SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Staat toch al best wel wat in die link waar het over zou gaan?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:41 schreef zoekeenleven het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-verklaring-gegeven
Wat zou het zijn?
Blijkbaar iets van inmengen van harde kern in de club (supporterszaken). Niet goed maar helaas is dat bij elke club zo. En dan waarschijnlijk iets met tegenhouden / tegenwerken roze kameraden icmquote:Op woensdag 27 november 2024 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Staat toch al best wel wat in die link waar het over zou gaan?
Ik dacht zelf aan een onveilige werksituatie of misschien wel seksueel ongewenst gedrag rondom die plotseling ontslagen jeugdtrainer.
Alleen hierom zou ik al een onderzoek van Boos en Tim Hofman willen hebben. Wat eng zegquote:
Dit is vooraf. Ik zou wel een simulatie willen zien obv de huidige situatie.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:43 schreef De_Pel het volgende:
[ x ]
Top 8 is daarentegen, zoals eigenlijk natuurlijk vooraf al duidelijk was, een complete utopie.
Zelfs al wn je van Sparta Praag en Lille dan is die kans nog steeds minimaal.
Opta doet na elke speelronde een nieuwe simulatie mbt het aantal verwachte punten, en de te verwachte positie op de ranglijst.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is vooraf. Ik zou wel een simulatie willen zien obv de huidige situatie.
Bij de 3-1 staat er ook een speler van City doodleuk te kijken hoe Hadj Moussa de bal gaat onderscheppen, de keeper omspeelt en de bal in het goal schiet. Hij staat er een meter naast en toont geen enkele intentie om nog te gaan verdedigen.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:00 schreef alopio het volgende:
Die 3-3 he, wij staan daar gewoon 5 tegen 2. Ik snap dat wij vol aanvallend gingen spelen maar hoe City daar verdedigde en wij met zoveel eruit kwamen. Bizar goed uitgespeeld ook van Paixao, die had een aantal opties van vrijstaande spelers maar kiest wel gewoon de beste uit. en Hancko, waar kwam die vandaan?
Ja, Salzburg is ook waardeloos maar die wonnen wel hier, dus het gaat geen gebakken eitje worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het valt lastig te zeggen, winnen tegen Sparta Praag zet ons in ieder geval op een heel veilige plek. Die bakken er vooralsnog helemaal niks van dit seizoen zonder Priske.
Die laatste speelronde valt bijna niet te simuleren wegens wisselende belangen. Zou mij ook niks verbazen als Lille - Feyenoord dan een salonremise wordt of iets dergelijks.
Niemand heeft zoiets ooit gezien voor gisteravond. Was/is uniek.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een avond mensen, een prestatie voor de eeuwigheid. Nog nooit heb ik dit meegemaakt in de dik 40 jaar dat ik bewust Feyenoord volg, waanzinnig.![]()
![]()
De Graafschap uit in '99, 3-1 achter, 3-4 winnen, maar ja da's geen City.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niemand heeft zoiets ooit gezien voor gisteravond. Was/is uniek.
En een paar jaar eerder de 3-3 tegen PSV. Was ook minder spectaculair dan gisteren maar wel mooie beelden :quote:Op woensdag 27 november 2024 16:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Graafschap uit in '99, 3-1 achter, 3-4 winnen, maar ja da's geen City.
De vraag is of het daarmee ook opgehouden is.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het over de roze kameraden gaat is het wel behoorlijk oud nieuws, diegene die achter die bedreigingen zat is toch al lang berecht?
.quote:Te Kloese schaterde. Zijn kwinkslag was bedoeld als een dik compliment aan het adres van Hadj Moussa, voor wie tweedeklasser Patro Eisden het recordbedrag van 3,5 miljoen euro incasseerde. Dat leek sommigen weggegooid geld in de fase dat Feyenoord nog niet draaide dit seizoen. Maar die enkele miljoenen blijken een prima investering te zijn geweest. Hadj Moussa (23) speelde in het Etihad-stadion de mooiste wedstrijd van zijn leven en bekroonde dat optreden niet alleen met een trofee, maar ook met een fraaie goal
Dan heeft ie Moussa vast bekeken tijdens de les 'hoe schrijf ik enigszins acceptabel Nederlands?'.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Oeh Ah Elia zag het allang.
Trots op Anus Moussa!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
[..]
.
Ik denk dat we deze speler misschien wel voor 15-20 miljoen kunnen verkopen in de toekomst.....
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het over de roze kameraden gaat is het wel behoorlijk oud nieuws, diegene die achter die bedreigingen zat is toch al lang berecht?
Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat men het gedrag van die trainer verkeerd heeft aangepakt door het daarna ook nog stil te houden. Misschien zelfs dat ie ontslagen werd nadat men bij Feyenoord een hint kreeg dat die aflevering er aankwam. Maar goed, dat is gissen, maar ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat dat maar één onderdeel is van de uitzending en dat de ongezonde invloed van de harde kern het overkoepelende onderwerp gaat zijn. Ben benieuwd, hopelijk wordt het slechts een bescheiden relletje.
Ik ben een enorme fan van rozequote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.
Ik liep in een roze overal met roze schoenen met carnaval lang geleden. De mooiste meiden gescoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van roze
Maar dat bedoelde je vast niet.
Als je op Carnaval maar genoeg drinkt, is iedereen een mooie meid...quote:Op woensdag 27 november 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik liep in een roze overal met roze schoenen met carnaval lang geleden. De mooiste meiden gescoord.
Of andersom.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:47 schreef CR7 het volgende:
Wellicht stuurde Oh Arne wel dickpicks naar de kantinejuf.
Klopt. Vergeet nooit meer dat ik de andere ochtend m'n opoe uit bed moest trappen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je op Carnaval maar genoeg drinkt, is iedereen een mooie meid...
Niet teveel nagenieten, dan wordt @Elan boos. Het was slechts City.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens zien wat het is, verwacht er allemaal echt niet zoveel van. Eerst nog maar even nagenieten van gisteren.
De rest van het seizoen maakt toch geen kut uit bij zo een wedstrijdquote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens zien wat het is, verwacht er allemaal echt niet zoveel van. Eerst nog maar even nagenieten van gisteren.
Je hebt gelijk, ze waren blij met de derde goal, stelletje idioten.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel nagenieten, dan wordt @:elan boos. Het was slechts City.
BuffonGodquote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van roze
Maar dat bedoelde je vast niet.
Waren mokerslecht.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel nagenieten, dan wordt @:elan boos. Het was slechts City.
Dombo?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De rest van het seizoen maakt toch geen kut uit bij zo een wedstrijd
jij snapt er ook niet zo veel van he.....quote:Op woensdag 27 november 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk?
Geen plek 2 zou desastreus zijn
Eens wel. Zelfs Burnley had dit City gepakt.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze waren blij met de derde goal, stelletje idioten.
Eigenlijk zou je jezelf kapot moeten schamen omdat je 3-0 achtergestaan hebt. Totaal niet CL-waardig.
Ja hoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is het leuk om jou te zijn?
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij snapt er ook niet zo veel van he.....
Voetbal draait om avonden zoals gisterenavond....
2e plek halen we sowieso wel
Dit wisselvallige zooitje heeft nu al meer resultaten gepakt in de CL dan in de afgelopen seizoenen en kan potentieel nog altijd de eerste seizoenshelft afsluiten met het hoogste puntenaantal in vergelijking met vorige seizoenen.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.
Valt wel mee met wisselvalligheidquote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.
Dankzij de nieuwe opzet ja. En in de competitie sta je fucking vierde mede dankzij een kansloze thuisnederlaag tegen directe concurrent Ajax. Het spel is vergeleken met vorig seizoen ook niet om aan te gluren en de ene na de andere speler raakt geblesseerd.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit wisselvallige zooitje heeft nu al meer resultaten gepakt in de CL dan in de afgelopen seizoenen en kan potentieel nog altijd de eerste seizoenshelft afsluiten met het hoogste puntenaantal in vergelijking met vorige seizoenen.
Oooooh Brian
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dankzij de nieuwe opzet ja. En in de competitie sta je fucking vierde mede dankzij een kansloze thuisnederlaag tegen directe concurrent Ajax. Het spel is vergeleken met vorig seizoen ook niet om aan te gluren en de ene na de andere speler raakt geblesseerd.
Ja, was maar een geintje.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het was echt een user hier. @:tomasso
Gevalletje doxingquote:Op woensdag 27 november 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het was echt een user hier. @:tomasso
Ik vind 13 verloren punten in dat geval toch niet weinig. En we moeten die potjes nog maar winnen. Eigenlijk vind ik winst tegen PSV wel noodzakelijk om van een prima seizoenshelft te spreken.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef hhh38 het volgende:
In principe ben je de komende 5 wedstrijden allemaal dik favoriet. Als je die wint en tegen PSV minstens een gelijkspel pakt heb je gewoon een prima 1e seizoenshelft gedraaid. Wel 1 met gekke pieken en dalen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Mwoaaah. Als je straks als derde of vierde de winterstop in gaat vind ik dat niet echt.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef hhh38 het volgende:
In principe ben je de komende 5 wedstrijden allemaal dik favoriet. Als je die wint en tegen PSV minstens een gelijkspel pakt heb je gewoon een prima 1e seizoenshelft gedraaid. Wel 1 met gekke pieken en dalen.
Ik ben pas tevreden als we stevig op plek twee staan. Zo goed staan we er financieel nog niet voor vergeleken met Ajax en PSV dat we die CL inkomsten wel een jaartje kunnen missen.quote:
Niks te bijzaak. Los van dat die uitpotjes in de CL ontzettend memorabele wedstrijden zijn. Dit zijn de weinige potjes waarin Feyenoord echt groot nieuws is. In Engeland weten ze nu wie Hadj Moussa is.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben pas tevreden als we stevig op plek twee staan. Zo goed staan we er financieel nog niet voor vergeleken met Ajax en PSV dat we die CL inkomsten wel een jaartje kunnen missen.
Die hele CL zelf is natuurlijk leuk maar bijzaak binnen het grotere plaatje.
Vooral de achterstand met PSV en Ajax moet echt kleiner worden. Daar heb je zelf niet zo’n invloed op, maar uiteindelijk bepaalt dat wel een hoop.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoaaah. Als je straks als derde of vierde de winterstop in gaat vind ik dat niet echt.
Vergeet niet dat spelers als Hwang niet zo snel meer voor Feyenoord kiezen wanneer je EL speelt. Dat maakt ook uit. Financieel gezien heb je ook zeker nog wel een jaar of 2 CL nodig om een jaartje geen CL enigszins op te vangen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we ons voor de CL plaatsen, maar EL zou ik ook niet direct een ramp vinden. Daar kan je serieus mee doen. Alleen financieel zou het jammer zijn.
Laten we eerst afwachten hoe Ajax blijft presteren. Die vind ik erg vaak maar matig, maar ze winnen wel, en in de topwedstrijden staan ze er zeker.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet niet dat spelers als Hwang niet zo snel meer voor Feyenoord kiezen wanneer je EL speelt. Dat maakt ook uit. Financieel gezien heb je ook zeker nog wel een jaar of 2 CL nodig om een jaartje geen CL enigszins op te vangen.
Geen tweede worden heeft best wat gevolgen en zou ik met deze selectie bovendien een matige prestatie vinden.
Niet jammer het zou een drama zijn financieel. Los dat juist potentiële smaakmakers misschien niet meer komen als je geen CL speelt.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niks te bijzaak. Los van dat die uitpotjes in de CL ontzettend memorabele wedstrijden zijn. Dit zijn de weinige potjes waarin Feyenoord echt groot nieuws is. In Engeland weten ze nu wie Hadj Moussa is.
Natuurlijk moeten we ons voor de CL plaatsen, maar EL zou ik ook niet direct een ramp vinden. Daar kan je serieus mee doen. Alleen financieel zou het jammer zijn.
Daar moet je gewoon boven eindigen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we eerst afwachten hoe Ajax blijft presteren. Die vind ik erg vaak maar matig, maar ze winnen wel, en in de topwedstrijden staan ze er zeker.
Als je aan het begin van dit seizoen zou zeggen dat Ajax nog een bedreiging zou worden dan kreeg je TBS en dwangverpleging.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon boven eindigen.
Dat ben je wel verplicht ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon boven eindigen.
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Ik snap ineens waarom hij zo lijkt te blijven hangen op het gras…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Bijzaak is natuurlijk wel wat groot gesteld, hier doe je het toch ook voor.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben pas tevreden als we stevig op plek twee staan. Zo goed staan we er financieel nog niet voor vergeleken met Ajax en PSV dat we die CL inkomsten wel een jaartje kunnen missen.
Die hele CL zelf is natuurlijk leuk maar bijzaak binnen het grotere plaatje.
wat ik lees is dat de tussenronde niets opbrengt. Alleen voor de laatste 16 krijg je 10mquote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bijzaak is natuurlijk wel wat groot gesteld, hier doe je het toch ook voor.
Daarnaast leveren de resultaten ook wel aardig wat op. Stel je wordt 20e met 11 punten, dan speel je daarmee pakweg 12,5 miljoen bij elkaar, plus de opbrengsten uit de tussenronde.
Desalniettemin; momenteel is de 2e plek behalen inderdaad belangrijker dan de tussenronde (waarin je sowieso niet zo heel veel kans maakt).
Komende 2 potjes zijn Utrecht - PSV en Ajax - Utrecht. Het lijkt me aannemelijk dat je in de jaaropener (12-1 Feyenoord - Utrecht) over ze heen wipt.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral de achterstand met PSV en Ajax moet echt kleiner worden. Daar heb je zelf niet zo’n invloed op, maar uiteindelijk bepaalt dat wel een hoop.
Utrecht blijft een bizarre fluke, maar die achterstand is ook nog best fors. Alhoewel ik dat echt niet zie blijven.
Dacht dat je nog een miljoen kreeg voor het behalen van de tussentijdse, je kan gelijk hebben. Ik doelde iig op de extra recettes van +/- 1,5m.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
wat ik lees is dat de tussenronde niets opbrengt. Alleen voor de laatste 16 krijg je 10m
ja dat soort inkomsten heb je wel en misschien als je nog iets wint of gelijk speelt ofzo, ik las het hier btw, weet niet of het later nog gewijzigd is / betrouwbaar is: https://vi-travel.nl/blog(...)ions-league-2023-24/quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dacht dat je nog een miljoen kreeg voor het behalen van de tussentijdse, je kan gelijk hebben. Ik doelde iig op de extra recettes van +/- 1,5m.
Er zijn duizenden simulaties gedaan. In 80% oid is 10 punten genoeg. In 100% van de gevallen is 11 punten voldoende. Sparta Praag win je sowieso en dan sta je al op 10.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:31 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik er nog niet heel gerust op ben als ik naar de huidige stand en het resterende programma kijk.
Lille en München spelen bijv nog vol om de 8e plek, Celtic heeft echt nog een pretprogramma en je mag aannemen dat Real en PSG nog flink gaan stijgen.
Wij verliezen van Salzburg dus alles kan.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zijn duizenden simulaties gedaan. In 80% oid is 10 punten genoeg. In 100% van de gevallen is 11 punten voldoende. Sparta Praag win je sowieso en dan sta je al op 10.
PSV, Ajax en Utrecht spelen de komende week tegen elkaar, dus als je zelf blijft winnen ga je sowieso op 1 van die 3 inlopen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral de achterstand met PSV en Ajax moet echt kleiner worden. Daar heb je zelf niet zo’n invloed op, maar uiteindelijk bepaalt dat wel een hoop.
Utrecht blijft een bizarre fluke, maar die achterstand is ook nog best fors. Alhoewel ik dat echt niet zie blijven.
Las het net ook, ja. Schijnt de enkel te zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:50 schreef tompsv18 het volgende:
Stengs weer geblesseerd geraakt op de training lees ik en morgen MRI? Gaat lekker.
Doe eens even normaal met je Sparta Praag win je sowieso.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zijn duizenden simulaties gedaan. In 80% oid is 10 punten genoeg. In 100% van de gevallen is 11 punten voldoende. Sparta Praag win je sowieso en dan sta je al op 10.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ndje-manchester-cityquote:De spelers vieren de 3-3 precies voor onze neus. Al zie ik er niks van. Ineens heb ik een linkerbeen van iemand over m’n schouder. Ik vang hem op, maar samen vallen we op iemand anders.
“Gaat het?”
“Ja, natuurlijk. Geweldig! Echt geweldig”, zegt de man onder mij. Hij praat met een zachte G en draagt een rood-witte bivakmuts. Het is niet het moment om te vragen waarom hij dat op heeft. Iedereen helpt elkaar overeind. De blessuretijd gaat in.
Sparta Praag is beter dan Salzburg. En het geluk van Feyenoord kennende, zou het mij echt nul komma niets verbazen als je op doelsaldo net 25e wordt.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Salzburg zaten we op het dieptepunt van de blessurecrisis. Meerdere spelers die toen in de basis stonden waren niet eens 100% fit.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sparta Praag is beter dan Salzburg. En het geluk van Feyenoord kennende, zou het mij echt nul komma niets verbazen als je op doelsaldo net 25e wordt.
Voor m’n gevoel zitten we momenteel op 50/50. Wat an sich nog knap is, met de moeilijkste loting van alle 36 clubs….
Jaja, I know I know, punt is dat het een beetje onzinnig is om te zeggen dat je sowieso wel eventjes wint. Natuurlijk ben je in principe favoriet.quote:Op donderdag 28 november 2024 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Salzburg zaten we op het dieptepunt van de blessurecrisis. Meerdere spelers die toen in de basis stonden waren niet eens 100% fit.
En de individuele spelers van Salzburg zijn echt een stuk beter dan die van Praag. Een speler als Konate hebben ze niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Salzburg zaten we op het dieptepunt van de blessurecrisis. Meerdere spelers die toen in de basis stonden waren niet eens 100% fit.
Voor Real en PSG gaat de tijd wel tikken.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:31 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik er nog niet heel gerust op ben als ik naar de huidige stand en het resterende programma kijk.
Lille en München spelen bijv nog vol om de 8e plek, Celtic heeft echt nog een pretprogramma en je mag aannemen dat Real en PSG nog flink gaan stijgen.
Celtic moet uit tegen Zagreb en Villa. Niet dat ze kansloos zijn tegen Zagreb, maar zeker geen favoriet. Bij Villa gaan ze er normaliter gewoon af natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:31 schreef De_Pel het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2024 00:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sparta Praag is beter dan Salzburg. En het geluk van Feyenoord kennende, zou het mij echt nul komma niets verbazen als je op doelsaldo net 25e wordt.
Voor m’n gevoel zitten we momenteel op 50/50. Wat an sich nog knap is, met de moeilijkste loting van alle 36 clubs….
Deze ronde was voor Feyenoord denk ik wel voordelig, ook buiten de eigen uitslagen om. Twee concurrenten richting de 10 punten, Celtic-Club, was gelijkspel. Twee nulpunters met Sturm Graz en Rode Ster Belgrado winnen van Vfb Stuttgart en Girona, die daarmee de aansluiting voor kwalificatie verliezen. Real Madrid en PSG die nog steeds achter je staan.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ x ]
De simulaties zeggen nog steeds dat 10 punten in 94% van de gevallen genoeg is.
Waar lezen jullie dit? Ik kan het niet vinden.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:50 schreef tompsv18 het volgende:
Stengs weer geblesseerd geraakt op de training lees ik en morgen MRI? Gaat lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |