geweldig”, zegt de man onder mij. Hij praat met een zachte G en draagt een rood-witte bivakmuts. Het is niet het moment om te vragen waarom hij dat op heeft. Iedereen helpt elkaar overeind. De blessuretijd gaat in.
Sparta Praag is beter dan Salzburg. En het geluk van Feyenoord kennende, zou het mij echt nul komma niets verbazen als je op doelsaldo net 25e wordt.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Salzburg zaten we op het dieptepunt van de blessurecrisis. Meerdere spelers die toen in de basis stonden waren niet eens 100% fit.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sparta Praag is beter dan Salzburg. En het geluk van Feyenoord kennende, zou het mij echt nul komma niets verbazen als je op doelsaldo net 25e wordt.
Voor m’n gevoel zitten we momenteel op 50/50. Wat an sich nog knap is, met de moeilijkste loting van alle 36 clubs….
Jaja, I know I know, punt is dat het een beetje onzinnig is om te zeggen dat je sowieso wel eventjes wint. Natuurlijk ben je in principe favoriet.quote:Op donderdag 28 november 2024 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Salzburg zaten we op het dieptepunt van de blessurecrisis. Meerdere spelers die toen in de basis stonden waren niet eens 100% fit.
En de individuele spelers van Salzburg zijn echt een stuk beter dan die van Praag. Een speler als Konate hebben ze niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Salzburg zaten we op het dieptepunt van de blessurecrisis. Meerdere spelers die toen in de basis stonden waren niet eens 100% fit.
Voor Real en PSG gaat de tijd wel tikken.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:31 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik er nog niet heel gerust op ben als ik naar de huidige stand en het resterende programma kijk.
Lille en München spelen bijv nog vol om de 8e plek, Celtic heeft echt nog een pretprogramma en je mag aannemen dat Real en PSG nog flink gaan stijgen.
Celtic moet uit tegen Zagreb en Villa. Niet dat ze kansloos zijn tegen Zagreb, maar zeker geen favoriet. Bij Villa gaan ze er normaliter gewoon af natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:31 schreef De_Pel het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2024 00:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sparta Praag is beter dan Salzburg. En het geluk van Feyenoord kennende, zou het mij echt nul komma niets verbazen als je op doelsaldo net 25e wordt.
Voor m’n gevoel zitten we momenteel op 50/50. Wat an sich nog knap is, met de moeilijkste loting van alle 36 clubs….
Deze ronde was voor Feyenoord denk ik wel voordelig, ook buiten de eigen uitslagen om. Twee concurrenten richting de 10 punten, Celtic-Club, was gelijkspel. Twee nulpunters met Sturm Graz en Rode Ster Belgrado winnen van Vfb Stuttgart en Girona, die daarmee de aansluiting voor kwalificatie verliezen. Real Madrid en PSG die nog steeds achter je staan.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
De simulaties zeggen nog steeds dat 10 punten in 94% van de gevallen genoeg is.
Waar lezen jullie dit? Ik kan het niet vinden.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:50 schreef tompsv18 het volgende:
Stengs weer geblesseerd geraakt op de training lees ik en morgen MRI? Gaat lekker.
Roze kameraden zal wel een groot onderdeel zijn, gaat Tim goed op.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd waar de altijd vervelende Tim Hofman mee gaat komen. Zullen wel niet heel veel verder komen dan een aantal SLO lui die vroeger een stadionverbodje hadden ofzo
Ja en die activiteiten die worden genoemd (zaalvoetbaltoernooien etc, niet de excursies naar Auschwitz) komen ook best wat lui van de harde kern (F3R, RJK) op af en soms krijgen die lui het voor elkaar om net wat privileges te krijgen (een fotootje met de spelers als de spelersbus wordt onthaald bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Roze kameraden zal wel een groot onderdeel zijn, gaat Tim goed op.
Verder waarschijnlijk een vreselijke uitzending vol negativiteit vanuit slechts 1 oogpunt. Kan Tim altijd heel goed.
Wat jij zegt. Zulke dingen gebeuren bij elke club.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en die activiteiten die worden genoemd (zaalvoetbaltoernooien etc, niet de excursies naar Auschwitz) komen ook best wat lui van de harde kern (F3R, RJK) op af en soms krijgen die lui het voor elkaar om net wat privileges te krijgen (een fotootje met de spelers als de spelersbus wordt onthaald bijvoorbeeld)
Nu zijn een paar uit die groepjes ook veroordeeld voor de aanval op de sportschool van Paul (o.a) en natuurlijk betrokken bij dingen die Feyenoord in een negatief daglicht zetten dus je kan daar dan heel BOOS om worden maar zo werkt het bij bijna elke club. Tot op zekere hoogte kan je ze maar beter dichtbij je houden, anders raak je de controle helemaal kwijt
Zat Tim op een driewieler vroeger?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitstekend statement en ook goed dat ze dit nu al naar buiten brengen. Een statement de uitzending zal het voor veel mensen voelen als mosterd na de maaltijd en een beetje "goh, ze moesten toch iets zeggen he".
En als oud-klasgenoot van Tim Hofman op de middelbare school verbaast het me trouwens niets dat hij tegenwoordig dit soort journalistiek bedrijft, dat deed ie in de schoolkrant al. Onze ouderlijke huizen stonden ook maar een paar honderd meter van elkaar vandaan dus als jullie het me kwalijk nemen dat ik hem vroeger in de speeltuin nooit een klap heb verkocht dan snap ik dat.
Ja, en hij begon iedere zin met “Je mag niet…”.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat Tim op een driewieler vroeger?
Het zal mij verbazen als ze met heel veel meer komen dan ik in mijn post al heb gepropt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en hij begon iedere zin met “Je mag niet…”.
Laten we het even afwachten, ik ben ook niet zo’n fan van Tim Hofman als persoon/journalist maar destijds heeft die Voice-aflevering iets goeds teweeg gebracht. Dat we net als veel andere voetbalclubs enigszins gegijzeld worden door mensen die zich de ‘harde kern’ noemen is ook wel bekend. Het kan wellicht iets positiefs teweeg brengen.
Sowieso een beetje belachelijk dat Feyenoord geen inzage heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als ze met heel veel meer komen dan ik in mijn post al heb gepropt.
Dus ben benieuwd. Juist dat samenwerken loont, in Europa zijn de incidenten helemaal in vergelijking met vroeger minimaal, er lopen zelfs afspraken om het vuurwerkgehalte in Europa te verminderen wat je dus dit seizoen nauwelijks meer ziet ook. Het is altijd een dunne scheidslijn, maar veel verder dan dat lijkt het bij Feyenoord ook niet te gaan.
Samenwerkend en de harde kern dicht bij je houden werkt ook beter. Natuurlijk moet je excessen aanpakken. Maar samen optrekken, in gesprek blijven en wederzijds begrip creëren levert veel meer op. Ik heb het idee dat het nú namelijk ook een stuk beter gaan met die verhoudingenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als ze met heel veel meer komen dan ik in mijn post al heb gepropt.
Dus ben benieuwd. Juist dat samenwerken loont, in Europa zijn de incidenten helemaal in vergelijking met vroeger minimaal, er lopen zelfs afspraken om het vuurwerkgehalte in Europa te verminderen wat je dus dit seizoen nauwelijks meer ziet ook. Het is altijd een dunne scheidslijn, maar veel verder dan dat lijkt het bij Feyenoord ook niet te gaan.
Dat betekent een eenzijdig beeld. Een beetje journalistiek programma laat inzage toe en doet wederhoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso een beetje belachelijk dat Feyenoord geen inzage heeft gekregen.
Even op dat Youtube kanaal gekeken, jeetje wat een kansloos geschreeuw. Sensatiezoekerij.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat betekent een eenzijdig beeld. Een beetje journalistiek programma laat inzage toe en doet wederhoor.
Het ergste is dat hij er nog een prijs mee heeft gewonnen ook. Die Tim Hofman staat er werkelijk enkel en alleen voor zijn eigen BV en totaal niet voor de mensen die hij zogenaamd helpt of hoort. Walgelijk links mannetje.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even op dat Youtube kanaal gekeken, jeetje wat een kansloos geschreeuw. Sensatiezoekerij.
Hancko is ook een beetje Wout Weghorstquote:"Ik schrijf voor iedere wedstrijd dingen op, waar ik op moet letten, wat ik moet doen, wat ik denk dat er zal gaan gebeuren," vertelt de centrale verdediger in gesprek met Voetbal International. "Ik schreef dat ik zou gaan scoren.
Ja, vooral heel hard roepen en niet luisteren. En dan zal die soms best een punt hebben hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even op dat Youtube kanaal gekeken, jeetje wat een kansloos geschreeuw. Sensatiezoekerij.
@CR7 hanskoquote:Op donderdag 28 november 2024 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko is ook een beetje Wout Weghorst
Ik snap ook niet wat je anders van een club kan verwachten. Zolang hooliganisme niet strafrechtelijk vervolgd wordt en de UEFA/KNVB excessief de club straffen bij wanordelijkheden (wat weer macht legt bij de misdragende supporters) heb je als voetbalclub nauwelijks middelen om achter hooligans aan te gaan dan met ze samen te werken.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Caland het volgende:
Tot op zekere hoogte kan je ze maar beter dichtbij je houden, anders raak je de controle helemaal kwijt
Je moet er alleen altijd wel een beetje voor waken dat je het bij de vinger in plaats van de hand kan houden. Je ziet inderdaad in Amsterdam al geruime tijd gebeuren dat dat voor hele lelijke situaties kan zorgen anders.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je anders van een club kan verwachten. Zolang hooliganisme niet strafrechtelijk vervolgd wordt en de UEFA/KNVB excessief de club straffen bij wanordelijkheden (wat weer macht legt bij de misdragende supporters) heb je als voetbalclub nauwelijks middelen om achter hooligans aan te gaan dan met ze samen te werken.
Hoe bedoel je hooliganisme wordt niet strafrechtelijk vervolgd?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je anders van een club kan verwachten. Zolang hooliganisme niet strafrechtelijk vervolgd wordt en de UEFA/KNVB excessief de club straffen bij wanordelijkheden (wat weer macht legt bij de misdragende supporters) heb je als voetbalclub nauwelijks middelen om achter hooligans aan te gaan dan met ze samen te werken.
Stadionverboden zijn niet strafrechtelijk. Wat betekent dat je geen strafblad krijgt voor wanordelijkheden binnen het stadion en je als club niet echt veel kan doen om mensen te straffen. Dat betekent dat clubs en zich gedragende supporters vaak net zo hard gestraft worden voor problemen dan de supporters die zich daadwerkelijk misdragen, zo kom je nergens.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:03 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hooliganisme wordt niet strafrechtelijk vervolgd?
Het is niet een kwestie van of, er loopt vaak genoeg ook nog gewoon een strafrechtelijk proces naast. Dat zal niet gelden voor het afsteken van een fakkeltje natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stadionverboden zijn niet strafrechtelijk. Wat betekent dat je geen strafblad krijgt voor wanordelijkheden binnen het stadion en je als club niet echt veel kan doen om mensen te straffen. Dat betekent dat clubs en zich gedragende supporters vaak net zo hard gestraft worden voor problemen dan de supporters die zich daadwerkelijk misdragen, zo kom je nergens.
Ik bedoel uiteraard de kleine of middelgrote excessen waar de club wel zwaar voor wordt gestraft. Het moet allemaal via ‘de normale route’ gaan terwijl er geen politie in het stadion is. Dat maakt het enorm stroperig.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van of, er loopt vaak genoeg ook nog gewoon een strafrechtelijk proces naast. Dat zal niet gelden voor het afsteken van een fakkeltje natuurlijk.
User Ripcity heeft alles (1 uur) al gezien in 10 minuten.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:08 schreef RipCity het volgende:
Beeld van tokkieclub is weer bevestigd.
Op alle nieuws sites staat al een samenvatting die je kan lezen tijdens het kijken...quote:Op donderdag 28 november 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Ripcity heeft alles (1 uur) al gezien in 10 minuten.
Wij kunnen niet lezen. Optiefen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op alle nieuws sites staat al een samenvatting die je kan lezen tijdens het kijken...
Dit. En elke club is “close” met de harde kern.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:10 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al dacht, weer heel veel oude koeien.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 28 november 2024 16:08 schreef RipCity het volgende:
Beeld van tokkieclub is weer bevestigd.
Zal eens iemand van de RJK op je afsturen. Of een Roze kameraad!quote:Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij kunnen niet lezen. Optiefen.
Alle nieuwssites.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op alle nieuws sites staat al een samenvatting die je kan lezen tijdens het kijken...
Graag met slagroom. @3rr0rquote:Op donderdag 28 november 2024 16:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal eens iemand van de RJK op je afsturen. Of een Roze kameraad!
Dit is natuurlijk een "ja maar hunnie" argument.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:15 schreef alopio het volgende:
Bijzonder dat het onderzoek alleen Feyenoord betreft. Als je dit dan toch aan de kaak wilt stellen waarom dan niet alle clubs onder de loep nemen.
Tim is opzoek naar sensatie. Tim heeft verder geen idee hoe en waarom de band tussen clubs en harde kern is, dat is hier al uitgelegd. Het is trouwens geen “ja hunnie” argument, het is een maatschappelijk probleem en als je dat echt wilt aanpakken moet je de clubs helpen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een "ja maar hunnie" argument.
Zal best waar zijn, maar Tim kreeg een tip over Feyenoord en maakte daar een uitzending over.
Lijkt me een goede zaak dat ze dit tegen het licht houden bij alle bvo's. Maar dat kun je niet van een programma als BOOS verwachten.
Worden gewoon gebiedsverboden uitgedeeld door de rechter hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stadionverboden zijn niet strafrechtelijk. Wat betekent dat je geen strafblad krijgt voor wanordelijkheden binnen het stadion en je als club niet echt veel kan doen om mensen te straffen. Dat betekent dat clubs en zich gedragende supporters vaak net zo hard gestraft worden voor problemen dan de supporters die zich daadwerkelijk misdragen, zo kom je nergens.
Ik vind Tim een apart mannetje en met BOOS doet echt wel leuke en goede dingen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zal best waar zijn, maar Tim kreeg een tip over Feyenoord en maakte daar een uitzending over.
Lijkt me een goede zaak dat ze dit tegen het licht houden bij alle bvo's. Maar dat kun je niet van een programma als BOOS verwachten.
Het nieuws is toch dat Feyenoord de scheidsrechtersmeppers in bescherming neemt?quote:Op donderdag 28 november 2024 16:23 schreef Caland het volgende:
Het enige nieuws is blijkbaar dat er een scheidsrechter op een supporterstoernooi een klap heeft gekregen en dat de neef en beste vriend van Bijlow een stadionverbod had.
Het is wat.
Specifieke misstanden aan het licht brengen om een groter of systemisch probleem aan te kaarten lijkt me juist journalistiek verantwoord. Maar omdat het nu over Feyenoord gaat schieten we meteen collectief in de verdediging, nog voordat de uitzending live ging.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zo breed bekend is het verhaal ook weer niet, en met name als er niks lijkt te veranderen aan de situatie, heeft dit item wel degelijk journalistieke waarde.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef Droopie het volgende:
Maar dit is oude wijn in nieuwe zakken. Iedere persoon die Rijnmond leest of iedere supporter in Rotterdam weet dit al jaren.
Dit is niet de onderste steen bovenhalen, dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.
Want de politie, Feyenoord en politek werken echt wel aan dat probleem, maar uitbannen kan je het nooit.
Die worden allebei vervolgd, dus dat zal wel meegevallen zijn uiteindelijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het nieuws is toch dat Feyenoord de scheidsrechtersmeppers in bescherming neemt?
Zo krijg je die tokkies nooit weg natuurlijk.
wat is er mis met een uitzending als "iedereen het toch allang weet" .quote:Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind Tim een apart mannetje en met BOOS doet echt wel leuke en goede dingen.
Maar dit is oude wijn in nieuwe zakken. Iedere persoon die Rijnmond leest of iedere supporter in Rotterdam weet dit al jaren.
Dit is niet de onderste steen bovenhalen, dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.
Want de politie, Feyenoord en politek werken echt wel aan dat probleem, maar uitbannen kan je het nooit.
Ze zijn niet bang, ze willen de relatie goed houden omdat de overheid ook niet veel doet. Doen ze hard tegen hard dan krijg je meer onrust, loopt het meer uit de hand en krijg je meer excessen. Ook de club moet roeien met de riemen die ze hebben, en ze willen dit beheersbaar houden. En ja dan moeten ze helaas soms “samenwerken”quote:Op donderdag 28 november 2024 16:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat is er mis met een uitzending als "iedereen het toch allang weet" .
Dat Feyenoord blijkbaar hooligans een scheidsrechter laten mishandelen is toch gewoon nieuws? Dat ze die scheids niet helpen maar de hooligans? dat is toch nieuws? en raar?
Kan je vinden van Tim wat je wil, maar dat boeit dan toch niet?
En zo'n actie doet mij niet vermoedden dat " feyenoord er mee bezig is er iets aan te doen".
Die zijn gewoon ook bang voor deze hoolignas (denk ik, elk ander motief maakt het allemaal nog erger).
dat zal allemaal best, maar het moet natuurlijk niet gaan over of Tim wel of niet een aandachtsgeile met een messias complex is. Het moet gaan over Feyenoordhoolignas die blijkbaar door de club worden gefaciliteerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, ook dit vind Tim prima. Nog meer aandacht en sensatie
Iets dat je bij elke club ziet en ook al vooraf bekend was. Lees de posts in het topic maar eens door.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal allemaal best, maar het moet natuurlijk niet gaan over of Tim wel of niet een aandachtsgeile met een messias complex is. Het moet gaan over Feyenoordhoolignas die blijkbaar door de club worden gefaciliteerd.
" relatie goed houden" met mishandelaars? gewoon laten vervolgen en straf uit laten zitten. Zoals elke normale burger. Staan hooligans daar boven? en de relatie met die scheidsrechter?quote:Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze zijn niet bang, ze willen de relatie goed houden omdat de overheid ook niet veel doet. Doen ze hard tegen hard dan krijg je meer onrust, loopt het meer uit de hand en krijg je meer excessen. Ook de club moet roeien met de riemen die ze hebben, en ze willen dit beheersbaar houden. En ja dan moeten ze helaas soms “samenwerken”
De club doet genoeg fout, maar je moet niet de illusie hebben dat Feyenoord (of Ajax, of PSV, of Utrecht) bij machte zijn in hun eentje als club de hooligans aan te pakken. Dan werk je dus samen om het in de hand te houden, een goede communicatie te hebben met ze en het zo beheersbaar te houden. Wil niet zeggen dat alles dan maar goed is wat ze doen. Maar zonder steun van politie, OM en overheid kunnen de clubs bar weinigquote:Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zal allemaal best, maar het moet natuurlijk niet gaan over of Tim wel of niet een aandachtsgeile met een messias complex is. Het moet gaan over Feyenoordhoolignas die blijkbaar door de club worden gefaciliteerd.
Maar goed, kom niet aan iemands favoriete club, die doen nooit wat fout. Of wel, maar dan andere ook, en als dat niet is, dan is de boodschapper anti-Feyenoord!!!!
dus dan is het akkoord?quote:Op donderdag 28 november 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets dat je bij elke club ziet en ook al vooraf bekend was. Lees de posts in het topic maar eens door.
Wat direct bewijst hoe bizar dat clubje randdebielen is natuurlijk. Heb je overigens bij elke (grotere) club wel, maar oké..quote:Op donderdag 28 november 2024 16:27 schreef Haags het volgende:
Tim kan niet thuis slapen vannacht. Vrees ik.
Ik wist niet dat een voetbalclub mensen kon vervolgen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
" relatie goed houden" met mishandelaars? gewoon laten vervolgen en straf uit laten zitten. Zoals elke normale burger. Staan hooligans daar boven? en de relatie met die scheidsrechter?
Kom op, als die hooligans een straf op deze manier " ja stom, ik heb geslagen nu krijg ik straf, zal het nooit meer doen en excuses aan de scheids en Feyenoord" zouden accepteren. Dan hadden we dit gesprek niet. Die mensen zijn bang voor die hooligans. (wat ik ergens ook snap)
een mishandeling wordt natuurlijk strafrechterlijk door het OM vervolgd he.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een voetbalclub mensen kon vervolgen.
Als je dat artikel leest en je schouders ophaalt gaat er ook iets niet helemaal goed. Een deel was inderdaad al bekend, maar om het zo op een rijtje te zien is toch pijnlijk om te lezen. En misschien kan je dit voor meer/alle clubs in Nederland wel doen, maar dan zou ik daar hetzelfde op reageren.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat van Boos ga ik niet kijken, maar wel door het NRC-stuk gegaan. Het is enerzijds absurd dat Feyenoord zulke innige contacten heeft met de (veroordeelde) harde kern-supporters maar tegelijkertijd weet ik ook niet zo veel wat er anders kan gebeuren.
Ik gun hem dat wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:27 schreef Haags het volgende:
Maar dat je als club ook maar heel weinig stokken hebt om mee te slaan. Het enige wat echt laakbaar is is die fancoach die het buiten justitie wilde houden, en Bijlow die niet zo handig poseert met veroordeelde hooligans (alhoewel ik voortdurend voetbalspelers zie poseren met veroordeelde criminelen zonder consequenties, zie Depay).quote:Op donderdag 28 november 2024 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat direct bewijst hoe bizar dat clubje randdebielen is natuurlijk. Heb je overigens bij elke (grotere) club wel, maar oké..
Het meeste was al wel bekend en dat er altijd wat dwarsverbanden zullen zijn tussen veroordeelde criminelen en harde kern groeperingen wisten we al.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je dat artikel leest en je schouders ophaalt gaat er ook iets niet helemaal goed. Een deel was inderdaad al bekend, maar om het zo op een rijtje te zien is toch pijnlijk om te lezen. En misschien kan je dit voor meer/alle clubs in Nederland wel doen, maar dan zou ik daar hetzelfde op reageren.
Vraag me ook af wat justitie of de gemeente hier nog meer mee kan doen, deze mannen zijn al veroordeeld of er loopt een proces.
Dat laatste is inderdaad heel slecht gedaan van de club. Laakbaarquote:Op donderdag 28 november 2024 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het meeste was al wel bekend en dat er altijd wat dwarsverbanden zullen zijn tussen veroordeelde criminelen en harde kern groeperingen wisten we al.
Het schokkendste vind ik hier eigenlijk dat verhaal van die scheids, daarin is de rol van de club wel redelijk kansloos. En dan heb ik het puur over dat verhaal na het toernooi, ook daar kan je niet tegengaan dat groepjes met hooligans zich aanmelden.
Dat klopt niet, een (klein) deel van zijn familie wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad heel slecht gedaan van de club. Laakbaar
Dat Bijlow vriendjes heeft in de harde kern..niks nieuws, hij heeft er jaren gezeten.
De belangrijkste vraag is of je als club voor elkaar kan krijgen dat er alleen wordt samengewerkt met supportersgroepen die geen gasten met stadionverbod of veroordeling aan het hoofd hebben. Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hoeft alleen maar een nieuwe manager supporterszaken aan te stellen.
Ja je hebt gelijk. Maar dat er spelers (zeker de lokale) wat banden hebben is niets nieuws.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt niet, een (klein) deel van zijn familie wel.
Ik schrok heel erg van het beginstuk over de scheidsrechter maar daarna was het vooral herhaling wat je al wist. Ik begrijp ook wel dat het cru is voor Paul dat harde kern supporters een dergelijk podium krijgen wegens hun ‘grote bek’ en tegelijkertijd is het vooral een probleem blootleggen wat we al weten. Je kan heel weinig als club.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je dat artikel leest en je schouders ophaalt gaat er ook iets niet helemaal goed. Een deel was inderdaad al bekend, maar om het zo op een rijtje te zien is toch pijnlijk om te lezen. En misschien kan je dit voor meer/alle clubs in Nederland wel doen, maar dan zou ik daar hetzelfde op reageren.
Vraag me ook af wat justitie of de gemeente hier nog meer mee kan doen, deze mannen zijn al veroordeeld of er loopt een proces.
Als het om Tim Hofman gaat kan me dat vrij weinig interesseren.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het probleem.
Boos verdient helemaal geen centjes. Is gewoon onderdeel van de npo en mag niet eens er geld aan verdienen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef Droopie het volgende:
dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.
Nouja dat verhaal van Paul is natuurlijk nog wel een stapje verder. De reacties op het oprichten van die supportersgroep geven ook wel aan dat er op dat vlak nog een lange weg te gaan is. Dat soort eencelligen worden of zijn ook al flink aangepakt door justitie (mag je hopen).quote:Op donderdag 28 november 2024 17:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet zo spannend. In Italië en veel andere landen is het nog veel erger.
Alleen van de scheidsrechter is wel kansloos ja.
Goed argument. Lekker laten gaan dan maar, ja!quote:Op donderdag 28 november 2024 17:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet zo spannend. In Italië en veel andere landen is het nog veel erger.
Alleen van de scheidsrechter is wel kansloos ja.
Beetje Ellie Lust op de tribune in Portugal-vibes jaquote:Op donderdag 28 november 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lijkt me een prima samenvatting.
Nee en die Michel kan de Kuip niet meer in. Hoop ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:27 schreef Haags het volgende:
Dat lijkt mij niet, nu krijgt Paul alleen maar meer een schietschijf op zijn hoofd en kom je niks verder. Dat homoseksualiteit nog niet genormaliseerd is in het voetbal blijf ik vreselijk vinden en Feyenoord heeft daar een laakbare rol in gespeeld, dat vind ik best erg, maar het is wel een andere discussie.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja dat verhaal van Paul is natuurlijk nog wel een stapje verder. De reacties op het oprichten van die supportersgroep geven ook wel aan dat er op dat vlak nog een lange weg te gaan is. Dat soort eencelligen worden of zijn ook al flink aangepakt door justitie (mag je hopen).
Vraag me alleen af of het constant herhalen van dit oude nieuws die zaak wel goed doet.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Fantastische dagen Manchester gehad
Die complete gekte in het uitvak bij de 3-3 ga ik niet snel meer vergeten, wat een genot
Ik vind dit vooral nogal gevaarlijk olie op het vuur gooien, eigenlijk. Schreeuwen van ‘ja maar dit kan toch niet!!’ terwijl het gaat om weloverwogen beleid waar een heel lastige middenweg in te vinden is. Je moet iets met die harde kern gekkies en Feyenoord erkent dat tenminste in plaats van dat ze het op haar beloop laten. Gevalletje ‘van de zijlijn is het makkelijk roepen’.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee en die Michel kan de Kuip niet meer in. Hoop ik.
Het was voor een gedeelte oud nieuws, maar ik vind het alleen maar goed dat nog maar eens uitgesproken wordt hoe de club zich laat gijzelen soms door de eckte eckte het hoort er een beetje bij-kliek.
Feyenoord staat daar natuurlijk niet alleen in, maar het is wel de prominentste club dus dat gejank van "ze motte ook naar de andere clubs kijke!", echt hou op.
De afgelopen jaren is er vooral die middenweg gezocht en het gevolg is dat er steeds meer ruimte werd gepakt en de controle weg was.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral nogal gevaarlijk olie op het vuur gooien, eigenlijk. Schreeuwen van ‘ja maar dit kan toch niet!!’ terwijl het gaat om weloverwogen beleid waar een heel lastige middenweg in te vinden is. Je moet iets met die harde kern gekkies en Feyenoord erkent dat tenminste in plaats van dat ze het op haar beloop laten. Gevalletje ‘van de zijlijn is het makkelijk roepen’.
Dat konden ze ook, maar ze kozen ervoor om behalve een algemeen statement het grootste deel van de vragen niet te beantwoorden.quote:Als het meer een verhaal van twee kanten was waarbij Feyenoord haar kant had kunnen toelichten
Het is geen incident, het is een patroon. Één incident is als er iemand een tik krijgt en de club er afstand van neemt. Nu zijn er meerdere mensen bij meerdere dingen betrokken en worden ze alsnog lekker op reisjes meegenomen. En dan nog wat dingen.quote:had ik dit heel erg aangemoedigd, maar dit is sensatiezoekerij. Los van de gebeurtenis waarbij een medewerker nogal schandalig heeft gehandeld, maar dat lijkt mij een incident ten opzichte van het volledige beleid. Die medewerker moet gewoon ontslagen worden.
De controle weg? Hoe beoordeel je dat dan, juist als het gaat om incidenten is het zelden rustiger geweest. Met name als het gaat om Europese uitpotjes ben ik helaas (of gelukkig) een heel ander Feyenoord gewend in het verleden.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De afgelopen jaren is er vooral die middenweg gezocht en het gevolg is dat er steeds meer ruimte werd gepakt en de controle weg was.
Dit is gewoonweg niet waar, het aantal incidenten daalt gestaag.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef Qarrad het volgende:
De afgelopen jaren is er vooral die middenweg gezocht en het gevolg is dat er steeds meer ruimte werd gepakt en de controle weg was.
Ze hebben geen inzage gekregen in het product en geen mogelijkheid tot redactie/reactie. Enkel een naar eigen zeggen negatieve vragenlijst. Dat is geen co-productie maar een erg laffe minimale poging tot deelname.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef Qarrad het volgende:
Dat konden ze ook, maar ze kozen ervoor om behalve een algemeen statement het grootste deel van de vragen niet te beantwoorden.
Dit is het enige wat is blootgelegd waarover Feyenoord directe verantwoordelijkheid draagt, buiten incidenten in het stadion.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef Qarrad het volgende:
Het is geen incident, het is een patroon. Één incident is als er iemand een tik krijgt en de club er afstand van neemt. Nu zijn er meerdere mensen bij meerdere dingen betrokken en worden ze alsnog lekker op reisjes meegenomen. En dan nog wat dingen.
Maar linkse Geert is boos, dan doen feiten er niet toe, het is een patroon.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
Dat ook Tim Hofman nog steeds wat spandoeken in Tirana door een klein groepje eencelligen, fakkels en overvolle trappen als argumenten aandraagt geeft wel aan hoe weinig munitie ze hebben als het gaat om grote incidenten.
Kom jij eens met een goeie oplossing dan i.p.v. roepen dat dit niet mag.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Goed argument. Lekker laten gaan dan maar, ja!
Het is eigenlijk precies andersom, het is goed gedrag belonen bij gebrek aan strakke mogelijkheden om daders individueel op te sporen en straffen.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch vind ik het ergens wel raar hoor dat er zulke nauwe banden worden onderhouden met dergelijk uitschot, zeg maar de kanker onder de supporters.
Niet zomaar zo nu en dan contact maar dat ze ook actief worden uitgenodigd voor activiteiten binnen de club zelfs.
Voelt ook een beetje als slecht gedrag belonen.
Ja, Eva er onder op haar puntige knietjes.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, Eva er onder op haar puntige knietjes.
Het is nogal vals inderdaad om algemeen beleid tegenover hooligans waar elke club zich aan houdt te framen als ‘Feyenoord heeft warme banden met hooligans!!’.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:04 schreef Caland het volgende:
Het hele idee van SLO’s is ook dat ze banden hebben met hooligans of dat zelf vaak zijn (geweest), dat is bij elke club in Nederland zo op initiatief van de KNVB zelfs.
Jammer dat dat niet werd benoemd.
Maar dat is niet wat hier het probleem is, of wel? Dat er zo'n afdeling is die de contacten onderhoudt. Het probleem is dat de afdeling hier deels bestaat uit het tuig en actief probeert opsporing te frustreren en mensen met een stadionverbod wegens diverse delicten aan de boezem houdt.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nogal vals inderdaad om algemeen beleid tegenover hooligans waar elke club zich aan houdt te framen als ‘Feyenoord heeft warme banden met hooligans!!’.
Jammer dat je in discussies over hooliganisme feitenvrij mag blijven en je de meeste duimpjes krijgt als je het HEEL HARD AFKEURT. Zonder serieus na te denken over oplossingen.
Dat is niet vals, maar gewoon het onderzoeken en aankaarten van een misstand bij een grote organisatie. Als de bal hierover gaat rollen zal dit vast ook gebeuren bij andere clubs waar dit gebeurt. Of hadden ze ook geen item moeten maken over The Voice, omdat seksueel overschrijdend gedrag ook op andere plekken plaatsvindt?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nogal vals inderdaad om algemeen beleid tegenover hooligans waar elke club zich aan houdt te framen als ‘Feyenoord heeft warme banden met hooligans!!’.
Jammer dat je in discussies over hooliganisme feitenvrij mag blijven en je de meeste duimpjes krijgt als je het HEEL HARD AFKEURT. Zonder serieus na te denken over oplossingen.
De vraag is vooral een beetje wat je dan als alternatief ziet.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat is niet vals, maar gewoon het onderzoeken en aankaarten van een misstand bij een grote organisatie. Als de bal hierover gaat rollen zal dit vast ook gebeuren bij andere clubs waar dit gebeurt. Of hadden ze ook geen item moeten maken over The Voice, omdat seksueel overschrijdend gedrag ook op andere plekken plaatsvindt?
Bijvoorbeeld door dat gezeik met vuurwerk elke keer. De club bepaalt niet of en hoeveel het wordt, dat regelen de jongens zelf wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De controle weg? Hoe beoordeel je dat dan, juist als het gaat om incidenten is het zelden rustiger geweest. Met name als het gaat om Europese uitpotjes ben ik helaas (of gelukkig) een heel ander Feyenoord gewend in het verleden.
Niet nodig, in een paar andere landen is het veel erger. Niks mee doen dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kom jij eens met een goeie oplossing dan i.p.v. roepen dat dit niet mag.
Ja, dat vuurwerk in voetbalstadions is echt iets van deze tijden.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld door dat gezeik met vuurwerk elke keer. De club bepaalt niet of en hoeveel het wordt, dat regelen de jongens zelf wel.
En ja, ik ontken ook niet dat Feyenoord het ook goed en steeds beter doet wat betreft een hoop dingen. Ik knijp wat dat betreft mijn handjes dicht over de huidige Europese campagne.
Dat is wel vals, want het complete plaatje wordt bewust niet geschetst om een specifieke club in een kwaad daglicht te zetten. Dat is geen onderzoeksjournalistiek.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat is niet vals, maar gewoon het onderzoeken en aankaarten van een misstand bij een grote organisatie. Als de bal hierover gaat rollen zal dit vast ook gebeuren bij andere clubs waar dit gebeurt. Of hadden ze ook geen item moeten maken over The Voice, omdat seksueel overschrijdend gedrag ook op andere plekken plaatsvindt?
Dit is bijna bij elke discussie tegenwoordig. Weglaten wat niet in het narratief past.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daar is één specifieke situatie van gevonden. Dat is al niet mals, maar ik vind het eigenlijk heel wat om daar met zoveel bombarie zo’n hele show+artikel aan te wijden. Het Voice stuk was zo sterk omdat er meerdere situaties tegelijkertijd werden aangetoond. Nu kan je het gooien op enkel een SLO die een laakbare keuze heeft gemaakt (en uiteindelijk heeft het weinig aangericht, want die gekken worden gewoon vervolgd).quote:Op donderdag 28 november 2024 18:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat hier het probleem is, of wel? Dat er zo'n afdeling is die de contacten onderhoudt. Het probleem is dat de afdeling hier deels bestaat uit het tuig en actief probeert opsporing te frustreren en mensen met een stadionverbod wegens diverse delicten aan de boezem houdt.
Vergeet niet dat Justin Bijlow zijn beste maat meeneemt naar een Feyenoordborrel en die dan weer op de foto gaat met John de Wolfquote:Op donderdag 28 november 2024 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daar is één specifieke situatie van gevonden. Dat is al niet mals, maar ik vind het eigenlijk heel wat om daar met zoveel bombarie zo’n hele show+artikel aan te wijden. Het Voice stuk was zo sterk omdat er meerdere situaties tegelijkertijd werden aangetoond. Nu kan je het gooien op enkel een SLO die een laakbare keuze heeft gemaakt (en uiteindelijk heeft het weinig aangericht, want die gekken worden gewoon vervolgd).
Eigenlijk zouden we alle veroordeelden in NL het land moeten uitzetten.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Justin Bijlow zijn beste maat meeneemt naar een Feyenoordborrel en die dan weer op de foto gaat met John de Wolf
Een beter bewijs voor een criminele organisatie ga je niet vinden
De club regeert ja, ze krijgen wat privileges omtrent (uit)wedstrijden en er wordt soms een toernooi of een borrel georganiseerd in het kader van keep your friends close but your enemies closerquote:Op donderdag 28 november 2024 19:20 schreef koemleit het volgende:
Maar jons, als je dit bekijkt, (al is het al 100 jaar bekend). Het is toch gewoon zo dat een gedeelte van de harde kern de club regeert? en dan kun je Hofman een paardelul en sensatiezoeker vinden..
Maar iemand met een stadionverbod ga je niet op de foto zetten met je keeper na een contractverlenging. (en dat is dan nog een onschuldig voorbeeld). Op deze manier krijg je het natuurlijk niet uitgeroeid.
bestuurders van Feyenoord worden echt wel beïnvloed door dit soort types.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De club regeert ja, ze krijgen wat privileges omtrent (uit)wedstrijden en er wordt soms een toernooi of een borrel georganiseerd in het kader van keep your friends close but your enemies closer
Het is niet zo dat ze het beleid bepalen
Nog altijd wel een domme actie van Bijlow. Maar ik vind hem meer vallen onder ‘voetballers met criminele vriendjes’ dan ‘Feyenoord faciliteert criminelen’.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Justin Bijlow zijn beste maat meeneemt naar een Feyenoordborrel en die dan weer op de foto gaat met John de Wolf
quote:Op donderdag 28 november 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De club regeert ja, ze krijgen wat privileges omtrent (uit)wedstrijden en er wordt soms een toernooi of een borrel georganiseerd in het kader van keep your friends close but your enemies closer
Het is niet zo dat ze het beleid bepalen
https://www.ad.nl/binnenl(...)leid-staan~a1ba637c/quote:Dierijck
1 uur geleden
Crimineel gedrag moet uiteraard bestraft worden. Het lijkt erop dat Feyenoord inzet op: " keep your friends close but your enemies closer". Of dat wijs en verstandig is is zeer de vraag. "
Die Paul die te horen kreeg dat ie niet alleen aan zichzelf moest denken, nadat ze hem wilden piepelen door hem bij dat tuig te schuiven, die Rik die merkte dat ze probeerden de handel te traineren en dan nog diverse leden van die harde kern die ondanks hun stadionverbod nog steeds binnengelaten en meegenomen worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daar is één specifieke situatie van gevonden. Dat is al niet mals, maar ik vind het eigenlijk heel wat om daar met zoveel bombarie zo’n hele show+artikel aan te wijden. Het Voice stuk was zo sterk omdat er meerdere situaties tegelijkertijd werden aangetoond. Nu kan je het gooien op enkel een SLO die een laakbare keuze heeft gemaakt (en uiteindelijk heeft het weinig aangericht, want die gekken worden gewoon vervolgd).
Boekjes van Paul van Gageldonk nooit gelezen? Het is nooit anders geweest wat dat betreft.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch vind ik het ergens wel raar hoor dat er zulke nauwe banden worden onderhouden met dergelijk uitschot, zeg maar de kanker onder de supporters.
Niet zomaar zo nu en dan contact maar dat ze ook actief worden uitgenodigd voor activiteiten binnen de club zelfs.
Voelt ook een beetje als slecht gedrag belonen.
Dat vind ik niet bepaald grote dingen, zeker omdat een behoorlijk deel daarvan al een aanzienlijke tijd terug is.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die Paul die te horen kreeg dat ie niet alleen aan zichzelf moest denken, nadat ze hem wilden piepelen door hem bij dat tuig te schuiven, die Rik die merkte dat ze probeerden de handel te traineren en dan nog diverse leden van die harde kern die ondanks hun stadionverbod nog steeds binnengelaten en meegenomen worden.
Eén specifiek incident zegt ie. En verder is de hele uitzending niet aan één incident opgehangen met de SLO.
Maar goed, zodra de aankondiging uitging kon je de reacties al uittekenen.
Bijlow is ook niet het meest heldere licht natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
het ging er toch meer om hoe Feyenoord daarmee omging?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
Dat ook Tim Hofman nog steeds wat spandoeken in Tirana door een klein groepje eencelligen, fakkels en overvolle trappen als argumenten aandraagt geeft wel aan hoe weinig munitie ze hebben als het gaat om grote incidenten.
Vriendje Bijlow op doel zeker?quote:Op donderdag 28 november 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
In de nieuwste uitzending van BOOS worden opmerkelijke onthullingen gedaan over de relatie tussen Feyenoord en de radicale delen van de harde supporterskern. In een poging om gewelddadige uitingen van de harde kern te verminderen, kregen supporters bepaalde gunsten van de clubleiding. Volgens Peter Groenendijk, journalist van het AD Rotterdam, gingen de supporters steeds meer verlangen en bemoeiden ze zich zelfs met de opstelling.
https://www.msn.com/nl-nl(...)1a2134c6005689&ei=29
Ik kijk nu naar de Docu. Toch heftiger dan ik dacht na alles te hebben gelezen.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:59 schreef ...TomTom het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)akte-mini-klassieker
https://www.fcupdate.nl/v(...)-harde-kern-van-ajax
2 voorbeelden die ik al uit mijn hoofd weet. zal wel bij iedere club geboren, van alle tijden ook. Verder niet gekeken, zal wel weer gewoon wat sensatie gezocht worden.
hoe gaat dit in een hoofd?quote:Op donderdag 28 november 2024 19:59 schreef ...TomTom het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)akte-mini-klassieker
https://www.fcupdate.nl/v(...)-harde-kern-van-ajax
2 voorbeelden die ik al uit mijn hoofd weet. zal wel bij iedere club geboren, van alle tijden ook. Verder niet gekeken, zal wel weer gewoon wat sensatie gezocht worden.
Ja, de mensen die geen stadionverbod meer hebben mogen inderdaad naar wedstrijden van Feyenoord. Shockedquote:Op donderdag 28 november 2024 19:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
het ging er toch meer om hoe Feyenoord daarmee omging?
En dat een deel van die gasten met Feyenoord mee naar Girona reist en feesten organiseert.
Dat was de kern van de uitzending, niet dat er eencellige met een spandoek stonden.
kom op, ze stonden daar voor de wedstrijd in dat stadion, waarschijnlijk meegereisd met een delegatie van Feyenoord.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de mensen die geen stadionverbod meer hebben mogen inderdaad naar wedstrijden van Feyenoord. Shocked
Dit inderdaad, was vroeger met Ton Stroband toch niet anders.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:04 schreef Caland het volgende:
Het hele idee van SLO’s is ook dat ze banden hebben met hooligans of dat zelf vaak zijn (geweest), dat is bij elke club in Nederland zo op initiatief van de KNVB zelfs.
Jammer dat dat niet werd benoemd.
quote:Op donderdag 28 november 2024 20:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoe gaat dit in een hoofd?
jij ziet de aankondiging, je kijkt niet, maar je denkt. Weet je wat, ik zoek 2 "negatieve" berichten over Ajax en post die dan maar.
Exact en ja het deugt niet en het klopt niet maar zo werkt het nu eenmaal, overal, de wereld is verre van perfect.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de mensen die geen stadionverbod meer hebben mogen inderdaad naar wedstrijden van Feyenoord. Shocked
Elke profclub in Nederland onderhoudt banden met haar gewelddadige groeperingen in het kader van preventie en gunt ze ook net wat meer privileges dan de gemiddelde supporter. Dat kan soms voor mij ook als oneerlijk aanvoelen als ‘harde kern’ die niks van de excessen van dat soort groepen moet hebben, maar het werkt nou eenmaal.
de medewerkers van feyenoord maken zich inderdaad drukker over het wel en wee van die supporters dan van de normalo's.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke profclub in Nederland onderhoudt banden met haar gewelddadige groeperingen in het kader van preventie en gunt ze ook net wat meer privileges dan de gemiddelde supporter. Dat kan soms voor mij ook als oneerlijk aanvoelen als ‘harde kern’ die niks van de excessen van dat soort groepen moet hebben, maar het werkt nou eenmaal.
Dat klopt, de club en fanatieke groeperingen trekken samen vooraf op om het in het buitenland een beetje in goede banen te leiden. Zo is er een feest georganiseerd in Lloret in samenspraak met Feyenoord. Men reist dan in een klein groepje vooraf af om de locatie(s) te bekijken en dingen ter plekke te regelen. Ook als het gaat om sfeeracties in het uitvakquote:Op donderdag 28 november 2024 20:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
kom op, ze stonden daar voor de wedstrijd in dat stadion, waarschijnlijk meegereisd met een delegatie van Feyenoord.
Daarnaast waren het deze personen die jij net nog eencellige noemt, die samen met de SLO op posters staat voor een feest. Dan heb je echt wel banden met en binnen de club.
Dat laatste is dan ook het enige echte nieuws dat er te melden viel en kan ook echt nietquote:Op donderdag 28 november 2024 20:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
de medewerkers van feyenoord maken zich inderdaad drukker over het wel en wee van die supporters dan van de normalo's.
Hoe erg ze het vonden dat er mensen waren opgepakt vanwege die spandoeken. "weet je wel wat voor problemen dat ons brengt, of denk je alleen aan jezelf) .
En iemand die tegen z'n hoofd is geschopt actief tegenwerken, (geen namen willen geven, en zelfs aangifte ontmoedigen). Dat is gewoon het beschermen van de hooligans.
met je "sommige privileges".
Het gaat niet om Ajax specifiek, zal bij iedere club gebeuren. Verder heb ik een drukke werkdag en derhalve geen tijd om dit te bekijken.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij ziet de aankondiging, je kijkt niet, maar je denkt. Weet je wat, ik zoek 2 "negatieve" berichten over Ajax en post die dan maar.
En ik maar denken dat Dick Advocaat er geen reedt van begreep...quote:Op donderdag 28 november 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
In de nieuwste uitzending van BOOS worden opmerkelijke onthullingen gedaan over de relatie tussen Feyenoord en de radicale delen van de harde supporterskern. In een poging om gewelddadige uitingen van de harde kern te verminderen, kregen supporters bepaalde gunsten van de clubleiding. Volgens Peter Groenendijk, journalist van het AD Rotterdam, gingen de supporters steeds meer verlangen en bemoeiden ze zich zelfs met de opstelling.
https://www.msn.com/nl-nl(...)1a2134c6005689&ei=29
Ton S.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad, was vroeger met Ton Stroband toch niet anders.
Het is overal hetzelfde. Lees maar.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al vind ik invloed op de opstelling ook wel iets om heel kwaad over te worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook het enige echte nieuws dat er te melden viel en kan ook echt niet
De rest vooral heel veel herhaling en iemand die niet echt snapt hoe het werkt met voetbalclubs die altijd op een heel dun draadje moeten balanceren om de boel niet te laten ontsporen.
Had je ook nog die vermoorde crimineel Sven Westendorp die een flinke vinger in de pap had in het Amsterdamse, al zal daar niet gek veel in veranderd zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is overal hetzelfde. Lees maar.
https://www.volkskrant.nl(...)ps://www.google.com/
Ja dat lijkt me dan weer echt flinke onzin. Misschien in het stenen tijdperk.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al vind ik invloed op de opstelling ook wel iets om heel kwaad over te worden.
Twente, vak P?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je ook nog die vermoorde crimineel Sven Westendorp die een flinke vinger in de pap had in het Amsterdamse, al zal daar niet gek veel in veranderd zijn.
Sommige clubs bouwen weer een heel supportershome en laten ze het dan deels zelf beheren of zelfs uitbaten om dat soort groepjes tevreden te houden
Daarom, en nogmaals nee het is niet goed maar het is wat het is. Het is tuig wat nergens voor terugdeinst, ga er maar aan staan. Er zijn bestuursleden voor minder bedreigd.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, Utrecht ook dacht ik.
https://denuk.nl/rebellen-van-de-bunnikside-rauw-en-authentiek/quote:Op donderdag 28 november 2024 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is overal hetzelfde. Lees maar.
https://www.volkskrant.nl(...)ps://www.google.com/
uh er zijn nog 3 wedstrijden te gaan toch?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
De simulaties zeggen nog steeds dat 10 punten in 94% van de gevallen genoeg is.
Zoals ik Feyenoord ken horen wij bij die 6%.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
uh er zijn nog 3 wedstrijden te gaan toch?
Feyenoord valt ook wel genoeg te verwijten. Er is vrij schandalig omgegaan (of eigenlijk niet) met de roze kameraden toentertijd, daar had je meer voor moeten gaan staan imo. Ook zal het in het constante spelletje tussen geven en nemen in de band tussen Feyenoord en de harde kern(en) ook wel eens mis gaan, maar vooral dat lijkt me eigenlijk nauwelijks nieuws.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarom, en nogmaals nee het is niet goed maar het is wat het is. Het is tuig wat nergens voor terugdeinst, ga er maar aan staan. Er zijn bestuursleden voor minder bedreigd.
Die van een andere club waren en gewoon in de stad zaten te eten. Het begint natuurlijk met het te bestempelen als georganiseerde misdaad, maar de vraag is of het daar allemaal wel aan voldoet. Dan nog zou ik het geweldig vinden als dit soort criminaliteit uit het voetbal verdreven wordt, al zijn ze dan weer ergens anders een probleem. Mocht er een voor langere tijd vastzitten is het niet zo dat je morgen ineens niet meer naar je tandarts toekan.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarom, en nogmaals nee het is niet goed maar het is wat het is. Het is tuig wat nergens voor terugdeinst, ga er maar aan staan. Er zijn bestuursleden voor minder bedreigd.
Tim Hofman opteert blijkbaar voor keiharde repressie en alles maar verbieden. Het zou een uitstekende PVV-er zijnquote:Op donderdag 28 november 2024 21:03 schreef Vis1980 het volgende:
Maar hoe 'normaal' dit ook zou zijn, ik zou er niet om treuren als er toch wat aan gedaan gaat worden. Alleen wat kun je er nu het beste aan doen?
Ook dit is wel wat zwak, want het maakt geen reet uit hoe iemand eruit, hij brengt in dit verhaal denk ik weinig leugens. Vast ook van jou een rare foto te vinden, maar het is niet jouw uiterlijk dat zorgt dat je niet serieus genomen wordt.quote:
Ja, het gaat wel wat dieper dan dat en gelukkig heeft hij het niet voor het zeggen. Het is een lastige kwestie, maar dat met die scheids is wel iets waar Feyenoord enorm in de fout gaat.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tim Hofman opteert blijkbaar voor keiharde repressie en alles maar verbieden. Het zou een uitstekende PVV-er zijn
Ik ben het volledig met je eens maar het is een utopie. Het is net als met rellen, het is altijd de schuld van de politie want zij provoceren, zelfreflectie kent men niet. Zij leven met de zelf gecreëerde illusie dat hun clubliefde gigantisch is en hebben niet door hoeveel schade zij de club berokkenen, dat was in de jaren tachtig al zo en wordt gewoon generatie op generatie doorgegeven.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die van een andere club waren en gewoon in de stad zaten te eten. Het begint natuurlijk met het te bestempelen als georganiseerde misdaad, maar de vraag is of het daar allemaal wel aan voldoet. Dan nog zou ik het geweldig vinden als dit soort criminaliteit uit het voetbal verdreven wordt, al zijn ze dan weer ergens anders een probleem. Mocht er een voor langere tijd vastzitten is het niet zo dat je morgen ineens niet meer naar je tandarts toekan.
Ja, daar mag wat mij betreft ook wel een direct ontslag op volgen. Veel treuriger wordt het nietquote:Op donderdag 28 november 2024 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel wat dieper dan dat en gelukkig heeft hij het niet voor het zeggen. Het is een lastige kwestie, maar dat met die scheids is wel iets waar Feyenoord enorm in de fout gaat.
Exact maar dat is iets concreets waar actie op ondernomen kan worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel wat dieper dan dat en gelukkig heeft hij het niet voor het zeggen. Het is een lastige kwestie, maar dat met die scheids is wel iets waar Feyenoord enorm in de fout gaat.
Het zijn gewoon voor 95% ontzettend simpele lui die zich in een groep heel wat voelen. Net als met dat citeren uit een whatsappgroep, het is schokkend als je het voorleest maar wat verwacht je met twintigers die zwakbegaafd zijn, vooral stoer willen doen voor elkaar en op regelmatige basis de neus vol hebben zitten.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens maar het is een utopie. Het is net als met rellen, het is altijd de schuld van de politie want zij provoceren, zelfreflectie kent men niet. Zij leven met de zelf gecreëerde illusie dat hun clubliefde gigantisch is en hebben niet door hoeveel schade zij de club berokkenen, dat was in de jaren tachtig al zo en wordt gewoon generatie op generatie doorgegeven.
En dat alles onder de bezielende leiding van filmert en opperstaatsmongool Grijze Gijs.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn gewoon voor 95% ontzettend simpele lui die zich in een groep heel wat voelen. Net als met dat citeren uit een whatsappgroep, het is schokkend als je het voorleest maar wat verwacht je met twintigers die zwakbegaafd zijn, vooral stoer willen doen voor elkaar en op regelmatige basis de neus vol hebben zitten.
Had je vroeger een microfoon gezet aan de bar bij DHZ en het was niet gek veel anders geweest.
Maar dit vind ik ook bij rellende jeugd ergens anders, men roept altijd maar 'het land uitschoppen' of 'harder aanpakken', maar meestal zijn de vergrijpen geen levenslange straffen waard. Nu vinden er vast wat mensen dat we dan die straffen moeten verhogen, maar dat is wegens meerdere redenen niet haalbaar.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens maar het is een utopie. Het is net als met rellen, het is altijd de schuld van de politie want zij provoceren, zelfreflectie kent men niet. Zij leven met de zelf gecreëerde illusie dat hun clubliefde gigantisch is en hebben niet door hoeveel schade zij de club berokkenen, dat was in de jaren tachtig al zo en wordt gewoon generatie op generatie doorgegeven.
De meesten nemen wel grotendeels afscheid van dat leventje na hun dertigste (oid) hoor. Dan komen ze erachter dat er wat meer is in het leven, het niet waard is of krijgen kinderenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dat alles onder de bezielende leiding van filmert en opperstaatsmongool Grijze Gijs.
Ja dat kopt, als je Whatsapp-berichten met vrienden soms leest, dan komen veel mensen raar over. Of bijvoorbeeld de comments op Fok! door veel users, dat is een heel seizoen BOOS.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn gewoon voor 95% ontzettend simpele lui die zich in een groep heel wat voelen. Net als met dat citeren uit een whatsappgroep, het is schokkend als je het voorleest maar wat verwacht je met twintigers die zwakbegaafd zijn, vooral stoer willen doen voor elkaar en op regelmatige basis de neus vol hebben zitten.
Had je vroeger een microfoon gezet aan de bar bij DHZ en het was niet gek veel anders geweest.
Het is een influenser (trekpop van de overheid) die zich laat misbruiken om een agenda door te voeren, zo iemand moet je nooit serieus nemen maar tegenwerken (gevaar voor onze vrijheid) .. en als ie zich ook nog eens verkleed als een vrouw kan ik er alleen maar om lachenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook dit is wel wat zwak, want het maakt geen reet uit hoe iemand eruit, hij brengt in dit verhaal denk ik weinig leugens. Vast ook van jou een rare foto te vinden, maar het is niet jouw uiterlijk dat zorgt dat je niet serieus genomen wordt.
Klopt maar helaas blijven er teveel in dat circuit hangen. Maar goed, daar verander je gewoon niets aan. Het huidige beleid werpt wel vruchten af gezien het geringe aantal incidenten. Het benoemde exces moet uitgezocht worden en de verantwoordelijke ontslaan en vervolgen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De meesten nemen wel grotendeels afscheid van dat leventje na hun dertigste (oid) hoor. Dan komen ze erachter dat er wat meer is in het leven, het niet waard is of krijgen kinderen
De écht zwakbegaafden (bewezen overigens) zoals Gijs blijven erin hangen
Kende er ook een als collega jarenlang, die tot zijn 35ste alles snoof wat snuifbaar was en dan naar het stadion ging (en anders te vinden in dat cafe aan de spuikreek). Relaxte gozert wel doordeweeks, maar in het weekend een soort zombie uit World War Z. Daarna is ie meteen zwaar religieus gaan leven, trouwen, op geen enkele manier nog iets weten van Feyenoord en heeft alle banden doorgesneden (ook omdat zijn 'vrienden' kwaad op hem werden na zijn keuze). Op zich wel knap dat ie toen zo eruit is gestapt, maar was twee decennia van zijn leven kwijt.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De meesten nemen wel grotendeels afscheid van dat leventje na hun dertigste (oid) hoor. Dan komen ze erachter dat er wat meer is in het leven, het niet waard is of krijgen kinderen
De écht zwakbegaafden (bewezen overigens) zoals Gijs blijven erin hangen
Mwah. Vind ik wel een iets versimpelde weergave. Als een gegeven wijdverbreid blijkt, geeft nogal duiding aan het gegeven dat pragmatisch realisme nu eenmaal niet altijd volledig te verenigen is met idealisme.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
In beginsel ook prima hoor, maar het is inderdaad wel een beetje sensatie zoeken. Iedereen die niet onder een steen leeft weet dat dit redelijk gemeengoed is. En vooralsnog is het volgens mij niet zo dat KloesoeGod op regelmatige basis zware criminelen bezoekt in de gevangenis.quote:Zal best waar zijn, maar Tim kreeg een tip over Feyenoord en maakte daar een uitzending over.
Nee, joh, dit is juist onderdeel van de vrijheid. Ik vind het ook een lul, maar dit soort onderzoeken kunnen doen en plaatsen kan alleen maar met die vrijheid, tenzij hij het allemaal gelogen heeft.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is een influenser (trekpop van de overheid) die zich laat misbruiken om een agenda door te voeren, zo iemand moet je nooit serieus nemen maar tegenwerken (gevaar voor onze vrijheid) .. en als ie zich ook nog eens verkleed als een vrouw kan ik er alleen maar om lachen
Ik vind ook wel zo’n kansloze DJ Panic voor Leverkusen-thuis vermoeiend, maar ja. Als het bij dat soort dingetjes blijft. Geef ze kruimels zodat ze geen brokken maken.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord valt ook wel genoeg te verwijten. Er is vrij schandalig omgegaan (of eigenlijk niet) met de roze kameraden toentertijd, daar had je meer voor moeten gaan staan imo. Ook zal het in het constante spelletje tussen geven en nemen in de band tussen Feyenoord en de harde kern(en) ook wel eens mis gaan, maar vooral dat lijkt me eigenlijk nauwelijks nieuws.
Als je dan een uitzending van een uur lang maakt en je komt niet echt verder dan wat mensen die vooraf een speellocatie bezoeken en de beste vriend van Bijlow die een stadionverbod heeft. Tsja.
Youri?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kende er ook een als collega jarenlang, die tot zijn 35ste alles snoof wat snuifbaar was en dan naar het stadion ging (en anders te vinden in dat cafe aan de spuikreek). Relaxte gozert wel doordeweeks, maar in het weekend een soort zombie uit World War Z. Daarna is ie meteen zwaar religieus gaan leven, trouwen, op geen enkele manier nog iets weten van Feyenoord en heeft alle banden doorgesneden (ook omdat zijn 'vrienden' kwaad op hem werden na zijn keuze). Op zich wel knap dat ie toen zo eruit is gestapt, maar was twee decennia van zijn leven kwijt.
Ook weer helemaal mee eens, maar bij het gedogen en 'tevreden houden want anders...' hoort wel de vraag tot hoever laat je zoiets gaan? Moord zou je kunnen zeggen, want dan draai je langer de bak in. Met andere woorden, zonder een aansluitende wet kun je hier heel lastig op acteren, tenzij je het aandurft om thuis niet meer veilig te zijn. Man, dat is eigenlijk wel heeel kut he, zo'n 'spagaat'?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ook wel zo’n kansloze DJ Panic voor Leverkusen-thuis vermoeiend, maar ja. Als het bij dat soort dingetjes blijft. Geef ze kruimels zodat ze geen brokken maken.
Eens over de Roze Kameraden overigens, en dan had je nog een aanvoerder die niet eens een boodschap kon uitdragen. Daar zitten mijn grootste problemen bij de club momenteel en hoewel homoseksualiteit in voetbal overal nog niet genormaliseerd is speelt Feyenoord een kwalijke rol, en zeker als je bedenkt hoe ze Paul terroriseren voelt het extra cru aan dat diezelfde mensen wel met een grote bek dingen mogen bepalen in de club.
Nee een Dennis. En hij stopte ergens rond 2005 denk ik.quote:
En nu zwaar religieus? Klinkt als een type die enorm beïnvloedbaar is en zelf geen keuzes durft te maken. Levenslang chronisch in de war.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kende er ook een als collega jarenlang, die tot zijn 35ste alles snoof wat snuifbaar was en dan naar het stadion ging (en anders te vinden in dat cafe aan de spuikreek). Relaxte gozert wel doordeweeks, maar in het weekend een soort zombie uit World War Z. Daarna is ie meteen zwaar religieus gaan leven, trouwen, op geen enkele manier nog iets weten van Feyenoord en heeft alle banden doorgesneden (ook omdat zijn 'vrienden' kwaad op hem werden na zijn keuze). Op zich wel knap dat ie toen zo eruit is gestapt, maar was twee decennia van zijn leven kwijt.
Als je aan zware drugs zit en veel knokt ga je op een oudere leeftijd sneller denken 'wat als ik dood ga' en als je wel religieus bent opgevoed gaan dat soort gasten zwaar twijfelen aan waar ze heen gaan als het zover is. Daar kun je een hoop van vinden, maar dat zie je best vaak bij hele zware religies. Dan nog vind ik het wel goed om ergens uit te stappen waarmee je niet oud gaat worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En nu zwaar religieus? Klinkt als een type die enorm beïnvloedbaar is en zelf geen keuzes durft te maken. Levenslang chronisch in de war.
Ik heb vroeger ook genoeg van dat soort types gekend, ze hadden het ook nodig om "los" te gaan in het weekend want doordeweeks was het allemaal zo pittig.
Dan zal 'ie vast bij een ander genootschap zitten dan vroeger, zijn vroegere kerk zal zijn zondagse uitspattingen niet hebben kunnen waarderen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je aan zware drugs zit en veel knokt ga je op een oudere leeftijd sneller denken 'wat als ik dood ga' en als je wel religieus bent opgevoed gaan dat soort gasten zwaar twijfelen aan waar ze heen gaan als het zover is. Daar kun je een hoop van vinden, maar dat zie je best vaak bij hele zware religies. Dan nog vind ik het wel goed om ergens uit te stappen waarmee je niet oud gaat worden.
Nou moet je ook uitleggen wat je bedoeltquote:Op donderdag 28 november 2024 21:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik had ergens nog hoop dat het over Jannes zijn inmenging ging in het spelersbeleid
Ja dat kan, al denk ik meer dat er genoeg zware kerken zijn waar ze het weer prima vinden als je weer elke week naar de kerk komt. Veel praten met de dominee of pastoor, die haalt wat verhalen aan uit de Bijbel over mensen die erg aan God twijfelden en toen juist de rest van hun leven Hem hebben gediend. En dan is het aan die Knakker daarboven wat het oordeel gaat zijn, maar dan heeft ie in ieder geval nog geprobeerd de boel te redden. Veel familie zal je toch weer in de armen sluiten als verloren zoon, als je maar naar de kerk gaat.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zal 'ie vast bij een ander genootschap zitten dan vroeger, zijn vroegere kerk zal zijn zondagse uitspattingen niet hebben kunnen waarderen.
De ecktes weten waar dit over gaatquote:Op donderdag 28 november 2024 21:53 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Nou moet je ook uitleggen wat je bedoelt
Nooit Slot veranderen.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
In coronatijd in een lege Kuip stonden er ook ineens tuig in het stadion, er zijn nogal wat sleutels in omloop. Sloten veranderen?
Nooit Slot veranderen.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
In coronatijd in een lege Kuip stonden er ook ineens tuig in het stadion, er zijn nogal wat sleutels in omloop. Sloten veranderen?
Ja, Priske wil bewijzen dat hij zeg niet onder druk laat zetten door de harde kern en blijft daarom Wellenreuter opstellen.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:51 schreef Vis1980 het volgende:
Zou Bijlow daarom er langer uit zijn dan 1 wedstrijd?
Nee, ik bedoel meer dat men zo vaag doet over dat hij niet in de basis staat en eigenlijk maar een wedstrijd eruit zou liggen. Al anderhalve week zijn daar veel vragen over en dat men niet begrijpt hoe alles wordt gecommuniceerd en wie weet dat men hem even uit de wind wilde houden nadat Feyenoord was ingelicht dat die aflevering van BOOS eraan kwam.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:24 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Nooit Slot veranderen.
[..]
Ja, Priske wil bewijzen dat hij zeg niet onder druk laat zetten door de harde kern en blijft daarom Wellenreuter opstellen.
Denk inderdaad dat het niet los staat. Alhoewel ik de ‘beschuldigingen’ totaal niet heftig vind.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat men zo vaag doet over dat hij niet in de basis staat en eigenlijk maar een wedstrijd eruit zou liggen. Al anderhalve week zijn daar veel vragen over en dat men niet begrijpt hoe alles wordt gecommuniceerd en wie weet dat men hem even uit de wind wilde houden nadat Feyenoord was ingelicht dat die aflevering van BOOS eraan kwam.
Artikel ook ff opgezocht, weinig zin om Tim te kijken. Laten we wel wezen, wat mij betreft wordt al dat tuig lekker in de Maas getrapt, maar zo heel veel lijkt de club me ook niet anders te kunnen doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat van Boos ga ik niet kijken, maar wel door het NRC-stuk gegaan. Het is enerzijds absurd dat Feyenoord zulke innige contacten heeft met de (veroordeelde) harde kern-supporters maar tegelijkertijd weet ik ook niet zo veel wat er anders kan gebeuren.
Kan me zelfs goed voorstellen dat ook hierop de reactie van de club dubbel is; ergens zal het ze niet slecht uitkomen als het echte tuig het nieuws haalt, in de zin dat je er dan wellicht iets makkelijker iets tegen kan doen.quote:Voetbalbond KNVB stelt verplicht dat betaald voetbalclubs zo’n Supporters Liaison Officer in dienst hebben. Zij hebben een ingewikkelde rol. Aan de ene kant moeten ze ervoor zorgen dat het stadion veiliger wordt en aan de andere kant moeten ze goede banden onderhouden met harde kernleden, ook als die zich schuldig hebben gemaakt aan criminele activiteiten.
Het is een aanpak die wetenschappelijk wordt ondersteund. Het idee is dat repressie richting overlastgevende voetbalfans niet goed werkt. Volgens een onderzoek van de Erasmus Universiteit en de gemeente Rotterdam kan beter worden ingezet op „onderlinge afspraken” en daarbij horen compromissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |