SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Staat toch al best wel wat in die link waar het over zou gaan?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:41 schreef zoekeenleven het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-verklaring-gegeven
Wat zou het zijn?
Blijkbaar iets van inmengen van harde kern in de club (supporterszaken). Niet goed maar helaas is dat bij elke club zo. En dan waarschijnlijk iets met tegenhouden / tegenwerken roze kameraden icmquote:Op woensdag 27 november 2024 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Staat toch al best wel wat in die link waar het over zou gaan?
Ik dacht zelf aan een onveilige werksituatie of misschien wel seksueel ongewenst gedrag rondom die plotseling ontslagen jeugdtrainer.
Alleen hierom zou ik al een onderzoek van Boos en Tim Hofman willen hebben. Wat eng zegquote:
Dit is vooraf. Ik zou wel een simulatie willen zien obv de huidige situatie.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:43 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
Top 8 is daarentegen, zoals eigenlijk natuurlijk vooraf al duidelijk was, een complete utopie.
Zelfs al wn je van Sparta Praag en Lille dan is die kans nog steeds minimaal.
Opta doet na elke speelronde een nieuwe simulatie mbt het aantal verwachte punten, en de te verwachte positie op de ranglijst.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is vooraf. Ik zou wel een simulatie willen zien obv de huidige situatie.
Bij de 3-1 staat er ook een speler van City doodleuk te kijken hoe Hadj Moussa de bal gaat onderscheppen, de keeper omspeelt en de bal in het goal schiet. Hij staat er een meter naast en toont geen enkele intentie om nog te gaan verdedigen.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:00 schreef alopio het volgende:
Die 3-3 he, wij staan daar gewoon 5 tegen 2. Ik snap dat wij vol aanvallend gingen spelen maar hoe City daar verdedigde en wij met zoveel eruit kwamen. Bizar goed uitgespeeld ook van Paixao, die had een aantal opties van vrijstaande spelers maar kiest wel gewoon de beste uit. en Hancko, waar kwam die vandaan?
Ja, Salzburg is ook waardeloos maar die wonnen wel hier, dus het gaat geen gebakken eitje worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het valt lastig te zeggen, winnen tegen Sparta Praag zet ons in ieder geval op een heel veilige plek. Die bakken er vooralsnog helemaal niks van dit seizoen zonder Priske.
Die laatste speelronde valt bijna niet te simuleren wegens wisselende belangen. Zou mij ook niks verbazen als Lille - Feyenoord dan een salonremise wordt of iets dergelijks.
Niemand heeft zoiets ooit gezien voor gisteravond. Was/is uniek.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een avond mensen, een prestatie voor de eeuwigheid. Nog nooit heb ik dit meegemaakt in de dik 40 jaar dat ik bewust Feyenoord volg, waanzinnig.![]()
![]()
De Graafschap uit in '99, 3-1 achter, 3-4 winnen, maar ja da's geen City.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niemand heeft zoiets ooit gezien voor gisteravond. Was/is uniek.
En een paar jaar eerder de 3-3 tegen PSV. Was ook minder spectaculair dan gisteren maar wel mooie beelden :quote:Op woensdag 27 november 2024 16:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Graafschap uit in '99, 3-1 achter, 3-4 winnen, maar ja da's geen City.
De vraag is of het daarmee ook opgehouden is.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het over de roze kameraden gaat is het wel behoorlijk oud nieuws, diegene die achter die bedreigingen zat is toch al lang berecht?
.quote:Te Kloese schaterde. Zijn kwinkslag was bedoeld als een dik compliment aan het adres van Hadj Moussa, voor wie tweedeklasser Patro Eisden het recordbedrag van 3,5 miljoen euro incasseerde. Dat leek sommigen weggegooid geld in de fase dat Feyenoord nog niet draaide dit seizoen. Maar die enkele miljoenen blijken een prima investering te zijn geweest. Hadj Moussa (23) speelde in het Etihad-stadion de mooiste wedstrijd van zijn leven en bekroonde dat optreden niet alleen met een trofee, maar ook met een fraaie goal
Dan heeft ie Moussa vast bekeken tijdens de les 'hoe schrijf ik enigszins acceptabel Nederlands?'.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Oeh Ah Elia zag het allang.
Trots op Anus Moussa!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
[..]
.
Ik denk dat we deze speler misschien wel voor 15-20 miljoen kunnen verkopen in de toekomst.....
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het over de roze kameraden gaat is het wel behoorlijk oud nieuws, diegene die achter die bedreigingen zat is toch al lang berecht?
Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat men het gedrag van die trainer verkeerd heeft aangepakt door het daarna ook nog stil te houden. Misschien zelfs dat ie ontslagen werd nadat men bij Feyenoord een hint kreeg dat die aflevering er aankwam. Maar goed, dat is gissen, maar ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.
Ik ben een enorme fan van rozequote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.
Ik liep in een roze overal met roze schoenen met carnaval lang geleden. De mooiste meiden gescoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van roze
Maar dat bedoelde je vast niet.
Als je op Carnaval maar genoeg drinkt, is iedereen een mooie meid...quote:Op woensdag 27 november 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik liep in een roze overal met roze schoenen met carnaval lang geleden. De mooiste meiden gescoord.
Of andersom.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:47 schreef CR7 het volgende:
Wellicht stuurde Oh Arne wel dickpicks naar de kantinejuf.
Klopt. Vergeet nooit meer dat ik de andere ochtend m'n opoe uit bed moest trappen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je op Carnaval maar genoeg drinkt, is iedereen een mooie meid...
Niet teveel nagenieten, dan wordt @Elan boos. Het was slechts City.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens zien wat het is, verwacht er allemaal echt niet zoveel van. Eerst nog maar even nagenieten van gisteren.
De rest van het seizoen maakt toch geen kut uit bij zo een wedstrijdquote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens zien wat het is, verwacht er allemaal echt niet zoveel van. Eerst nog maar even nagenieten van gisteren.
Je hebt gelijk, ze waren blij met de derde goal, stelletje idioten.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel nagenieten, dan wordt @:elan boos. Het was slechts City.
BuffonGodquote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van roze
Maar dat bedoelde je vast niet.
Waren mokerslecht.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel nagenieten, dan wordt @:elan boos. Het was slechts City.
Dombo?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De rest van het seizoen maakt toch geen kut uit bij zo een wedstrijd
jij snapt er ook niet zo veel van he.....quote:Op woensdag 27 november 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk?
Geen plek 2 zou desastreus zijn
Eens wel. Zelfs Burnley had dit City gepakt.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze waren blij met de derde goal, stelletje idioten.
Eigenlijk zou je jezelf kapot moeten schamen omdat je 3-0 achtergestaan hebt. Totaal niet CL-waardig.
Ja hoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is het leuk om jou te zijn?
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij snapt er ook niet zo veel van he.....
Voetbal draait om avonden zoals gisterenavond....
2e plek halen we sowieso wel
Dit wisselvallige zooitje heeft nu al meer resultaten gepakt in de CL dan in de afgelopen seizoenen en kan potentieel nog altijd de eerste seizoenshelft afsluiten met het hoogste puntenaantal in vergelijking met vorige seizoenen.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.
Valt wel mee met wisselvalligheidquote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |