Ik liep in een roze overal met roze schoenen met carnaval lang geleden. De mooiste meiden gescoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van roze
Maar dat bedoelde je vast niet.
Als je op Carnaval maar genoeg drinkt, is iedereen een mooie meid...quote:Op woensdag 27 november 2024 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik liep in een roze overal met roze schoenen met carnaval lang geleden. De mooiste meiden gescoord.
Of andersom.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:47 schreef CR7 het volgende:
Wellicht stuurde Oh Arne wel dickpicks naar de kantinejuf.
Klopt. Vergeet nooit meer dat ik de andere ochtend m'n opoe uit bed moest trappen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je op Carnaval maar genoeg drinkt, is iedereen een mooie meid...
Niet teveel nagenieten, dan wordt @Elan boos. Het was slechts City.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens zien wat het is, verwacht er allemaal echt niet zoveel van. Eerst nog maar even nagenieten van gisteren.
De rest van het seizoen maakt toch geen kut uit bij zo een wedstrijdquote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we eerst maar eens zien wat het is, verwacht er allemaal echt niet zoveel van. Eerst nog maar even nagenieten van gisteren.
Je hebt gelijk, ze waren blij met de derde goal, stelletje idioten.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel nagenieten, dan wordt @:elan boos. Het was slechts City.
BuffonGodquote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van roze
Maar dat bedoelde je vast niet.
Waren mokerslecht.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet teveel nagenieten, dan wordt @:elan boos. Het was slechts City.
Dombo?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De voorzitter van de roze fans is geloof ik ook FOK!er.
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De rest van het seizoen maakt toch geen kut uit bij zo een wedstrijd
jij snapt er ook niet zo veel van he.....quote:Op woensdag 27 november 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk?
Geen plek 2 zou desastreus zijn
Eens wel. Zelfs Burnley had dit City gepakt.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze waren blij met de derde goal, stelletje idioten.
Eigenlijk zou je jezelf kapot moeten schamen omdat je 3-0 achtergestaan hebt. Totaal niet CL-waardig.
Ja hoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is het leuk om jou te zijn?
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij snapt er ook niet zo veel van he.....
Voetbal draait om avonden zoals gisterenavond....
2e plek halen we sowieso wel
Dit wisselvallige zooitje heeft nu al meer resultaten gepakt in de CL dan in de afgelopen seizoenen en kan potentieel nog altijd de eerste seizoenshelft afsluiten met het hoogste puntenaantal in vergelijking met vorige seizoenen.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.
Valt wel mee met wisselvalligheidquote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog maar zien met dit wisselvallige zooitje.
Dankzij de nieuwe opzet ja. En in de competitie sta je fucking vierde mede dankzij een kansloze thuisnederlaag tegen directe concurrent Ajax. Het spel is vergeleken met vorig seizoen ook niet om aan te gluren en de ene na de andere speler raakt geblesseerd.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit wisselvallige zooitje heeft nu al meer resultaten gepakt in de CL dan in de afgelopen seizoenen en kan potentieel nog altijd de eerste seizoenshelft afsluiten met het hoogste puntenaantal in vergelijking met vorige seizoenen.
Oooooh Brian
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dankzij de nieuwe opzet ja. En in de competitie sta je fucking vierde mede dankzij een kansloze thuisnederlaag tegen directe concurrent Ajax. Het spel is vergeleken met vorig seizoen ook niet om aan te gluren en de ene na de andere speler raakt geblesseerd.
Ja, was maar een geintje.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het was echt een user hier. @:tomasso
Gevalletje doxingquote:Op woensdag 27 november 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het was echt een user hier. @:tomasso
Ik vind 13 verloren punten in dat geval toch niet weinig. En we moeten die potjes nog maar winnen. Eigenlijk vind ik winst tegen PSV wel noodzakelijk om van een prima seizoenshelft te spreken.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef hhh38 het volgende:
In principe ben je de komende 5 wedstrijden allemaal dik favoriet. Als je die wint en tegen PSV minstens een gelijkspel pakt heb je gewoon een prima 1e seizoenshelft gedraaid. Wel 1 met gekke pieken en dalen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Mwoaaah. Als je straks als derde of vierde de winterstop in gaat vind ik dat niet echt.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef hhh38 het volgende:
In principe ben je de komende 5 wedstrijden allemaal dik favoriet. Als je die wint en tegen PSV minstens een gelijkspel pakt heb je gewoon een prima 1e seizoenshelft gedraaid. Wel 1 met gekke pieken en dalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |