In de hoogtijdagen wellicht nu zijn ze allang blij als er überhaupt iemand hier komt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Quotes veranderen, dat is banwaardig @:Coco
Ook weer de eerste. Done deal.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
We willen Hadj coke en Moussa!quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
We noteren deze ook even.
Zagreb lijkt me wel de favoriet tegen Celtic en kan daarmee op 10 punten komen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Donetsk, Sparta Praag, Girona, Salzburg, Bologna, Graz, Leipzig, Rode Ster, Young Boys en Slovan halen ons niet meer in denk ik. Dan moet je nog twee clubs eronder houden. Brugge en Zagreb lijken mij realistisch.
Altijd de eerste.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
Ik zie Zagreb verder geen punten halen. Wel jammer dat zij en Celtic verder zo eenvoudig geloot hebben. Dat zijn twee clubs die je bij voorbaat onder ons verwacht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zagreb lijkt me wel de favoriet tegen Celtic en kan daarmee op 10 punten komen.
PSG en Benfica staan er slechter voor denk ik.
Ja, met 11 punten komt het sowieso goed. Met 10 punten zou het nog op doelsaldo aan kunnen komen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie Zagreb verder geen punten halen. Wel jammer dat zij en Celtic verder zo eenvoudig geloot hebben. Dat zijn twee clubs die je bij voorbaat onder ons verwacht.
Wij moeten nu gewoon winnen van Sparta Praag, en nog een punt pakken uit de laatste twee. Dan komt het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |