For sure.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan niet wachten op de volgende Priske post
Beste spits van de ED met afstand. Is geen Maccabi Tel Aviv.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:17 schreef Wotte het volgende:
"dan breng je Gimenez en direct impact"
DIE HAD IK ER OOK NOG MET MIJN VLABUKS INGEDRUKT.
Ik vind deze toch wel een stukje beter hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Jammer dat ze zorya Luhansk vergeten
En Lotomba, die ook uitblonk tegen Benfica. Kun je Read nog even meer tijd geven.quote:
Heel wat depressieve woedende gokkertjes van Man. City vanavondquote:
Feyenoord doet bijna elke keer precies het tegenovergestelde van wat je van ze verwacht. Ik verwacht dan ook niet dat we alsnog kampioen worden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Bijzondere campagne zo zeg.
Benfica compleet onverwacht maar volledig terecht helemaal scheelgespeeld, het dan gnant weggeven tegen Salzburg en vervolgens onterecht terugkomen van 3-0 tegen City, krankzinnig
Eens vriend!quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Meest overschatte spits in de ED sinds Vincent Janssen
Madrid-esquequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
Komt omdat hij het kwijt is sinds Slot hem van de troon stoot. Alle positieve aandacht kwijt e.d.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Super comeback mannen! Ik heb ervan genoten.
Wat is die Pep waanzinnig slecht geworden trouwens. Haalt even een paar top spelers eruit in de 68ste minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |