Fantastisch natuurlijk, dit ga ik nog vaak terugkijken op YouTube. Maar het maakt die debiele 1-3 tegen Salzburg nog pijnlijker. Had je die 'gewoon' gewonnen dan was je er al bijna geweest.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik moest er vroeg uit vanmorgen, maar het voordeel is dat als je naar de radio luistert je dat ook in bed kan doen. heerlijk geslapen en vanochtend fris om 5u wakker, al zag het naar nachtmerries uit tot het laatste kwartierCongrats Feyenoord fans
Haha dat is echt pure entertainment. Kut city, opflikkeren.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:18 schreef Binge-watch het volgende:
https://forums.bluemoon-m(...)1-24.366571/page-106
Leuk om de meltdown te volgen hier
quote:Op woensdag 27 november 2024 06:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat vindt mijn maat @:onlogisch hiervan?
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan niet wachten op de volgende Priske post
Behalve dat hele slechte uitverdedigen de eerste helft (wat hij sowieso niet teveel moet doen) keepte hij echt ontzettend goed ja. Wel sneu dat hij dan in het weekend (volgens de volgertjes) weer moet banken.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:26 schreef Slobeend het volgende:
Wellenreuther was goed gisteren he?
Wellenreuther heeft hogere pieken dan Bijlow, maar ook diepere dalen. Lastige keuze nu hoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve dat hele slechte uitverdedigen de eerste helft (wat hij sowieso niet teveel moet doen) keepte hij echt ontzettend goed ja. Wel sneu dat hij dan in het weekend (volgens de volgertjes) weer moet banken.
Voetballend is het echt heel matig, ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve dat hele slechte uitverdedigen de eerste helft (wat hij sowieso niet teveel moet doen) keepte hij echt ontzettend goed ja. Wel sneu dat hij dan in het weekend (volgens de volgertjes) weer moet banken.
Die pass recht in de voeten van Foden (denk ik) op randje 16 was echt onbegrijpelijk. Stukje brainfart.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft dit seizoen echt te veel blunders gemaakt om nu wegens een paar prima reddingen weer op te stellen hoor. Dan maak je weer dezelfde fout. Leuk die goede reflexen maar hij zit er zo vaak naast. Komt bewezen (zwaar) tekort als eerste keeper.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft hogere pieken dan Bijlow, maar ook diepere dalen. Lastige keuze nu hoor.
Ontzettend goed is overdreven. Hij keepte goed ja, maar mag het. Hij komt nog steeds zenuwachtig over bij mij. Maar een paar goede reddingen ja. En dat is zijn kwaliteit ook, reflexen, anticiperen op schoten. Lange ballen en uitkomen blijft matigquote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet overdreven, hij had echt een flink aantal uitstekende reddingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ontzettend goed is overdreven. Hij keepte goed ja, maar mag het. Hij komt nog steeds zenuwachtig over bij mij. Maar een paar goede reddingen ja. En dat is zijn kwaliteit ook, reflexen, anticiperen op schoten. Lange ballen en uitkomen blijft matig
Ik kan me niet eens herinneren wanneer hij voor het laatst een langere periode op doel stond, laat staan zijn niveauquote:Op woensdag 27 november 2024 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zou lachwekkond zijn om Wellenreuther nu te laten banken. Is iedereen alweer vergeten hoe matig Bijlow keepte de laatste keer dat hij voor langere tijd op doel stond? En bij Oranje verliest hij steevast de concurrentiestrijd van de Andries Nopperts van deze wereld, ongeacht wie de bondscoach is. Ik begrijp berhaupt de discussie niet want Priske heeft voor City toch gezegd dat Wellenreuther op dit moment het beste in vorm is?
Hij kijkt hier ook wel echt uit z’n doppen alsof ‘ie zwaar onder de middelen zit.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:15 schreef Ali_boo het volgende:
ff 113 bellen voor de zekerheid
[ x ]
Iets waar @trein2000 vast heel veel over gaat posten hier.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:41 schreef zoekeenleven het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-verklaring-gegeven
Wat zou het zijn?
Ach dwarse Elan.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
Die 3-3 werd ook wel gevierd alsof de CL gewonnen was, tering hey wat een chanante vertoning weer
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
Die 3-3 werd ook wel gevierd alsof de CL gewonnen was, tering hey wat een chanante vertoning weer
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |