abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215708402
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef Droopie het volgende:
dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.
Boos verdient helemaal geen centjes. Is gewoon onderdeel van de npo en mag niet eens er geld aan verdienen.
Of je moet hun salaris hier mee bedoelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215708414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet zo spannend. In Italië en veel andere landen is het nog veel erger.

Alleen van de scheidsrechter is wel kansloos ja.
Nouja dat verhaal van Paul is natuurlijk nog wel een stapje verder. De reacties op het oprichten van die supportersgroep geven ook wel aan dat er op dat vlak nog een lange weg te gaan is. Dat soort eencelligen worden of zijn ook al flink aangepakt door justitie (mag je hopen).

Vraag me alleen af of het constant herhalen van dit oude nieuws die zaak wel goed doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet zo spannend. In Italië en veel andere landen is het nog veel erger.

Alleen van de scheidsrechter is wel kansloos ja.
Goed argument. Lekker laten gaan dan maar, ja!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_215708441
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Lijkt me een prima samenvatting.
Beetje Ellie Lust op de tribune in Portugal-vibes ja
  donderdag 28 november 2024 @ 17:29:56 #180
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215708446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:27 schreef Haags het volgende:
Tim kan niet thuis slapen vannacht. Vrees ik.
Nee en die Michel kan de Kuip niet meer in. Hoop ik.

Het was voor een gedeelte oud nieuws, maar ik vind het alleen maar goed dat nog maar eens uitgesproken wordt hoe de club zich laat gijzelen soms door de eckte eckte het hoort er een beetje bij-kliek.

Feyenoord staat daar natuurlijk niet alleen in, maar het is wel de prominentste club dus dat gejank van "ze motte ook naar de andere clubs kijke!", echt hou op.
  donderdag 28 november 2024 @ 17:36:38 #181
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215708479
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja dat verhaal van Paul is natuurlijk nog wel een stapje verder. De reacties op het oprichten van die supportersgroep geven ook wel aan dat er op dat vlak nog een lange weg te gaan is. Dat soort eencelligen worden of zijn ook al flink aangepakt door justitie (mag je hopen).

Vraag me alleen af of het constant herhalen van dit oude nieuws die zaak wel goed doet.
Dat lijkt mij niet, nu krijgt Paul alleen maar meer een schietschijf op zijn hoofd en kom je niks verder. Dat homoseksualiteit nog niet genormaliseerd is in het voetbal blijf ik vreselijk vinden en Feyenoord heeft daar een laakbare rol in gespeeld, dat vind ik best erg, maar het is wel een andere discussie.
Makkelijk eerste
pi_215708498
Feyenoord is er gewoon voor iedereen

twitter
pi_215708513
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Fantastische dagen Manchester gehad

Die complete gekte in het uitvak bij de 3-3 ga ik niet snel meer vergeten, wat een genot
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 17:45:32 #184
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee en die Michel kan de Kuip niet meer in. Hoop ik.

Het was voor een gedeelte oud nieuws, maar ik vind het alleen maar goed dat nog maar eens uitgesproken wordt hoe de club zich laat gijzelen soms door de eckte eckte het hoort er een beetje bij-kliek.

Feyenoord staat daar natuurlijk niet alleen in, maar het is wel de prominentste club dus dat gejank van "ze motte ook naar de andere clubs kijke!", echt hou op.
Ik vind dit vooral nogal gevaarlijk olie op het vuur gooien, eigenlijk. Schreeuwen van ‘ja maar dit kan toch niet!!’ terwijl het gaat om weloverwogen beleid waar een heel lastige middenweg in te vinden is. Je moet iets met die harde kern gekkies en Feyenoord erkent dat tenminste in plaats van dat ze het op haar beloop laten. Gevalletje ‘van de zijlijn is het makkelijk roepen’.

Als het meer een verhaal van twee kanten was waarbij Feyenoord haar kant had kunnen toelichten had ik dit heel erg aangemoedigd, maar dit is sensatiezoekerij. Los van de gebeurtenis waarbij een medewerker nogal schandalig heeft gehandeld, maar dat lijkt mij een incident ten opzichte van het volledige beleid. Die medewerker moet gewoon ontslagen worden.
Makkelijk eerste
  donderdag 28 november 2024 @ 17:54:20 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215708570
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind dit vooral nogal gevaarlijk olie op het vuur gooien, eigenlijk. Schreeuwen van ‘ja maar dit kan toch niet!!’ terwijl het gaat om weloverwogen beleid waar een heel lastige middenweg in te vinden is. Je moet iets met die harde kern gekkies en Feyenoord erkent dat tenminste in plaats van dat ze het op haar beloop laten. Gevalletje ‘van de zijlijn is het makkelijk roepen’.
De afgelopen jaren is er vooral die middenweg gezocht en het gevolg is dat er steeds meer ruimte werd gepakt en de controle weg was.
quote:
Als het meer een verhaal van twee kanten was waarbij Feyenoord haar kant had kunnen toelichten
Dat konden ze ook, maar ze kozen ervoor om behalve een algemeen statement het grootste deel van de vragen niet te beantwoorden.
quote:
had ik dit heel erg aangemoedigd, maar dit is sensatiezoekerij. Los van de gebeurtenis waarbij een medewerker nogal schandalig heeft gehandeld, maar dat lijkt mij een incident ten opzichte van het volledige beleid. Die medewerker moet gewoon ontslagen worden.
Het is geen incident, het is een patroon. Één incident is als er iemand een tik krijgt en de club er afstand van neemt. Nu zijn er meerdere mensen bij meerdere dingen betrokken en worden ze alsnog lekker op reisjes meegenomen. En dan nog wat dingen.
pi_215708596
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De afgelopen jaren is er vooral die middenweg gezocht en het gevolg is dat er steeds meer ruimte werd gepakt en de controle weg was.
De controle weg? Hoe beoordeel je dat dan, juist als het gaat om incidenten is het zelden rustiger geweest. Met name als het gaat om Europese uitpotjes ben ik helaas (of gelukkig) een heel ander Feyenoord gewend in het verleden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 17:59:32 #187
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708604
quote:
Dit is gewoonweg niet waar, het aantal incidenten daalt gestaag.

quote:
Dat konden ze ook, maar ze kozen ervoor om behalve een algemeen statement het grootste deel van de vragen niet te beantwoorden.
Ze hebben geen inzage gekregen in het product en geen mogelijkheid tot redactie/reactie. Enkel een naar eigen zeggen negatieve vragenlijst. Dat is geen co-productie maar een erg laffe minimale poging tot deelname.

quote:
Het is geen incident, het is een patroon. Één incident is als er iemand een tik krijgt en de club er afstand van neemt. Nu zijn er meerdere mensen bij meerdere dingen betrokken en worden ze alsnog lekker op reisjes meegenomen. En dan nog wat dingen.
Dit is het enige wat is blootgelegd waarover Feyenoord directe verantwoordelijkheid draagt, buiten incidenten in het stadion.
Makkelijk eerste
pi_215708612
Dat ook Tim Hofman nog steeds wat spandoeken in Tirana door een klein groepje eencelligen, fakkels en overvolle trappen als argumenten aandraagt geeft wel aan hoe weinig munitie ze hebben als het gaat om grote incidenten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 18:02:51 #189
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708632
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
Dat ook Tim Hofman nog steeds wat spandoeken in Tirana door een klein groepje eencelligen, fakkels en overvolle trappen als argumenten aandraagt geeft wel aan hoe weinig munitie ze hebben als het gaat om grote incidenten.
Maar linkse Geert is boos, dan doen feiten er niet toe, het is een patroon.
Makkelijk eerste
pi_215708641
Het hele idee van SLO’s is ook dat ze banden hebben met hooligans of dat zelf vaak zijn (geweest), dat is bij elke club in Nederland zo op initiatief van de KNVB zelfs.

Jammer dat dat niet werd benoemd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708719
Toch vind ik het ergens wel raar hoor dat er zulke nauwe banden worden onderhouden met dergelijk uitschot, zeg maar de kanker onder de supporters.

Niet zomaar zo nu en dan contact maar dat ze ook actief worden uitgenodigd voor activiteiten binnen de club zelfs.

Voelt ook een beetje als slecht gedrag belonen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215708726
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Goed argument. Lekker laten gaan dan maar, ja!
Kom jij eens met een goeie oplossing dan i.p.v. roepen dat dit niet mag.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 18:16:52 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_215708736
Zo bij Eva Jinek.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 november 2024 @ 18:20:42 #194
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_215708766
Vallen er hier aardig wat door de mand... Bij elke scheet komen janken in het Ajax topic dat Ajax en verdorven en criminele club is.. En nu.... "Ja maar.."

Hypocriet, zo kennen we de echte Rotterdammers.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 28 november 2024 @ 18:21:34 #195
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708775
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch vind ik het ergens wel raar hoor dat er zulke nauwe banden worden onderhouden met dergelijk uitschot, zeg maar de kanker onder de supporters.

Niet zomaar zo nu en dan contact maar dat ze ook actief worden uitgenodigd voor activiteiten binnen de club zelfs.

Voelt ook een beetje als slecht gedrag belonen.
Het is eigenlijk precies andersom, het is goed gedrag belonen bij gebrek aan strakke mogelijkheden om daders individueel op te sporen en straffen.

Politiek hebben we ook verbonden met landen wiens normen en waarden we afkeuren, zo moet je het zien. Verre van idealistisch, wel pragmatisch.
Makkelijk eerste
pi_215708808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:16 schreef tong80 het volgende:
Zo bij Eva Jinek.

Zit je aan tafel?

Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 18:26:26 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_215708816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:25 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Zit je aan tafel?

Ja, Eva er onder op haar puntige knietjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215708828
Tim Hofman, waar heb die verdedigonde middenvelder gespeeld dan Johan?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_215708832
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ja, Eva er onder op haar puntige knietjes.

donderdag 28 november 2024 @ 18:31:31 #200
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708858
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:04 schreef Caland het volgende:
Het hele idee van SLO’s is ook dat ze banden hebben met hooligans of dat zelf vaak zijn (geweest), dat is bij elke club in Nederland zo op initiatief van de KNVB zelfs.

Jammer dat dat niet werd benoemd.
Het is nogal vals inderdaad om algemeen beleid tegenover hooligans waar elke club zich aan houdt te framen als ‘Feyenoord heeft warme banden met hooligans!!’.

Jammer dat je in discussies over hooliganisme feitenvrij mag blijven en je de meeste duimpjes krijgt als je het HEEL HARD AFKEURT. Zonder serieus na te denken over oplossingen.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')