For sure.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan niet wachten op de volgende Priske post
Beste spits van de ED met afstand. Is geen Maccabi Tel Aviv.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:17 schreef Wotte het volgende:
"dan breng je Gimenez en direct impact"
DIE HAD IK ER OOK NOG MET MIJN VLABUKS INGEDRUKT.
Ik vind deze toch wel een stukje beter hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Jammer dat ze zorya Luhansk vergeten
En Lotomba, die ook uitblonk tegen Benfica. Kun je Read nog even meer tijd geven.quote:
Heel wat depressieve woedende gokkertjes van Man. City vanavondquote:
Feyenoord doet bijna elke keer precies het tegenovergestelde van wat je van ze verwacht. Ik verwacht dan ook niet dat we alsnog kampioen worden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Bijzondere campagne zo zeg.
Benfica compleet onverwacht maar volledig terecht helemaal scheelgespeeld, het dan gnant weggeven tegen Salzburg en vervolgens onterecht terugkomen van 3-0 tegen City, krankzinnig
Eens vriend!quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Meest overschatte spits in de ED sinds Vincent Janssen
Madrid-esquequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
Komt omdat hij het kwijt is sinds Slot hem van de troon stoot. Alle positieve aandacht kwijt e.d.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Super comeback mannen! Ik heb ervan genoten.
Wat is die Pep waanzinnig slecht geworden trouwens. Haalt even een paar top spelers eruit in de 68ste minuut
In de hoogtijdagen wellicht nu zijn ze allang blij als er berhaupt iemand hier komt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Quotes veranderen, dat is banwaardig @:Coco
Ook weer de eerste. Done deal.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
We willen Hadj coke en Moussa!quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
We noteren deze ook even.
Zagreb lijkt me wel de favoriet tegen Celtic en kan daarmee op 10 punten komen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Donetsk, Sparta Praag, Girona, Salzburg, Bologna, Graz, Leipzig, Rode Ster, Young Boys en Slovan halen ons niet meer in denk ik. Dan moet je nog twee clubs eronder houden. Brugge en Zagreb lijken mij realistisch.
Altijd de eerste.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
Ik zie Zagreb verder geen punten halen. Wel jammer dat zij en Celtic verder zo eenvoudig geloot hebben. Dat zijn twee clubs die je bij voorbaat onder ons verwacht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zagreb lijkt me wel de favoriet tegen Celtic en kan daarmee op 10 punten komen.
PSG en Benfica staan er slechter voor denk ik.
Ja, met 11 punten komt het sowieso goed. Met 10 punten zou het nog op doelsaldo aan kunnen komen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie Zagreb verder geen punten halen. Wel jammer dat zij en Celtic verder zo eenvoudig geloot hebben. Dat zijn twee clubs die je bij voorbaat onder ons verwacht.
Wij moeten nu gewoon winnen van Sparta Praag, en nog een punt pakken uit de laatste twee. Dan komt het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |